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Cos'è AppO?

AppO suddivide le decisioni complesse in semplici fasi attuabili, analizzando contemporaneamente l'impatto delle diverse opinioni delle parti interessate, delle diverse strategie e dei pareri degli esperti. Può suggerire automaticamente la posizione di "consenso" tra le parti interessate e le strategie, nonché evidenziare gli squilibri di spesa.
Utilizzato insieme ai risultati del focus group, ad esempio, potrebbe permettere l'inclusione delle opinioni di clienti e non solo nei processi strategici, di sviluppo del portafoglio e di decisione aziendale.

Chi utilizza AppO?

Manager di qualsiasi settore che devono prendere decisioni utilizzando un insieme di criteri tangibili e non, analizzando contemporaneamente opinioni diverse di parti interessate, strategie e opinioni di esperti.

AppO Software - 1
AppO Software - 2

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AppO

AppO

5,0 (3)
59,99 A$
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
23
Nessuna integrazione trovata
4,3 (3)
5,0 (3)
5,0 (3)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
476,00 €
anno
Versione gratuita
Prova gratuita
350
12
3,9 (1.657)
3,8 (1.657)
3,8 (1.657)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Recensioni su AppO

Punteggio medio

Nel complesso
5,0
Facilità d'uso
4,3
Servizio clienti
5,0
Caratteristiche
5,0
Rapporto qualità-prezzo
5,0

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
100%
Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Risorse umane, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Working wonders in resources

5,0 3 anni fa

Commenti: Working in the resources industry we are often challenged by the complexity of capital investment decisions. Thankfully we found AppO so now our decisions are made simply, regardless of complexity and in a much shorter timeframe that without AppO. We couldn’t recommend AppO more highly.

Aspetti positivi:

Being able to model our full cost/benefit analysis alongside our ESG considerations. Also being able to model our entire corporate structure.

Aspetti negativi:

Visualisation could be mare graphically based but we were able to work with it.

Gregory
Director (Australia)
Servizi ambientali, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Investing in Multiple Markets

5,0 3 anni fa

Commenti: Many companies, like us, operate in multiple markets and multiple countries, which makes it difficult from a corporate perspective to compare investment opportunities across those markets. Finding AppO eliminated the issue entirely, presenting us with detailed comparisons of relative business value for each of the potential investments even though the differing markets required differing approaches to measuring value.

Aspetti positivi:

Comparing investments made in differing markets and under differing business models.

Aspetti negativi:

Currency conversion does not occur on the fly.

Risposta di Kepa Software

3 anni fa

Thank you Gregory, we understand your ease of use concerns and are currently implementing changes to make AppO even more intuitive and easy to use.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Ingegneria meccanica o industriale, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Establishing Production Capacity

5,0 3 anni fa

Commenti: We needed to make a critical decision about creating further production capacity. Were we going to outsource, build from scratch, acquire pre-built and fit-out? When we laid out the basis of the decision we found we had over 100 selection criteria many of which were intangible. AppO made light work of the problem and we were even able to identify a series of fall-back strategies on project options.

Aspetti positivi:

The ability to develop multiple strategies and plans and understand the relative value of each plan to the business. You talk about having a plan B, we have plans C and D as well, each potentially triggered at by pre-specified project status conditions.

Aspetti negativi:

Pairwise comparison can be onerous for an executive. We set the upper level priorities at an executive level and our production managers and construction advisers to populate the rest.

Risposta di Kepa Software

3 anni fa

We regret that we did not deliver all that you needed. If you could please advise us of where you found us to be less than five stars in ease of use we will do all we can to improve.