BigContacts

Chi utilizza BigContacts?

Qualsiasi piccola impresa che cerca di acquisire più lead, convertire più vendite e fidelizzare più clienti e che opera nel settore finanziario, legale, manifatturiero, alimenti e bevande, immobiliare, sanitario e molti altri

Cos'è BigContacts?

Il prezzo conveniente è il principale motivo per cui i clienti soddisfatti scelgono BigContacts rispetto ad altri CRM. Prezzo associato a funzionalità e strumenti di altissimo livello. BigContacts è anche la principale soluzione di gestione dei contatti e di e-mail marketing basata sulla facilità di implementazione.

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Piani a partire da soli 5 $ per utente, al mese.

Dettagli su BigContacts

BigContacts

http://www.bigcontacts.com

Fondata nel 2006

Panoramica dei prezzi di BigContacts

BigContacts non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di BigContacts è disponibile a partire da 10,00 USD/mese.

Video di BigContacts
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Prezzo di partenza

10,00 USD/mese

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Formazione

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di BigContacts

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Archiviazione di documenti
  • Email Marketing
  • Gestione del territorio
  • Gestione delle attività
  • Integrazione dell'automazione del marketing
  • Integrazione della chat interna
  • Integrazione di social media
  • Lead Generation
  • Lead Scoring
  • Preventivi/Proposte
  • Segmentazione
  • Sistema di calendari e promemoria

Visualizza l'elenco completo di Software CRM

  • Contatti condivisi
  • Database contatti
  • Gestione della pipeline di vendita
  • Gestione di potenziali clienti
  • Importa/Esporta contatti
  • Ricerca/Filtro
  • Segmentazione
  • Strumenti per la ricerca di potenziali acquirenti
  • Tracciamento delle interazioni

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  • Acquisizione di potenziali clienti
  • Distribuzione di potenziali clienti
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle pipeline
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Monitoraggio della fonte
  • Segmentazione della clientela potenziale
  • Strumenti per la ricerca di potenziali acquirenti
  • Tracciamento delle interazioni

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Le migliori alternative a BigContacts

Altre alternative a BigContacts

Recensioni su BigContacts

Stai visualizzando 5 di 199 recensioni

Nel complesso
4,3/5
Facilità d'uso
4,4/5
Servizio clienti
4,3/5
Caratteristiche
4,2/5
Rapporto qualità-prezzo
4,4/5
Chuck G.
Prodotti chimici
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    Nessuna recensione
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    Nessuna recensione
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 31/7/2015

"Highly Recommend"

Commenti: We have been with Big Contacts for over five years. We were looking for a program that was web based that would allow us to track customer information in over 40 states. BC has delivered everything we needed and more. One of the most valuable tools is the history and the email tracking capabilities. This program offers many utilities and options to increase sales and lower the sales cycle. I highly recommend this product for anyone that is in need of monitoring sales calls and customer information.

Vantaggi: This product is easy to use, very easy to understand and easily updated. Great tool when territory changes are needed. All information is up to date and easy to find.

Inconvenienti: We have not expereinced any problems that were negative to our needs.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 31/7/2015
Dona G.
Project Manager
Telecomunicazioni, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 19/11/2019

"Ease of Use"

Commenti: Having one place for customer information whether it was a completed or pending sale, billing or repair issues, and the scheduling of tasks is HUGE - it makes it easy for the remote workers. Attachements are shown separately. Connecting with Quickbooks.

Vantaggi: Scheduling tasks for yourself or others. Historical data of contacts with your clients, whether it was a phone call, email, meeting and attachments, even the direct marketing campaign for those special offers to all or some clients. Ability to enter social media information. Ability to see the daily, weekly, monthly calendar for your entire team. Basic or Custom reports.

Inconvenienti: No place to enter time (duration of a call). No way to click on the client's twitter, facebook or linkedin feed.
Ability to look up a contact via telephone number.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 19/11/2019
Alan B.
Director
Salute, benessere e fitness, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/8/2020

"Great Product"

Commenti: This is a great platform and meets all of your contact management needs.

Vantaggi: Keeps me on task! It allows me to focus on the sales interaction and not on organizing my data.

Inconvenienti: No multiple points mapping program. Everything else is great!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/8/2020
David K.
owner
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    Nessuna recensione
  • Assistenza clienti
    3/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    Nessuna recensione
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/1/2010

"So far the better CRM"

Commenti: easier than other CRM Ive used, the pricing is reasonable, but some things still needs alot of improvement, man I cant believe no one out their has something simple to use and actually works!!! and does not cost an arm and a leg....

Vantaggi: for the past four years we have used Zoho,Oprius,Bartchbook. Bigcontacts seems to be the easier one to pull reports, the contacts info has all the email,tasks,notes right in one place making it easy for everyone to review what is going on with each customer.
The non tech people that use it are not having a difficult time, that is one of the major reasons we switched.

Inconvenienti: We have a retail business, the marketing portion of bigcontacts lacks I was under that impression when I sing up I can send out thank you cards, and email follow ups but I had to sign up for vertical response so I have to double enter contact info to do all that.....pretty lame, Ive ask tech support about the integration but after after several emails Ive never got a straight response only that they are working with a vendor.
I also wanted to up load a couple of list and some contacts maybe deputes, bigcontacts does not combine dupes...you have to fix everything on one list then up load it...if you have a new list it will over write the existing one....what????

Risposta del fornitore

da BigContacts il giorno 22/2/2010

David,

Thank you for the feedback. We have some great news for you as there appears to be some confusion regarding the marketing module.

You mentioned:
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"the marketing portion of Bigcontacts lacks I was under that impression when I sing up I can send out thank you cards, and email follow ups but I had to sign up for vertical response so I have to double enter contact info to do all that"
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We give you the ability to easily filter any group of contacts within BigContacts and have the list instantly populate for you in VerticalResponse so that you can schedule your email or postcard campaign. NO double entry of contact information needed at all. We would be happy to show you how this works in greater detail and encourage you to take advantage of our FREE best practice webinars to learn more. http://www.bigcontacts.com/best-practices-webinars-for-web-based-crm/

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 27/1/2010
Guy G.
Business Development Director
Logistica e catena di approvvigionamento, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    4/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/9/2020

"Wayne Review"

Commenti: Great system to use

Vantaggi: Liked that it was easy to use and it flowed well for us.

Inconvenienti: Need to be able to add the address up front when creating a new contact. Right now you have to create the new contact and then go back in to edit to add the address.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 18/9/2020