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Cos'è Tagger?

Tagger Media ha rivoluzionato il settore del social media marketing per brand e agenzie di rilievo, tra cui Omnicom, Havas Media, Ralph Lauren, Ketchum, Social Chain, Levi's, Spindrift, Takumi, Valvoline e Dolce & Gabbana. Questa piattaforma di social intelligence basata sui dati permette ai professionisti del marketing di pianificare campagne, massimizzare l'efficienza del flusso di lavoro, connettersi con i creator e misurare con precisione il ROI. Maggiori informazioni sono disponibili sul sito di Tagger Media.

Chi utilizza Tagger?

Tagger è uno dei nomi più affidabili e rispettati del settore e la nostra base di clienti include alcune delle più grandi e influenti aziende del mondo che si affidano alla nostra esperienza tecnologica d'avanguardia

Tagger Software - 1
Tagger Software - 2
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Tagger Software - 5

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Tagger

Tagger

4,7 (7)
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
74
Nessuna integrazione trovata
4,9 (7)
4,5 (7)
4,6 (7)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
1.250,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
163
7
3,8 (513)
3,8 (513)
3,9 (513)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Recensioni su Tagger

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,9
Servizio clienti
4,6
Caratteristiche
4,1
Rapporto qualità-prezzo
4,5

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
86%
3
14%
Harry
Director (UK)
Marketing e pubblicità, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Tagger Trial - Many incredible positives, but a few crucial hurdles

5,0 anno scorso

Commenti: Great, I would absolutely recommend, especially if Average Views (omitting outliers / viral posts) are included.

Aspetti positivi:

I loved the influencer discovery and the amount of options to target creators

Aspetti negativi:

No 'Average Views' stats, and no way to easy / quickly see content that mentions a specific word (especially when searching for creators based on that request).Note: Average views that do not take into account big outliers would be fantatsic (such as if someone has one mega viral video but the rest get no views)

Tim
Managing Director (Australia)
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

The best cost effective influencer search tool

5,0 2 anni fa

Commenti: Tagger was a great identification solution saving the team huge amounts of time

Aspetti positivi:

The discovery functionality and visual interface made finding suitable influencers incredibly easy.

Aspetti negativi:

The platform had a lack of content and reporting tracking functionality for influencers that havnt granted platform permissions

Shamim
Strategist (UK)
Beni di lusso e gioielli, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Useful tool

3,0 anno scorso

Aspetti positivi:

Allows me to pull brand activity through signals

Aspetti negativi:

It is unable to pull much twitch data which isn’t useful

Ashley
Senior Content Strategist + Producer (USA)
Marketing e pubblicità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Certified Super User

5,0 2 anni fa

Commenti: Tagger is the best tool I have! Works as advertised and has great customer service.

Aspetti positivi:

It makes for a great social media companion piece to content ideation, as well as influencer identification. I log in every day to check in on my campaigns and keep in the know of what is being said about our clients.

Aspetti negativi:

I work in agriculture and Tagger has not yet realized its full potential on cataloging those influencers automatically, so I have had to do a lot of manual input for the industry. However, there is still enough for me to learn/find more in explore, just not as many as probably most CPG brands would find.

Luke
Managing Director (Australia)
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Critical to my business success!

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Tagger is an end to end influencer management system that brings performance and efficiencies to our campaigns. As a small agency, resource is precious, and Tagger is an integral part of our team.

Aspetti negativi:

Shopify was missing - now integrated - happy days!

Risposta di Sprout Social

2 anni fa

Hi Luke, We're delighted to hear that Tagger is an integral part of your team. An update: Shopify is now integrated directly into the Tagger platform. As part of this integration, creators can review proposals from brands using Shopify, make product selections, confirm delivery information, and understand campaign requirements. Brands can also develop unique discount codes or imported codes from Shopify for attribution tracking. We're excited to evolve alongside you and your business and appreciate your feedback!

Daniel
Sr. Branding and Influencer Marketing Strategist (Brasile)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Tagger is making Influencer Marketing easier

5,0 2 anni fa

Commenti: Tagger made influencer marketing easier for our team. The tools have helped us to fasten the process across several campaigns.

Aspetti positivi:

The discovery tool and its filters are amazing.

Aspetti negativi:

I feel that some KPIs and influencers stats are missing or need to be refreshed in order to be more accurated.

Risposta di Sprout Social

2 anni fa

Hi Daniel, Thank you so much for your feedback- We're happy to know you are taking full advantage of Tagger's robust Discovery capabilities. Through extensive internal testing, we've repeatedly found that there aren't major differences in ER across small date ranges that would impact strategic decision-making. Based on this, metrics are updated every 90 days by default. We believe this accurately represents the ER you can anticipate when collaborating with a given Creator. Rest assured we work hard to ensure all metrics are populated in a timely manner.

Beatrice
Social & Influence Manager (UK)
Marketing e pubblicità, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Great tool

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Very easy to use and to have members of the team pick this up in their own time

Aspetti negativi:

TikTok audience demographics seems to clash with the ones provided by TikTok creator marketplace

Risposta di Sprout Social

2 anni fa

Hi Beatrice, Thank you for your feedback; we love hearing that Tagger is easy to use and delivers value for you and your team. We are currently deepening our relationship with TikTok and are actively expanding our TikTok insights and offering to be best in class. We look forward to sharing these updates with our clients very soon!