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Cos'è Churn360?

Churn360 è un software per il successo dei clienti basato sull'intelligenza artificiale che combina i dati dei clienti diffusi su più prodotti SaaS. Tutti questi dati vengono consolidati in un'unica dashboard facile da usare e conveniente per il responsabile del successo dei clienti. Churn360 offre anche funzionalità come automazione del playbook, onboarding dei clienti, mappatura e monitoraggio del percorso del cliente e sondaggi per assistere efficacemente i clienti in varie circostanze, riducendo così il tasso di abbandono dei clienti e aumentando la fidelizzazione.

Chi utilizza Churn360?

Azienda SaaS

Churn360 Software - 1
Churn360 Software - 2
Churn360 Software - 3

Hai dubbi su Churn360? Confrontalo con un'alternativa popolare

Churn360

Churn360

5,0 (9)
399,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
29
15
4,9 (9)
4,8 (9)
5,0 (9)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
55,00 €
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
180
221
4,3 (4.018)
4,2 (4.018)
4,3 (4.018)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

Altre alternative interessanti a Churn360

Zendesk Suite
Funzionalità più votate
Gestione dei biglietti
Gestione dei ticket di assistenza
Real-Time Notifications
Akita
Funzionalità più votate
Creazione di dashboard
Importazione/Esportazione di dati
Visualizzazione di dati
Zoho Desk
Funzionalità più votate
Branding personalizzabile
CRM
Prioritizzazione
LiveAgent
Funzionalità più votate
Gestione della posta in arrivo
Registrazione delle chiamate
Registrazione delle chiamate
HubSpot CRM
Funzionalità più votate
Gestione contatti
Gestione della pipeline di vendita
Gestione di potenziali clienti
ChurnZero
Funzionalità più votate
Coinvolgimento dei clienti
Gestione delle attività
Segmentazione della clientela
Custify
Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
Gestione della clientela
Gestione delle attività
SubscriptionFlow
Funzionalità più votate
Elaborazione di pagamenti
Gestione dei piani di abbonamento
Pagamenti online
Preferred Patron Loyalty
Funzionalità più votate
Cronologia delle transazioni
Gestione dei premi
Programma di fidelizzazione

Recensioni su Churn360

Punteggio medio

Nel complesso
5,0
Facilità d'uso
4,9
Servizio clienti
5,0
Caratteristiche
5,0
Rapporto qualità-prezzo
4,8

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
100%
Nima
Nima
Sr.Consultant (Emirati Arabi Uniti)
Utente LinkedIn Verificato
Tempo libero, viaggi e turismo, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Top-Notch Customer Services

5,0 9 mesi fa

Aspetti positivi:

We have experienced significant improvements in communication, enabling us to better support and guide customers with inquiries or issues regarding our offerings. As a result of faster issue resolution we have seen a notable increase of at least 10% in new customer requests for our services

Aspetti negativi:

Churn360 pricing may be on the higher end and like many similar products, it requires a significant implementation period within the organization.but we are happy with their continuos customer support

Neethu
Neethu
HR Associate (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Best Tool for business seeking to optimize Customer Retention.

5,0 10 mesi fa

Aspetti positivi:

Churn360 is a tool that provides comprehensive solution for business seeking to optimize customer retention. It's predictive analytics feature offers valuable insights for proactive retention strategies.

Aspetti negativi:

Churn360 met all my needs and it works really well. I have not faced any issues so far.

Ujjwal
Ujjwal
CSM (India)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi finanziari, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Works Seamlessly

5,0 2 anni fa

Commenti: User tracking and customer journey is massively useful for our team. We are now more intelligent about our clients.

Aspetti positivi:

For our team, integration with HubSpot was a major drive in our decision to use Churn360. This integration works seamlessly.

Aspetti negativi:

Nothing, it makes our life easier and is the bestest one i have ever used

Aayushi
Associate Incubation Manager (India)
Servizi finanziari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Features that makes Churn360 the best selling products in the market.

5,0 2 anni fa

Commenti: I am highly impressed by the product and I would like to recommend it to others.

Aspetti positivi:

Ease to use and the database management is the most that I like in the software. The best part is the services offered by it in such a affordable price range.

Aspetti negativi:

So far I have not addressed any con in the product. Because for us it is working in it's best possible capacity.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Great software for customer success teams

5,0 2 anni fa

Commenti: Churn360 helps reduce customer churn because letting you know which customers are at-risk. This means we can manage more customers than we could without Churn360, thereby increasing our revenue.

Aspetti positivi:

Churn360 is very easy to set up and use. You can manage all your settings and gain deeper insights into the health of your customers. Probably one of the most powerful features of its software is the plays and automations which you can use to prompt yourself of when to help customers. Customer health scores give you insight into when customers might be about to churn so you can take corrective action.

Aspetti negativi:

There's not much that I dislike about Churn360. There were a few features I didn't quite understand at first but I reached out to their support team and they gave excellent help.

Mona
Mona
Associate (India)
Utente LinkedIn Verificato
Gestione formativa, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Complete Solution for Success Teams

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Churn360 offer many integrations out of the box which can be customized as well. This feature enables our CSM to view and react on all the data points available in one platform.

Aspetti negativi:

It could have an in-app tutorial built to make it easy to adapt.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Gestione formativa, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Churn360 give all the customer requirements at single place

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Churn360 give all the information at one place, help us to managing all the information.

Aspetti negativi:

Not able to think any cons about churn360.

Vishaal
Vishaal
Senior SEO Specialist (India)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Huge time Savings!!

5,0 2 anni fa

Commenti: We are getting more time to actually concentrate on our customers rather than trying to decipher information from the excel sheets

Aspetti positivi:

Easy to implement and get value out of it. Before Churn360, we used Microsoft excel to keep track of our clients, and getting insights using functions was very difficult. Now Churn360 solves these shortcomings and helped us to concentrate on better things.

Aspetti negativi:

have been using the software for the past 6 months.. Nothing as of now!

Ekanshi
Intern (India)
Reti informatiche, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Plateform for customer success needs

5,0 2 anni fa

Commenti: Good

Aspetti positivi:

Churn 360 provides everything to customer like notes and tickets. Easy to use

Aspetti negativi:

Right now I'm not facing any problem in this