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Cos'è Rezlynx?

Rezlynx è un PMS, compatibile con PCI, che consente alle proprietà residenziali di qualsiasi dimensione di gestire le prenotazioni e le operazioni, in modo efficiente e redditizio. Il software ospitato nel cloud offre una gamma di moduli integrati in un unico sistema con interfacce per le principali agenzie di viaggi online (OTA), sistemi di distribuzione globali (GDS), altre soluzioni Guestline e sistemi di terze parti. Aggiornato in tempo reale, include uno strumento di gestione delle tariffe e della disponibilità completo, assicurando che le entrate siano massimizzate in ogni occasione.

Chi utilizza Rezlynx?

Tutti gli hotel, i residence, hotel di catene, hotel indipendenti, alloggi per studenti, ostelli e pub

Rezlynx Software - 1
Rezlynx Software - 2
Rezlynx Software - 3
Rezlynx Software - 4
Rezlynx Software - 5

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Rezlynx

Rezlynx

4,8 (16)
250,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
35
Nessuna integrazione trovata
4,8 (16)
4,7 (16)
4,9 (16)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
80,00 €
una tantum
Versione gratuita
Prova gratuita
122
2
4,7 (99)
4,4 (99)
4,6 (99)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Gestione delle prenotazioni
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Hostfully Property Management Platform
Funzionalità più votate
Gestione delle prenotazioni
Per affitti turistici
Prenotazioni online

Recensioni su Rezlynx

Punteggio medio

Nel complesso
4,8
Facilità d'uso
4,8
Servizio clienti
4,9
Caratteristiche
4,8
Rapporto qualità-prezzo
4,7

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
81%
4
19%
Tori
Tori
Group Revenue & Distribution Manager (UK)
Utente LinkedIn Verificato
Industria alberghiera, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great Product, Great Customer Service

5,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

Guestline deliver on everything they say they will! They have great account management, the implementation process is thorough and we are guided through every step and made to feel at ease. It is seamless and stress-free. The Cloud based system ensures that access to the system is never an issue. The Guestline systems have allowed us to become much more efficient in our operation. The whole booking process is a much simpler and speedier process, making the customer journey more enjoyable for our guests. Guestline is a company with great customer service and hands on support when required which is exactly what we wanted in choosing a provider.

Risposta di Guestline

7 anni fa

Thank you Tori - It is a pleasure to work with Legacy hotels and the team!

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Industria alberghiera, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Great PMS for Big / Small Size Hotels

5,0 anno scorso

Commenti: So far so good and looking forward putting it in other hotels

Aspetti positivi:

The best part about rezlynx is the flexibility in making changes to the system in order to support each individual business and match their needs. The Selfcheck in that has been introduced to us is a wonderfull tool that makes the hotel succsesfull

Aspetti negativi:

With is being could based platform ofther error due to the internet speed.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

An upcoming product to watch out for

4,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

the PMS platform is a great all in one platform. It is very easy to use and has great flexibility in it. The data capture of the PMS is also great and therefore the system is capable of collection vital bits of data.

Aspetti negativi:

The system is capable of collecting good data but the system should be able to provide more reports. At the moment the choice is limited but this could be improved going forward.

Tony
Compant IT / Comms Manager (UK)
Industria alberghiera, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Empowering software that is easy to use and read. True property management at it's best.

5,0 8 anni fa

Commenti: Centralisation, standardisation and channel distribution,

Aspetti positivi:

The team at Guestline have a refreshing common sense approach to Hotel Property Management. With industry grassroots professionals throughout their departments from first line support to the development team, you are assured of quality service, support and advice at all times. Seamless distribution of live availability across all channels with the ability to flex pricing easily, automatically and/or at will has proved invaluable. Ease of use combined with common sense terminology has proven successful in training staff at all levels from on-site front desk personnel to off-site head office accountants. Several years on from our first hotel install, we now have the full Guestline product set throughout our entire group. Being guest-centric has always maintained our strong position in the marketplace and with Guestlines help, we are now starting to offer digital check-in with smartphone door entry. Customers wishing to use this technology can be assured of swift check-in and check-out all safely transacted within PCI-DSS compliance. Guestline? .....No Brainer!

Aspetti negativi:

No one product be it bespoke or otherwise, is perfect but in my opinion, Rezlynx ticks more boxes than the competition. Having implemented and worked with several PMS over the years as well as researching plenty of others, I am satisfied that we have the best of the breed.

Risposta di Guestline

8 anni fa

Thank you for the fantastic review Tony!

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Industria alberghiera
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

We wouldn't want to run one of our hotel's without it

5,0 7 anni fa

Commenti: Rezlynx saves us time and is continuously evolving to keep up with new developments.

Aspetti positivi:

Guestline's systems and Rezlynx in particular make managing our three hotel's easier for us. The systems are reliable and well thought out with in depth functionality which gives us an edge over some of the competition.

Aspetti negativi:

There is little to dislike but if there's to be one complaint it's that the system is quite complicated for new starters to learn.

Risposta di Guestline

7 anni fa

Thank you very much for taking the time to leave us a review. Fantastic feedback and very much appreciated!