Da 17 anni aiutiamo le aziende
a scegliere i migliori software

Cos'è Dibsido?

Ofisly è un'app per le prenotazioni e la gestione degli uffici sul posto di lavoro. Questa interfaccia intuitiva lascia decidere ai tuoi dipendenti, che possono prenotare la loro scrivania o il parcheggio in un attimo.

Dì addio ai tradizionali problemi in ufficio: Ofisly integra perfettamente gli strumenti del front desk, dalla gestione dei visitatori al monitoraggio dei pacchi.

Creato con informazioni approfondite dai dirigenti di ufficio, Ofisly è personalizzato per semplificare le operazioni nel luogo di lavoro e migliorare la produttività del tuo team.

Chi utilizza Dibsido?

Responsabili di uffici, risorse umane, responsabili di strutture e professionisti degli ambienti di lavoro o chiunque desideri semplificare le operazioni in ufficio e migliorare l'efficienza dell'ambiente di lavoro, in particolare in luoghi di lavoro ibridi o versatili.

Dove si può implementare Dibsido?

Basato sul cloud
Locale

Informazioni sul fornitore

  • Ofisly.com

Assistenza di Dibsido

  • Chat

Disponibilità per Paese

Afghanistan, Albania, Algeria, Andorra, Angola e altri 221

Lingue

ceco, finlandese, francese, inglese, italiano e altri 6

Dibsido prezzo

Prezzo di partenza:

0,00 USD/mese
  • Sì, offre prova gratuita
  • Sì, offre versione gratuita

Dibsido dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Dibsido è disponibile a partire da 0,00 USD/mese.

Piani tariffari richiedi una prova gratuita

Informazioni sul fornitore

  • Ofisly.com

Assistenza di Dibsido

  • Chat

Disponibilità per Paese

Afghanistan, Albania, Algeria, Andorra, Angola e altri 221

Lingue

ceco, finlandese, francese, inglese, italiano e altri 6

Video e immagini di Dibsido

Dibsido Software - 1
Dibsido Software - 2
Dibsido Software - 3
Dibsido Software - 4
Vedi altri 5
Video di Dibsido
Dibsido Software - 1
Dibsido Software - 2
Dibsido Software - 3
Dibsido Software - 4

Caratteristiche di Dibsido

  • Aggiornamenti in tempo reale
  • Avvisi/Notifiche
  • Check-in/check-out automatico
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Controllo degli accessi a Internet wireless
  • Creazione di report/analisi
  • Cronologia dei servizi
  • Elenco di verifica
  • Firma digitale
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione dei badge
  • Gestione dei biglietti
  • Gestione dei calendari
  • Gestione dei parcheggi
  • Gestione dell'occupazione
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle autorizzazioni
  • Gestione delle ispezioni
  • Gestione delle parti
  • Gestione delle prenotazioni
  • Gestione delle risorse
  • Informazioni sul veicolo
  • Manutenzione preventiva
  • Mappe e planimetrie
  • Monitoraggio dei costi
  • Monitoraggio del carburante
  • Monitoraggio della garanzia
  • Monitoraggio delle presenze
  • Monitoraggio delle riparazioni
  • Monitoraggio dello stato
  • Pianificazione della manutenzione
  • Portale self-service
  • Prenotazione di spazio
  • Prenotazioni online
  • Preregistrazione
  • Programmazione di infrastrutture
  • Quadro della attività
  • Rapporti sugli incidenti
  • Relazioni sull'utilizzo
  • Rendicontazione e analisi statistiche

Alternative a Dibsido

Software per il parcheggio degli uffici intelligenti. Automatizza e ottimizza la gestione del parcheggio sul posto di lavoro.
Soluzione di pianificazione che aiuta le aziende a creare calendari condivisibili con eventi o riunioni programmati e dettagli delle sale conferenze.
Piattaforma per la gestione dei parcheggi n. 1 per appartamenti e HOA
Software leader per fogli di calcolo e analisi dei dati. Generalmente fornito insieme a Microsoft Office.
Skedda è per la pianificazione e la prenotazione online degli spazi. Uno spazio può essere un'aula, uno studio, una stanza, una postazione di lavoro libera e molto altro ancora.
Sistema di prenotazione e gestione di parcheggi di sedi lavorative, di facile utilizzo, per la tua azienda. Ulteriori informazioni su Parkalot
Semplifica la tua vita in ufficio prenotando scrivanie, sale e parcheggi e migliora l'esperienza dei visitatori con un'unica soluzione intuitiva. Ulteriori informazioni su TableAir
Strumento intelligente di prenotazione delle scrivanie per semplificare la gestione del lavoro ibrido. Prenotazione di sale riunioni, scrivanie, parcheggi e altro ancora. Ulteriori informazioni su HubStar Connect
A Digital Workplace SaaS platform that enables organizations to create hybrid workplaces and manage employees’ safe return-to-office.

Recensioni su Dibsido

Punteggio medio

Nel complesso
4,8
Facilità d'uso
4,9
Servizio clienti
4,9
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,9

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
80%
4
20%
Blanka
Blanka
Front Office and Facility Manager (Cechia)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Great product with a constant support right at your hand

5,0 11 mesi fa

Commenti: Ofisly solved our issues and made the situation noticeably easier.

Aspetti positivi:

It helped us sort the chaos in the garage and a seeming lack of parking spots. It's a great product, intuitive and easy to use - for both users and admins.

Aspetti negativi:

Ofisly is missing SSO at the moment which is a bit of a con but that should be solved soon.

Alvaro
Team Leader (Spagna)
Proprietà immobiliari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Dibsido - a user friendly solution for parking management in the office (any parking slot)

5,0 3 mesi fa

Commenti: Overall, I am very satisfied with the application. I explored other functionalities of the app, such as desktop access and car sharing, and they seem equally user-friendly and easy to manage. The users of the parking slots are now completely satisfied since they have equal rights to book, and they no longer encounter any "surprises" as they did in the past. This has helped us to avoid conflicts among the parking users. I sincerely recommend this app and hope it works out well for them. They truly deserve it.

Aspetti positivi:

I was pleasantly surprised to discover an app that can manage our parking slots exactly as I had envisioned. I literally spent days searching for different options—websites, apps, etc.—but nothing quite fit my expectations. With Dibsido, I can manage all the users and parking slots every day, ensuring there is an equitable distribution of rights among the users. It is easy to book and very user-friendly. It even allows for uploading the real map of the garage, which makes it even more user-friendly.

Aspetti negativi:

I was not able to clear the dashboard from a second feature (different to the parking one). Overall, it does not bother me but it would be great to have a modular dashboard and move components around.

Alternative considerate: Wayleadr

Perché passare a Dibsido: It was exactly what I needed and I could see it as soon as I opened the app. Not the case in the other solutions.

Martin
Purchasing manager (Bulgaria)
Settore automobilistico, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Short term monkey clicking

4,0 9 mesi fa

Commenti: I am usually each day at work so in old app, I booked as "repeated" option by 5 clicks same parking place for 1 year ahead and just when I know, I will be out of office, I deleted my reservation. In Ofisly - nor repeatable reservation nor longer period in ahead is possible.

Aspetti positivi:

Up to now nothing, but I am just starting.

Aspetti negativi:

In ofisly I have to wake up each weekend in the morning and as monkey click 5 times for 4th week ahead which is actually opened to book some parking place.

Lucie
Key account specialist (Cechia)
Industria farmaceutica, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Excellent desk booking solution

5,0 10 mesi fa

Commenti: Our overall experience with Ofisly has been great. It smoothly replaced the chaotic Outlook system, making desk and parking reservations more straightforward. It's a user-friendly and efficient solution, enhancing satisfaction among employees. I highly recommend it!

Aspetti positivi:

Ofisly made desk reservations much clearer than our previous system with Outlook. It's easy to use, and everyone can reserve seats without confusion. The app also improved parking convenience, creating overall satisfaction among employees.

Aspetti negativi:

There's not much to dislike about Ofisly. We appreciate that Ofisly is continually releasing new features. It's a significant improvement from our old system, and the ongoing updates enhance the overall user experience.

Petr
Vice president (Cechia)
Industria mineraria, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Seamless car-sharing system

5,0 10 mesi fa

Commenti: My overall experience with Ofisly has been highly positive. The app effectively resolved the chaos in our company's fleet management, leading to efficient use of vehicles and eliminating disputes among employees. It's a simple and practical solution that not only saved time and energy but also fostered a more organized and cooperative work environment.

Aspetti positivi:

Ofisly brought much-needed order to our company's fleet management. I appreciate how it efficiently addressed our chaotic car-sharing system, making it easy for employees to reserve and use shared cars. This not only saved time but also improved the overall culture of car-sharing within the company.

Aspetti negativi:

Honestly, there's nothing I didn't like about Ofisly.

Vladimir
Frontend Engineer (Cechia)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Intuitive desk booking system

5,0 11 mesi fa

Commenti: We tried out different tools before, but none of them worked well for us. They were slow, and some had weird reservation options like canceling old bookings. So, I'm happy that we finally found a solution that's user-friendly, fast, and does the main task just right.

Aspetti positivi:

Our experience with Ofisly's desk booking system has been really good. We've been using it for a few months now, and so far, it's been great. Both the web and mobile apps are easy to use, making it simple for me to book desks, even from my phone.

Aspetti negativi:

Personally, I wish there were more options for booking desks in terms of time. Right now, the app only lets you reserve a desk for half a day or the full day. But maybe that's just our company's policy.

Jakub
People Specialist (Cechia)
Produzione di apparecchi elettrici/elettronici, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Ofisly review

5,0 11 mesi fa

Commenti: Our overall experience is more than positive. We had no issue which couldn't be solved by the Ofisly owner. :-)

Aspetti positivi:

The most crucial and important trait to us about the Ofisly is the "hands-on" approach that Ofisly has. No question is bad. :-)

Aspetti negativi:

None, all is good. All the potential problems that we had were quickly solved.

Marek
Workplace Operations Specialist (Cechia)
Computer e sicurezza della rete, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Ofisly - great reservation system

5,0 11 mesi fa

Aspetti positivi:

We use Ofisly primarily for managing our parking reservations, where it works great. The biggest advantage over the competition is the possibility of assigning permanent spaces for company cars. We lacked this feature in competitors' applications.

Aspetti negativi:

I don't see any downside. Application meets all our requirements.

Marek
Head of Operations and Marketing (Cechia)
Reti informatiche, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Overall review

5,0 9 mesi fa

Aspetti positivi:

For me, as someone who runs an operational agenda, it's a great tool for a complex overview of what's going on in the office with a nice user-friendly interface and a comprehensive set of tools for the day-to-day running of the business. I highly recommend it to all companies that strive for efficiency and organization in the workplace.

Aspetti negativi:

Probably nothing, would be good to have a feature for booking of meeting rooms :)

Martin
Martin
Partnership marketing specialist (Slovacchia)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi di informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Helps with flexible working mode

5,0 10 mesi fa

Commenti: In overal, I am very satisfied with Ofisly, becase the app is nice and saves me a lot of time.

Aspetti positivi:

Easy to use and useful tool, which really helps with booking desk, car, etc.

Aspetti negativi:

For now everything is okay. I do not see any cons.

Tomas
Systems Engineer (Cechia)
Logistica e catena di approvvigionamento, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Ofisly parking and desk reservations

5,0 11 mesi fa

Aspetti positivi:

Ofisly offers the advantage of easy deployment, minimising the time and resources required for implementation. The high level of customer service significantly contributes to the overall appreciation and satisfaction with the product.

Aspetti negativi:

The product aligns perfectly with our requirements.

Lenka
technical department (Cechia)
Servizi bancari, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

good experinces with ofisly

4,0 11 mesi fa

Aspetti positivi:

intuitive control clear, well arranged client support frequent innovations

Aspetti negativi:

the negatives that we have during use are caused by the specific requirements of our company

Lukáš
Senior Accountant (Cechia)
Produzione di apparecchi elettrici/elettronici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Somfy - ofisly

5,0 11 mesi fa

Aspetti positivi:

Clear application and really easy to use.

Aspetti negativi:

I haven't detected any weakness in this application yet.

Martin
Finance Manager (Cechia)
Materiali da costruzione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Quick solution for parking management

4,0 11 mesi fa

Aspetti positivi:

It has user friendly mobile application with which is easy to work.

Aspetti negativi:

Using it only for parking management, no cons on this.

Barbora
Product Marketing Specialist (Slovacchia)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Easiest to use booking management

5,0 10 mesi fa

Commenti: Ofisly gives us the flexibility to book a workplace or parking slot, saving us a lot of money, stress, and anxiety. We have an overview of how many places will be occupied or free, etc.

Aspetti positivi:

Very useful tool. It eliminates chaos and many messages just to book a desk or parking slot.

Aspetti negativi:

There is nothing I would say I do not like.