ConnectWise Manage

ConnectWise Manage

da ConnectWise

Chi utilizza ConnectWise Manage?

Realizzata per le aziende che vendono, supportano e forniscono assistenza per prodotti tecnologici, dai fornitori di servizi gestiti e nel cloud alla stampa gestita, al VOIP e ai VAR.

Cos'è ConnectWise Manage?

Ottimizza i processi del servizio clienti con la potente piattaforma di helpdesk di ConnectWise Manage. ConnectWise Manage sfrutta il sistema di gestione dei ticket proprietario dell'azienda e leader del mercato, permettendo ai fornitori di soluzioni tecnologiche di offrire ai propri clienti un supporto straordinario. La piattaforma di helpdesk e il sistema di gestione dei ticket di ConnectWise Manage consentono al team di ricevere, elaborare e rispondere alle richieste di assistenza in modo rapido ed efficiente.

Dettagli su ConnectWise Manage

ConnectWise

http://www.connectwise.com

Fondata nel 1982

Panoramica dei prezzi di ConnectWise Manage

ConnectWise Manage non dispone di un piano gratuito e non offre una versione di prova gratuita.

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Versione gratuita

No

Prova gratuita

No

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Installazione eseguita - Windows

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Di persona

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Assistenza diretta 24 ore su 24

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di ConnectWise Manage

Software IT Management
Accesso/Controllo remoto
Controllo accessi/Autorizzazioni
Gestione dell'inventario
Gestione della conformità
Gestione delle capacità
Gestione delle licenze
Gestione delle patch
Pianificazione della manutenzione
Verifica dei problemi
Gestione dei problemi
Gestione dei progetti
Gestione del rilascio e dell'implementazione
Gestione della configurazione
Gestione della disponibilità
Gestione delle modifiche
Gestione di contratti/licenze
Gestione di incidenti
Monitoraggio dei cespiti
Portale self-service
Accesso remoto
Assistenza tecnica
Backup e ripristino
CRM
Dashboard
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione dei problemi
Gestione dei progetti
Gestione delle patch
Live Chat
Programmazione
Archiviazione di documenti
Avvisi / Allarme crescente
Branding personalizzabile
Chat in tempo reale
Comunicazione multi-canale
Gestione dei biglietti
Gestione dell'accordo sul livello di servizio (SLA)
Gestione della knowledge base
Gestione delle risorse IT
Instradamento automatico
Integrazione di e-mail
Monitoraggio della rete
Portale self-service
Tracciamento delle interazioni
CRM
Controllo ore e spese
Fatturazione e contabilizzazione
Generazione di proposte
Gestione dei preventivi
Gestione dei progetti
Gestione del portafoglio
Gestione delle risorse
Gestione di documenti
Portale clienti
Strumenti collaborativi
Catalogo dei servizi
Gestione dei biglietti
Gestione del rilascio
Gestione delle conoscenze
Gestione delle risorse IT
Gestione di contratti
Gestione di incidenti
Portale self-service
Relazioni sul servizio

Recensioni su ConnectWise Manage

Stai visualizzando 5 di 181 recensioni

Nel complesso
4,1/5
Facilità d'uso
3,6/5
Servizio clienti
3,9/5
Caratteristiche
4,1/5
Rapporto qualità-prezzo
3,9/5
Jared M.
NOC Manager
Servizi e tecnologie dell'informazione, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/10/2019

"CRM for the Best in the Biz!"

Commenti: With ConnectWise Manage behind us, we've spent the last 6+ years blazing a trail in our local market. Taking on client for year over year growth. And not enough thanks can be given to the tools that helped us get there. With a friendly (now giant) team behind it, ConnectWise Manage integrates with, and has truly become a standard in the industry. You've been with the rest, now get with the best.

Vantaggi: ConnectWise Manage has enough features to essentially run your entire business out of! When it comes to tracking issues, maintaining inventory and documented details across many partners/clients/sites - this is THEE tool. Abundant resources to learn the tool exist including certification learning courses. (You're going to want to take them).

Inconvenienti: Interface has been ignored for a long time - its universally uglier than ALL of its competitors. This has been massively improved over the last year and continues to get better as it is finally a focus for them after the many recent developmental hurdles they need to address from the various M&A from the last 4 years. Some more advanced features really require some 'higher' learning to understand and best implement. Thankfully they have many MANY resources for this.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/10/2019
Utente Verificato
System Administrator
Servizi e tecnologie dell'informazione, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 28/8/2019

"Good Ticketing System for MSP and IT companies"

Commenti: I wish they would get Rich text right. TeamSupport has this perfectly and they are a much smaller company. Another downer is the integration with ITGlue I think it's a bit clunky and if you add the Automate integration it almost loses it's mind. I wish there was a better way to integrate all these platforms. But mainly the rich text could go a long long way for visual users.

Vantaggi: There are a lot of features on this platform that would be of interest to MSP's. The time entry, calendar ease, global search. Asset and configuration and contact addition is great.

Inconvenienti: One thing i strongly dislike about Manage is that you can't add rich text to the ticket entries not drop images which make things easier for tech just picking up on tickets.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 28/8/2019
James D.
CEO
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 28/5/2020

"The Perfect MSP Management Software"

Commenti: I have seen a lot of MSPs struggle to manage time and costs. ConnectWise Manage can do all of this and much more. It was really nice to have one place where we could grab almost all of the info we needed for a given client or project. It can be overwhelming at first. Just stick with it.

Vantaggi: Time tracking with ConnectWise Manage is wonderful. It's very intuitive and allows for powerful job costing. The software allows for simple project management and greatly enhances project workflow. The tabbed GUI (very similar to a web browser) made it very easy to switch between the necessary boards and views to get the info I needed.

Inconvenienti: I'm not a huge fan of how the discussions flow in the GUI. It feels clumsy and I never really had a clear understanding of what the client would see when I messaged them.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 28/5/2020
Michael H.
President
Servizi e tecnologie dell'informazione, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    2/5
  • Facilità d'uso
    2/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1/5
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/5/2020

"ConnectWise is a horrible company and has mediocre products"

Commenti: Regretable. I regret spending $1600/mo for 3 years on a product that was NOT worth it. I went from spending $300/mo to $1600/mo for a lesser product. Locked into an inferior product by a deceitful sales team.

Vantaggi: ConnectWise Manage has a wide birth of functionality. It has 80% of what an MSP needs to manage its service offering. We used the product for 3 years. We used it for ticketing, project management, product inventory, lead tracking, marketing, and client communications. The product's maturity lead us to use many integrations with other services and products.

Inconvenienti: It's so hard to pick just one thing that I liked least. The company itself was my biggest issue. The sales team had no sense of ethics and resorted to lying in order to make a sale.
If ignoring the deplorable ethics of the company, the product itself has innumerable flaws. The one thing we could not get past was our struggle to regain the efficiency we had prior to using ConnectWise Manage. We took an 30% efficiency hit using ConnectWise Manage. Previously we used MaxFocus Service Desk, and since moving away from ConnectWise we use SolarWinds MSP Manager. We immediately regained our lost efficiency and have maintained it for the past 6 months.
ConnectWise Manage had great automation, but the number of clicks and manual steps required to take advantage of it were not worth it.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 15/5/2020
Michelle D.
Purchasing manager
Servizi e tecnologie dell'informazione, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    2/5
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1/5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 6/5/2020

"Good but needs work "

Commenti: It is fair it def needs work and live customer support over the phone.

Vantaggi: Fairy easy to learn and some
Features are great like service board and scheduling.
I like the ability to send my PO’s directly from the software.

Inconvenienti: Purchasing tab needs major work. You can have several back to back chats with support about the same issue and explain it the same way yet each time you get a completely different answer from each agent

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 6/5/2020