Cos'è ConnectWise PSA?

Ottimizza i processi del servizio clienti con la potente piattaforma di helpdesk di ConnectWise Manage. ConnectWise Manage sfrutta il sistema di gestione dei ticket proprietario dell'azienda e leader del mercato, permettendo ai fornitori di soluzioni tecnologiche di offrire ai propri clienti un supporto straordinario. La piattaforma di helpdesk e il sistema di gestione dei ticket di ConnectWise Manage consentono al team di ricevere, elaborare e rispondere alle richieste di assistenza in modo rapido ed efficiente.

Chi utilizza ConnectWise PSA?

Realizzata per le aziende che vendono, supportano e forniscono assistenza per prodotti tecnologici, dai fornitori di servizi gestiti e nel cloud alla stampa gestita, al VOIP e ai VAR.

Video di ConnectWise PSA ConnectWise PSA Software - 1 ConnectWise PSA Software - 2 ConnectWise PSA Software - 3 ConnectWise PSA Software - 4 ConnectWise PSA Software - 5

Hai dubbi su ConnectWise PSA? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

ConnectWise PSA

4,1 (210)
ConnectWise PSA
Non disponibile nel tuo paese
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
91
27
3,7 (210)
3,8 (210)
3,8 (210)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
99,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
132
14
4,6 (246)
4,7 (246)
4,5 (246)
Perché questo confronto?

Alternative a ConnectWise PSA

NinjaOne è una soluzione per le operazioni IT multifunzione semplice, apprezzata da MSP e professionisti IT. Ulteriori informazioni su NinjaOne
Samanage è la piattaforma di help desk IT più recensita e più votata. Leggi cosa ne pensano i clienti!
Syncro is the integrated business platform for running a profitable MSP. Enjoy PSA, RMM and remote access in one affordable package.
Software di help desk creato per l'assistenza clienti nel business-to-business. Riduci i costi e migliora la soddisfazione dei cliente allo stesso tempo.
Strumento di contabilità che fornisce supporto multi-monitor e timbri di scaduto tramite un flusso di cassa migliorato.
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Il software di Auvik semplifica e automatizza la gestione e monitoraggio della rete, per offrirti visibilità e controllo completi della rete.
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Gestione remota del monitoraggio (RMM), automazione dei servizi professionali (PSA) e accesso remoto: soddisfazione di ogni esigenza IT in un unico posto. Ulteriori informazioni su Atera
Freshdesk è un software di servizio clienti facile da usare, che aiuta oltre 40.000 aziende in tutto il mondo a creare esperienze eccezionali per i clienti. Ulteriori informazioni su Freshdesk
Zendesk consente alle aziende di fornire un'eccellente assistenza clienti tramite più canali tra cui e-mail, chat, telefono e SMS.
Condivisione e visualizzazione di applicazioni e desktop, strumenti di annotazione, messaggistica istantanea, diapositive web e lavagne.
Issuetrak consente di gestire i ticket e le richieste dall'inizio fino alla risoluzione. Flessibile, personalizzabile e facile da utilizzare. Nel cloud o sul posto.
Soluzione multifunzione di monitoraggio e gestione remota (RMM), progettata per fornitori di servizi gestiti con sistema di monitoraggio dei dispositivi e ticketing integrato.
Sistema help desk completamente integrato per le aziende di piccole e medie dimensioni che è conveniente, facile da installare e configurare e facile da usare.
Questa soluzione personalizzabile comprende gestione dei progetti, CRM e service desk con gestione integrata di tempo e fatturazione eseguiti sullo stesso database.
Piattaforma per le operazioni versatile, potente e automatizzata, Accelo ti consente di tenere sotto controllo il tuo business di assistenza.
La prossima generazione di strumenti per l'automazione dei servizi professionali (PSA). Pacchetto completo di automazione dei servizi professionali per imprese di software e servizi.
HaloPSA porta tutto ciò di cui un MSP ha bisogno in un'unica posizione centralizzata. Ulteriori informazioni su HaloPSA
EcholoN è una suite di software per la gestione dei servizi, che rappresenta una soluzione completa per il servizio, il supporto e l'assistenza ai clienti.

Recensioni su ConnectWise PSA

Punteggio medio

Nel complesso
4,1
Facilità d'uso
3,7
Servizio clienti
3,8
Caratteristiche
4,1
Rapporto qualità-prezzo
3,8

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
40%
4
39%
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15%
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3%
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3%
Michael
Michael
Utente LinkedIn Verificato
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

Long time ConnectWise user still loves ConnectWise

5,0 6 anni fa

Commenti: I did 3 years of research before deciding on a PSA. I had a very small company at the time (1 person, me) My colleagues thought I was crazy for buying such a robust system for being such a small company. I bought it because of the built in automation and the ability to create complex agreements. I still have it and I have seen it improve immensely over the years. It's has a .net client and a web interface. Supports widget based pods. Meaning you can add the things you want, remove the things you don't want, and customize the interface per user. QuoteWerks, ConnectWise, Kaseya, Quickbooks - and they ALL integrate. Connectwise will try to sell you, quosal, connectwise, labtech. Personally, and this is just my opinion, Labtech is too complicated. I hate the interface tech's have to use, with a passion. I did some subcontracting for a company that uses LabTech and I had a hard time trying to find the tools I'm looking for. Kasey's interface it so much more user friendly, it's web based. took me a week to become familiar with Kaseya interface, used LabTech for 3 months and was fumbling around trying to find my tools. I checked out LabTech recently, June 2016 and it still sucks. I could go on and on.. So I'll just end here. Just buy ConnectWise, you'll be glad you did.

Aspetti positivi:

Mobile iPhone app is A W E S O M E !!! Your clients can use the customer portal Constant Updates Feature request bidding system. 24 hour support online training videos Application blueprints, telling you which modules interact with other modules. Handles complicated and compounded agreements. If you can sell it, ConnectWise can do it. QuickBooks integration is seamless. if you create a product in ConnectWise it will automatically create the product in QuickBooks when it syncs. Mark invoices as paid in QuickBooks and sync to ConnectWise. They are the biggest, so they integrate with everybody. Go to a big IT conference and ask how many people use ConnectWise. The majority can't be wrong.

Aspetti negativi:

It can be overwhelming for small companies The north american cloud can be slow sometimes, they know about it, they are rewriting the program so it operates faster but it's a big project. so they release bits and pieces at a time (weekly) If it isn't in ConnectWise it didn't happen, yeah it adds a bunch of work to your day. Junk in junk out. Each user needs their own account. don't buy the on-premise edition, you won't be able to keep up with the updates. They update so frequently I have to update my QuoteWerks frequently,

Warren
General Manager (UK)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
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A great solution to combine all the needs of an MSP

5,0 6 mesi fa

Commenti: We signed up with Manage over 12 years ago and have never looked back. It is constantly being improved, it links our RMM tool with the CRM capabilities and provides all of our staff with their base Software to be running day in, day out.

Aspetti positivi:

We primarily purchased Manage for its Ticket facility. It now integrates all of our departments, including finance, support, sales and procurement.

Aspetti negativi:

Most of the gripes over the years, have been resolved to be honest, though regular updates. In terms of pricing, it's not the cheapest out there. But it does the job well. I guess the support has been better in the past. More often that not now, if you get a problem, it's rarely a quick fix. It has to get escalated etc.

Jason
Jason
Sales Manager (Irlanda)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
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Connectwise Manage review

4,0 mese scorso Nuova

Commenti: It is our PSA for the entire support team and in general most of our users are happy with ut

Aspetti positivi:

The scope of features and works it covers. As an MSP it supports us quite well

Aspetti negativi:

The CRM function and lack of proper Marketing capabilities

James
James
Director (UK)
Utente LinkedIn Verificato
Reti informatiche, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

OVeral shocking experience

2,0 3 anni fa

Commenti: We have literally had zero benefits working with Connectwise. Its cost us £000's and we have wasted so much time since using Connectwise..... its the single worst decisions we have ever made as a business.
We spent and invested a lot of time ensuring we would get the most out of it, but it just hasnt happened... the issues are too frequent, support to slow and overal a very bad experience. Reaching out to Connectwise with a long list of issues has resulted in 4 people calling to say how sorry they are, any they WILL definaltey help but then the next update is the ticket closing - thanks.

Aspetti positivi:

The end of the ady when i can log out of Connectwise. The Contract part and some automation is good.

Aspetti negativi:

Practically everything else: Slow - keeps hanging when doing tasks such as save a ticket, send and invoice, close tickets - you know really important tasks which should be almost instant. absolute zero support from CW. Been told its a programming issue with bulk tasking and it will be fixed - still waiting, much like when using ConnectWise manage - always waiting. Then there is the general support - lacking to say the least. Then the onboarding - they say we get you completely up and running. What they should have said is You'll want to be running away by the time you come to use the product. Unless you learn it all in the onboarding process your on your own or you have to pay a huge amount more for help. They literally just churn you out and get the next lot of sheep in. Sales team lied about how it would interact and sync with Xero. Told me the same way as Quickbooks does and then showed me how QuickBooks Desktop syncs, saying just like this.... IT DOESNT you have to pay someone else to move your data from your PSA to your accounts package REALLY @ $245 extra per month. Didnt tell me that before i signed up. Cloud console which was supposed to save time by synchronising Office 365 licenses to contracts was often wrong, very clunky and then stopped working - another paid feature of Connectwise that didnt work. I could go on, but you get the picture. Its not all smooth sailing and is causing lots of issues in our business. We tried to reach out to CW but they're not helping

Kevin
Cloud Product Manager (Australia)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great PSA Tool

4,0 3 mesi fa

Aspetti positivi:

I have used ConnectWise in multiple businesses I work at. It's the gold standard for support and ticket management.

Aspetti negativi:

Reporting on projects and the CRM/Customer management side of the product is not great compared to others in the market.