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Cos'è ConnectWise PSA?

Creato per le aziende che vendono, supportano e forniscono assistenza per prodotti tecnologici, ConnectWise Manage è una delle migliori piattaforme di gestione aziendale del mondo. Attualmente oltre 100.000 utenti si affidano a ConnectWise Manage per ottenere una maggiore responsabilità, efficienza operativa e redditività. La piattaforma integra completamente l'automazione dei processi aziendali, l'helpdesk e il servizio clienti, le vendite, il marketing, la gestione dei progetti, i servizi cloud e l'analisi aziendale, che semplificano notevolmente le operazioni di un'azienda.

Chi utilizza ConnectWise PSA?

Realizzata per le aziende che vendono, supportano e forniscono assistenza per prodotti tecnologici, dai fornitori di servizi gestiti e nel cloud alla stampa gestita, al VOIP e ai VAR.

ConnectWise PSA Software - 1
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ConnectWise PSA Software - 4
ConnectWise PSA Software - 5

Hai dubbi su ConnectWise PSA? Confrontalo con una delle alternative più popolari

ConnectWise PSA

ConnectWise PSA

4,1 (245)
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
91
27
3,7 (245)
3,8 (245)
3,7 (245)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
39,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
96
26
4,6 (572)
4,5 (572)
4,6 (572)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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SolarWinds Service Desk
Funzionalità più votate
Avvisi/Allarme crescente
Controllo accessi/Autorizzazioni
Notifiche in tempo reale
Autotask PSA
Funzionalità più votate
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Gestione dei biglietti
Gestione dei ticket di assistenza
Kaseya VSA
Funzionalità più votate
Accesso/Controllo remoto
Monitoraggio dei server
Notifiche in tempo reale
Xodo Sign
Funzionalità più votate
Autenticazione
Firma elettronica
Firma multipla
Freshdesk
Funzionalità più votate
Chat in tempo reale per i consumatori
Gestione dei biglietti
Gestione dei ticket di assistenza
Spiceworks Cloud Help Desk
Funzionalità più votate
Avvisi/Allarme crescente
Gestione dei biglietti
Gestione di incidenti
ServiceNow
Funzionalità più votate
Gestione dei biglietti
Gestione dei ticket di assistenza
Gestione di incidenti
Yapp
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Avvisi/Notifiche
Pianificazione di eventi
QuickBooks Desktop
Funzionalità più votate
Contabilità generale
Fatturazione e contabilizzazione
Reddito e stato patrimoniale

Recensioni su ConnectWise PSA

Punteggio medio

Nel complesso
4,1
Facilità d'uso
3,7
Servizio clienti
3,7
Caratteristiche
4,1
Rapporto qualità-prezzo
3,8

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
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4
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14%
2
3%
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Jared
Jared
NOC Manager (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

CRM for the Best in the Biz!

5,0 5 anni fa

Commenti: With ConnectWise Manage behind us, we've spent the last 6+ years blazing a trail in our local market. Taking on client for year over year growth. And not enough thanks can be given to the tools that helped us get there. With a friendly (now giant) team behind it, ConnectWise Manage integrates with, and has truly become a standard in the industry. You've been with the rest, now get with the best.

Aspetti positivi:

ConnectWise Manage has enough features to essentially run your entire business out of! When it comes to tracking issues, maintaining inventory and documented details across many partners/clients/sites - this is THEE tool. Abundant resources to learn the tool exist including certification learning courses. (You're going to want to take them).

Aspetti negativi:

Interface has been ignored for a long time - its universally uglier than ALL of its competitors. This has been massively improved over the last year and continues to get better as it is finally a focus for them after the many recent developmental hurdles they need to address from the various M&A from the last 4 years. Some more advanced features really require some 'higher' learning to understand and best implement. Thankfully they have many MANY resources for this.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Good Ticketing System for MSP and IT companies

4,0 5 anni fa

Commenti: I wish they would get Rich text right. TeamSupport has this perfectly and they are a much smaller company. Another downer is the integration with ITGlue I think it's a bit clunky and if you add the Automate integration it almost loses it's mind. I wish there was a better way to integrate all these platforms. But mainly the rich text could go a long long way for visual users.

Aspetti positivi:

There are a lot of features on this platform that would be of interest to MSP's. The time entry, calendar ease, global search. Asset and configuration and contact addition is great.

Aspetti negativi:

One thing i strongly dislike about Manage is that you can't add rich text to the ticket entries not drop images which make things easier for tech just picking up on tickets.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Boosting Productivity with Automated and Centralized Management

5,0 4 settimane fa Nuova

Aspetti positivi:

ConnectWise PSA has been a valuable asset for managing my business operations, offering a single platform to handle project management, ticketing, and billing. The software's automation features have saved me time, allowing me to focus on growing my business. The integrations with other tools have streamlined my workflow, and the reporting functions provide insights to make informed decisions. Overall, ConnectWise PSA has helped me stay organized and efficient.

Aspetti negativi:

ConnectWise PSA's setup can be time-consuming. Be prepared to invest effort in configuration.

Stephen
Stephen
Marketing Executive (UK)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

A Solid Company

3,0 3 settimane fa Nuova

Commenti: Overall, not bad. plenty of documentation, although some is outdated. I'm familiar with the PSA now, however, each department has its own use case, so be sure to work with the department and apply the correct procedures.

Aspetti positivi:

I think the ability to have tools under one roof helps to establish the integrations and work processes. The consultation is definitely a must and and helped to aid us throught the transition.

Aspetti negativi:

The UI design is not great. It needs working on. They bought a lot of products and everything is always in development. I can see the potential, but it's a waiting game.

Mitesh
Mitesh
Senior Executive Business Operations (India)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

ConnetWise - Best for Mid-Range Players

5,0 3 mesi fa

Aspetti positivi:

Integration with different software is easy part. Creation of dashboard configuration is easy. Can create multiple workflows.

Aspetti negativi:

Biggest con is there Help Desk Support system. They does not provide support on Time.