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Cos'è Kantata?

Mavenlink trasforma la tua impresa unendo la gestione dei progetti, la collaborazione, il monitoraggio del tempo, la gestione delle risorse e i dati finanziari dei progetti in un unico posto. Gli utenti otterranno una migliore esecuzione operativa, una maggiore agilità aziendale e migliori prestazioni finanziarie. Con Mavenlink il tuo team ottiene le informazioni di cui ha bisogno per fornire progetti in modo più prevedibile e redditizio. Nominata da Gartner soluzione leader per la gestione dei progetti. "Mavenlink è il mio punto di riferimento per la gestione dei progetti" - Forbes

Chi utilizza Kantata?

Mavenlink è ideale per le aziende di servizi professionali che operano, in particolare, nei settori di marketing, pubblicità, pubbliche relazioni, architettura, ingegneria, servizi IT, consulenza gestionale e formazione.

Kantata Software - 1
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Kantata

Kantata

4,2 (607)
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
135
21
4,0 (607)
4,0 (607)
4,2 (607)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
7,75 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
160
20
4,0 (13.934)
4,3 (13.934)
4,2 (13.934)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
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Lead Qualification

Recensioni su Kantata

Punteggio medio

Nel complesso
4,2
Facilità d'uso
4,0
Servizio clienti
4,2
Caratteristiche
4,0
Rapporto qualità-prezzo
4,0

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

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Mustafa
Practice Manager
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Mavenlink review

4,0 3 anni fa
Sottotitoli in italiano disponibili nel lettore video
Mike
Mike
Project Manager (UK)
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Awesome platform that's only getting better

5,0 4 anni fa

Commenti: Overall, using Mavenlink has been great - it has made a very positive impact on day-to-day functions as a business. I would recommend it highly to agencies for its flexibility and extensive functionality to manage resources and projects.

Aspetti positivi:

The reporting functionality Mavenlink offers is extensive and has enabled us to get much better visibility to our project, program, portfolio and resourcing data. Which in turn has allowed us to set/adjust our KPI/KRIs and better inform business decisions with the data we have available. In using Mavenlink how it's meant to be used, not only have we improved our business practices but our PMO has gained valuable insight into important aspects of the business that were previously siloed. The fact that Mavenlink actually continues to improve its platform based on user feedback is a massive plus, as new functionality becomes available to better utilize the platform.

Aspetti negativi:

There are some small (very small in most cases) problems we have with some functionality i.e. the naming/categorization of metrics in the reporting suite could be clearer, when approving/rejecting timesheets, adding a comment to a specific entry would be preferable, rather than the comment being published to all entries.

Denise
Denise
Marketing Specialist (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

It's a fantastic time and task management system

4,0 2 anni fa

Commenti: Mavenlink sits directly on our Salesforce platform, and it has been great for our business to have a more comprehensive perspective from Pre-Sales through project close-out ever since we implemented the product about three years ago with the help of Mavenlink's amazing support. From the perspective of Resource Management, I find everything about Mavenlink to be extremely well executed.

Aspetti positivi:

My preferred time management application is extremely feature-rich, allowing for extensive customization of how time and money are spent. Mavenlink is a great addition to our corporate finance tools since it provides us with a new way to examine data and monitor progress on several fronts simultaneously. For me, it's a plus that Mavenlink is always working to enhance its platform and provide new educational resources for its users.

Aspetti negativi:

I haven't utilized many goods or features, but it would be helpful to have a consolidated dashboard where I can observe how everything is interacting with one another.

Brendan
Associate (Canada)
Consulenza manageriale, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Good system but some frustrating issues

3,0 3 anni fa

Commenti: Useful overall, but the more time I spend with it the more I realize it is missing some key functionality that would save a lot of time. It's much more difficult to update a project in Mavenlink than past systems I've used, and I think there are some beneficial tweaks that could be made

Aspetti positivi:

From an ease of use standpoint, time entry and project creation is fairly straightforward. It's also nice to have access to so many reporting features, although I imagine that's even more valued by the leadership team rather than staff.

Aspetti negativi:

Three major issues stand out to me and my colleagues: 1- the software is very slow at times, and the more time I spend making edits to a project the longer it takes. In some cases, the lag is so bad that a task that should take 10 minutes ends up taking 30 since I wait so long for the system respond. The more tasks and individuals assigned to a project, the worse it is. Customer service suggested I delete my cache, but this was a temporary and fairly ineffective solution 2- It'd be great to have a simple place where I can see exactly how many hours a team member has on a project. Right now, we can only see time assigned to individual tasks, and then need to calculate the total manually 3- When tasks get extended or shortened, it'd be great to have a way to have Mavenlink automatically distribute time accordingly. For example, if I have 1 hour assigned for a 1-week long task, it'd be nice if I could automatically change this to 30min/week if that task were extended to being 2 weeks long. I know time can move automatically if the gantt is updated, but that only works if the task stays the same duration and hasn't started yet. Other systems offer this feature

Andrew
Head of Group Operations (UK)
Marketing e pubblicità, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Effective tool with ease of use and a broad range of features

5,0 4 mesi fa

Commenti: Very good. We have made suggestions that have been listened to and implemented, we have worked with their customer success team extensively to our benefit. Their help support is excellent when you encounter problems and the software was adaptable to all our needs.

Aspetti positivi:

There is a lot to like about the product. Easy task management with lots of capabilities, time and expense tracking that is simple. Extended resource management options for minute details or broad allocations and a really engaged Customer Success team.

Aspetti negativi:

Not a lot to write here. I think the only issue is that it is hard to use at a hourly scale where you need to set time deadlines in the day.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Outstanding solution for our entire workforce

4,0 3 anni fa

Commenti: The overall experience from the get go was very positive, as we started the onboarding process and conducted internal training where I was able to get a lot of great feedback from my coworkers about how they find the ease of use and how they like the online product training catalog that is available.

Aspetti positivi:

I am able to view tasks for current projects, track upcoming projects, add notes and tag team members easily in a very organized way that allows me to save time and resources on a regular basis. My coworkers who I interface with closely have had a similar positive experience and I cannot recommend it enough.

Aspetti negativi:

The ability to customize what is viewable and editable in the main menu ( such as projects, tasks, insights) based on user permissions would make it easier tailor the overall product experience to our teams needs.