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Cos'è uContact?

Con questa soluzione IVR sei in grado di:

- Contattare i clienti 24 ore su 24 per servizi di consulenza o per effettuare transazioni con la tua azienda.
- Ottimizzare il tempo che gli agenti possono dedicare alle interazioni che richiedono davvero il loro intervento.
- Ridurre la frequenza delle chiamate perse, che viene ulteriormente ridotta con le funzioni di richiamata di uContact.
- Fornire una migliore frequenza di reindirizzamento, risolvendo un numero maggiore di prime chiamate.

E molto altro ancora.

Chi utilizza uContact?

Il tuo software per call center non è all'altezza delle aspettative? Migliora i tuoi risultati con uContact, riducendo i costi e migliorando la produttività di agenti e supervisori. Una vera soluzione omnicanale personalizzabile.

uContact Software - 1
uContact Software - 2
uContact Software - 3
uContact Software - 4

Hai dubbi su uContact? Confrontalo con un'alternativa popolare

uContact

uContact

4,3 (51)
59,99 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
76
10
4,3 (51)
4,3 (51)
4,7 (51)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
476,00 €
anno
Versione gratuita
Prova gratuita
350
12
3,9 (1.654)
3,8 (1.654)
3,8 (1.654)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Monitoraggio delle chiamate
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Funzionalità più votate
ID chiamante
Integrazione call center
Live Chat
contactSPACE
Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.

Recensioni su uContact

Punteggio medio

Nel complesso
4,3
Facilità d'uso
4,3
Servizio clienti
4,7
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,3

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
47%
4
39%
3
10%
2
4%
Juan Carlos
Juan Carlos
Gerente de Servicio al Cliente Online (Messico)
Utente LinkedIn Verificato
Intrattenimento, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Amazingly complete product, great Price, and the best service.

5,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

After doing a very lengthy research and several RFPs we ended up with Integra and its U Contac Solution, it's extremely complete I wanted a CRM (which is adaptable to our needs) several channels (Chat, E-mail, telephone and eventually social media) also the ability to adapt it and flexible solutions, it meets all. In addition it has the best price in the market product-features. I have been working in the industry for over 15 years and I must say the setup and transition was smooth and really supportive, as any setup there are minor glitches and adjustments that come up, however they were quickly corrected or adapted to our needs, best product you can have for your call center.

Risposta di Net2Phone

4 anni fa

Juan Carlos, thank you very much for your comments about uContact!

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Servizi finanziari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

uContact x Net2Phone

4,0 anno scorso

Commenti: uContact, by allowing our customer outreach via various channels to be centralized in one location, has greatly improved our Contact Center experience and made it possible to connect with many new and returning customers. As the company and uContact x Net2Phone continues to grow, I believe that we'll be able to accomplish many more feats as the years go by.

Aspetti positivi:

uContact customization of not only the IVR but also forms, reports, bots, bot functionality, social media integration and database makes it one of the best telephony software out there. By giving the admin the ability to customize these aspects provides endless possibility of creativity to suit whatever cutomer needs may arise.

Aspetti negativi:

Some additional tutorial and more indept breakdown of the Workflow would be an big pro.

Risposta di Net2Phone

anno scorso

Great feedback. We appreciate it.

oscar
Collection Agent (Belize)
Servizi bancari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Effective

3,0 anno scorso

Commenti: the problem is that it freezes when being used a lot.

Aspetti positivi:

Information is straight forward when using it .

Aspetti negativi:

it freezes when you are using it a lot throughout the day.

Shamika
Collections Officer (Belize)
Raccolta di fondi, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

uContact Usage

4,0 anno scorso

Commenti: When utilizing uContact there is little to no hassle, like any computer software there are occasional glitches however those can be quickly addressed, and the support team is always on standby, quick to respond.

Aspetti positivi:

I appreciate that it allows for contact with customers through various communication methods.

Aspetti negativi:

The occasional glitches may be a bit inconvenient at times.

Risposta di Net2Phone

anno scorso

Shamika, thank you very much for your comments about uContact!

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

A high quality, easy to use program that's a fantastic addition to our current workflow.

5,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

We love and appreciate the fact that uContact integrates easily and has an intuitive interface. It's got lots of features for a well priced contact center solution. Reports are powerful & there are lots of variables to choose from when pulling results.

Aspetti negativi:

While reports are powerful & allow us to track productivity, outbound call volume reports take some time to generate. With that said, uContact is such a pleasure to use, that it becomes an incredibly mild inconvenience.

Vanesa
Sistemas (Uruguay)
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great product and customer support

5,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

"The software itself is very user-friendly, super important when it comes to introducing new agents to the platform. Very easy to navigate around, intuitive software with a great customer support team ready to assist you in no time. "

Aspetti negativi:

For now we have no cons.

Risposta di Net2Phone

4 anni fa

Vanesa, we're glad to learn you found our solution intuitive and useful. Thank you very much for your comments!

Yessika
Yessika
Emprendedor independiente (Ecuador)
Utente LinkedIn Verificato
Organizzazioni civiche e sociali, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Magnificent

5,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

It easily adapts to the needs of the client or at least it was my experience, very easy to use and also has the support of the customer service team that provides a good service. It is simple to maintain and operate

Aspetti negativi:

I do not have cons of the application for now

Risposta di Net2Phone

4 anni fa

Yessika, thank you very much for your comments about uContact! We're glad to learn you found our solution useful and easy to use.

Juan Martin
Audience Manager (Uruguay)
Quotidiani, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Excelent option for remote work

5,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

During the pandemic, uContact allowed us to shift our operations remotely with no problems. Great tool.

Aspetti negativi:

The software is really good, don´t have any complains.

Risposta di Net2Phone

4 anni fa

Thank you, Juan Martin! We're glad to have helped make your transition to remote work easier

Mauricy
Consultoria (Brasile)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

The ideal solution for support of growth

5,0 8 anni fa

Commenti: Our customers, in growth, did not have any satisfactory option to maintain its good relations with the market, with the cost benefit, and in some cases there was the failure to have an appropriate solution for the maintenance of the CRM, with the acquisition of the uContact system it was possible to implement a service of leasing of technological environment suitable for the customers who need to improve channels of communication with their customers by improving and/or allowing to enrich your CRM, with low cost and high technology, as well as offering a scalar growth without burdening the Organization box.

Aspetti positivi:

Modern and flexible business form.

Aspetti negativi:

None.

Risposta di Net2Phone

4 anni fa

Mauricy, we're glad uContact helped you support growth. Thank you very much for your comments!

Marco
Marco
Desarrollador de aplicaciones web (Messico)
Utente LinkedIn Verificato
, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

very easy to use and train personnel in its use. We have all the callcenter under control.

4,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

very good follow-up reports Multi user and cloud based. This software really effectively manages a small medium department of a callcenter.

Aspetti negativi:

Chat is very heavy for a wordpress-based website. uses very new javascript technology that is incompatible with older browsers (such as those that would normally be used by the client)

Risposta di Net2Phone

4 anni fa

Marco, thank you very much for your feedback!

Sonia Eunice
Jefe de Cobranzas Telefónico (Honduras)
Servizi finanziari, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Experiencia

4,0 anno scorso

Commenti: Con ucontact hemos podido incrementar la cobertura del portafolio de clientes, reducido el abandono de llamadas

Aspetti positivi:

Su funcionalidad, facilidad y rápida adaptabilidad al usuario

Aspetti negativi:

Que hemos presentado problemas de capaciddd en servidor ucontact lo que nos impide descargar reportes operativos a demanda

Paola
SubGerente de Cobros (Honduras)
Servizi finanziari, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Retroalimentación UContact

4,0 anno scorso

Commenti: Un nivel medio porque tiene oportunidad de mejora

Aspetti positivi:

Facilidad de uso ya que es amigable para el administrador y el usuario

Aspetti negativi:

No es tan flexible con creación de campañasTiempos de respuesta en resolución de casos, asignación de diferentes usuarios de soporte que impide el seguimiento o lo hace más lento

Micaela
Gerente General (Uruguay)
Raccolta di fondi, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Muy buen servicio

5,0 anno scorso

Commenti: Excelente

Aspetti positivi:

La simplicidad de uContact es lo que más me gusta. Es fácil de usar y no tiene funciones innecesarias.

Aspetti negativi:

En su mayoría, estoy muy contento con uContact y no tengo críticas de peso que hacer.

Wilber Alain
Coordinador de TI (Perù)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Stefanini Group Ucontact

4,0 anno scorso

Aspetti positivi:

Lo interactivo que es la plataforma y facil de configurar

Aspetti negativi:

Las limitaciones de que este en la nube, porque compartimos en ambiente virtual con otros clientes

Risposta di Net2Phone

anno scorso

Hi Wilber, thanks for the feedback.

Alba
Analista de estrategia de sistemas de cobranza (Honduras)
Servizi finanziari, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Retroalimentación uContact

4,0 anno scorso

Commenti: Lo amigable de la aplicación, la atención al cliente.

Aspetti positivi:

Lo amigable que es la plataforma y generación de reportes para la creación de estrategias

Aspetti negativi:

Fallas por tema de infraestructura impactando en la reportería.

Federico
Operador (Uruguay)
Raccolta di fondi, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Reseña

3,0 anno scorso

Commenti: Herramienta necesaria.

Aspetti positivi:

Que te permite llamar y contactar con facilidad.

Aspetti negativi:

Lo que menos me gusta es cuando se satura el sistema.

Leandro
Auxiliar Administrativo (Uruguay)
Raccolta di fondi, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Evaluación Ucontact.

4,0 anno scorso

Aspetti positivi:

Lo que más me ha gustado es la capacidad de comunicarme con los cliente de forma eficiente.

Aspetti negativi:

No quiero calificarlo como "lo que menos me gusta", pero entiendo que podría tener un uso más amplio desde el punto de vista de la reportería.

Ruben
Supervisor (Honduras)
Elettronica di consumo, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Uso ucountact

4,0 anno scorso

Commenti: Excelente

Aspetti positivi:

Facilidad de uso al momento de gestión es un buen apoyo

Aspetti negativi:

Caídas de plataforma, tiene facilidad para realizar gestiones diarias

Jose
Supervisor de Cartera Externa (Honduras)
Servizi bancari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Facil funcionamiento

4,0 anno scorso

Aspetti positivi:

Su funcionamiento facil de usar, para la grabación de llamadas

Aspetti negativi:

El seguimiento que se le puede dar a un cliente

Risposta di Net2Phone

anno scorso

Jose, thanks for feedback!

Antonella
Operador de cobranzas (Uruguay)
Raccolta di fondi, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Reseña

4,0 anno scorso

Aspetti positivi:

La facilidad de llamar y comprender los campos

Aspetti negativi:

No queja alguna de los servicios brindados

Sofia
Operadora (Uruguay)
Settore giudiziario, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

reseña

5,0 anno scorso

Aspetti positivi:

La facilidad para utilizarlo, la eficacia y rapidez

Aspetti negativi:

No, no llevo mucho tiempo usándolo pero es muy completo

Natael
Contabilidad y finanzas (Uruguay)
Raccolta di fondi, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Valoración uContact

4,0 anno scorso

Aspetti positivi:

Dinamismo a la hora de realizar llamados

Aspetti negativi:

El tiempo de espera entre una llamada y otra

Diego
Líder de Operaciones (Costa Rica)
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Una herramienta muy útil y con buen servicio al cliente pero que no es muy bonita

3,0 2 anni fa

Commenti: uContact es fundamental para nuestro trabajo diario y ha permitido generar automatizaciones complejas para la telefonía y WhatsApp. Lo único que necesita es un rediseño visual completo para que sea una mejor herramienta.

Aspetti positivi:

Las posibilidades de automatizaciones sobre cada uno de los canales y el muy buen servicio al cliente que brindan por parte del equipo de soporte

Aspetti negativi:

Es una herramienta que necesita de una buena consultoría por parte de una firma de UX y UI para asistirles con su diseño. Tienen menús extensos y confusos que hacen dificil encontrar información sin tener una guía brindada por el equipo de soporte. Eso auyenta a todos los administradores de volverse expertos en la herramienta.

Risposta di Net2Phone

2 anni fa

Hola Diego, gracias por tus comentarios acerca de uContact. Nos alegra que nuestra solución sea de utilidad para ayudar a Huli a alcanzar sus objetivos diarios y automatizar procesos. Con respecto al diseño UX/UI, estamos trabajando en una nueva versión totalmente renovada que hará la experiencia del usuario más amigable y simple de usar ;)

Florencia
Gestor (Uruguay)
Studi legali, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Soluciones ucontact

5,0 2 anni fa

Commenti: Es facil de usar, intuitiva, integra todo lo que necesito para trabajar en un mismo lugar lo cual facilita mi trabajo y me permite alcanzar mis objetivos más rápido

Aspetti positivi:

La sencillez del sistema. Haciéndolo dinámico y funcional

Aspetti negativi:

No he encontrado fallas en el sistema, es muy práctico

Risposta di Net2Phone

2 anni fa

Hola Florencia, ¡muchas gracias por tus comentarios sobre uContact! Nos alegra saber que te ayuda a alcanzar tus objetivos más rápido :)

Mary
Jefa de Call Center (Honduras)
Import & Export, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

En la compañía hemos utilizado Ucontact por mas de 2 años y ha sido excelente la experiencia

4,0 2 anni fa

Commenti: Muy buena experiencia, excelente la atención apoyo y el soporte brindado.

Aspetti positivi:

Lo facil de usar, el soporte tecnico, la rapidez de las resoluciones y nuevas solicitudes

Aspetti negativi:

El precio es algo alto y que no tiene una integracion de los demas canales de comunicacion (Whatsapp, SMS, Facebook etc)

Risposta di Net2Phone

2 anni fa

Hola Mary, ¡muchas gracias por tus comentarios acerca de uContact y nuestro equipo! Con respecto a la omnicanalidad con uContact, te cuento que puedes integrarla con todos los canales que mencionas y más :)