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Cos'è MyCase?

MyCase è una soluzione completa di gestione dei casi per il tuo studio legale, che fornisce gli strumenti necessari per migliorare l'organizzazione, aumentare l'efficienza e ampliare le operazioni dello studio. Con MyCase tutto il materiale dei casi importanti quali documenti, contatti, calendari, e-mail, attività e fatture è disponibile in un'unica posizione organizzata. Ottieni una prova gratuita, senza necessità della carta di credito.

Chi utilizza MyCase?

Piccoli studi legali alla ricerca di un software di gestione delle pratiche facile da utilizzare per gestire i materiali dei casi, quali documenti, contatti, monitoraggio del tempo, calcolo dei conti e fatturazione in un unico posto.

MyCase Software - 1
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MyCase Software - 5

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MyCase

MyCase

4,7 (690)
39,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
101
13
4,6 (690)
4,6 (690)
4,6 (690)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
69,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
42
4
3,6 (196)
3,3 (196)
3,4 (196)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
Appunti relativi al caso
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Controllo degli orari di lavoro
Fatturazione e contabilizzazione
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Funzionalità più votate
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PracticePanther Legal Software
Funzionalità più votate
Controllo degli orari di lavoro
Fatturazione e contabilizzazione
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Recensioni su MyCase

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,6
Servizio clienti
4,6
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,6

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
78%
4
15%
3
4%
2
1%
1
2%
Rick
Rick
Social Security Disability Representative
Utente LinkedIn Verificato
Servizi legali, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Could Not Practive Without MyCase

5,0 2 anni fa
Sottotitoli in italiano disponibili nel lettore video
Nancy
Nancy
Operations Manager (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Studi legali, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Definitely recommend

5,0 11 mesi fa

Commenti: Our firm loves MyCase. It's user-friendly and packed with amazing features that have helped us achieve a 245% growth rate over the last year. I have been so impressed with MyCase that I became a certified MyCase consultant so I can help other firms experience these game-changing benefits.

Aspetti positivi:

My favorite features in MyCase are the case management, client management, document management, templates and automation.

Aspetti negativi:

I don't like that the invoices aren't more customizable and that the billing and invoicing aren't compatible with contingency firms. I also with MyCase would integrate with a VOIP phone system like Ring Central so we can automate some of our calling procedures.

Jennifer
Jennifer
Attorney (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Studi legali, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

10/10 Recommend

5,0 7 mesi fa

Commenti: I rave about MyCase anytime a colleague asks my opinion. Admittedly, I do not have experience with any other practice management software, but when I was comparing my options before signing up with MyCase I was most impressed by the completeness of the product as compared to other programs; and the price was by far the most competitive.

Aspetti positivi:

MyCase is easy to use. The basic functions are intuitive and a new user can navigate the program without much instruction. As a user becomes more advanced, MyCase offers training and tutorials, and has a plethora of add-ons available, allowing a user to really customize the program to their needs. For me, the most valued features are the ability to accept online payments, the communication and notes features, the time tracking and billing features, and the leads tracking.

Aspetti negativi:

The email integration is not seamless. I wish that there was a way for emails send to/from a connected email to automatically synch with any client who has a matching registered email address. Additionally, my rate has consistently gone up; I don't use a lot of the add-on features that are the justification for the price increases.

Jose
Director of Operations (USA)
Servizi legali, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

MyCase in a Nutshell.

5,0 3 settimane fa Nuova

Commenti: Overall, its been a pleasure, however, for the cost and with competition out there like Clio, more needs to be done on the automation side and on the reporting side.

Aspetti positivi:

This program is needed for daily file managements and task follow throughs.

Aspetti negativi:

There is no way to implement a workflow in lead. Leads are tomorrow's clients, but, if you fail to follow through on the leads, they will go somewhere else. Just as in cases, there needs to be a way to implement workflows on leads. Also, there needs to be better reports for accounting. You may enter 10 or 20 or more time entries that are billable in multiple cases. There is no way to run a report on "open time entries that are billable" to see what is pending. The financial reports are convoluted.

Anton
Attorney (USA)
Studi legali, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Very poor customer service.

2,0 4 settimane fa Nuova

Commenti: It was good, but things are going downhill fast. I don't think they value client input enough.

Aspetti positivi:

Positives: -Unlimited storage -E-signature -Somewhat open API. -Case insight menu -Easy to add users -Easy to update case status.

Aspetti negativi:

Negatives: -Very poor customer service. I'm paying for products and services and they have a policy of not calling customers for customer support after 6 months. This is ridiculous. You pay for upgraded features and they won't stand by them other than to link you to a youtube page. -They seem to be outsourcing coding and software support to third parties who require additional monthly fees and integration pains. I would rather that they increase user monthly fee and provide internal testing, customer support, and a new feature once in a great moon. -I think they are out of the loop with what firms want and how firms use their software. For example, the dashboard doesn't have a call button, but has a sticky note feature that our firm almost never uses. It is far better to have quick access to a call button than a sticky note. -In my opinion, they are so focused on Mycase "IQ" and billing that basic features like bulk merging and template setup that integrates well with workflow are put on the backburner. -The reporting features are very limited and basic things like creating a custom shareable report appear impossible. -The documents section is an unmitigated disaster. I kid you not, there are 8 types of documents in the dropdown: case documents, unread case documents, firm documents, esignature documents, intake forms, word templates, esignatures, and advanced templates. What a mess. The advanced templates dropdown menu simple leads you to a screen that says to add the microsoft word add on. It appears to me that the microsoft word add on requires you to login to mycase every time instead of recognizing your machine.

Reanne
Virtual Assistant (Sudafrica)
Studi legali, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Easy to use

5,0 4 settimane fa Nuova

Commenti: Easy to use. Simple to understand and provides multiple services in one product

Aspetti positivi:

Simple to use. Easy to access client information and manage billing information

Aspetti negativi:

Some issues with uploading firm documents - batch loading does not load directly to firm files