AccountEdge Pro

da Priority Software US

Chi utilizza AccountEdge Pro?

Piccole e medie imprese che devono tenere traccia dei propri dati finanziari e gestire la propria attività all'interno di un'unica app.

Cos'è AccountEdge Pro?

AccountEdge Pro è un potente software di contabilità per piccole aziende, facile da usare, per desktop Mac e Windows.

Con AccountEdge Pro, gli imprenditori possono organizzare, elaborare e creare report sui propri dati finanziari, in modo da potersi concentrare sulla propria attività. Il set di funzionalità è stato creato per consentire agli utenti di gestire ogni aspetto della propria attività, tra cui contabilità, gestione stipendi integrata, vendite e acquisti, gestione dei contatti, monitoraggio dello stock, ordini online, fatturazione degli orari di lavoro e altro ancora.

Dettagli su AccountEdge Pro

Priority Software US

http://www.accountedge.com

Fondata nel 1989

Panoramica dei prezzi di AccountEdge Pro

AccountEdge Pro non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di AccountEdge Pro è disponibile a partire da 499,00 USD/una tantum.

Video di AccountEdge Pro
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Prezzo di partenza

499,00 USD/una tantum

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione

Installazione eseguita - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installazione eseguita - Windows

Formazione

Di persona

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di AccountEdge Pro

  • Contabilità dei fondi
  • Crediti esigibili
  • Debiti esigibili
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle donazioni
  • Monitoraggio dei cespiti
  • Pianificazione/previsione delle spese
  • Riconciliazione bancaria

Visualizza l'elenco completo di Gestionale per la contabilità delle chiese

  • Analisi degli scostamenti
  • Contabilità generale
  • Costi delle operazioni
  • Crediti esigibili
  • Debiti esigibili
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione della liquidità
  • Gestione delle buste paga
  • Pianificazione e previsione delle spese
  • Preventivi / Stime
  • Ripartizione dei costi di costruzione

Visualizza l'elenco completo di Gestionale per la contabilità edilizia

  • Contabilità dei fondi
  • Contabilità del progetto
  • Crediti esigibili
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle immobilizzazioni
  • Gestione delle tasse
  • Ordini di acquisto
  • Organizzazioni senza scopo di lucro
  • Pubblica amministrazione
  • Riconciliazione bancaria
  • Studi contabili/commercialisti
  • Tracciabilità delle spese

Visualizza l'elenco completo di Programmi per contabilità

  • Calcolatore delle tasse
  • Database contatti
  • Elaborazione di pagamenti
  • Fatturazione dei progetti
  • Fatturazione di spese impreviste
  • Fatturazione online
  • Fatturazione per ore
  • Fatture personalizzabili
  • Fatture ricorrenti e abbonamenti
  • Gestione solleciti
  • Pagamenti online
  • Pagamenti tramite cellulare
  • Portale di fatturazione
  • Sistema multi-valuta

Visualizza l'elenco completo di Programmi per fatturazione elettronica

  • Acquisto e ricezione
  • Contabilità dei fondi
  • Contabilità del progetto
  • Crediti esigibili
  • Debiti esigibili
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle sovvenzioni
  • Pianificazione e previsione delle spese
  • Riconciliazione bancaria
  • Tracciabilità delle donazioni

Visualizza l'elenco completo di Software di contabilità per associazioni no profit

  • Controllo degli orari di lavoro
  • Fatturazione automatica
  • Gestione contabile
  • Gestione dei calendari
  • Gestione di casi
  • Gestione di documenti
  • Portale clienti
  • Tracciabilità delle spese

Visualizza l'elenco completo di Software di fatturazione per studi legali

  • Contabilità generale
  • Contabilizzazione dei ricavi
  • Crediti esigibili
  • Debiti esigibili
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione della liquidità
  • Gestione della spesa
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle immobilizzazioni
  • Gestione delle tasse
  • Incassi
  • Integrazione dei servizi di contabilità
  • Riconciliazione bancaria
  • Tracciabilità delle spese

Visualizza l'elenco completo di Software per commercialisti

  • Acquisto e ricezione
  • Contabilità di partnership
  • Contabilità generale
  • Crediti esigibili
  • Debiti esigibili
  • Gestione dei cespiti
  • Gestione della conformità
  • Gestione donatori
  • Monitoraggio delle attività
  • Pianificazione e previsione delle spese
  • Riconciliazione bancaria

Visualizza l'elenco completo di Software per contabilizzazione fondi

  • Acquisti
  • Caricamento di corsi
  • Contabilità dei fondi
  • Contabilità generale
  • Debiti esigibili
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle immobilizzazioni
  • Gestione delle presenze
  • Per scuole private
  • Pianificazione e previsione delle spese
  • Scuola materna, elementari e medie

Visualizza l'elenco completo di Software per segreterie scolastiche

Le migliori alternative a AccountEdge Pro

Altre alternative a AccountEdge Pro

Recensioni su AccountEdge Pro

Stai visualizzando 5 di 79 recensioni

Nel complesso
4,4/5
Facilità d'uso
4,4/5
Servizio clienti
4,2/5
Caratteristiche
4,2/5
Rapporto qualità-prezzo
4,4/5
Gary K.
President
Intrattenimento, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/7/2019

"Couldn't be simpler!"

Commenti: Only great things to say about this product.

Vantaggi: AccountEdge Pro has made a work of difference in my company. With their easy to use dashboard, I can enter purchases, invoice customers, pay bills, create payroll, keep an accurate accounting of my banking and so much more. It is simple to use... even I can do it! It's a huge time saver and in the five years that I have been using AccountEdge, I have never had an issue.

Inconvenienti: Not a big deal but there have been a couple of times when I have had to realign the check printing format.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/7/2019
Jim C.
Owner
Stampa, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/9/2019

"Accountedge Pro"

Commenti: Accountedge Pro is easy to use and has all the features needed. It’s a good program. I have enjoyed using it.

Vantaggi: Very easy to use. Performs all required tasks Automatically. It’s reliable. Easy to navigate. Works very well.

Inconvenienti: Lacks mobile integration- being able to use application on mobile device when on the toad or at a clients office. There are some functions available like looking up old invoices and jobs. But that’s about it. In this day and age portable applications are almost necessary.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/9/2019
Utente Verificato
Owner And President
Musica, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    2/5
  • Facilità d'uso
    1/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    1/5
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1/5
  • Consigliato
    2/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/9/2018

"Don't use for more than one year"

Commenti: Sadly, we started with the precursor and now, unless we want to redo our entire bookkeeping, inventory, customer list, and vendor list, we're stuck with this software.

Vantaggi: I'm stuck with it. We started with a much earlier version.

Inconvenienti: Trying to find prior years' transactions is costly and a huge pain.

Risposta del fornitore

da Acclivity il giorno 13/9/2018

Good Afternoon,

I'm sorry to hear that you are having trouble with access historical transactions. Depending on how far back you are looking, you may need to open a back up of historical file to see certain details.

We would be happy to help you if you are having trouble getting to your information. You can reach out to our NJ based Technical Support team for free at accountedge.com/help.

Thank You

- AccountEdge Customer Care

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/9/2018
Meredith B.
President
Stampa, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    2/5
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 17/5/2019

"CPA is Baffled."

Commenti: The invoicing functions work well, creating and sending pdf invoices via Outlook. Creating custom forms such as checks, invoices, statements is easy; I color-code them so customers can easily distinguish an INVOICE (red) from a RECEIPT (green) and so on. Most of the reports work, but I need to upload many to Excel to manipulate the data (to report retained earnings, for example). There is no option to strip the "pretty" formatting on BalSh or Income reports, so to make them functional you need to remove all that formatting (extra blank lines, merged cells, extra blank columns, multiple font colors, shading). This is annoying and unavoidable as far as I can tell. Their "Knowledge Base" and other support, including videos, is just sad. The live customer support when I first subscribed had a complete lack of understanding of accounting. A recent bug required me to send my entire file (a zipped backup) and take a week off while they repaired it and send back a "FIXED" copy. They didn't charge me, but I had to give employees pay advances and pre-pay bills to completely quit bookkeeping for a week. New ownership based in Israel may have improved customer service but I can't verify. There are payroll reports that accurately calc. 941s and W-2s and others but you have to use the numbers to complete the IRS forms online unless you want to buy the reporting program separately. I find the non-submittable reports work fine for doing the online forms and printing for my files.

Vantaggi: After three years I'm comfortable with the daily use of AccountEdge. I used my failing Peachtree to calculate payroll for the first year and entered the numbers manually. Now I use the payroll subscription, which is not as flexible as I would like but it works. (I don't need the uploaded rates and could easily enter them manually.) I emailed a note about my frustration with manually calculating different matching and withholding SIMPLE rates for different employees and the answer completely solved the problem--the program now issues perfect paychecks and tax reports. This was one of two customer service experiences that were positive

Inconvenienti: My CPA finds it incomprehensible. As a corporation we carry profits and losses forward as retained earnings and are not required by law to distribute profits as dividends. AccountEdge does not allow me (or my CPA using his copy) to make the year-end adjustment to Retained Earnings reports so we can't know where we stand. I want to retire and sell or hand off the business but can't produce accurate reports via AccountEdge.
Also I detest the automatic numbering feature for payments (it's great for invoicing) and wish that could be optionally turned off. I pay at least half our bills online and record the confirmation number in the check number space, which is especially handy for reconciling half a dozen monthly federal and state tax payments to my bank--and to verify that I sent the payments! A great many confirmation numbers (IRS, Colorado payroll, unemployment, credit cards, FedEx, Comcast) exceed the maximum 8 digits allowed for check numbers. (I can enter the full numbers in the memo space.) It is obvious to me that the program had its origins in Apple/Mac as it has automatic functions that actually hamper accounting. It doesn't integrate with our estimating software as does QuickBooks so I may end up just using it for payroll (to avoid that Quick Books cost).

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 17/5/2019
Karen S.
Office manager/co owner
Industria edilizia, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/9/2018

"my program"

Commenti: it's great for custom reports, breaking down expenses for each job, setting up vendors and customers with custom pricing, discounts, shipping, and tax information as well as detailed contact information.

Vantaggi: It is very easy to set up your company. It is very easy to navigate through the program. It has all the features that the big name overpriced software companies have and more. It works great for our air conditioning company with accounting that can be broken down by jobs. The payroll service is very easy to use and they keep it updated all the time. I think I have only called customer support 2 times and both times they had my questions answered right then. I would recommend this software to anyone needing to breakdown your accounting for custom reports, job tracking, employee handling.

Inconvenienti: The one pet peeve I have is that most of the payroll reports don't have totals you have to export them to excel and reconfigure them to get your totals or total everything by hand. Some of the reports they way they are laid out make it very hard to reconfigure them in excel. It doesn't let you access history more than two years so you have to look up on your back ups if you need to find something older.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 10/9/2018