Chi utilizza CARA?

Enterprises looking to lower the cost of ownership & solution management, consolidate management of content and data to a platform, & provide their users with expert functionality.

Cos'è CARA?

Generis provides CARA, the leading content and information management platform for regulated industries. CARA is used by more than 400,000 users across industries including Life Sciences, Finance, Government, Engineering, and Utilities. Customers include 8 of the global top 10 Life Science companies. CARA is a cloud-first platform providing functionally-rich solutions for regulated business processes, including a comprehensive end-to-end platform for Life Sciences.

Dettagli su CARA

Generis

http://www.generiscorp.com

Fondata nel 2002

Panoramica dei prezzi di CARA

CARA non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita.

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione

Installazione eseguita - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installazione eseguita - Windows

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Di persona

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Assistenza diretta 24 ore su 24

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di CARA

Software di gestione documentale
Accesso offline
Archiviazione di documenti
Assemblaggio di documenti
Conservazione di documenti
Controllo della versione
Conversione del tipo di file
Firma elettronica
Indicizzazione di documenti
Monitoraggio della conformità
Recupero di documenti
Riconoscimento ottico dei caratteri
Strumenti collaborativi
Contenuti audio
Contenuti video
Controllo della versione
Editor di immagini
Editor di testo
Gestione SEO
Gestione di siti web
Indicizzazione di documenti
Modelli personalizzabili
Moduli elettronici
Ricerca del testo completo
Catalogazione/categorizzazione
Collaborazione
Forum di discussione
Gestione dei contenuti
Gestione della knowledge base
Portale self-service
Ricerca del testo completo
Struttura decisionale
Archiviazione e conservazione
Automazione dei processi e dei flussi di lavoro
Conforme alla legge HIPAA
Conformità FDA
Conformità ISO
Conformità OSHA
Conformità alla legge Sarbanes-Oxley
Conformità alle norme in materia di tutela ambientale
Controllo della versione
Gestione degli audit
Gestione del rischio
Gestione di incidenti
Monitoraggio della conformità
Sondaggi e feedback
Test dei comandi
Accesso da dispositivi mobili
Archiviazione e conservazione
Controllo della versione
Firma elettronica
Gestione degli asset digitali
Gestione del ciclo di vita dei contenuti
Gestione del flusso di lavoro
Gestione di documenti
Governance della sicurezza delle informazioni
Ricerca
Strumenti collaborativi
Automazione dei processi aziendali
Avvisi/Notifiche
Collaborazione
Controllo accessi/Autorizzazioni
Gestione delle norme aziendali
Gestione visiva del flusso di lavoro
Mappatura dei processi
Modellazione e progettazione dei processi
Tracciabilità delle modifiche di processo

Recensioni su CARA

Stai visualizzando 5 di 10 recensioni

Nel complesso
4,3/5
Facilità d'uso
4,8/5
Servizio clienti
4,6/5
Caratteristiche
4,5/5
Rapporto qualità-prezzo
4,8/5
Tim P.
Associate Director
Industria farmaceutica, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/9/2019

"Great tool, great support!"

Vantaggi: The flexibility of CARA is astounding and we have had many successes in adapting the tool to our internal business processes and ensuring that it is meeting the needs of all stakeholders.

Inconvenienti: We are still on an older version but looking forward to upgrading soon and enjoying all the improvements in speed and functionality that have been made.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/9/2019
William M.
Software Developer
Assicurazioni, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 19/9/2019

"Easy to use - intuitive Administration\Control Panel"

Commenti: We have a legacy home grown application that is over 20 years old and on old technology (Mainframe\COBOL\CICS). It is tricky to integrate it with newer technology and one unexpected consequence of this is that it is difficult to retain younger workers with the older technology applications. Area by area we have been moving them off of the old and onto the new and the user experience is far superior. Greater search capabilities and options to integrate with modern applications.

Vantaggi: I like how easy it is to get up and running. Within hours, we were able to install the product, connect to Documentum and have a basic working User Interface.

Inconvenienti: It's a testament to the product that have to nit-pick to find anything. Exporting and importing the overall configuration is all or nothing so there is no way to make minor development changes without exporting\importing everything. We have a few configuration settings that are customized by environment (i.e. test\model\prod) that I have to change manually each time I import changes from Test to Model and Model to Prod. I would prefer more granular export\import capabilities when developing to only export\import the object I am changing. For instance, Dashboards and Custom Actions allow exactly the kind of capabilities that I prefer. That and the "cleaner look" lead me to using Dashboards much more frequently - almost exclusively. There are a few features in the more traditional Explorer UI that it would be nice to have in the Dashboard\Portal UI like drag and drop, etc.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 19/9/2019
Anees R.
Technical lead
Ospedali e sistemi sanitari, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    3/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/9/2019

"Cara - a new way to work with your dara"

Commenti: I have never seen a large amount of user perception change when we move from firstdoc to Cara. Cara is fast, intuitive and easy administrative tool.

Vantaggi: Very user friendly
Highly intuitive
Highly configurable
Easy deployment
Easy integration
Good support

Inconvenienti: Less experienced in regulatory area
Less documentation focussed
Less product testing

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/9/2019
Michelle D.
Manager, Retail Pricing
Vendita al dettaglio, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/9/2019

"CARA is an amazing office tool!!"

Commenti: Getting out of the paper world, greater organization and tools that help us prioritize with ease. It was easy in the paper world to lose track of things on occasion but with CARA that's no longer an issue.

Vantaggi: Its taken us from piles of paper on our desks to entirely electronic documents and provides a better, easily searchable file retention system. We can reference old documents as necessary with ease with its user friendly navigation. Its also great because we can partner with top notch CARA experts to customize options to help our specific office needs. They are always accommodating and ready to help.

Inconvenienti: Sometimes its slow when searching but honestly its nothing that's a show stopper and could be because we haven't upgraded as of yet.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/9/2019
Anshika B.
Project Lead
Servizi e tecnologie dell'informazione, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    4/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/9/2019

"New to Content Management? CARA makes it easy for you!"

Commenti: I am a satisfied user of CARA
1.Easy to access via browser
2.Drag & Drop features
3.Easy movement of documents across folders
4.Highly configurable watermarks & overlays
5.Taxonomy, Category, Dashboard, Views & Capabilities - Very thoughtful features

Vantaggi: As an End User - Easy of use
As an admin - Ease of configuration & customisation, Readily available upgrade packages

Inconvenienti: There are certain product issues at times which CARA support is unable to help in troubleshooting as they would ask for a replication scenario but that isn't available always!
Suggestion: Its an evolving product I understand & the venture with Box should be fruitful too. The suggestion that I have is, the partner companies should have easy access to rapid deploy packages. Quarterly meetings would also help build strong relationships with both clients & implementation partners.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/9/2019