Chi utilizza Lavu?

Un sistema punto vendita potente e versatile per ristoranti, bar e tutti i tipi di strutture ristorative, presente in migliaia di ristoranti in 89 paesi.

Cos'è Lavu?

L'intuitiva piattaforma punto vendita per dispositivi mobili e per la gestione dei ristoranti di Lavu è progettata specificamente per ristoranti di piccole e medie dimensioni, da una a tre sedi. La mobilità e la facilità d'uso di Lavu contribuiscono a semplificare le operazioni e ad aumentare le entrate mentre soddisfano i clienti. Offrendo elaborazione interna dei pagamenti, ordini online, creazione di report dettagliati, programmi fedeltà, gestione degli impiegati, gestione dello stock e altro, Lavu fa risparmiare tempo e denaro, fornendo al contempo tutte le esigenze di punto vendita e di gestione.

Dettagli su Lavu

Lavu

https://www.lavu.com/

Fondata nel 2010

Panoramica dei prezzi di Lavu

Lavu dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Lavu è disponibile a partire da 69,00 USD/mese.

Prezzo di partenza

69,00 USD/mese

Versione gratuita

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Di persona

Live Online

Documentazione

Assistenza

Assistenza diretta 24 ore su 24

Online

Caratteristiche di Lavu

Software POS da usare con IPad
Assistenza al programma di fidelizzazione
Autorizzazioni di accesso per utenti
E-commerce
Gestione degli sconti
Gestione dei buoni regalo
Gestione dei prezzi
Gestione dell'inventario
Gestione delle commissioni
Monitoraggio dei resi
Monitoraggio delle vendite
Scansione di codici a barre
Terminale di cassa per bar
Terminale di cassa per ristoranti
Conti separati
Controlli separati
Controllo dell'inventario
Gestione cassetto portadenaro
Gestione dei buoni regalo
Gestione dei consigli
Gestione del personale
Programma di fidelizzazione
Accesso da dispositivi mobili
Conti separati
Controlli separati
Creazione di report/analisi
Gestione dei buoni regalo
Gestione dei consigli
Gestione dell'inventario
Gestione della consegna
Gestione delle tabelle
Ordini online
Programma di fidelizzazione
Firma elettronica
Gestione degli sconti
Gestione dei buoni regalo
Gestione dei resi
Gestione delle commissioni
Profili conti clienti personalizzati
Programma di fidelizzazione
Punto di vendita al dettaglio
Scansione di codici a barre
Sistema multi-locale
Terminale di cassa per ristoranti
integrazione e-commerce

Recensioni su Lavu

Stai visualizzando 5 di 82 recensioni

Nel complesso
3,3/5
Facilità d'uso
3,8/5
Servizio clienti
3,3/5
Caratteristiche
3,4/5
Rapporto qualità-prezzo
3,2/5
Taylor R.
Head Hostess and Admin
Prodotti alimentari e bevande, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 4/11/2018

"Best Restaurant Software Yet"

Vantaggi: -Love the ease of using an iPad
-Size of the icons
-Different color option icons
- Different categories available
-Ease of table organization
-Ease of checkouts
-Very well laid out
-Easy clock-in

Inconvenienti: -Hard signing process, customers complained

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 4/11/2018
Michael S.
Food & Beverage Front Of House Manager
Prodotti alimentari e bevande, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/11/2019

"Great inventory and POS software"

Commenti: Great inventory and POS software. Ease of use and easy to teach employees to use.

Vantaggi: Ability to have multiple locations. Ability to make inventory items easily. Ability to use an iPad for inventory counts.

Inconvenienti: Have to manually bath credit cards at end of day.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/11/2019
Guy B.
Owner
Ristoranti, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    1/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    2/5
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1/5
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 18/9/2019

"STAY AWAY"

Commenti: I purchased a complete system from LAVU this past April with the intent to upgrade my existing POS from CAKE which served me well the first 4 years of running my restaurant, but being somewhat of a basic system I started feeling like it was holding me back. LAVU was running a 50% off on hardware so I called and spoke to a salesperson. Let me tell you, I wish I had recorded the conversations, as there was very little in common between what was verbally promised and what was actually delivered, VERY LITTLE! Typical sales tactics, they put extreme pressure on you to sign up (do it in the next 6 hours or the promotion expires), give you practically no time to read the fine print, and all of a sudden you find yourself in a 3 years contract with ridicules early termination penalties and a service provider that is incapable of delivering half of what was promised. They count on you not having the time or resources to take them to court. We are now almost at the end of September, just this past week they delivered the last remaining hardware piece originally promised, 5 months later! Thank god I kept my CAKE system going or I would have gone out of business. Their customer service is of the lowest level you would ever see, especially from an IT company, they provide practically no solutions to issues or a very vague future fixes, and their system keeps crashing leaving you with no ability to run your business mid-day and with no warning, time after time.

Vantaggi: Being an iPad based system it offer mobility and flexibility

Inconvenienti: Doesn't do many of the functions it promises, and does a poor job at functioning features

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 18/9/2019
Jamie G.
Managing Partner
Ristoranti, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    1/5
  • Facilità d'uso
    2/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    2/5
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1/5
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 25/2/2020

"Disappointing "

Commenti: After using this system and growing our brand new business after 8 months I can honestly say it is the worst system I have operating between 7 locations I am involved with. It started off ok although challenging and difficult. But after getting though the kinks it was almost ok because their tech support team could help a lot. That was until they subbed out their tech support late Jan to India. Now it’s a disaster. Over 100 hours spent online fixing stuff, sitting on hold and zero supervisor call backs. Hundreds of dollars in gift cards sold only to have hundreds of them lost in sales that don’t work on the system and tech support knows less then I do. Over the past 6 weeks I Personally have over 50 hours logged online on hold and on the computer trying to make stuff work that is failing. Explain to me how another restaurants menu has made its way into my force modifiers optional, optional modifiers, and modifier groups that I never created. I am a craft beer and craft burger location. All of a sudden I have a Mexican menu inserted into my options causing my staff nothing about problems and disasters in the middle of dinner service. Their answer is I must’ve given my passWord out. This makes zero sense to me. Stay far away from the system. They even remove the review section from their Facebook page

Vantaggi: It was a fairly inexpensive system with full wireless operations options for a 15,000 sq ft location on a tight budget.

Inconvenienti: Customer service tech support after 6 months.

Risposta del fornitore

da Lavu il giorno 28/2/2020

Jamie, we apologize for any trouble or inconvenience you may have experienced. Our records show our support team has been working with you to resolve your issues. Please feel free to contact our support team at 855-528-8457 and one of our team members would be glad to assist you with any other issues you are having.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 25/2/2020
Sean D.
Bar Manager
Ristoranti, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    4/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 22/2/2019

"As good as any "Industry Standard""

Commenti: We used this in a tequila bar that I was a bar manager at. We were very high volume so we needed a good POS system that never crashed, and operated quickly to minimize waiting on the system to perform functions. I think in that regard this is a great system and I would recommend it to anyone.

Vantaggi: Better price point
Very intuitive and easy to pick up user-interface
Speedy screen operations, no waiting for screens to load
If you have experience with other POS systems this one will be very easy to get started with
Great team behind it
Easy to add new items to menu (you dont have to be an expert to fulfil managerial roles on the system)

Inconvenienti: There is not much that I can say against LAVU. As far as Point of Sale Systems it is just as good as any of the big dog's systems but with an affordable price point. I never had an issue with the system in my year of using it.

Risposta del fornitore

da Lavu il giorno 1/3/2019

Hi Sean,
Thank you for your review. We're so glad to hear Lavu is working well for you and your team! Don't hesitate to call us at 855-767-5288 if you have any questions.
The Lavu Team

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 22/2/2019