Chi utilizza questo software?

Print estimating solution that helps businesses in the printing industry with reporting, third-party integration, inventory management, automation, CRM, shipping management, job ticketing and more.

Valutazioni medie

3 recensioni
  • Nel complesso 3.3 / 5
  • Facilità d'uso 3.3 / 5
  • Servizio clienti 3 / 5
  • Caratteristiche 4.5 / 5
  • Rapporto qualità-prezzo 5 / 5

Dettagli del prodotto

  • Versione gratuita No
  • Prova gratuita
  • Implementazione Cloud, SaaS, Web
    Installazione eseguita - Windows
  • Formazione Di persona
    Live Online
    Webinar
    Documentazione
  • Assistenza Orario lavorativo
    Online

Dettagli del fornitore

  • Avanti
  • http://www.avantisystems.com
  • Fondata nel 1984

Informazioni su Avanti Slingshot

At Avanti, our goal is to help you deliver more jobs, in less time, with the confidence in knowing that every aspect of your shop is integrated into one powerful platform. Since 1984, Avanti has provided innovative, award-winning Print MIS solutions that help print shops and marketing communication organizations automate all facets of their business and cultivate a more meaningful customer relationship.

Caratteristiche di Avanti Slingshot

  • Analisi di stampa ed esecuzione
  • Calcolo costi di prestampa
  • Calcolo del "miglior prezzo"
  • Calcolo della quantità d'inchiostro
  • Calcolo di versioni diverse
  • Gestione degli sconti
  • Imposizione del formato ottimale
  • Preventivi per lavori di legatoria
  • Stime pre- e post-servizio
  • Valutazione delle opzioni di produzione
  • Configuratore di prodotti
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione SEO
  • Gestione degli ordini
  • Gestione di siti web
  • Modelli personalizzabili
  • Multi-Store
  • Preventivi/Stime
  • Printing Services Integration

Le recensioni più dettagliate su Avanti Slingshot

Customer Service

Data della recensione: 30/9/2019
Damion B.
Largeformat Production Supervisor/ Outsource Print Management
Stampa, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: I like that the software is easy to learn and to navigate through. I was able to jump in with little bit of online training that i receive.

Inconvenienti: I don't like that it feels a slow when creating estimate and i wish that i would be able to email my CSR team an estimate directly from there.

Effective Software!

Data della recensione: 8/8/2019
Verified Reviewer
Assistant Machine Operator
Istituzioni religiose, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione 
3/5
Nel complesso
3 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
Assistenza clienti
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Overall, it does most of what I need it to. I feel that it could do a better job, however, of making some tasks less time consuming.

Vantaggi: The web-based interface is nice since I can then pull it up on any computer and not worry about needing a license for all machines I might want to use it with.

Inconvenienti: Some of the my daily tasks could be simplified. The processes can sometimes be a bit lengthy and monotonous. With simpler ways to do things, such as manage shipments, it would take me less time each day to get things done.

We had a bad experience with them and I know we are not the only ones

Data della recensione: 19/8/2015
Former C.
Fonte della recensione 
2/5
Nel complesso
2 / 5
Facilità d'uso
Caratteristiche e funzionalità
1 / 5
Assistenza clienti
Rapporto qualità-prezzo

Commenti: They will nickel and dime you all the way through the process. They don't have a training manual so when you forget how to do something, they are going to charge you $200/hour to tell you again. They have an okay product but you will pay through the nose and will easily spend 6 figures to get up and running. You are also going to pay a minimum of $1,000 a month for support and Tech support is never available when you call in so you will have to wait until someone emails you back. The company is understaffed and too small to service their accounts. I think there are better options like PrintVis. I would recommend a SAAS model versus writing a big check and hope that you are successful.

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