Chi utilizza QuintaDB?

Per uso domestico e aziendale

Cos'è QuintaDB?

QuintaDB è un database relazionale online e un generatore di moduli web che ti. consente di creare tutti i moduli di cui hai bisogno. Collega i moduli utilizzando le relazioni otterrai un'applicazione di database relazionale basata sul web. che potrai personalizzare e integrarle nel tuo sito web o blog. Utilizzando i ruoli del database puoi limitare l'accesso al database a colleghi o amici. Crea visualizzazioni di database, grafici e mappe Google in base ai tuoi dati.

Dettagli su QuintaDB

QuintaDB

http://www.mytaskhelper.com/

Fondata nel 2007

Video di QuintaDB
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Panoramica dei prezzi di QuintaDB

QuintaDB dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di QuintaDB è disponibile a partire da 4,95 USD/mese.


Prezzo di partenza

4,95 USD/mese

Versione gratuita

Prova gratuita

Implementazione e assistenza di QuintaDB

Assistenza

  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Online

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web

Formazione

  • Di persona
  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione

Caratteristiche di QuintaDB

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Analisi della performance
  • Backup e ripristino
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Conversione del database
  • Migrazione di dati
  • NOSQL
  • Relazionale
  • Replica di dati
  • Supporto di più linguaggi di programmazione
  • Virtualizzazione

Visualizza l'elenco completo di Software per la gestione del database

Le migliori alternative a QuintaDB

Altre alternative a QuintaDB

Recensioni su QuintaDB

Leggi tutte le recensioni

Valutazione complessiva

4,8/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,4
Servizio clienti 4,9
Caratteristiche 4,6
Rapporto qualità-prezzo 4,7

Valuta il software

Condividi la tua esperienza con altri acquirenti.

Scrivi una recensione!
Siddharth G.
Business Manager
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3 /5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/7/2020

"QuintaDb is the future of Database provider and CRM"

Commenti: Managing users is the best we are using Quintadb . Their formbuilder is awesome with tons of features packed. Loved it

Vantaggi: By using quantity we one can easily implement data bases in low coding a person having no coding language can implement a high level application to its portal. Databases managed and created though by Quintadb have many features. The best part is that it offers unlimited storage even in free plan and have a round clock support.

Inconvenienti: There are no search disadvantages in the QuintaDB but more advanced features in database and form builder is needed.

Risposta del fornitore

da QuintaDB il giorno 28/7/2020

Thank you very much for your great feedback!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/7/2020
Olesya K.
Account Manager
Internet, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 1/8/2018

"Excellent service, helps us to work with clients!"

Vantaggi: I work as an account manager and I often have to correspond with clients, organize mailings, create web forms and reports of varying degrees of detail. We have a fairly large company, and therefore it was important for us that there was a command module in which it is possible to clearly delineate the access rights of individual users to certain data. In MTH this works very clearly and conveniently. What I still like is the opportunity to pay for the creation of the module we need. This system works like this: we make a request to the developers, tell what we need, and they expose the terms and price. Or if you are not ready to pay the amount announced, you can put your task in a special queue and sooner or later the task will be realized.

Inconvenienti: There was such situation, that in widgets the opportunity to disconnect links disappeared. We worked through login forms and the user who came through the login form did not see the active links of the linked forms, and then such an opportunity appeared. As it turned out, it was an unpleasant, but not such a significant bug, which the developers fixed quite quickly.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 1/8/2018
Utente Verificato
Distributor
Servizi ai consumatori, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    3 /5
  • Facilità d'uso
    2 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3 /5
  • Assistenza clienti
    3 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    2 /5
  • Consigliato
    3/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/12/2018

"Reminder"

Commenti: It is safe on copyright my database and my clients database

Vantaggi: It reminder me all these upcoming event of my busy schedule, not only my laptop , its also on my phone

Inconvenienti: It content a lot of database, so I can have free mind to remember other things

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/12/2018
Campbell H.
Chief HR Officer
Software informatici, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 4/8/2018

"The application pleases with its cheapness and functionality"

Vantaggi: We have a very large company with a staff of more than 1000 people. Naturally, each employee has a separate file with personal and other information. Of course, there are specially designed programs for storing such data, but I'm happy to use MyTaskHelper. In this system, I successfully created and configured a database of our employees, in which there are tables with different types of links. This allows me and my colleagues who have access to information to quickly find all the necessary data, create reports on them, generate maps, make mailings. For example, we easily create a mailing list for any events, holidays, weekends, conferences, etc. Another positive aspect in all this is the cost of the application - the tariff plans include even the possibility of free use of the service provided that you do not have much data. But even for our large data we pay relatively little.

Inconvenienti: I personally found it difficult to create and customize some complex projects, but there were workarounds suggested by technical support specialists, especially this claim concerns the links between forms.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 4/8/2018
Mariia P.
HR Team Lead
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 6/8/2018

"MyTaskHelper is a cool alternative to specialized services"

Vantaggi: In the beginning of using MyTaskHelper, I could not believe that this service, in which so many functions, can replace several professional applications. But having studied all the functionality, I'm very glad that I was able to set up a productive work. For example, in MTH our company stores data on personnel, generates mailings on the basis of e-mails, makes simple calculations on project budgets and the terms of their implementation. By the way, we also provide access to projects through our client portal to our customers so that they can see progress and comment on the intermediate results of the work. So use MyTaskHelper and you will understand how easy, simple, convenient and at the same time cheap.

Inconvenienti: We do not have enough opportunity to update the record in the linked table. I will give an example of the costs of the project. In one form there is information about the planned budget and materials, and in the second there is an expense. And with each new record at the expense, the original quantity in the associated entry will decrease.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 6/8/2018