Cos'è When I Work?

When I Work è ora gratis per sempre ed è il modo più semplice che le aziende hanno per pianificare e comunicare con i loro dipendenti che lavorano a tariffa oraria. Metti il calendario e l'orologio in tasca a tutti. Pianifica durante gli spostamenti con app gratuite per iPhone e Android. Risparmia tempo e denaro con semplici strumenti di pianificazione del personale. When I Work ti consente di pianificare il lavoro per oltre 500.000 persone in tutto il mondo. Migliaia di aziende si iscrivono a When I Work ogni settimana. I prezzi partono da 25 $ al mese.

Chi utilizza When I Work?

Dalle piccole imprese alle grandi operazioni aziendali, i team di gestione di tutti i settori utilizzano il software gratuito di When I Work (fino a 75 dipendenti) per correggere la pianificazione del personale e migliorare la comunicazione.

Video di When I Work
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Hai dubbi su When I Work? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

When I Work

4,5 (980)
When I Work
Non disponibile nel tuo paese
2,50 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
113
17
4,4 (980)
4,4 (980)
4,4 (980)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
16,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
48
Nessuna integrazione trovata
4,4 (103)
4,5 (103)
4,3 (103)
Perché questo confronto?

Alternative a When I Work

I dipendenti hanno accesso al sistema per controllare i programmi di lavoro, modificare le preferenze e richiedere permessi o cambi di turno.
Pianificazione del personale. Registrazione dei tempi. Gestione delle attività. Creazione di report sugli stipendi.
Sistema di biglietteria online trasparente, semplice e a basso costo, con un'assistenza clienti di prim'ordine.
Con pianificazione dei lavori con aggiornamenti dello stato GPS, note sui turni e altro, l'app multifunzione di Connecteam è potente e facile da usare.
Fai ciò che più ami nella tua attività di cura degli animali. Gingr ti fa risparmiare tempo, denaro e ti aiuta ad avviare la tua attività.
Software di pianificazione e monitoraggio del personale e del tempo per i dipendenti a ore. Crea programmi e monitora il tempo dei dipendenti.
Software leader per fogli di calcolo e analisi dei dati. Generalmente fornito insieme a Microsoft Office.
Aiuta le aziende a ridurre i costi e a migliorare l'efficienza attraverso un sistema di monitoraggio dei tempi e delle spese innovativo e intuitivo, per la gestione della fatturazione e dei libri paga.
Schedulefly è un software di programmazione dei dipendenti per ristoranti e strutture ricettive molto semplice. Pianifica e comunica con il personale da qualsiasi luogo.
MakeShift makes scheduling, time tracking and communicating with employees a pain free process… And, businesses love it!
L'applicazione funziona in sincronia con l'account Gmail e consente di comunicare tramite messaggi di testo, chiamate audio e video.
Trasforma il tuo processo di pianificazione con lo strumento di previsione, pianificazione e comunicazione più adottato nel settore.
7shifts è un solido strumento di pianificazione del personale, comunicazione e coinvolgimento creato appositamente per i ristoranti. Inizia ad utilizzarlo oggi stesso gratuitamente.
Sling è una soluzione gratuita che semplifica la pianificazione dei turni.
Shyft makes engagement a daily habit for hourly employees to significantly improve attendance and optimize scheduling for companies.
Soluzione di pianificazione del personale che aiuta le organizzazioni a gestire turni, buste paga, permessi, calcoli degli straordinari e altro ancora.
Humanity è la principale piattaforma di pianificazione del personale basata sul cloud e accelera la creazione di programmi fino all'80%.
EZFacility centralizza la gestione di strutture ricreative, spazi in affitto, registrazioni, eventi, fatturazione e pagamenti.
Monitoraggio degli orari lavorativi dei dipendenti con applicazione per dispositivi mobili e GPS. Vedi chi lavora, dove e su quali progetti; il tutto in tempo reale. Facile integrazione delle buste paga.

Recensioni su When I Work

Punteggio medio

Nel complesso
4,5
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
4,4
Caratteristiche
4,3
Rapporto qualità-prezzo
4,4

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
62%
4
28%
3
7%
2
2%
1
1%
Sarah
Executive Director
Utente LinkedIn Verificato
Musei e istituzioni, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Its saved me a lot of time

4,0 2 anni fa
Sottotitoli in italiano disponibili nel lettore video
Trish
Trish
Senior Receptionist and Lead Trainer (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Medicina veterinaria, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Great software for teams of all sizes

5,0 3 anni fa

Commenti: I've been using this software for 5 years, first as an employee then as an employer. Ease of use for both parties is fantastic and it's well worth paying for to save the time. When I change places of business, if I have a choice, I will choose When I Work again and again.

Aspetti positivi:

- Shift templates, makes scheduling a lot easier - The ability to copy and paste any shift, even faster than clicking and choosing - Simple to add and remove employees - App is fairly easy to use - Time clock is awesome, easy to use

Aspetti negativi:

- Looking at the full staff schedule on a particular day can be tedious. - For those making schedules, it's so much easier to do on a computer - In order to have a printed schedule, it downloads the PDF which you then have to print. I wish this printed right off the website.

Risposta di When I Work

3 anni fa

Hi Trish, Thank you for taking the time to review When I Work, and your feedback is appreciated! We are always looking for ways to make improvements and appreciate users like you that provide feedback so we can enhance and improve When I Work! Best, Amanda

Katja
Call Center Ambassador (USA)
Industria alberghiera, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

My favorite scheduling app that I've used so far!

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: I have used When I Work at two different places of employment and prefer it over other scheduling applications, such as ADP.

Aspetti positivi:

When I Work is very simple to use and easy to navigate. My current or upcoming schedule always shows up as soon as I log into the app, and I can easily view my upcoming shifts and approve them. Putting in requests and setting my availability is also very straightforward. Finally, I enjoy the messaging feature, which is helpful for communicating with a whole team or with individuals whom I haven't shared contact information with yet.

Aspetti negativi:

Sometimes When I Work logs me out of the app and I am forced to log in again, which can be inconvenient if I don't have my password saved or written down. When I cancel a shift, it still shows up in my Concluded Requests, as well as my employer's requests for me, which I feel is a bit unnecessary. I would prefer if it just showed up in mine but not in my employer's requests. I also wish my shifts from previous weeks were still available to view.

Risposta di When I Work

4 settimane fa

Hi, Katja Thank you for leaving such a positive review. We appreciate your time and support!

Steven
Blah (USA)
Medicina alternativa, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Great

3,0 4 settimane fa Nuova

Commenti: I just like that it eased the duty of writing the employee schedule

Aspetti positivi:

It functions as it is intended. Its convenient and you can auto schedule as well. It could take sometime

Aspetti negativi:

The support staff isnt always available and its sometimes complex to use. Some of the auto schedule features are obsolete

mera
freelancer (Egitto)
Servizi ai consumatori, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

my review about when i work

5,0 2 mesi fa

Commenti: An company may manage time and attendance, create and amend employee schedules, add new tasks to the calendar, check timesheets, and fill shifts using the cloud-based employee scheduling tool When I Work. Using native and browser-based applications, When I Work enables users to manage schedules and track time on mobile devices. When their schedules change, employees receive smartphone alerts, and they may use the app to request time off or shift changes. When staff members request time off, managers are informed and have the option to approve it online. Users can prevent scheduling conflicts by importing personnel data from spreadsheets or CSV files. Additionally supported are forms of communication including customized messaging and group email services. When I Work interacts with companies that offer payroll services like Gusto, QuickBooks, and ADP.

Aspetti positivi:

The simplicity of scheduling and accessibility appeals to me. They have a great customer service crew that is always willing to assist. I had a good overall experience with When I Work, and I would highly suggest it to other Business owners.

Aspetti negativi:

My only negative experience was having to repeatedly reset my phone due to GPS issues when attempting to clock in, which was unpleasant and time-consuming.

Risposta di When I Work

2 mesi fa

Hi Mera, Thanks for taking the time to review our app. We'd like to help resolve any issues that you are experiencing if you can submit a ticket at https://help.wheniwork.com/submit-a-ticket/. We are here to help!

Charissa
Office Manager (USA)
Servizi ambientali, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great app for Scheduling and Time tracking

5,0 2 mesi fa

Commenti: Has worked exactly as i needed it to. have been able to use time tracking for payroll, schedule employees and even have them required to confirm their shifts so there is no excuses about not knowing they were scheduled

Aspetti positivi:

Its a one stop shop. You can track time, schedule, request time off even send messages to all employees or just one

Aspetti negativi:

I think that there should be more information sections under employee.

Risposta di When I Work

2 mesi fa

Hi there Charissa, Ky here from the Customer Care team at When I Work. Thank you so much for your stellar review! We're so glad to hear you're able to utilize When I Work to accomplish building your schedule, submitting time off, and messaging with your staff. We'd be interested in hearing what suggestions you have for the additional sections you're wanting to see under the employee profiles. If you'd like to share more about this, please submit a ticket at https://help.wheniwork.com/submit-a-ticket/ Thank you for being a part of When I Work, Charissa! Users like you are the reason we do what we do! Warm regards, Ky