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Cos'è 3CLogic?

3CLogic è un fornitore leader di soluzioni basate sul cloud per contact center multicanale basati su un innovativo approccio distribuito. Grazie all'offerta di comunicazioni multicanale di nuova generazione, creazione di report e analisi, scripting dinamico, gestione dei potenziali clienti, inoltro delle chiamate (IVR, ACD) e integrazioni di terze parti (CRM, WFM, ticketing, PBX), 3CLogic aiuta i clienti a offrire un servizio clienti di elevata qualità e a indirizzare le iniziative di vendita e marketing.

Chi utilizza 3CLogic?

Alle PMI e alle imprese che migrano da locale a cloud, 3CLogic offre soluzioni versatili che vanno da un semplice connettore di telefonia a un sistema CRM, fino alla scelta tra implementazioni su cloud ibride e pure.

3CLogic Software - 1
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3CLogic Software - 5

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3CLogic

3CLogic

4,3 (49)
115,00 USD
anno
Versione gratuita
Prova gratuita
101
9
4,1 (49)
3,8 (49)
4,4 (49)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
75,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
152
11
4,4 (249)
4,1 (249)
4,0 (249)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
ID chiamante
Monitoraggio delle chiamate
Registrazione delle chiamate
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Monitoraggio delle chiamate
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Registrazione delle chiamate
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Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
Gestione contatti
Registrazione delle chiamate

Recensioni su 3CLogic

Punteggio medio

Nel complesso
4,3
Facilità d'uso
4,1
Servizio clienti
4,4
Caratteristiche
4,2
Rapporto qualità-prezzo
3,8

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
47%
4
39%
3
8%
1
6%
Ken
Ken
Manager of Database Marketing
Utente LinkedIn Verificato
, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Non specificato
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

How 3CLogic + InfusionSoft helped us grow more than $700K in less than one year

5,0 10 anni fa

Commenti: As North America's largest publisher of monthly real estate magazines, we were looking for a solution to help us significantly improve the efficiency and ROI of our internal call/sales center. We chose 3CLogic as our call center solution and EASILY combined their software with InfusionSoft, our chosen CRM solution. And, the results were phenomenal. To date, operator efficiency has grown by more than 400 percent and sales in the first 8 months of usage topped $730M.

Aspetti positivi:

Ease of use; operators were literally trained and productive the first week of usage Easily integrates with other programs (i.e. InfusionSoft in our case) Allows for remote numbers (i.e. usage of a field reps cell number to set appts) Incredibly affordable EXCEPTIONAL support

Aspetti negativi:

Currently not brower-driven (however, I understand a mid- to late-2015 upgrade will address)

Edrick
Process Associatee (Filippine)
Risorse umane, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Decent Telephony Software

4,0 4 anni fa

Commenti: 3CLogic is our main way of coordinating with our candidates and new hires. There are a couple of technical issues along the way but understandable since software are not perfect. Whenever these issues arise, their customer support are very helpful and accommodating to our queries. It's features are at par with its competitors. This is a good alternative to other expensive telephony providers.

Aspetti positivi:

Generally, this software is easy to use and navigate. It's features are at par with it's competitors. The customer service was also very easy to work with and very responsive with our queries when we were setting up their software.

Aspetti negativi:

There are a couple of areas to improve on. There are still some features that needs polishing especially the audio quality, call recording and reporting/analytics. There are a couple of technical concerns which is understandable since this software is relatively young.

Timothy
IT Specialist (USA)
Amministrazione pubblica, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

I am a happy user of this software for 3 years

3,0 7 anni fa

Commenti: I have been happy with this software and would recommend it to others.

Aspetti positivi:

I most like the ability to copy projects to scale the expansion of existing customers or new customers

Aspetti negativi:

I most dislike the inability to utilize more than one SMTP server for automated emails (based on result code/disposition), even when across projects that have nothing to do with each other.

Brenda
Office Manager (USA)
Servizi finanziari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

the team always available when I need assistance.

5,0 7 anni fa

Commenti: I have been very impressed with the service that the team provides for Acceptance Rentals needs. They are extremely helpful and if they cannot assist they immediately escalate the issue to get the problem solved in a very timely manner. They take the extra time to help us understand the issue and assist us in learning things about the system that we are not aware of.

Aspetti positivi:

the team is very easy to speak with and understand my lack of knowledge. They are always willing to help and also teach me to help in the future. The ticketing system is very easy to use and is promptly responded to and updated.

Aspetti negativi:

It would be nice to have an extension to dial for a particular support rep rather than tying up a different rep to get the person I am needing to speak with.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Ospedali e sistemi sanitari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

great customer service

4,0 9 anni fa

Commenti: When we were deciding between contact center softwares, we chose 3C because a reference we spoke to really recommended their customer service. Two-ish years later and that is still true--the tech support as well as our account rep are really great, very quick to respond to our issues and dedicated at solving them. We have in-office and remote staff and 3c is helpful with both. They are also very diligent at letting us know when software updates are being pushed, which is helpful for us as we work in several time zones.

Aspetti positivi:

customer service is great

Aspetti negativi:

The two main issues I have with it are the admin interface which is not easy to navigate and the knowledge base which does not have search functionality.