Emergency Reporting

da Emergency Reporting

Chi utilizza Emergency Reporting?

I clienti del servizio si trovano in tutti gli Stati Uniti e vanno dai piccoli distretti rurali alle agenzie con stazioni multiple, contee e persino il Dipartimento della difesa.

Cos'è Emergency Reporting?

Fire Package di ER è un potente software per vigili del fuoco, che ti consente di tenere traccia, gestire e analizzare cosa succede nella tua stazione. Questo sistema di creazione di report sugli incendi (National Fire Incident Reporting System, NFIRS) è il punto di accesso principale per i dati e le informazioni riguardanti il tuo reparto. Il modulo delle occupazioni organizza informazioni sugli edifici della tua comunità, strumenti di localizzazione versatili rendono semplici i programmi LOSAP (Length of Service Award Program) e il modulo della formazione ti aiuta a garantire che la tua squadra sia al passo con i tempi.

Dettagli su Emergency Reporting

Emergency Reporting

http://www.emergencyreporting.com/

Fondata nel 2003

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Implementazione e assistenza di Emergency Reporting

Assistenza

  • Email/Help desk
  • Assistenza telefonica
  • Chat

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web

Formazione

  • Di persona
  • Live Online
  • Webinar

Caratteristiche di Emergency Reporting

  • API
  • Archiviazione di documenti
  • Avvisi di fine turno
  • Banca dati dei pazienti
  • Calcolo delle ore di straordinario
  • Calendario eventi
  • Certificazione dei dipendenti
  • Codificazione e controllo dei documenti
  • Conformità NEMSIS
  • Controllo dei protocolli/SOG
  • Dati relativi al punto di servizio
  • Espressioni di rifiuto
  • Firma elettronica
  • Gestione degli istruttori
  • Gestione dei calendari
  • Gestione dei documenti
  • Gestione dei turni
  • Gestione del carburante
  • Gestione della conformità
  • Gestione della disponibilità
  • Gestione della domanda
  • Gestione della flotta
  • Gestione della formazione
  • Gestione della posta elettronica
  • Gestione delle comunicazioni
  • Gestione delle presenze
  • Gestione foglio presenze
  • Gestione reclami
  • Importazione/Esportazione di dati
  • Indicatore della disponibilità
  • Iscrizione self-service
  • Manutenzione dei veicoli
  • Marcatempo operatori del pronto soccorso
  • Misure correttive e preventive (CAPA)
  • Monitoraggio dei danni dei veicoli
  • Monitoraggio delle apparecchiature
  • Monitoraggio delle presenze
  • Monitoraggio delle sostanze stupefacenti
  • Monitoraggio delle spedizioni
  • Monitoraggio lamentele
  • Pianificazione automatica
  • Pianificazione di eventi
  • Programmazione
  • Programmazione delle rotazioni
  • Rapporti giornalieri
  • Rapporti sugli infortuni sul lavoro
  • Rilevamento posizioni fatturabili
  • Riparazione dei veicoli
  • Test antidroga per il personale
  • Trading online

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  • API
  • Archiviazione di documenti
  • Autorizzazioni basate sul ruolo
  • Avvisi / Allarme crescente
  • Avvisi/Notifiche
  • Calendario eventi
  • Campi personalizzabili
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Dati dei sensori
  • Gestione degli archivi
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione dei calendari
  • Gestione del personale
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della conformità
  • Gestione della formazione
  • Gestione della posta elettronica
  • Gestione delle comunicazioni
  • Gestione delle infrastrutture
  • Gestione delle ispezioni
  • Gestione delle presenze
  • Gestione di documenti
  • Gestione utenti
  • Guida contestuale
  • Immagini pictometriche
  • Lista di controllo delle risposte agli incidenti
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  • Monitoraggio dell'inventario
  • Monitoraggio delle apparecchiature
  • Monitoraggio delle attività
  • Monitoraggio delle presenze
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  • Personalizzazione
  • Pianificazione automatica
  • Pianificazione della manutenzione
  • Pianificazione di eventi
  • Programmazione
  • Promemoria
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Ricerca/Filtro
  • Riconoscimento di codici a barre
  • Scansione di codici a barre / biglietti
  • Sistema di navigazione di bordo
  • Sistema multi-locale
  • Visione tattica

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Altre alternative a Emergency Reporting

Recensioni su Emergency Reporting

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Valutazione complessiva

4,5/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,5
Servizio clienti 4,7
Caratteristiche 4,2
Rapporto qualità-prezzo 4,5

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Grant M.
Lead Instructor
Istruzione superiore, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/11/2018

"So much easier than the way we use to do it."

Commenti: We have had zero problems with the actual program. We have not done the training we should have on it at times and have had to figure out a few things on our own, but that is not because the training isn't available. Overall we are extremely happy with the product and service we have been provided. It makes us a much more effective department. Our insurance agents love us because of the speed of the reports and all the information they contain. Being able to send them a link to the report lets them print off the pictures full size in color versus us printing them off with our old black and white printer with 8 on one page. They love it!

Vantaggi: The ease of use is top priority for our department. We used paper TEXFIRS previously, years ago, and have loved using Emergency Reporting for the past number of years. The entry portion is a little more involved than the paper was, but it is not burdensome once you do a few. The fact that we can store and retrieve so much information and files about a call is pretty amazing. Finding calls no longer involves boxes of paper, only a few strokes on the keyboard.

Inconvenienti: The technology is getting there. Mobile usability is getting better, but last I checked, you still cannot upload files from a tablet or phone. That would be a really great addition.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/11/2018
Steven R.
Assistant Chief
11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 14/5/2018

"Excellent cloud based solution for fire service reporting."

Commenti: Made an easy to use, cloud-based incident reporting solution a reality. Simple reporting and query building coupled with excellent software partners makes this an excellent fit for any fire department.

Vantaggi: Emergency Reporting is extremely easy to use, intuitive and highly functional for our fire department. They are continuing to find quality business partners to enhance their software without losing sight of their core offering. The reporting is excellent and easy to use, and incorporates all the data sets we are looking for. We were previously with Fire House software, and we hated every aspect of that system. Emergency Reporting is a 1000% improvement!

Inconvenienti: The complexity of the NFIRS code is maddening, but that is not an issue with ER, that's an issue with our wonderful Federal government. A few times our incident reports have a "red" box indication incomplete data, and at times it is tough to figure out why. It could be more intuitive in the area by calling out the issue such as "your on-scene time is before your response time". When a box wont turn green it would nice to see a pop-up.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 14/5/2018
Christopher H.
Division Chief
Sicurezza pubblica, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    3 /5
  • Facilità d'uso
    3 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    2 /5
  • Assistenza clienti
    2 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3 /5
  • Consigliato
    6/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/11/2018

"Good not great"

Commenti: Overall, ok. I will start looking soon for anything else on the market that could be better.

Vantaggi: Ease of use for most things, this program lacks so much though! Where is the ability to create reports? where is the ability to track inventory in the inventory slot, why doe most of that have to be done in maintenance?

Inconvenienti: No training, seems like an unfinished product. Why do different part look and interact differently? Because some parts are updated and work and others don't?

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/11/2018
Blake R.
Firefighter
Sicurezza pubblica, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/11/2018

"Great Company to Work With, Minor Flaws."

Commenti: Other than the problem listed in the cons, which I find to be a quite annoying, yet minor flaw, Emergency Reporting works well and is very versatile. It takes many different software applications and puts them into one easy to use website.

Vantaggi: This software is some of the easiest to work with that my department has had. Everything is well organized and easy to teach to any newcomers. All it takes is one person who knows how to handle the software and then it can just spread from there. It has many functions other than just the reporting software as it will also track maintenance, training, certifications, inspections, and much more.

Inconvenienti: My biggest gripe about Emergency Reporting is that there isn't a section for vehicle information in the reporting section of it. This makes it extremely difficult when doing a report for a motor vehicle crash or fire where the information is necessary but you have to either make your own specific sections for it or just add it to the narrative. I would also like to see a mobile app developed for the reporting side as this would be better to use for departments such as mine that has iPads.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 30/11/2018
Todd R.
Training Coordinator/Asst Chief
Sicurezza pubblica, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/11/2018

"Fire Dept"

Vantaggi: 1. Support - I like that when I need help, ER staff gets back to me usually within 24 hours. They are available via chat, email, and phone. Support for the fire reporting system we used before would take 48-72 hours to get back with us and usually couldn't give the needed assistance.
2. Learning the system - there are many ways to learn the ER system. Using the support system, there are links to webinars and other training materials. ER staff is willing to take time to make sure that users learn how to maneuver in the system. Awesome!
3. Upgrades - the system is constantly being upgraded based on recommendations by the users to make it better. Entry and tracking of apparatus, staff, and equipment is made easier using the ER system.
4. Easy to use on a tablet allowing for reports to be entered while on emergency scenes and can access the system wherever we go.

Inconvenienti: pro/con - so many reports that finding the right one may take some time. need to learn how to make my own report(s) and have them specialized.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/11/2018