Da 18 anni aiutiamo le aziende
a scegliere i migliori software

Cos'è Scanmarket?

Symfact è il principale fornitore di soluzioni di gestione dei contratti e della conformità, che consente ai clienti di livello enterprise di tutto il mondo di ottimizzare i guadagni, minimizzare i costi e gestire attivamente termini e rischi contrattuali, il tutto su una singola piattaforma tecnologica. Con le soluzioni Symfact i clienti possono gestire con efficacia documentazione, scadenze, budget, impegni, flussi di lavoro, strumenti di accesso sicuro e di analisi relativi alla gestione dei contratti e alla conformità.

Chi utilizza Scanmarket?

Utenti in organizzazioni di qualsiasi settore o dimensioni, coinvolti nella gestione della conformità e dei rischi, nella governance organizzativa e nei controlli delle entità.

Scanmarket Software - 1

Hai dubbi su Scanmarket? Confrontalo con un'alternativa popolare

Scanmarket

Scanmarket

4,4 (20)
30.000,00 USD
Versione gratuita
Prova gratuita
105
2
4,1 (20)
4,1 (20)
4,4 (20)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
10,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
435
141
4,1 (2.788)
4,2 (2.788)
4,3 (2.788)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

Altre alternative interessanti a Scanmarket

Wrike
Funzionalità più votate
Creazione di dashboard
Flusso di lavoro configurabile
Gestione finanziaria
LogicManager
Funzionalità più votate
Dashboard
Gestione di documenti
Valutazione del rischio
A1 Tracker
Funzionalità più votate
Claims Settlement
Monitoraggio reclami
Real-Time Data
Jotform
Funzionalità più votate
Campi personalizzabili
Creazione e design di moduli
Moduli personalizzabili
Intellect QMS
Funzionalità più votate
Acquisizione di documenti
Archiviazione di documenti
Gestione di documenti
Adaptive Compliance Engine (ACE)
Funzionalità più votate
Archiviazione di documenti
Gestione corsi
Gestione di documenti
Docusign
Funzionalità più votate
Acquisizione di firme tramite cellulare
Firma elettronica
Firma multipla
Onspring
Funzionalità più votate
Archiviazione sicura dei dati
Gestione della conformità
Valutazione del rischio
StandardFusion
Funzionalità più votate
Gestione della conformità
Risk Analysis
Valutazione del rischio

Recensioni su Scanmarket

Punteggio medio

Nel complesso
4,4
Facilità d'uso
4,1
Servizio clienti
4,4
Caratteristiche
4,1
Rapporto qualità-prezzo
4,1

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
45%
4
50%
3
5%
Jennifer
Jennifer
Contract Management Specialist (Canada)
Utente LinkedIn Verificato
Settore petrolifero ed energetico, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Implemented approx. 1.5 yrs ago, on to Server for contract management repository

4,0 7 anni fa

Commenti: Centralized contract management repository for multiple office locations.

Aspetti positivi:

Centralized area to see contracts, establish notifications for expiries and approvals. View of confirmation users. Centralized template and clause library, most recent updated versions.

Aspetti negativi:

Reporting is manual as well as workflow, until purchase automatic. Sometimes limited to searching features when criteria is set. limited window view on Contract List.

Vaclav
Standards controller (Svizzera)
Materiali da costruzione, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Symfact: Legal Entity Management Tool

5,0 4 anni fa

Commenti: My overall experience with Symfact was simply great. There were two key factors of this successful implementation in our organization: 1] We defined very clearly what we want and why. We set "a minimum global standards" = focused on our most important master data. 2] Support from Symfact.
We received outstanding support from Symfact having fully dedicated Project Manager. He was a true partner and not just an assigned consultant. He acted promptly, challenged our proposals and requests, but did not force us into his solutions or ideas.
He was always looking for an optimal solution and passed all relevant best practice experiences to our project team.
Our implementation was thus under competent project management and our mottos were: "Keep it simple" / "Less is more" / "Quality and completeness first". I wish to say THANK YOU and advice others to consider above if they decide to implement this tool. Vaclav Pavlu

Aspetti positivi:

Easy to use, very powerful reporting capabilities, cloud solution which performs robustly across our global operations regardless internet connectivity challenges - mobile solution. We can easy store documents and keep our virtual storage safe.

Aspetti negativi:

There are not really major cons. We requested a simple effective solution and we got exactly what we asked for. Of course, with more users comes an appetite to further improve reporting and presentation capabilities.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Proprietà immobiliari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

Poor customer service

3,0 4 anni fa

Commenti: I had the worst experience with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. She listens to all your input like she cares and nothing gets done. We’ve had this software for a year and I can’t even use it since I’m still waiting for the [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] to get back to us about the changes we requested to tailor the software. It’s taking over six months for the programmers to give us the capability of putting in decimal points to go out 6 numbers.

Aspetti positivi:

Our company needed a software to help maintain the huge database of entities and this software will generate an org chart for you in a snap.

Aspetti negativi:

Needs a major update and overhaul. For example, when you add a contact, it shows their name and phone number and you have to click their name to retrieve such person’s email address. We’re in the 21st century. I email more than call people. Small detail as such as the above makes it obvious that they aren’t doing much to keep the software current with the times.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Very positive as we could customize it exactly to our needs

5,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

- I like the flexibility the tool provides as it can be customized to your needs; - Symfact is determined to understand their customer needs and the business they are in and are not just selling a product. - Fast access to key decision makers in the company, very responsive team

Aspetti negativi:

- Pricing (not the total cost) was at the beginning a challenge due to the pricing metrics they first came up with but after a few meetings and Symfact understanding our challenges we found a good solution.

Janel
Senior Data Analyst (Filippine)
Esternalizzazione/Delocalizzazione, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great !!

5,0 3 anni fa

Commenti: highly recommended

Aspetti positivi:

The ability to secure the multiple contract and compliance, you don't need to worry about the contract thanks to Symfact.

Aspetti negativi:

the software is no doubt good, but not user-friendly .