Cos'è Bynder?

Bynder è un modo semplice per gestire e distribuire le risorse digitali nel cloud. I team possono trovare rapidamente i file giusti, collaborare con modifiche e approvazioni in tempo reale e distribuire i contenuti a una varietà di canali e tipi di file. Con il DAM di Bynder al centro del proprio stack tecnologico di marketing, i marchi hanno il pieno controllo del proprio marketing tramite un portale centrale.

Chi utilizza Bynder?

Tutti i settori: reparti di marketing, consulenti del marchio, dipartimenti di comunicazione, responsabili del marchio, uffici stampa, agenzie di design, agenzie creative

Dove si può implementare Bynder?

Basato sul cloud
Locale

Informazioni sul fornitore

  • Bynder
  • Fondata nel 2013

Assistenza di Bynder

  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Afghanistan, Albania, Algeria, Andorra, Angola e altri 225

Lingue

francese, inglese, olandese, tedesco

Informazioni sul fornitore

  • Bynder
  • Fondata nel 2013

Assistenza di Bynder

  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Afghanistan, Albania, Algeria, Andorra, Angola e altri 225

Lingue

francese, inglese, olandese, tedesco

Video e immagini di Bynder

Bynder Software - 1
Bynder Software - 2
Bynder Software - 3
Bynder Software - 4
Bynder Software - 5
Vedi altri 6
Video di Bynder
Bynder Software - 1
Bynder Software - 2
Bynder Software - 3
Bynder Software - 4
Bynder Software - 5

Confronta il prezzo di Bynder con prodotti simili

Prezzi non specificati dal fornitore
Versione gratuita
Prova gratuita
Prezzi non specificati dal fornitore
Versione gratuita
Prova gratuita
Prezzi non specificati dal fornitore
Versione gratuita
Prova gratuita
Prezzi non specificati dal fornitore
Versione gratuita
Prova gratuita

Caratteristiche di Bynder

  • Animazione
  • Archiviazione di documenti
  • Archiviazione e conservazione
  • Branding personalizzabile
  • Classificazione degli asset
  • Classificazione di documenti
  • Commenti/Note
  • Condivisione degli asset
  • Condivisione di documenti
  • Condivisione sui social
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Controllo del processo di valutazione
  • Controllo della posizione
  • Controllo della versione
  • Conversione di file
  • Creazione di report/analisi
  • Creazione video
  • Etichettatura
  • Filigranatura digitale (watermarking)
  • Flusso di lavoro configurabile
  • Gestione degli asset digitali
  • Gestione dei contenuti
  • Gestione dei progetti
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione della campagna
  • Gestione della distribuzione digitale
  • Gestione delle licenze
  • Gestione delle opere d'arte
  • Gestione delle scadenze degli accessi
  • Gestione di documenti
  • Gestione di metadati
  • Integrazioni di terze parti
  • Libreria multimedia
  • Libro cespiti
  • Linee guida del brand
  • Modelli
  • Modelli personalizzabili
  • Modifica del testo
  • Monitoraggio/analisi dell'uso
  • Opzioni di pubblicazione di contenuti
  • Pianificazione delle attività
  • Pianificazione strategica
  • Protezione PDF
  • Protezione audio/video
  • Protezione delle applicazioni software
  • Protezione delle immagini
  • ROI Tracking
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Revisione di documenti
  • Revoca degli accessi
  • Ricerca del testo completo
  • Ricerca/Filtro
  • Single Sign On
  • Sovrapposizione del testo
  • Strumenti collaborativi
  • Supporto video
  • Trascinamento della selezione (Drag & Drop)
  • Video Editing

Alternative a Bynder

monday.com è un sistema Work OS nel cloud, in cui i team gestiscono i propri progetti e il lavoro quotidiano, in ufficio, a casa o in viaggio. Ulteriori informazioni su monday.com
SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
Fornisce efficienza, sicurezza dei dati e controllo globale per la gestione e pubblicazione di contenuti strategici su diversi media.
Box consente ai team di lavorare da qualsiasi luogo con un'unica piattaforma di collaborazione sicura, creata per l'intero ciclo di vita dei contenuti.
censhare omnichannel content platform lets brands connect with audiences on any channel, in any language, locally & globally.
Wrike è un software di project management per le imprese con modelli di lancio del prodotto, monitoraggio del tempo, diagrammi di Gantt, schede Kanban e altro ancora. Ulteriori informazioni su Wrike
BrandMaker offre agli operatori di marketing aziendale la visibilità e il controllo di cui hanno bisogno per ottimizzare le operazioni di marketing in tutto il mondo.
La piattaforma di servizi di contenuti di Nuxeo, nativa sul cloud e a basso contenuto codice, ti consente di creare applicazioni di contenuti scalabili e intelligenti.
Desygner provides unparalleled control to businesses with unmatched campaign customization, AI and a unique brand portal interface.
DemoUp Cliplister offers a secure and centralised cloud platform to easily and securely control and deliver all of your visual assets.
Frontify è l'unico DAM progettato per semplificare la gestione del marchio tra marchio, marketing, design, UX e team di sviluppo. Ulteriori informazioni su Frontify
One software 4ALL data! DAM and PIM software to centrally manage files and data. More efficient and automated workflows for your team
DAM e PIM Kontainer: piattaforma basata sul cloud di image bank e hub di distribuzione dei dati sui prodotti sicura, elegante e intuitiva.

Recensioni su Bynder

Punteggio medio

Nel complesso
4,4
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
4,5
Caratteristiche
4,2
Rapporto qualità-prezzo
4,3

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
53%
4
37%
3
9%
Ernest
Ernest
Marketing & eCommerce Specialist (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Beni di consumo, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Unlimited Features and Customization, Great Support

5,0 4 anni fa

Commenti: We came from manually coding our seasonal assets to a landing page for our dealers and distributors. It was a great experience for them but far too much time and effort to maintain. We Then migrated to an FTP solution that saved us a ton of time each season to upload assets but was an awful experience for our dealers. Upon researching DAM systems we came upon Bynder. We were drawn to them based on the branded experience and the ability to make it feel Ruffwear and not another generic file sharing platform. In the first 6 months the number of process improvements and ideas that have come about based on Bynder's abilities is amazing.

Aspetti positivi:

The amount of customization and branding combined with the features available are incredible. The on-boarding was organized and efficient. Post support, success manager is great to work with. The continuous improvements every month to the platform show the commitment to evolving the platform.

Aspetti negativi:

Due to the amount of features and customizations it can be a bit overwhelming unless you are in the system using it daily.

Jessica
Jessica
Game Programmer (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Bynder is very user-friendly and configurable

4,0 3 mesi fa

Commenti: Our sales and marketing digital asset management system and our graphics digital asset management system needed to be integrated. We required an easy-to-use and easy-to-manage solution. Bynder gives you access to everything.

Aspetti positivi:

It was made clear by the Onboarding Manager exactly what needed to be done and when. They gave us with tools to evaluate and spreadsheets to help us verify the platform's suitability for our purposes. The weekly sessions were fruitful, and the "homework" tasks were manageable. The database is well-built, but it also allows for a great deal of customization.

Aspetti negativi:

Metaproperties and permissions may have benefited from a bit more description of how they're used, especially how they're connected. Things didn't exactly go according to plan, so we had to go back a few times and reorganize.

Kathryn
Associate Manager of Creative Production (USA)
Beni di consumo, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Good Overall Product - Needs Continuous Improvement

3,0 4 anni fa

Commenti: The help-team is generally really responsive at the onset. But once the ticket has to go to engineering or product, I don't get any follow up on where my ticket stands or projected timelines for solving said problem.

Aspetti positivi:

Overall I like this product, I think it's generally user friendly for me as the admin. I find it easy to organize my assets and my users. Some of the reasons I find it cumbersome are because users within my organization are asking the system to do things that it's not capable of. (ie, using it more as a shareable dropbox as opposed to a directory of assets)

Aspetti negativi:

...that said... I find myself having to put in tickets to fix or implement things that feel like they should already be a part of the integration. For example, I asked the system to kick out a report. Within webdam, the report pulled up 4,000 assets that fit the criteria I searched for. However, when I kicked out the excel file, it only showed the first 1,000. What's the point of reporting if I can't see the whole report? Also, my department established a process in webdam for Regular users and it worked for a year or so and then suddenly stopped working due to changes made in the system. It's currently being sorted out now, but it was a frustrating discovery.

Mayank
CEO, Founder (Paesi Bassi)
Animazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Meets all project management needs of an animation studio

5,0 2 anni fa

Commenti: Bynder is the platform where we manage our animation projects and meets our project management requirements in a perfect way so far except reporting tool.

Aspetti positivi:

Bynder is the most user-friendly and easy to use project management platform with its relative extensive features such as video brand studio, workflow manager and digital asset management infrastructure.

Aspetti negativi:

Although in overall Bynder is the most user-friendly and easy to use project management platform, it is hard to say that reports tool is that much user-friendly and sufficient to reflect all required statistical data.

Utente Verificato
Digital Asset Manager (Paesi Bassi)
Utente LinkedIn Verificato
Arredamento, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Intuitive and easy of use

4,0 11 mesi fa

Commenti: Overall, I really like the way it's setup, and the flexibility you have to customize the product for your brand. We've done away with network folders, we've made more people self sufficient. We now know what assets we have. Duplications are pretty non existent. Got rid of allot of manual work on websites; cropping images, replacing documents etc.

Aspetti positivi:

I like the lack of folder structure, this combined with a good taxonomy, you'll find what you need in seconds.

Aspetti negativi:

Integrations and flexibility with CMS, but it's getting better. The stability and lack of customization of the Analytics. The rest are just some small issues.