Cos'è Vend?

Vend è un software per punto vendita basato sul cloud, progettato per consentire ai dettaglianti di vendere, misurare, gestire e far crescere la propria impresa. Dettaglianti di oltre 20.000 negozi utilizzano Vend per accettare pagamenti, tenere traccia dei clienti, gestire lo stock ed eseguire analisi dell'impresa, per ottenere informazioni approfondite e in tempo reale sulle prestazioni commerciali. Vend offre ai dettaglianti accesso agli strumenti più potenti e intuitivi rispetto ai sistemi di livello enterprise, ad una frazione del costo.

Chi utilizza Vend?

Moda e accessori, arredamento per la casa e mobili, articoli da regalo, sport, hobby e musica, vendita al dettaglio di cibo e bevande speciali, prodotti per la salute, bellezza, elettronica e computer.

Video di Vend
Vend Software - 1 Vend Software - 2 Vend Software - 3 Vend Software - 4

Hai dubbi su Vend? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

Vend

4,2 (223)
Vend
Non disponibile nel tuo paese
69,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
41
4
4,3 (223)
4,1 (223)
4,0 (223)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
71
2
3,9 (170)
3,6 (170)
3,5 (170)
Perché questo confronto?

Alternative a Vend

Sponsorizzati
QuickBooks Point of Sale is an all-in-one solution with the software, hardware and payment service you need to sell online and in-store
Libro paga con servizio completo, creato da Square. Paga il tuo team in pochi clic. Gestisci la tua attività in un unico posto. Gestisce le tue dichiarazioni fiscali.
Toast è un sistema multifunzione per la gestione di punti vendita e ristoranti creato per migliorare l'efficienza e ridurre drasticamente i costi.
Revel Systems è una soluzione veloce, intuitiva e sicura di gestione del punto vendita per iPad basata sul cloud.
Punto vendita gratuito sul cloud per bar e negozi, che fornisce gestione dello stock, programma fedeltà, ricevute elettroniche e comunicazione con i clienti.
TouchBistro è un punto vendita per iPad e una soluzione di pagamento integrata, creata per gli utenti dei ristoranti.
ERP reso semplice per imprese di vendita al dettaglio, ristorazione, distribuzione che operano nel mondo digitale per aiutarle a rimanere competitive.
Un software per punto vendita avanzato, basato sul cloud, per negozi di vendita al dettaglio, eventi a pagamento, servizi di affiliazione e ristoranti con servizio rapido.
Best for multi-store APPAREL, FOOTWEAR, SPORTS and GIFT chains. Most comprehensive inventory management in its class. 24/7 support.
Retail Express by Maropost Founded in 2004
Ordorite offre una soluzione software di gestione completamente end-to-end per mobili, biancheria da letto e dettaglianti correlati per la vendita al dettaglio in più negozi.
Gestione di punti vendita e stock per WooCommerce - WooPOS
Springboard Retail non è solo un punto vendita. Scopri le sue funzionalità di gestione della vendita al dettaglio di livello enterprise.
Cloud-based point of sale system to increase sales, better manage inventory, and provide actionable reports.
Questo sistema per punto vendita basato sul cloud centralizza la gestione dello stock e dei dipendenti, la creazione di report sulle vendite e la contabilità per più sedi e canali.
Una suite open source di app integrate per gestire CRM, POS, siti web, e-commerce, vendite, contabilità, magazzino, risorse umane, marketing e altro ancora.
Cin7 offre gestione dello stock e automazione dagli ordini, dalla produzione al magazzino/3PL a qualsiasi canale di vendita B2B/B2C che utilizzi.
Square for Retail ha tutti gli strumenti per una vendita senza intoppi con un punto vendita, un negozio online, uno stock, hardware e pagamenti creati per i rivenditori.
STORIS fornisce ai rivenditori di arredamento per la casa soluzioni software integrate di gestione della vendita al dettaglio, per ogni aspetto delle loro operazioni.
RockSolid MAX integrated point of sale is easy to use and helps retailers grow their business at one affordable monthly price.

Recensioni su Vend

Punteggio medio

Nel complesso
4,2
Facilità d'uso
4,3
Servizio clienti
4,0
Caratteristiche
4,0
Rapporto qualità-prezzo
4,1

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
52%
4
30%
3
10%
2
1%
1
7%
Daniel
Daniel
Co-Founder (Honduras)
Utente LinkedIn Verificato
Prodotti alimentari e bevande
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

After 2 Years Working with Vend, We are extremely satisfied. It has added value to our business.

5,0 4 anni fa

Commenti: Vend is a POS Platform that has helped us run our business smoothly. We love the ease of configuration and customization that is available. Looking forward to our growth expansion, we have concluded that we have made a right selection for a POS platform. It is a basically a Plug & Play installation for a new site with minor issues for a start up new store once you have your business running under Vend.

Aspetti positivi:

Pros: Intuitive interface. Most of our users are able to adapt in a few days. Reporting Structure is Good. We can replicate a site basically in few minutes. Only Online Software that actually complied with Regulatory Fiscal requirements with no additional customization. Cons: Which it could have more apps available for integration(Mobile Apps) and hospitality configurations. . Lack of Business Intelligence Interfaces.

Aspetti negativi:

Lack of application Integration with third parties. Even though I find Vend very functional, I would like to see vend have payments gateways integrated in our region or country (Honduras, Central America).

Risposta di Vend

4 anni fa

Hey Daniel, appreciate you taking the time to leave a review of Vend. Great to hear that you are extremely satisfied with using Vend and that it's added value to your business. That is the type of feedback we love to hear from retailers! If you have any integration suggestions that you'd like to see please reach out to our team and let us know - your feedback is valuable to us. Best, Lucia (Vend's Community Manager)

Abdulrahman
Owner (Kuwait)
Cosmetica, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Perfect App

5,0 anno scorso

Commenti: Amazing Experience with more than 2 years with a lot of updates and perfect customer service.

Aspetti positivi:

The software easy to use, anyone can use it even a person not educated, I had 2 salesman in my shop the was using it for 2 years and more. The monthly report very accurate and helpful for our company to easy calculate our monthly income statement. Tracking our COGS anytime so we can control our purchases. the inventory stock tracking perfect. Option with no tax good for our country because we don't have a taxes. Tracking my sales anywhere online by my phone a good features.

Aspetti negativi:

The monthly subscription fees little expensive specially for the small businesses/Home Businesses. So I recommend to have a plan customized for a small business with a low price kind of support them. Adding Arabic Language maybe will be a good idea and catching new users.

Michael
Owner (Australia)
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

Unhappy

3,0 4 settimane fa Nuova

Commenti: Unsatisfactory

Aspetti positivi:

Not much at all. Especially the poor customer service when you encounter problems

Aspetti negativi:

Customer service is slow and can be unhelpful due to lack of knowledge of their own system

Andre
Sales Executive (Sudafrica)
Settore automobilistico, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Excellent & Simplified POS Software

4,0 3 mesi fa

Commenti: The change to Vend works out very well according to an expense point of view. We've saved huge number of rands in POS equipment, support and consultancy expenses

Aspetti positivi:

It's really so natural to utilize, and preparing new colleagues requires just minutes, as the plan of the framework is instinctive and very thoroughly examined

Aspetti negativi:

VEND has a hearty contribution of elements and functionalities; however very much like any other software, there's no "great" answer for all organizations. To begin, Vend is certainly not an across the board POS arrangement. Since it's appropriate for retail organizations, it doesn't have fundamental elements for organizations in the food business to deal with their tasks, for example, endlessly table side requesting, custom menu and floor plans, and full-administration or quick relaxed administration.

Hines
Hines
Freelance Web Developer (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

I'm currently operating three locations, and Vend has been helpful so far

4,0 4 anni fa

Commenti: The simplicity to set up the inventory does save our staff a lot of time. The integration for the receipt printer, payment terminal, and cash drawer is also pretty simple. And if you run into any issues, the customer supports were also quick to respond. If you are an entrepreneur who just opened shop, I'd recommend going with Vend.

Aspetti positivi:

It's simple to setup and if you have any questions, you can usually call customer supports who pick up pretty quickly. This product will help you conduct transactions, manage inventory, and set promotions. I'm sure there are more features, but those were the ones I mostly use, and so far I have not encountered any major issues.

Aspetti negativi:

I wish there were more options on payment services than just Vantiv. Also, since this is cloud base, it will take a while for all your products to sync. For instance, if you're uploading new product and plan to do a count, I'd suggest waiting about 5 minutes for the upload to be completed before setting up the inventory counts to be safe.

Risposta di Vend

4 anni fa

Hey Hines, thanks for your detailed review of Vend POS! Great to hear that you've found Vend simple to set up and run, and that Vend is saving your staff time. In regards to payment services, Vend has a number of integrated payment options depending on your location. For example, in the USA, you can use Vantiv, Square or PayPal. For more information go to www.vendhq.com/tour/accept-payments. If you have any questions please don't hesitate to reach out. Best, Lucia (Vend's Community Manager)