Chi utilizza Nimble?

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Cos'è Nimble?

Nimble è un CRM semplice e intelligente per Office 365 e G Suite che lavora per te combinando automaticamente i tuoi contatti, le cronologie delle comunicazioni, le caselle di posta elettronica e gli appuntamenti del calendario con oltre 160 contatti di app aziendali SaaS e connessioni di social media (tra cui Linkedin, Twitter, Facebook) in un unico sistema di gestione delle relazioni dei team.

Dettagli su Nimble

Nimble

http://www.nimble.com

Fondata nel 2009

Panoramica dei prezzi di Nimble

Nimble non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Nimble è disponibile a partire da 19,00 USD.

Video di Nimble
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Prezzo di partenza

19,00 USD

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Webinar

Documentazione

Assistenza

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di Nimble

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Archiviazione di documenti
  • Email Marketing
  • Gestione del territorio
  • Gestione delle attività
  • Integrazione dell'automazione del marketing
  • Integrazione della chat interna
  • Integrazione di social media
  • Lead Generation
  • Lead Scoring
  • Preventivi/Proposte
  • Segmentazione
  • Sistema di calendari e promemoria

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  • Avvisi per immobili
  • Corrispondenza cliente/immobile
  • Email Marketing
  • Gestione contatti
  • Gestione della campagna
  • Gestione di potenziali clienti
  • Monitoraggio delle referenze
  • Segmentazione
  • Tracciamento delle interazioni

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Il fornitore non ha dato informazioni di questo tipo.

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  • Database clienti
  • Email Marketing
  • Generazione di proposte
  • Gestione contatti
  • Gestione dei canali
  • Gestione dei servizi esterni di vendita
  • Gestione del territorio
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle chiamate
  • Gestione delle commissioni
  • Gestione delle opportunità
  • Gestione di contratti
  • Gestione di potenziali clienti
  • Monitoraggio delle referenze
  • Parametri prestazionali
  • Previsione di vendita

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  • Contatti condivisi
  • Database contatti
  • Gestione della pipeline di vendita
  • Gestione di potenziali clienti
  • Importa/Esporta contatti
  • Ricerca/Filtro
  • Segmentazione
  • Strumenti per la ricerca di potenziali acquirenti
  • Tracciamento delle interazioni

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Le migliori alternative a Nimble

Altre alternative a Nimble

Recensioni su Nimble

Stai visualizzando 5 di 1.535 recensioni

Nel complesso
4,4/5
Facilità d'uso
4,3/5
Servizio clienti
4,3/5
Caratteristiche
4,2/5
Rapporto qualità-prezzo
4,3/5
David M.
Sales Director / Logistics Coordinator
Agricoltura, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/3/2020

"Simple & Effecient"

Commenti: Overall I have been happy with this product. It keeps evolving and keeps getting, generally better. The customer service is over the top. Quick response, always there if we have a questions. I like that!

Vantaggi: Easy to assign tags and group the ones you want to use to target specific groups for marketing purposes.

Inconvenienti: New UI for data entry is not as efficient as it used to be. Still simple but simple data priorities such as which phone number is primary is no longer available. You actually need to open the whole contact window to see all the data while before the summary gave the most important info.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 2/3/2020
Jeffrey G.
Infrastructure Administrator
Vendita al dettaglio, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/11/2019

"Nimble Storage - Best in class"

Commenti: We have been with Nimble for 5+ years and would recommend them to anyone looking for a fast, reliable storage solution with great customer support.

Vantaggi: The solution is easy to install, easy to setup, and easy to use. The web interface makes managing the solution a breeze, and Infosight provides a plethora of data with insight into how the SAN is performing / capacity planning / any bottlenecks with virtual machines etc. Nimbles support team has always been amazing -- going above and beyond to resolve customer issues. Performance has never been an issue on this solution, even with it being hybrid.

Inconvenienti: There are some features that I miss coming from a Netapp solution prior to Nimble, one being breaking clones off from their parents into new volumes. This was a useful feature when wanting to clone data from one environment to another without permanently retaining a delta clone. Another feature I kind of miss is providing CIFS / NFS directly from the storage, removing the need to have separate file servers.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/11/2019
Zoltan C.
CEO
Software informatici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/9/2020

"Great tool for money"

Commenti: Although I might not be their target customer, it's a great tool for a single user or a small team to manage the communication with prospects and clients.

Vantaggi: The best feature of Nimble for me is social media and Gmail integration. You can save contacts easily from basically anywhere. I use only the fraction of it's capabilities.

Inconvenienti: Somehow the formatting of the emails composed in Nimble looks different than emails written in the Gmail client.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/9/2020
Utente Verificato
Managing Director
Proprietà immobiliari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    Nessuna recensione
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    Nessuna recensione
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 23/6/2015

"Private Commercial Real Estate Debt Company Reviews Nimble"

Commenti: We spent a good amount of time investigating our options and so with whatever drawbacks, we are still happy with our investment in nimble. Whatever its shortcomings, its much easier to use than our old system which was designed by a company called blue robin.

Vantaggi: We like the simplicity, browser plug in is really interesting. its engaging but we don't use a lot of the features.

Inconvenienti: 1) Like I said we do appreciate the simplicity but the biggest disappointment / the thing that would make the system a slam dunk for us if improved is simply the dropdown customization for contact categorizations. We have no use for "Hot Lead" we're not sales people, we're a capital source for the real estate world. We changed those to be subcategories of the lead type which we also customized. The disappointment is in that the system doesn't appreciate that more often than not, a Broker is often also a Buyer, an Attorney often dabbles as a Developer. It would be an easy thing for them to be both. For now we rely on tags although its prone to human error and I don't feel comfortable making mail lists off of them. In summary, our perfect system would allow for broad macro categories that we could customize and subcategories. As well as the ability to check multiple boxes 2) A couple of smaller things, When we connected our twitter account in uploaded all of the companies as people which was a disaster. There was no way to just flip them into companies. We had to delete them and remake them.
3) No customer service. It was a nightmare when we couldn't get an excel of contacts to upload properly, I think my associate had to tweet at Nimble to get any response. Eventually it was resolved. 4) For some reason we thought that connecting people's linkedin would tell us if they changed their job but so far it hasn't.

Risposta del fornitore

da Nimble il giorno 23/6/2015

Thank you for taking the time to review Nimble.

I want to address a few of the concerns you brought up in the Cons to help out.

For 1. We recommend using the Custom Data fields feature in Nimble to create uniform data instead of Tags because they can definitely get messy.

For 2. Twitter doesn't differentiate between people or company accounts over their API, therefore, we can only import all contacts as a person or a company. We chose to go with "person" by default because this is more often the case than not. We're planning to add the option to convert a contact record from a person to a company in the future to help with this pain from Twitter.

For 3. We offer customer support via email M-F from 9-5 PM Pacific and you will always hear back from us if you write to [email protected] We are also addressing CSV upload issues this summer to make it easier to bring your data into Nimble.

For 4. LinkedIn has limited their API from allowing CRM systems to sync job changes, therefore, you may update contacts with the Nimble Smart Contacts App while on LinkedIn if a contact changes their job. It's a different workflow, but it achieves the same result.

All in all, I really appreciate your feedback for Nimble. This is the kind of feedback we want so we can continue to stay at the top.

Best,

Joseph

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 23/6/2015
Brad B.
Systems Architect
Produzione di apparecchi elettrici/elettronici, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/6/2020

"My experience"

Vantaggi: Hardly know its there, which is great, as its easy to use and upgrade. Customer Service is awesome.

Inconvenienti: Needs more integration with VMware, and some work needs to be done on alarms.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/6/2020