Cos'è Nimble?

Nimble è un CRM semplice e intelligente per Office 365 e G Suite che lavora per te combinando automaticamente i tuoi contatti, le cronologie delle comunicazioni, le caselle di posta elettronica e gli appuntamenti del calendario con oltre 160 contatti di app aziendali SaaS e connessioni di social media (tra cui Linkedin, Twitter, Facebook) in un unico sistema di gestione delle relazioni dei team.

Chi utilizza Nimble?

Servizi aziendali Media e Internet Vendita al dettaglio Software Settore manifatturiero Finanza

Video di Nimble
Nimble Software - 1 Nimble Software - 2 Nimble Software - 3 Nimble Software - 4 Nimble Software - 5

Hai dubbi su Nimble? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

Nimble

4,4 (1.799)
Nimble
Non disponibile nel tuo paese
25,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
52
52
4,3 (1.799)
4,3 (1.799)
4,3 (1.799)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
15,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
161
80
4,6 (2.560)
4,4 (2.560)
4,4 (2.560)
Perché questo confronto?

Alternative a Nimble

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Recensioni su Nimble

Punteggio medio

Nel complesso
4,4
Facilità d'uso
4,3
Servizio clienti
4,3
Caratteristiche
4,2
Rapporto qualità-prezzo
4,3

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
53%
4
36%
3
9%
2
2%
1
1%
Vicki
Vicki
Travel Advisor
Utente LinkedIn Verificato
Servizi ai consumatori, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Nimble is a really excellent business CRM tool that is more robust than anything else out there

5,0 3 mesi fa
Sottotitoli in italiano disponibili nel lettore video
Luke
Luke
Owner (UK)
Utente LinkedIn Verificato
Graphic Design, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Nimble is a great CRM with unique features

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: Great experience with this, in the end I switched CRM to clientjoy due to cost but I would have a look at Nimble again in future

Aspetti positivi:

I loved how I could use this with social media and emails. I could easily add social media contacts as leads when I stayed on the platform and I could do with same when I used email It’s a lightweight CRM compared to the likes of hubspot, which made it a bit easier to navigate and use

Aspetti negativi:

Costs can go up depending on how much storage you use on the CRM so it could get quite costly

jose
Jefe contable (Argentina)
Servizi finanziari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Nimble

3,0 mese scorso Nuova

Aspetti positivi:

Funciones sencillas,sin difucultad a la carga de datos

Aspetti negativi:

Muy caro la version actualizada,costosa.

Morale Ugan
Student mentor (Sudafrica)
Ingegneria meccanica o industriale, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Effective and easy to use.

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: It's a very much great experience and makes it easy to keep record of deliveries and other important information.

Aspetti positivi:

With Nimble you don't have to worry about storage and it helps with customer delivery, to track customers details and keep records of the customers you interacted with. It's very easy and simple to use in a very effective way.

Aspetti negativi:

There's absolutely no bad thing about the software because you can do things that's needed to be done in a very easy way.

Abdulrazaq
Abdulrazaq
Administrator (Nigeria)
Utente LinkedIn Verificato
Media online, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

My experience

4,0 mese scorso Nuova

Aspetti positivi:

No other platform does it better than nimble, transiting from managing contact database through the manual way to using a platform has been a game changer for me and my employees.

Aspetti negativi:

Integration with my business was a bit rocky especially understanding how it works, because i have never used any platform that offers such, but when I got it figured out, it was absolutely great

Yashovardhan
Researcher (India)
Gestione formativa, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Best management and CRM platform

5,0 2 settimane fa Nuova

Commenti: Nimble is a CRM platform that helps businesses manage their customer relationships. It's a powerful tool that can help businesses keep track of their customer data, interactions, and communications. Overall, I've found Nimble to be a valuable asset in managing my business's customer relationships. It's easy to use and has a ton of features that are very helpful in managing customer data.

Aspetti positivi:

There are many things I like about Nimble including the intuitive interface, ease of use, comprehensive features, and great customer support. However, if I had to choose one thing that I like most about this software, it would be the ability to track and manage my sales pipeline and customers in one place. This has helped me stay organized and efficient in my sales process, and has allowed me to better serve my customers.

Aspetti negativi:

I didn't like that it was difficult to find contact information for people outside of my organization.