Da 15 anni aiutiamo le aziende italiane
a scegliere i migliori software

Cos'è 7shifts?

7shifts consente ai ristoranti di tutte le dimensioni di tagliare i costi della manodopera, mantenere il personale e avere impiegati conformi con solidi strumenti di pianificazione, comunicazione, conformità e coinvolgimento. 7shifts aiuta i manager a risparmiare 5 ore alla settimana sulla pianificazione, minimizzare il caos di chiamate e sms con una comunicazione semplificata, a gestire il personale in mobilità con app per dispositivi mobili gratuite e a ridurre i costi di manodopera fino al 3% integrando il suo punto vendita. Unisciti a oltre 250.000 professionisti nel mondo della ristorazione che utilizzano 7shifts per semplificarsi la vita. Inizia la tua prova gratuita oggi stesso!

Chi utilizza 7shifts?

7shifts è progettato specificamente per i proprietari di ristoranti, i manager e i dipendenti che desiderano ottimizzare gli orari, facilitare la comunicazione e migliorare l'efficienza. 7shift semplifica la vita in un ristorante.

7shifts Software - 1
7shifts Software - 2
7shifts Software - 3
7shifts Software - 4
7shifts Software - 5

Hai dubbi su 7shifts? Confrontalo con una delle alternative più popolari

7shifts

7shifts

4,7 (1.131)
34,99 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
89
36
4,7 (1.131)
4,6 (1.131)
4,7 (1.131)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
20,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
202
70
4,1 (6.587)
4,3 (6.587)
4,1 (6.587)

Altre alternative interessanti a 7shifts

Zoho CRM
Funzionalità più votate
Gestione delle comunicazioni
Gestione di servizi di assistenza
Per startup
Homebase
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Monitoraggio ore online
Pianificazione del personale
Google Sheets
Funzionalità più votate
Gestione di documenti
Importazione/Esportazione di dati
Ricerca/Filtro
Lavu POS
Funzionalità più votate
Elaborazione di pagamenti
Per ristoranti
Relazioni sulle vendite
TimeCamp
Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
Gestione delle attività
Monitoraggio del tempo online
Doodle
Funzionalità più votate
Gestione dei calendari
Pianificazione di gruppi
Prenotazioni online
QuickBooks Time
Funzionalità più votate
Gestione delle buste paga
Gestione foglio presenze
Monitoraggio del tempo online
ADP Workforce Now
Funzionalità più votate
Accredito diretto
Gestione delle buste paga
Preparazione dei moduli W-2
Slack
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Chat dal vivo
Strumenti collaborativi

Recensioni su 7shifts

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,7
Servizio clienti
4,7
Caratteristiche
4,6
Rapporto qualità-prezzo
4,6

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
74%
4
24%
3
2%
2
0%
1
0%
Daniel
Managing Partner
Utente LinkedIn Verificato
Ristoranti, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Fantastic Labor Management App

5,0 3 anni fa
Sottotitoli in italiano disponibili nel lettore video
Jacque
Jacque
Medical Billing Manager (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Studi medici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

workable scheduling app

5,0 2 mesi fa

Aspetti positivi:

Easy to maintain a schedule and put a shift up for grabs. You can track your hours and see who you are working with. I like that it automatically tells you the manager on duty and the ability to message them directly. I like that feature where you can give a shout out I think that is different and unique. I like the ability to look up anyone in 7shifts and message them directly or create a group message.

Aspetti negativi:

I think maybe the layout could use some improvement

Leandro
Leandro
Financial (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Prodotti alimentari e bevande, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

7 Shifts for restaurant schedule Management

5,0 3 anni fa

Commenti: My managers and employees love it.

Aspetti positivi:

It is easy to use and anybody with a phone can have easy access to their schedule, send messages using it, and letting anybody know about changes. It is a very practical and professional tool for the schedules that we use in our Restaurant. We have the scheduling available on our P/R processor, but we prefer to pay for this service as it is more agile and practical than our P/R company.

Aspetti negativi:

To be honest, I do not have any complaints, but we only use the scheduling module as we have other systems.

Risposta di 7shifts

3 anni fa

Thanks for the review Leandro! It's great to hear that even though you have the option, you see so much value in 7shifts that it goes above and beyond what is offered to you in your payroll provide. Know that we will always be looking to increase the value of our services for folks like yourself. Cheers!

Susie
GM (USA)
Prodotti alimentari e bevande, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

It’s Okay

3,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

When choosing the highest cost package, you will have access to the most basic necessary functions. They do not charge base level employees to use the app

Aspetti negativi:

Some functions change without first being informed (although they state that they always inform prior to a change). Their beta testing due diligence leaves something to be desired. If they are unable to duplicate an error even if you can prove it exists, they refuse to fix it saying they are incapable of doing so. They make their customers pay for basic functions through the most costly package I used to use 7ahifts for over 4 years. I was looking at using them again for a different restaurant. However, the salesperson I encountered was a typical salesperson and never talked to me like they cared about the company Where I’m currently employed. Instead I was told stats about how I wouldn’t find a program cheaper, that they weren’t gouging those who wanted the basic functions I pointed at, and multiple other aspects in which I was wrong. When I pointed that out, he proceeded to raise his voice at me, chuckled and attempted to carry on I hung up on him at that point of the conversation I would have never signed a contract with this individual. Hopefully other sales reps actually care about potential customers

Risposta di 7shifts

4 anni fa

Hi Susie, Thanks so much for your comment. We really appreciate your candid feedback so we can make the 7shifts experience better for all users, and we're sorry to hear your experience was less than ideal. As a product that is growing and evolving every day, our pricing has changed a lot since you would have first started using 7shifts 4 years ago, but we would like to see what we can do to make 7shifts work for the restaurant you are currently working in. Please drop us a line at [email protected] and we will see what we can do to offer a solution the meets the needs of your business. In regards to your interactions with a member of our team, I have flagged this to our management team to ensure that we provide everyone the same high level of service that we ourselves would expect. We apologize if your experience was less than ideal and really take that to heart. We hope that in the future we can earn back the trust you have placed in our business.

Alyssa
Alyssa
Human Resources Generalist (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Ospedali e sistemi sanitari, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

7shifts reduced scheduling errors and saved time

4,0 3 mesi fa

Commenti: In general, this setup is quite efficient. The process of making appointments is quick and easy. For me, this is the most effective method available. I think it would be great if the user had more control over how the system worked for them.

Aspetti positivi:

Toast's integration has made it even more user-friendly and convenient. We found that 7 shifts gave us more flexibility and control over our analytics, and the Toast integration helped us bring everything together. Making and using to-do lists is simple. We can inform the team of upcoming activities with the use of a calendar.

Aspetti negativi:

It's hard to understand the ins and outs of time monitoring and arranging workers' shifts. They don't match up with Toast, thus we have no idea how the 7 shifts method calculates its staffing levels.

Shannon
Operator (USA)
Ristoranti, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Great product, and the price is so affordable

5,0 10 mesi fa

Commenti: The best piece to me was taking scheduling, time off requests, availability, and budgeting and putting them into a single piece of software.

Aspetti positivi:

I loved getting to a digital schedule that I could easily push notifcations to my employees. It really streamlined the schedule process for my business and allowed me to simplify several processes into one.

Aspetti negativi:

I was very happy with the software, however the only thing that made me switch was to get as many things under a single software suite as possible. We now use square for POS, scheduling, time tracking, payroll management, etc.