Chi utilizza 7shifts?

7shifts è progettato specificamente per i proprietari di ristoranti, i manager e i dipendenti che desiderano ottimizzare gli orari, facilitare la comunicazione e migliorare l'efficienza. 7shift semplifica la vita in un ristorante.

Cos'è 7shifts?

7shifts consente ai ristoranti di tutte le dimensioni di tagliare i costi della manodopera, mantenere il personale e avere impiegati conformi con solidi strumenti di pianificazione, comunicazione, conformità e coinvolgimento. 7shifts aiuta i manager a risparmiare 5 ore alla settimana sulla pianificazione, minimizzare il caos di chiamate e sms con una comunicazione semplificata, a gestire il personale in mobilità con app per dispositivi mobili gratuite e a ridurre i costi di manodopera fino al 3% integrando il suo punto vendita. Unisciti a oltre 250.000 professionisti nel mondo della ristorazione che utilizzano 7shifts per semplificarsi la vita. Inizia la tua prova gratuita oggi stesso!

Dettagli su 7shifts

7shifts

http://www.7shifts.com

Fondata nel 2010

Panoramica dei prezzi di 7shifts

7shifts dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di 7shifts è disponibile a partire da 0,01 USD/mese.

Prezzo di partenza

0,01 USD/mese

Versione gratuita

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Dispositivi mobili - iOS nativo

Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Assistenza diretta 24 ore su 24

Online

Caratteristiche di 7shifts

Programmi per turni di lavoro
Accesso da dispositivi mobili
Cambio dei turni
Creazione di report/analisi
Distribuzione di programmi
Gestione delle buste paga
Gestione delle risorse
Messaggistica
Monitoraggio ore online
Pianificazione automatica
Accesso da dispositivi mobili
Creazione di report/analisi
Gestione delle buste paga
Gestione foglio presenze
Messaggistica
Monitoraggio dei lavoratori stipendiati
Monitoraggio della stazione di lavoro
Monitoraggio delle assenze per malattia
Monitoraggio vacanze/congedi
Riconoscimento biometrico
Scheda perforata
Scheda perforata online
Avvisi/Notifiche
Gestione delle prenotazioni di camere
Pianificazione automatica
Pianificazione del personale
Pianificazione delle lezioni
Pianificazione delle risorse
Pianificazione di gruppi
Pianificazione in tempo reale
Programmazione appuntamenti
Programmazione di infrastrutture
Sistema multi-locale
Forza lavoro variabile
Gestione del ciclo di vita del personale
Gestione della selezione del personale
Gestione orari e presenze
Gestione terzisti
Individuazione delle competenze
Parametri prestazionali
Pianificazione del personale
Pianificazione/previsione delle spese
Previsione del personale
Contabilità integrata
Creazione di report/analisi
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione del menù
Gestione del personale
Gestione dell'inventario
Gestione delle cucine
Gestione delle liste di attesa
Gestione delle prenotazioni
Gestione delle tabelle
Punto di vendita
Acquisti
Analisi nutrizionale
Calcolo costi
Gestione dell'inventario
Gestione delle ricette
Monitoraggio dei vassoi
Pagamenti / finanziamenti online
Pasti gratuiti / a prezzi ridotti
Per le caffetterie
Per le strutture sanitarie
Pianificazione del menù
Punto di vendita
Scuole

Recensioni su 7shifts

Stai visualizzando 5 di 425 recensioni

Nel complesso
4,7/5
Facilità d'uso
4,7/5
Servizio clienti
4,8/5
Caratteristiche
4,5/5
Rapporto qualità-prezzo
4,7/5
Jayelynn W.
General Manager
Prodotti alimentari e bevande, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    4/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/9/2019

"Helpful and Easy to Use"

Commenti: Overall, it's easy and convenient to use and cheaper than some of the similar apps.

Vantaggi: You can work from the website or from the app which is convenient if you're bouncing between locations. On the website, I can preset shift times for faster scheduling. You can set multiple roles which is beneficial for staff that do multiple things. You can assign an hourly to each role as well, so you can see an approximation of your labor for the week.

Inconvenienti: Unfortunately, the preset shift times do not translate over to the app so you do have to manually do it which takes a little more time. Although I have my preference set to get push notifications for almost all the app features, they don't always come through.

Risposta del fornitore

da 7shifts il giorno 6/9/2019

Thanks for the review Jayelynn! We appreciate your feedback and love hearing that 7shifts can help you keep your schedules straight from anywhere. I've passed along your request regarding preset shifts on the app to our mobile development team for further consideration. Thank you!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 5/9/2019
Leslie B.
Owner
Ristoranti, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/11/2019

"Best Decision "

Commenti: I wish all companies had a team like 7 Shifts! Such a joy to work with. They love their job and are not just a sales department. Their support and development teams are just as good as their front line sales because they can really believe in their product and deliver what they are promising. First class!

Vantaggi: We can maximize profit by scheduling exactly where needed with forecasting
We can create a schedule in minutes verses an hour
We can eliminate scheduling employees on requested days off or outside of their availability
Employees can update availability, time off without bothering management
Employees find a replacement for their shift after schedule is posted instead of bothering management
Managers can monitor labor in real time on phone app dashboard report
We use the 'engage' report as a positive way to eliminate attendance issues (late, no show, sick, change schedule, etc)
Employees can access by phone or computer
Employees can provide immediate shift feedback at end of shift
Managers can distribute hours and tasks evenly and monitor
Managers love the communication notification. One memo can be distributed to all or certain department to inform of last minute specials or even announce an employees birthday

Inconvenienti: To be honest, my list has dwindled of items I like least because everytime I bring a negative aspect to customer support, the development team calls and gathers information, then they begin programming and redesigning to improve their product for everyone. My only issue is waiting for them to make the awesome labor dashboard available for lower levels so managers can use it to train team leads without programming them to be in the 'management' category just to get the actual real time labor on their phone.

Risposta del fornitore

da 7shifts il giorno 2/12/2019

Amazing! Thanks for the review Leslie. We are grateful for your feedback and it has made our team's day to hear from every department at 7shifts is pulling together to provide more value to you and your business. It's feedback like this that reminds us why labor management is vitally important to operators like yourself and we look forward to providing you and your team even more value in the future.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/11/2019
Sue L.
Owner
Ristoranti, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/6/2020

"Schedules with ease"

Commenti: It’s been a great product for my company. I would Recommend it for sure.

Vantaggi: I save so much time juggling days off and swapping shifts through this app. Also keeping vacation days from overlapping is a breeze

Inconvenienti: The mobile versions are a little harder to make schedules with. I usually Use the desktop version

Risposta del fornitore

da 7shifts il giorno 17/6/2020

Thanks so much for the review Sue. We are happy to hear that 7shifts has enabled you to create schedules with ease. Know that we are always looking to make improvements to our mobile app and really appreciate the feedback. Cheers!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/6/2020
Susie R.
GM
Prodotti alimentari e bevande, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    2/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3/5
  • Consigliato
    1/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/4/2020

"It’s Okay"

Vantaggi: When choosing the highest cost package, you will have access to the most basic necessary functions. They do not charge base level employees to use the app

Inconvenienti: Some functions change without first being informed (although they state that they always inform prior to a change). Their beta testing due diligence leaves something to be desired. If they are unable to duplicate an error even if you can prove it exists, they refuse to fix it saying they are incapable of doing so. They make their customers pay for basic functions through the most costly package I used to use 7ahifts for over 4 years. I was looking at using them again for a different restaurant. However, the salesperson I encountered was a typical salesperson and never talked to me like they cared about the company Where I’m currently employed. Instead I was told stats about how I wouldn’t find a program cheaper, that they weren’t gouging those who wanted the basic functions I pointed at, and multiple other aspects in which I was wrong. When I pointed that out, he proceeded to raise his voice at me, chuckled and attempted to carry on I hung up on him at that point of the conversation I would have never signed a contract with this individual. Hopefully other sales reps actually care about potential customers

Risposta del fornitore

da 7shifts il giorno 22/4/2020

Hi Susie,

Thanks so much for your comment. We really appreciate your candid feedback so we can make the 7shifts experience better for all users, and we're sorry to hear your experience was less than ideal.

As a product that is growing and evolving every day, our pricing has changed a lot since you would have first started using 7shifts 4 years ago, but we would like to see what we can do to make 7shifts work for the restaurant you are currently working in. Please drop us a line at [email protected] and we will see what we can do to offer a solution the meets the needs of your business.

In regards to your interactions with a member of our team, I have flagged this to our management team to ensure that we provide everyone the same high level of service that we ourselves would expect.

We apologize if your experience was less than ideal and really take that to heart. We hope that in the future we can earn back the trust you have placed in our business.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/4/2020
William W.
Operator
Ristoranti, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 17/3/2020

"Been using it for years"

Commenti: This was a great way to get our employees on the same page and communicate out all the information we needed to in a simple fashion.

Vantaggi: I like the easy to use interface. As an administrator, the events section works really well. We don't do a lot of reservations as a casual environment, so it works well for parties and alerting the staff of events in the area.

Inconvenienti: The messaging can be a little confusing, but not really a fault. The predictive scheduler doesn't work very well for me.

Risposta del fornitore

da 7shifts il giorno 20/3/2020

Thanks for the candid review William! All of us at 7shifts really appreciate your feedback and we're glad to hear 7shifts works for your restaurant, especially in these trying times. I've passed on your product feedback to our team so they can make 7shifts work better for you and every other customer. Cheers!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 17/3/2020