Chi utilizza questo software?

Field service companies large and small, including franchises.

Valutazioni medie

64 recensioni
  • Nel complesso 4.5 / 5
  • Facilità d'uso 4.5 / 5
  • Servizio clienti 5 / 5
  • Caratteristiche 4.5 / 5
  • Rapporto qualità-prezzo 4.5 / 5

Dettagli del prodotto

  • Versione gratuita No
  • Prova gratuita
  • Implementazione Cloud, SaaS, Web
    Dispositivi mobili - iOS nativo
    Dispositivi mobili - Android nativo
  • Formazione Live Online
    Webinar
    Documentazione
  • Assistenza Orario lavorativo
    Online

Dettagli del fornitore

  • Vonigo
  • http://www.vonigo.com
  • Fondata nel 2011

Informazioni su Vonigo

Vonigo helps streamline the field service management process from end-to-end. We offer a unified suite of configurable cloud-based modules including; scheduling, online booking, work order management, estimating, dispatch, routing, GPS, CRM, invoicing, payments, reporting, and more all accessible over the internet from any desktop or mobile device. Millions of jobs have been booked and managed with Vonigo. Join us for a Free demo today.

Caratteristiche di Vonigo

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione della clientela
  • Gestione delle spedizioni
  • Monitoraggio delle apparecchiature
  • Prenotazioni online
  • Programmazione
  • Database donatori
  • Donazioni in natura
  • Donazioni online
  • Donazioni ricorrenti
  • Donazioni solidali
  • Donazioni tramite cellulare
  • Gestione dei regali
  • Gestione dei volontari
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle promesse di donazione
  • Gestione delle sovvenzioni
  • Gestione eventi
  • Ricevute / Rendiconti
  • Tracciabilità delle donazioni
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Database contatti
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Firma elettronica
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione di contratti
  • Monitoraggio della cronologia dei servizi
  • Orologio
  • Preventivi/Stime
  • Programmazione
  • Ricerca del percorso migliore
  • Riscossione di pagamenti per servizi esterni
  • Spedizioni
  • Amministratore di siti web
  • Controllo dei lavori di costruzione
  • Gestione delle commissioni
  • Intranet dei negozi in franchising
  • Programmazione del lavoro
  • Reinserimento automatico degli ordini
  • Shop online
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Controllo dell'inventario
  • Database clienti
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione dei tecnici
  • Gestione del lavoro
  • Gestione delle spedizioni
  • Monitoraggio della cronologia dei servizi
  • Pianificazione della manutenzione
  • Preventivi / Stime
  • Programmazione
  • Ricerca del percorso migliore
  • Controllo degli orari di lavoro
  • Elaborazione di pagamenti
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Firma elettronica
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle spedizioni
  • Pagamenti tramite cellulare
  • Preventivi / Stime
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione del personale
  • Gestione della clientela
  • Gestione delle apparecchiature
  • Gestione delle spedizioni
  • Gestione di contratti
  • Preventivi / Stime
  • Ricerca del percorso migliore
  • Tabelle di marcia e appuntamenti
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Appuntamenti ricorrenti
  • Controllo dell'inventario
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione dei clienti
  • Gestione del lavoro
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle spedizioni
  • Monitoraggio della cronologia dei servizi
  • Preventivi / Stime
  • Programmazione
  • Ricerca del percorso migliore
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione del lavoro
  • Gestione del personale
  • Gestione della clientela
  • Gestione della flotta
  • Gestione delle spedizioni
  • Gestione dello stoccaggio
  • Gestione di potenziali clienti
  • Gestione reclami
  • Mobilità militare / GSA
  • Preventivi / Stime
  • Traslochi internazionali
  • Traslochi interregionali
  • Traslochi nazionali
  • Trasporti a carico parziale / condiviso
  • Banca dati di iscritti
  • Contabilità
  • Gestione dei social media
  • Gestione dei volontari
  • Gestione della raccolta di fondi
  • Gestione delle commissioni
  • Gestione delle iscrizioni
  • Gestione delle quote
  • Gestione donatori
  • Gestione eventi
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Controllo dell'inventario
  • Database clienti
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione dei tecnici
  • Gestione del lavoro
  • Gestione delle spedizioni
  • Monitoraggio della cronologia dei servizi
  • Preventivi / Stime
  • Programmazione
  • Ricerca del percorso migliore
  • Acquisizione di foto
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione delle spedizioni
  • Gestione di potenziali clienti
  • Liste di controllo e ispezioni
  • Misurazione aerea
  • Preventivi / Stime
  • Programmazione
  • Settore commerciale / Industriale
  • Avvisi/Notifiche
  • Gestione delle prenotazioni di camere
  • Pianificazione automatica
  • Pianificazione del personale
  • Pianificazione delle lezioni
  • Pianificazione delle risorse
  • Pianificazione di gruppi
  • Pianificazione in tempo reale
  • Programmazione appuntamenti
  • Programmazione di infrastrutture
  • Sistema multi-locale
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Controllo dell'inventario
  • Database clienti
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione dei tecnici
  • Gestione del lavoro
  • Gestione di call center
  • Gestione di contratti
  • Monitoraggio del lavoro
  • Monitoraggio della cronologia dei servizi
  • Portale self-service
  • Programmazione
  • Ricerca del percorso migliore
  • Appuntamenti ricorrenti
  • Controllo dell'inventario
  • Database clienti
  • Gestione del lavoro
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle spedizioni
  • Gestione di contratti
  • Manutenzione preventiva
  • Preventivi / Stime
  • Programmazione
  • Ricerca del percorso migliore

Le recensioni più dettagliate su Vonigo

Completely Custom Solution!!

Traduci con Google Data della recensione: 21/5/2019
Sawyer W.
Director
Settore automobilistico, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
5 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: We've been working hard over the last year to focus in on our customers' booking experience. By working closely with Vonigo's API and developers, we've been able to create something really special on the front-end that our whole team is proud of. On the back-end, Vonigo has a powerful skeleton that is ZIP/Postal code centric. It allows us to go as granular or high level as we want with our day to day zoning and pricing, which is something we leverage differently in each city. The developers, and managers at Vonigo also have our best interests in mind. In under 2 months with Vonigo I was getting the opportunity to give feedback to C-level executives within the company, and truly felt heard. That is something special that you don't see with many companies at all. All-in-all, the custom solution, and attention to detail from the Vonigo team have caused our conversion rates to go way up. This will enable us to soon be moving to a completely online sales funnel. Vonigo is truly at the heart of our franchisee experience, and we're thrilled to have found a partnership that we can see true longevity in.

Inconvenienti: Vonigo has a lot of customization and configurability, because it is designed to fit into so many different industries / types of businesses. That being said it is definitely geared towards quote based service companies. As a flat-rate pricing / timing service company we feel that a lot of the features within Vonigo are rendered obsolete, and are more hurdles to our back-end booking / navigation processes than anything else. Furthermore, a lot of Vonigo's additional features seem a bit better on paper than they are in reality. We still have not found a way to seriously integrate their payment features (poor user experience when paying in person, again, it is more designed for quote-based online invoices), or time tracking features (not as robust as we need), and need to leverage 3rd party applications to handle these two essential things. For Vonigo to be truly all-in-one I feel that these features still need a lot more attention (which they are aware of and working on).

Overall, it's been fantastic.

Traduci con Google Data della recensione: 14/2/2018
Kyle T.
Donations and Volunteer Manager
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
4 / 5
Facilità d'uso
4 / 5
Caratteristiche e funzionalità
5 / 5
Assistenza clienti
5 / 5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: There are so many benefits. Having a database of all your donors is huge. If I'm having a light day, I can quickly see all of my corporate donors and send them a friendly e-mail letting them know that we're here for them if they'd like to donate again, or just to send them a "follow up" e-mail. Having all of your pickups laid out right in front of your eyes (not shuffling through papers to find that specific donor). Being able to add/remove items and/or change pickup dates with just a couple clicks. The software is amazing and has been a complete game changer for me. The amount of time I've saved from literally handwriting all of the donation receipts with pen and paper and also filing/organizing them afterwards has been substantial. You guys have done a heck of a job with this software and it's made my life a whole lot easier, more organized and more efficient! Thank you thank you thank you!

Vantaggi: The ease of use was huge. Being able to add in a pickup takes less than a minute and also having a weeks worth of pickups right in front of my eyes, rather than sifting through several papers to find one specific pickup has been huge. Also, during this time of the year, I'll get calls from donors who have lost their donation receipt and are looking for a new one. Instead spending potentially hours finding that one donation receipt from June 2017, I can simply enter in the last name and instantly find all of their information. I got one of those calls today and I had everything resolved in less than a few minutes.

Inconvenienti: What we like least is how donors are able to select that they'd like to donate money to offset the cost of the pickup, but there isn't a way for them to insert their card information and actually donate right at that moment. I've been told that there is a way to have this resolved, but it would require another outside source and would cost additional expenses. Having this resolved would be amazing!

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