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Cos'è Claritysoft CRM?

L'esclusiva combinazione di semplicità, utilità e versatilità del CRM di Claritysoft mette a disposizione potenti funzioni di marketing automation, automazione delle vendite, strumenti di servizio clienti e molto altro in un'interfaccia intuitiva e completamente personalizzabile. Claritysoft è stato progettato con particolare attenzione all'utilizzabilità e creato per migliorare l'esperienza dell'utente e massimizzare l'adozione da parte sua. Claritysoft CRM fornisce potenza e funzionalità di livello enterprise a una frazione del costo.

Chi utilizza Claritysoft CRM?

Claritysoft CRM assicura potenza, facilità e convenienza che aiutano le aziende di piccole, medie e grandi dimensioni. Versatilità e facilità di personalizzazione consentono di servire anche le aziende della maggior parte dei settori.

Claritysoft CRM Software - 1
Claritysoft CRM Software - 2
Claritysoft CRM Software - 3
Claritysoft CRM Software - 4
Claritysoft CRM Software - 5

Hai dubbi su Claritysoft CRM? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Claritysoft CRM

Claritysoft CRM

4,5 (167)
49,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
88
6
4,5 (167)
4,7 (167)
4,7 (167)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
25,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
199
22
4,1 (754)
4,1 (754)
4,2 (754)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Salesforce Service Cloud
Funzionalità più votate
Database contatti
Gestione dei contenuti
Gestione delle code
Zoho CRM
Funzionalità più votate
Catalogo di prodotti
Gestione delle comunicazioni
Gestione di servizi di assistenza
Salesforce Platform
Funzionalità più votate
Automazione dei processi aziendali
Controllo accessi/Autorizzazioni
Monitoraggio dei progressi delle attività
PlanPlus Online
Funzionalità più votate
Gestione dei calendari
Gestione del flusso di lavoro
Gestione delle attività
HubSpot Marketing Hub
Funzionalità più votate
Automazione del marketing
Database contatti
Gestione delle campagne e-mail
Insightly
Funzionalità più votate
Database contatti
Gestione contatti
Gestione della pipeline di vendita
AgencyBloc AMS+
Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
Gestione contatti
Gestione di potenziali clienti
Keap
Funzionalità più votate
Automazione del marketing
Conferma/Promemoria
Gestione delle campagne e-mail
Odoo
Funzionalità più votate
Controllo del processo di valutazione
Gestione delle opportunità
Monitoraggio dello stato

Recensioni su Claritysoft CRM

Punteggio medio

Nel complesso
4,5
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,7
Caratteristiche
4,3
Rapporto qualità-prezzo
4,7

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
60%
4
37%
3
2%
2
1%
1
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Matthew J
Matthew J
Founder (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Great product, great team! Highly recommended

5,0 5 anni fa

Commenti: Tremendous. Better than we even anticipated.
I've used Bitrix, Insightly, Hubspot, and Salesforce in the past and Claritysoft is better. At the price point I feel the value is much better.

Aspetti positivi:

Broad features and functionality, easy enough to customize. Excellent customer service. Claritysoft makes you feel like their most important customer. They also allowed us to reserve some implementation hours. Thanks [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] for your service! Mobile, Outlook, and Browser tools.

Aspetti negativi:

We've very occasionally seen a lag in pages loading in Claritysoft Live As they've transitioned to the cloud based product, there are certain user types available for selection that are deprecated.

Nettie
Vice President of Sales (USA)
Trasporti/Trasporto merci/Ferrovie, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Best CRM in the market

5,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: Exceptional. Will never utilize another CRM moving forward and highly recommend for anyone else seeking a strong CRM.

Aspetti positivi:

Ease of navigation, search, filter and mass email through Outlook. Dashboard views for all in 1 snapshot of team or individual activity. Automated follow-up features. The onboarding, training and support staff exceeded our expectations. I can call about anything and they are quick to answer and assist directly.

Aspetti negativi:

Ability to develop reports/charts for tracking sales activity. I'm still learning how to create charts, reports, but wish it was a little easier like the rest of Claritysoft.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Industria edilizia, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

A non user friendly CRM system that falls short of basic needs

1,0 4 anni fa

Commenti: After a year of use, I can confidently say this is not a user friendly system, nor does it allow a company to efficiently and accurate track sales data including sales year to date, close rates and weekly sales.
Their team lied to us in the sales process about the software’s capability- they did in fact own up to lying- so we spent almost a year waiting for them to make changes to meet our needs, only to be passed around from rep to rep to rep before ultimately deciding they weren’t going to make any of the changes they promised and they withdrew their offer to refund us due to the false information we were given at the beginning.
I would not recommend this company.

Aspetti positivi:

Quotation templates look professional, overall appearance of the dashboard can be customized to each user.

Aspetti negativi:

This system is not user friendly, making changes requires a tech savvy employee, ideally one who can code- even their own support needed to get help 3 times just to add a form to our website that would filter leads directly into the system. We had employees refuse to use it because they were so frustrated. None of the modules connect so if you have one lead, you will have that information in 3 places and if you need to update it you will need to change it in each place it appears- so a simple edit takes minutes instead of seconds. Further, this causes a lot of inaccurate data so getting accurate sales reports and close ratios becomes next to impossible without a lot of manual checking and data reconciliation.

Risposta di Claritysoft

4 anni fa

Designing an intuitive and robust CRM solution was our top priority when creating Claritysoft CRM. We pride ourselves in meeting the workflow needs of thousands of satisfied users with unparalleled flexibility. It is frustrating and disheartening on the rare occasion that we hear of users who have experienced difficulty with our solution. Although it's impossible to respond to the specifics of an anonymously leveled critique such as this, we take great exception to details within, and feel it is inaccurate and highly misrepresentative. Ethics in Business and Customer Service are cornerstones of Claritysoft's core philosophy. We bend over backwards to accommodate all of our customers. Reviews are an important source of valuable information and can be an immense help to buyers during the decision-making process. If you are conducting research into CRM solutions for your organization, we would ask that you consider the overwhelmingly positive Claritysoft reviews posted here on Capterra.

Matt
Support and IT (USA)
Ospedali e sistemi sanitari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Great product for small to medium businesses.

4,0 2 mesi fa

Commenti: Very good! Aside from the support ticketing platform having some room for improvement, the rest of the platform is very easy to use. Their support team has been awesome at assisting when questions or issues come up. VERY little downtime on their platform.

Aspetti positivi:

The setup can be done by a single individual with input from key departments. Management of the platform does not require a full time employee for an smaller sized copmpany.

Aspetti negativi:

Not being able to email back and forth with a customer through their support ticketing platform is a drag. I'm used to Salesforce where the full email integration works seamlessly. This is a very clunky workflow as a result.

Lee
COO (Australia)
Servizi finanziari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Claritysoft in Wealth (Financial Services)

5,0 2 mesi fa

Commenti: Very positive with no disappointments. They have not only done what they say they would do but exceeded it.

Aspetti positivi:

The ease of use; customisability and the premium customer support.

Aspetti negativi:

Not having support outside of the US is manageable but not ideal.