Chi utilizza Capsule?

Proprietari di imprese piccole in crescita che desiderano organizzare al meglio il proprio business e le attività dei clienti. Responsabili vendite/direttori di marketing/vicepresidenti di piccole e medie imprese alla ricerca di una soluzione di vendita.

Cos'è Capsule?

Lo strumento CRM ideale per aziende con 10- 1.000 dipendenti. Oltre 15.000 clienti di tutto il mondo utilizzano Capsule per organizzare al meglio le attività di vendita e rivolte ai clienti. Facile da utilizzare, ma potente e personalizzabile, può essere adattato alla tua impresa. Si integra con altre applicazioni diffuse come Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp e Zapier, per un'automazione avanzata delle vendite. A partire da soli 18 $ a utente, puoi iniziare a utilizzarlo in pochi minuti con una prova gratuita.

Dettagli su Capsule

Zestia

http://www.capsulecrm.com/

Fondata nel 2009

Assistenza

  • Orario lavorativo
  • Online

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Dispositivi mobili - iOS nativo
  • Dispositivi mobili - Android nativo

Formazione

  • Documentazione
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Panoramica dei prezzi di Capsule

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Capsule dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Capsule è disponibile a partire da 18,00 USD/mese.


Prezzo di partenza

Versione gratuita

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Caratteristiche di Capsule

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Archiviazione di documenti
  • Email Marketing
  • Gestione del territorio
  • Gestione delle attività
  • Integrazione dell'automazione del marketing
  • Integrazione della chat interna
  • Integrazione di social media
  • Lead Generation
  • Lead Scoring
  • Preventivi/Proposte
  • Segmentazione
  • Sistema di calendari e promemoria

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  • Analisi del servizio al cliente
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  • Controllo delle risposte via e-mail
  • Gestione delle conoscenze
  • Live Chat
  • Monitoraggio dell'assistenza clienti
  • Parametri prestazionali
  • Portale self-service
  • Ricerca

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  • Acquisizione di potenziali clienti
  • Distribuzione di potenziali clienti
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle pipeline
  • Lead Nurturing
  • Lead Scoring
  • Monitoraggio della fonte
  • Segmentazione della clientela potenziale
  • Strumenti per la ricerca di potenziali acquirenti
  • Tracciamento delle interazioni

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  • Analisi della concorrenza
  • Analisi di correlazione
  • Analisi statistica
  • Dashboard
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  • Modellazione e simulazione
  • Parametri prestazionali
  • Rapporti sulle anomalie
  • Visualizzazione grafica dei dati

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Le migliori alternative a Capsule

Altre alternative a Capsule

Recensioni su Capsule

Stai visualizzando 5 di 100 recensioni

Nel complesso
4,5/5
Facilità d'uso
4,6/5
Servizio clienti
4,4/5
Caratteristiche
4,2/5
Rapporto qualità-prezzo
4,5/5
Guy G.
Director
Salute, benessere e fitness, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/12/2019

"Great CRM for Contacts, Tasks, Opportunities and pipelines"

Commenti: Really good Customer, Prospect and Lead management solution
Reminder to contact
Management of team tasks, and assignment to team members

Vantaggi: Simple contact and account management, link task reminders to contacts and or opportunities.
Integration with GMail etc, Xero, MailChimp

Inconvenienti: Mobile app could be a litte more user friendly, it would be great to automatically add a follow-up task when you close one. But these are both really minor issues in the grand scheme!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/12/2019
Dave S.
Research and Product Development
Coaching e formazione professionale, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    4/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/9/2020

"Simple and Functional"

Commenti: My needs for tracking client opportunities are simple and this CRM does everything I need of it. I mainly use it for recording my meetings and coaching sessions with my clients. This functionality is easy to use and it is easy to search clients later to see what was last talked about.

Vantaggi: It is incredibly easy to set up, very simple to use and I like it's integration with Xero.

Inconvenienti: Sending email from the system get stored in dropbox, not ideal if you don't use dropbox

Risposta del fornitore

da Zestia il giorno 14/9/2020

Hi Dave,

Chloe from Capsule here. Thanks for your feedback - we're glad you like the integration with Xero. In terms of the Drop Box I have good news as the Capsule Drop Box is not the same as the file storage service Dropbox.com. The Capsule Drop Box is effectively an email address that you use to BCC or forward your emails to which in turn stores them against the relevant contact in your Capsule account. This is what non-google users use for storing emails. You can learn more about storing emails using the Capsule Mail Drop Box here: https://capsulecrm.com/support/setup-and-configuration/storing-emails/#understanding-the-mail-drop-box.
If they are finding that emails aren't being stored on their contacts as expected, could you please email [email protected]psulecrm.com and we can investigate further.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/9/2020
Utente Verificato
Sales and Marketing Manager
Software informatici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    3/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/9/2018

"Features and Format Lacking, Good for the Basics"

Commenti: Overall, Capsule seems middle-of-the-road. It's been useful as a database to keep our pipeline and outreach organized at a base level but hasn't impressed beyond that.

Vantaggi: The ability to export to Mailchimp has been very useful, it allows us to immediately update lists without having to go through multiple extra steps.

Inconvenienti: Certain features I'm used to in a CRM are missing. The only way to correlate multiple organizations (as a subsidiary or similar case) is to make a note of it in the organization description and that doesn't link through. You're also unable to categorize a contact under multiple organizations, so you need to create a new person with the same name if you want to put them under more than one company. It would also be nice to have a better search and reporting function. The only things you can search for are the person, organization, case, and note content, so every other bit of information you'd like to search for and compile must be placed as a tag, which gets clunky and disorganized easily. There is some sales pipeline reporting, but the options are not as robust as other CRM systems I've used in the past.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/9/2018
Barry H.
Finance Director
Contabilità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 4/8/2020

"Capsule is great!"

Commenti: It's been a joy. Deployed super quick and was working pretty much out the box. It's not bloated like other CRM's with loads of unnecessary fields and functionality that most people dont use anyway.

Vantaggi: It's intuitiveness is certainly my biggest positive. To be able to get the system up and running quickly and efficiently is a massive plus point. It keeps me focussed on what I need to do daily and it has yielded results.

Inconvenienti: If I'm being picky I would like the ability to turn some features off. For example I don't use cases so I'd prefer if it just wans't there but it's a minor point.

Risposta del fornitore

da Zestia il giorno 18/8/2020

Hi Barry,

Chloe from Capsule here. Thanks for taking the time out to write a review. It's great to hear that you find Capsule so intuitive and that you're seeing benefits from using it!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 4/8/2020
David W.
Director
Coaching e formazione professionale, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    4/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3/5
  • Consigliato
    6/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/11/2019

"Quick and useful to get ourselves organised but the limitations are starting to show"

Commenti: It's our 2nd management tool - the first one was overly complicated and this is quite simple
The Dropbox solution is a bit of a fudge but it works most of the time.
The tasks system and visual customisation leave a lot to be desired.

Vantaggi: It's fast and simple, a young British company. which we wanted to support.
Its online and accessible on an app
It does a lot of what we originally needed

Inconvenienti: The tasks and the layout - lack of customisation - colours or icons - fields can be hard to identify at a glance.
Starts to get expensive with more users - if I could role out viewing to my whole team (no input) it would be handy - but i can't justify £300 a month
We no longer use the sales side - that didn't really work for our company - now just use the contacts, tasks, recording of data

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 26/11/2019