Cos'è EZOfficeInventory?

Questo software leader per la gestione del ciclo di vita delle risorse consente di creare PO, pianificare i servizi e gestire i venditori senza problemi. La gestione semplificata degli ammortamenti e i report personalizzati aiutano a prendere decisioni aziendali consapevoli. Questa applicazione mobile può essere utilizzata per la scansione di etichette RFID, codici a barre e codici QR, oltre che per garantire la conformità con gli organismi di regolamentazione. Le cronologie di ubicazione e manutenzione la rendono indispensabile per la gestione dei cespiti. L'applicazione è anche integrata con Zendesk. Versione di prova gratuita disponibile!

Chi utilizza EZOfficeInventory?

Mira a soddisfare le esigenze di diversi settori e consente di monitorare più facilmente ogni tipo di articoli, tra cui risorse IT, apparecchiature AV, arredi, attrezzature per l'edilizia, apparecchiature mediche, ecc.

Video di EZOfficeInventory
EZOfficeInventory Software - 1 EZOfficeInventory Software - 2 EZOfficeInventory Software - 3 EZOfficeInventory Software - 4 EZOfficeInventory Software - 5

Hai dubbi su EZOfficeInventory? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

EZOfficeInventory

4,6 (1.265)
EZOfficeInventory
40,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
149
6
4,5 (1.265)
4,6 (1.265)
4,6 (1.265)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
14,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
143
40
4,4 (1.813)
4,5 (1.813)
4,3 (1.813)
Perché questo confronto?

Alternative a EZOfficeInventory

Beni, produzione, distribuzione, catena logistica, manutenzione della flotta, applicazioni personalizzate, ordini di lavoro (distinta base, kit), gestione dello stock,
Nimble è un CRM semplice e intelligente per Office 365 e G Suite che lavora per te, ovunque lavori tu.
NetSuite è un ottimo sistema ERP cloud che ti offre la visibilità e il controllo necessari per prendere decisioni intelligenti e crescere con sicurezza. Ulteriori informazioni su NetSuite
ServiceNow automatizza le attività di supporto giornaliere, contribuendo a tenere traccia, misurare ed elaborare qualsiasi unità di lavoro. È facile da utilizzare e scalabile.
Software leader per fogli di calcolo e analisi dei dati. Generalmente fornito insieme a Microsoft Office.
Una piattaforma di localizzazione dei beni personalizzabile e completa. Facile da capire e utilizzare da parte di tutti i membri del personale. Basato sul cloud e mobile.
Square for Retail ha tutti gli strumenti per una vendita senza intoppi con un punto vendita, un negozio online, uno stock, hardware e pagamenti creati per i rivenditori.
Metti il servizio clienti al centro della tua azienda. Rendi gli agenti più produttivi, i manager più incisivi e i clienti più autonomi. Ulteriori informazioni su Zoho Desk
Software per la gestione delle scorte di livello enterprise basato sul cloud per il mercato delle PMI.
monday.com è un sistema Work OS nel cloud, in cui i team gestiscono i propri progetti e il lavoro quotidiano, in ufficio, a casa o in viaggio. Ulteriori informazioni su monday.com
Esercita un pieno controllo sulle tue risorse con l'innovativo e intuitivo software di gestione delle attrezzature CHEQROOM. Ulteriori informazioni su Cheqroom
Jira Service Desk è un moderno software per service desk che tutti possono facilmente utilizzare. Ulteriori informazioni su JIRA Service Management
Sales force automation solution that helps businesses monitor stock statements, schedule official tours, and manage CRM activities.
Asset Essentials è una soluzione di manutenzione basata sul cloud sviluppata per la gestione delle operazioni quotidiane di manutenzione avanzata.
Fiix è il percorso più rapido per una migliore manutenzione. Ulteriori informazioni su Fiix
Permette di acquisire i dati relativi al comportamento degli utenti, segmentare gli utenti e quindi agire tramite messaggi, sondaggi e votazioni interni all'applicazione.
Suite di prodotti di collaborazione per team e piccole imprese. Conferenze via web, condivisione di file e pianificazione sul cloud.
Si tratta di una soluzione di localizzazione dei beni IT e di monitoraggio dello stock brevettata, completa, che sfrutta la potenza di smartphone, codici QR e software nel cloud.
Email marketing solution that helps users automate marketing activities, target customer segments, and provide analytical reporting.

Recensioni su EZOfficeInventory

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,6
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,6

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

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29%
3
4%
2
1%
1
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Marvin
Marvin
Merchandise Manager (USA)
Utente LinkedIn Verificato
, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Very easy to use and understand. Great user interface. Editing is a breeze!

5,0 5 anni fa

Commenti: This software is taking me from several huge spreadsheets and no photos to a streamlined, searchable, history tracking, photo attached inventory system. No longer do I have to track multiple files and spreadsheets. It is all in one place.

Aspetti positivi:

It is FAST and very simple to use. I can change records so easily if I need to correct or edit anything. Adding custom fields is great for unique data. Searching is with the ability to search multiple terms at once. Filtering allows me to further 'drill down'. The three different types of items make it simple to separate company owned, client owned and disposable inventory. Adding photos and other documents is also very easy. Managing photos is fairly simple, but see 'cons' below. User permission has a very deep control mechanism allowing viewability to be finely tuned and managed as needed. The cart feature is awesome for checking out multiple items at once. You can then check in the same cart for fast returns. Searching with the mobile app via text, or scanning QR codes is blazing fast. Zero time is wasted waiting on EZO. Any lag is all on me. I use this software to track items in a photo studio, the things that belong to our clients that we are photographing. As such, we must isolate those items so that there is no client crossover. This works great!

Aspetti negativi:

As of this writing (5/2018) the view is not 'responsive' to your screen size. It is also not possible to manually resize column widths. Some views allow you to hide the right sidebar while others do not. This is promised to be an updated feature coming in 7/2018. When interacting with individual records after a search, it is not possible to return to the search results. The search must be repeated. There is no feature to create shelf barcode or QR code labels. Must use external software, but you can easily link those, one by one.

Valerie
Venue Finance Manager (USA)
Intrattenimento, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Finally a Great program for Inventory/asset tracking

4,0 2 settimane fa Nuova

Aspetti positivi:

This program has lots of great features. I think the mobile scanning is one of my favorites. Any of my staff can see something that needs a repair scan the bar code and request a repair. My maintenance staff gets a notification and knows what to repair, where the item is located and if its under warranty and who to contact all thru the EZ Office program. Each new item registered you can put in the warranty information and get notifications if they are expiring. The staff can reserve assets so the other staff knows that its not available if they need it at the same time. This will safe us a lot of over booking issues.

Aspetti negativi:

The set up is a little bulky. You can upload excel spreadsheets that during set up which is great but you have to create all the custom fields that you want (see on your demo). They do have lots of blogs or videos that help with this and they are pretty quick within 24 hrs to respond to your questions. But normally their response is to direct you to a blog or video rather than walking you thru it.

Sofia
UX Research Lead (Germania)
Design, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Helpful once you've fully figured it out

3,0 2 mesi fa Nuova

Aspetti positivi:

The specific features – once you really understand them, they're quite helpful and fast to use.

Aspetti negativi:

That almost everything is not where I'm looking for it. I wish this software was more intuitive.

Marvin
IT Helpdesk (USA)
Biotecnologie, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

EzOfficeInventory is an inexpensive option to track inventory

4,0 3 mesi fa

Commenti: Due to AIN not being default option when I started with company the assets were a mess.. I had to export the inventory than sort by group and assign AIN numbers and import back in. Asset stocks were even worst as it does not auto search when using description so we had HP Dock, Lenovo Dock, Docking station. Basically whatever the person input at the time of adding so I had to export and fix that. It would of been nice if it had prompted you have dock group do you want to use this group?

Aspetti positivi:

You can track really as much info as you need. We only need to tract asset tag and who it is checked out to. But as a business you can even track how much you paid for each piece when you add to stock. So it allows as little or as much as you need to track.

Aspetti negativi:

Would of liked another category for assets for available inventory not checked out as we add them. How we are working around this is we modify our AIN number to put it into another group for reporting. The default option using Asset # is not a good choice because you can not change this number so if using it as default when you retire a system your going to have gaps in this number making it more difficult to track how many assets are in use or available at this time. Default option should be AIN.

Elena
Safety Coordinator (USA)
Industria edilizia, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Simple solution to help track assests

4,0 3 settimane fa Nuova

Commenti: This is a simplified program, great for easy set up. We unfortunately needed a different software program that could be used in the field, have GPS and could provide the tags and trackers. Great customer service, and the price is excellent for what it is.

Aspetti positivi:

Great customer service, affordable, and fairly easy to use.

Aspetti negativi:

Needs more tracking features, and the ability to integrate other software such as GPS