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Cos'è EZOfficeInventory?

Questo software leader per la gestione del ciclo di vita delle risorse consente di creare PO, pianificare i servizi e gestire i venditori senza problemi. La gestione semplificata degli ammortamenti e i report personalizzati aiutano a prendere decisioni aziendali consapevoli. Questa applicazione mobile può essere utilizzata per la scansione di etichette RFID, codici a barre e codici QR, oltre che per garantire la conformità con gli organismi di regolamentazione. Le cronologie di ubicazione e manutenzione la rendono indispensabile per la gestione dei cespiti. L'applicazione è anche integrata con Zendesk. Versione di prova gratuita disponibile!

Chi utilizza EZOfficeInventory?

Mira a soddisfare le esigenze di diversi settori e consente di monitorare più facilmente ogni tipo di articoli, tra cui risorse IT, apparecchiature AV, arredi, attrezzature per l'edilizia, apparecchiature mediche, ecc.

EZOfficeInventory Software - 1
EZOfficeInventory Software - 2
EZOfficeInventory Software - 3
EZOfficeInventory Software - 4
EZOfficeInventory Software - 5

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EZOfficeInventory

EZOfficeInventory

4,6 (1.494)
40,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
159
6
4,5 (1.494)
4,6 (1.494)
4,6 (1.494)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
60,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
115
50
4,2 (665)
4,3 (665)
4,3 (665)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

Altre alternative interessanti a EZOfficeInventory

JIRA Service Management
Funzionalità più votate
Gestione dei biglietti
Gestione dei ticket di assistenza
Gestione delle attività
Google Workspace
Funzionalità più votate
Archiviazione di documenti
Archiviazione sicura dei dati
Gestione dei calendari
Reftab
Funzionalità più votate
Check-in/Check-out
Gestione dell'inventario
Monitoraggio dei cespiti
QuickBooks Desktop Enterprise
Funzionalità più votate
Contabilità
Reddito e stato patrimoniale
Rendicontazione finanziaria
ServiceNow
Funzionalità più votate
Gestione dei biglietti
Gestione dei ticket di assistenza
Gestione di incidenti
Asset Essentials
Funzionalità più votate
Gestione degli ordini di lavoro
Manutenzione preventiva
Monitoraggio dei cespiti
Microsoft Excel
Funzionalità più votate
Accesso offline
Importazione/Esportazione di dati
Strumenti collaborativi
Fiix
Funzionalità più votate
Gestione degli ordini di lavoro
Manutenzione preventiva
Programmazione
Flowtrac
Funzionalità più votate
Controllo dell'inventario
Gestione degli ordini
Gestione dell'inventario

Recensioni su EZOfficeInventory

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,6
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,6

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
66%
4
30%
3
4%
2
1%
1
0%
Marvin
Marvin
Merchandise Manager (USA)
Utente LinkedIn Verificato
, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Very easy to use and understand. Great user interface. Editing is a breeze!

5,0 6 anni fa

Commenti: This software is taking me from several huge spreadsheets and no photos to a streamlined, searchable, history tracking, photo attached inventory system. No longer do I have to track multiple files and spreadsheets. It is all in one place.

Aspetti positivi:

It is FAST and very simple to use. I can change records so easily if I need to correct or edit anything. Adding custom fields is great for unique data. Searching is with the ability to search multiple terms at once. Filtering allows me to further 'drill down'. The three different types of items make it simple to separate company owned, client owned and disposable inventory. Adding photos and other documents is also very easy. Managing photos is fairly simple, but see 'cons' below. User permission has a very deep control mechanism allowing viewability to be finely tuned and managed as needed. The cart feature is awesome for checking out multiple items at once. You can then check in the same cart for fast returns. Searching with the mobile app via text, or scanning QR codes is blazing fast. Zero time is wasted waiting on EZO. Any lag is all on me. I use this software to track items in a photo studio, the things that belong to our clients that we are photographing. As such, we must isolate those items so that there is no client crossover. This works great!

Aspetti negativi:

As of this writing (5/2018) the view is not 'responsive' to your screen size. It is also not possible to manually resize column widths. Some views allow you to hide the right sidebar while others do not. This is promised to be an updated feature coming in 7/2018. When interacting with individual records after a search, it is not possible to return to the search results. The search must be repeated. There is no feature to create shelf barcode or QR code labels. Must use external software, but you can easily link those, one by one.

Sven
CTO (Croazia)
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Very good inventory management software

5,0 3 settimane fa Nuova

Commenti: Its easy enough to use. Once you get the logic its pretty much direct. It has a lot or reporting options and customization options which I really like.

Aspetti positivi:

I like the logic of the things. The way we manage to track the devices with users.

Aspetti negativi:

We dont have an option for users to request a software license so we can track which user has what subscription

Ashlee
Technology Services Specialist (USA)
Organizzazioni civiche e sociali, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

As a new user who has never used similar software, I have many criticisms

3,0 4 anni fa

Aspetti positivi:

It is very helpful to be able to look up an asset by serial number, asset id, comments, etc.

Aspetti negativi:

I find it difficult to process multiple assets at once. For example, when printing tags if the batch is not easily filtered it is difficult to get everything on one download. If I want to print various tags that have nothing in common to filter by then I will have to print each one individually. It has created a situation where a missed asset number will just be abandoned and left in the retired state indefinitely. The function of check in and out has also been abandoned by my company due to the limits on members that can be added as well as the difficulty of keeping up with who should be added or deleted. It has made more sense to note in the comments who has checked out an asset because its far easier to implement and manage. Another note, we have assets that are IT related and non-IT related. It would be very helpful to be able to separate these into groups that may be associated with the admin account related to each department.

Risposta di EZO

4 anni fa

Hello Ashlee. Thank you for taking out the time to provide us detailed feedback. You can easily divide your IT and non IT assets on the basis of different groups and locations - the custom roles feature allows you to limit users to only their assigned groups which will in turn restrict non IT members from viewing your IT assets. There are multiple ways to pick assets from different pages but we would like to know more details as to how you are currently using it. We are currently evaluating checkouts against multiple people and we'd love to get your insights on it. We would like you to drop us an email at [email protected] and your assigned solutions consultant will set up a call with you to configure your account in a way that you don't have to face these troubles again.

Muhammad Awais
Electrical Engineer (Canada)
Produzione di apparecchi elettrici/elettronici, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

MAwais Islam

4,0 2 mesi fa

Commenti: I liked the working with EZ they provide great customer & technical support to implement the system to your needs

Aspetti positivi:

User friendly Web base interface Great for generating personalized reports

Aspetti negativi:

Some system based field are developer controlled would like to see more customizability

Risposta di EZO

2 mesi fa

Muhammad Awais, Thank you for sharing your review! We are thrilled to hear you are having such a positive experience with us. It makes us really happy to hear how easy and user friendly the platform is for you. We appreciate your partnership and look forward to keep providing you top notch service in the future as well!

Jesse
Field Service Equipment Coordinator (USA)
Ambiente ed energie rinnovabili, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Qualus LLC

4,0 mese scorso Nuova

Aspetti positivi:

I like how user friendly it is. I'm able to easily utilize it's feature both on my computer and on the Mobile App.

Aspetti negativi:

I wish that they offered a GPS feature for assets managed with EZO.