Cos'è Streak?

Streak è l'unico CRM completamente integrato nella tua casella di posta Gmail e funziona insieme a tutte le altre applicazioni di G Suite. Può essere utilizzato per tenere traccia dei molti processi aziendali, tra cui vendite, partnership, supporto, assunzioni, flusso di affari e molto altro. Streak include anche un potente set di strumenti e-mail, come il monitoraggio delle e-mail, che ti consente di monitorare quando un'e-mail viene aperta.

Chi utilizza Streak?

Streak è ideale per startup, piccole e medie imprese e team più piccoli all'interno di aziende commerciali/imprese che cercano un CRM leggero.

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Streak

Streak

4,5 (458)
Non disponibile nel tuo paese
19,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
44
6
4,4 (458)
4,4 (458)
4,3 (458)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
15,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
158
21
4,4 (569)
4,5 (569)
4,5 (569)

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Funzionalità più votate
Email Marketing
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Recensioni su Streak

Punteggio medio

Nel complesso
4,5
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
4,3
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,4

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
60%
4
29%
3
8%
2
2%
1
1%
George
George
Data Engineer
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Email tracking made easy in Gmail

4,0 anno scorso
Sottotitoli in italiano disponibili nel lettore video
PAUL
PAUL
Technical Director (Sudafrica)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

All CRM Systems should be this powerful and easy!

5,0 2 anni fa

Commenti: I will never use any other CRM system again. I have used possibly 7 or 8 in the past and Streak CRM is the best of all of them.

Aspetti positivi:

I love that Streak is part of my emails. You don't have to go to a seperate website and login and copy and paste things between the 2 systems. Everything is there in the same window as your Google Workspace emails.

Aspetti negativi:

It takes a little time to get to know the system and see how it will work for you. I see now that they more video tutorials and that has helped tremendously.

CANDICE
Accountant, CEO (USA)
Contabilità, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Excellent CRM for Gmail

5,0 3 anni fa

Commenti: Overall, I love it - I am able to organize workflow & client communications in one place and that is terrific.

Aspetti positivi:

I love that Streak allows me to manage directly from my Gmail inbox - I don't have to juggle multiple platforms to acheive what I need to do.

Aspetti negativi:

The task management does not allow for recurring tasks and it while it does a great job of keeping all communications with a client in one place, it can stil be difficult to find something specific - I wish you could search within a box that would be really helpful!

Alisha
Sales And Marketing Specialist (Filippine)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Streak review

4,0 2 mesi fa Nuova

Aspetti positivi:

I appreciated how simple the interface is, as well as Streak's commitment to assisting teams in streamlining their workflow and becoming more productive. It's also very easy to use, with a simple interface and helpful tutorials to get you up and running quickly. It's also a big plus if you're able to quickly customize pipelines, manage tasks, and collaborate with coworkers. Finally, I like how Streak integrates with other well-known tools like Gmail, Google Drive, and Slack.

Aspetti negativi:

The lack of customization options is my least favorite aspect of Streak. The platform's ability to customize to specific needs and workflows is limited, making it difficult to manage complex data sets and processes.

Elizabeth
Account Management Team Lead (USA)
Software informatici, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Streak for Account Management

3,0 mese scorso Nuova

Commenti: Using it because it's so integrated into the company structure. Wish we could use something with more bells and whistles.

Aspetti positivi:

The visualization are great! I do like how easy it is to tag emails retroactively.

Aspetti negativi:

I don't like how it seems so disorganized. I wish boxes were easier to organize and you could associate a child org with te primary org.

Karol
Karol
Campaign Manager (Polonia)
Utente LinkedIn Verificato
Marketing e pubblicità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Streak - what I think about it

4,0 2 mesi fa Nuova

Commenti: My general experience is highly positive, we've been using this software for several years and all of our sales is based on it.

Aspetti positivi:

I like the fact that it seamlessly integrates with Gmail and works like a powerful plugin to software that I use anyway.

Aspetti negativi:

Lack of serious reporting is a downside. The support should be more responsive as well.