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Cos'è Urgent?

eMaintenance+ gestisce tutti i lavori di routine che sono generalmente gestiti da un help desk, smistando il 70% dei lavori automaticamente. eMaintenance+ gestisce e misura la manutenzione reattiva, le prestazioni del fornitore, i tempi di fermo delle apparecchiature, la manutenzione programmata, gli inventari delle risorse e gli infortuni sul lavoro. eMaintenance+ offre una visione unica dell'intero processo di manutenzione e raccoglie dati in tempo reale per il benchmark e approfondimenti accurati sulle prestazioni di manutenzione.

Chi utilizza Urgent?

Vendita multi-sito o multi-marca e organizzazioni operanti nel settore del tempo libero, dell'industria alberghiera e dell'assistenza sanitaria con oltre 100 siti. Aziende che richiedono una manutenzione reattiva o programmata per garantire operazioni redditizie.

Urgent Software - 1
Urgent Software - 2
Urgent Software - 3
Urgent Software - 4

Hai dubbi su Urgent? Confrontalo con un'alternativa popolare

Urgent

Urgent

4,4 (13)
30.000,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
24
Nessuna integrazione trovata
4,2 (13)
4,4 (13)
4,6 (13)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
77
10
4,0 (2.162)
4,1 (2.162)
4,1 (2.162)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Gestione dell'inventario
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Gestione degli ordini di lavoro
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Manutenzione preventiva
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Funzionalità più votate
Database clienti
Pianificazione in tempo reale
Programmazione

Recensioni su Urgent

Punteggio medio

Nel complesso
4,4
Facilità d'uso
4,2
Servizio clienti
4,6
Caratteristiche
3,8
Rapporto qualità-prezzo
4,4

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
38%
4
62%
Anders
Anders
FM Director (Danimarca)
Utente LinkedIn Verificato
Industria edilizia, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Great experience, very user friendly and ensures you can manage your assets efficient

5,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

The software is very user friendly, easy to use and the flexibility to adapt to different workflows and processes makes the software very valuable as you don´t need a lot of development if you find new more efficient and optimized ways of working. Furthermore it allows you to manage your assets in a lean and efficient way and reducing the manual input to a minimum but gives you a good overview to action any pain points or poor performance.

Aspetti negativi:

Still some development needed on the app, but it is coming on-going and Urgent Technology is working on a road map for future developments that I find very professional.

Jason
Analyst
Vendita al dettaglio, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Easy to use platform

4,0 5 anni fa

Commenti: Overall the experience is positive. I frequently take suggestions from contractors and pass this onto support. The support team are helpful and strive to provide a quality service. Development can take time and more often than not, there is a wait involved to see improvements implemented into the system. There is the ability to fast track this as a chargeable item.

Aspetti positivi:

Developers are open to suggestions on ways to improve the software. Implementation can either be free of charge if it benefits the system, or chargeable depending on its ranking score. The platform is relatively straight forward to use and you ca easily extract data out in excel to analyse.

Aspetti negativi:

Bugs can impact day to day use but end to end testing could alleviate these issues. Updates to fix bugs can occur during out of schedule or scheduled (quarterly) release. My preference would be to push updates out of schedule to reduce business impact.

Andrew
Andrew
Maintenance and Compliance Coordinator (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi ai consumatori, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Somewhat tedious in moving around which will get better once familiar.

4,0 7 anni fa

Commenti: Unknown

Aspetti positivi:

Auto generated info enter pre-launch helps a lot. It allows user to enter tickets without review first. Invoicing appears to be better although still some missing components that should be included.

Aspetti negativi:

Some missing components that were in old system. Moving around the system seems to take some added clicks of the mouse. Need a widget to tell you when ticket was NOT sent to a contractor.

Alejandro
Alejandro
Chef de Projet (Francia)
Utente LinkedIn Verificato
Industria edilizia, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Nice tool, the E+ experience is quite enjoying! Easy to handle.

4,0 7 anni fa

Commenti: Time saving is huge!
We can also report that the synergy around this tool allows to excel our FM performances.

Aspetti positivi:

This is not the first time that I'm confront to a CMMS system. So, the most important feature that I like is the way that you can parameter assignments in the system. At the beginning I find it quite long, but when you get use to, you become more quick and the process respond is instantaneous. Also, the way you handle work orders is quite simple. There is no need of a advanced training to use the system.

Aspetti negativi:

I think, it 'll be the action notes module. The parameters od this module must be enhanced on the future.

Jean-Paul
Engineering Analist and Improvement Coördinator (Belgio)
Settore petrolifero ed energetico, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Overall Performance

4,0 5 anni fa

Commenti: Maintenance of Petrol Stations (1700)

Aspetti positivi:

Performance Lay-out Export to Excel....

Aspetti negativi:

Interface with financial process limited possibility to create BI reports Sharing of reporting

Carla
National Facilities Maintenance Manger
Settore petrolifero ed energetico, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

CMMS -

4,0 5 anni fa

Commenti: The experience is great the team are very approachable and will endeavour to resolve any issue as quickly as possible.

Aspetti positivi:

The visibility of work orders and ability to hold service providers accountable. It has enabled better budget management driving efficiencies for our operations.

Aspetti negativi:

The fact that some of the development pieces take too long, there are some business critical ideas coming from the users which will benefit a lot of clients that could be turned around quicker.

Ruben
FMG specialist (Australia)
Gestione delle risorse, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
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Integrations and Urgent Team

4,0 5 anni fa

Commenti: Overall, I believe is among the leading softwares to manage facilities maintenance.

Aspetti positivi:

The fact that it has been developed in an API platform allowing our vendors to integrate their systems to it Urgent Team are always easy to work with, whether to resolve any new issues or to improve the system with new features.

Aspetti negativi:

Time it takes to develop features that will benefit to improve the system. Constraints to be able to export certain data from the system.

graeme
Director (Polonia)
Servizi ambientali, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
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This is absolute market leading technology for multi site multi country operations

5,0 7 anni fa

Commenti: Payback of cost benefits delivered through real time data analayis to reduce equipment downtime and monitor contractor perfromance meany payback was in less than 18 months.

Aspetti positivi:

It is really customizeable to the customers needs unlike many systems such as MAXIMO when you have to change YOUR business process to fit THEIR system. Real time transparent data means you can see everyhting as it happens across multiple outlets and geographies in both local language and English. Recative , Planned Maintenance and Asset managemet deliver a total end to end solution.

Salman
Manager, Facility Infrastructure (Canada)
Settore petrolifero ed energetico, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

CMMS with continuous improvement

5,0 5 anni fa

Commenti: Easy to implement
Easy train end-users
Good sorting tools or filters
Excellent reporting structure
Regular updates with prior notification

Aspetti positivi:

Flexibility and customizable Better reporting User friendly for both - admin and end-user Value for money Good customer support

Aspetti negativi:

Interface with other software e.g. JD Edwards

olivier
Financial manager (Francia)
Settore petrolifero ed energetico, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Petrol retail FM

4,0 5 anni fa

Commenti: Globally the overall experience is good

Aspetti positivi:

Flexibility, readability of actions in progress, Ease of use for "standard" user Possibility to interact with oher CMMS system trough API

Aspetti negativi:

Some features, which seems easy to set up, are in reality very difficult for Urgent to implement

Monty
Asset Manager (USA)
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Ability to rate all end users

5,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

Transparency all end users are able to see a real-time dashboard that allows for quick resolution. Helps contractors be better prepared to tackle issues resulting in saving money and reducing down dime.

Aspetti negativi:

Like everything about the software, we will need input from all end users to improve all aspects of the software as needed. Also, different businesses may have unique needs that others may be able to use.

Bryony
Retail Coordinator (UK)
Vendita al dettaglio, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Harvest Energy Ltd - eM+

5,0 5 anni fa

Commenti: My overall experience with Urgent has been very good, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] have been so helpful and patient with helping me to set up the system and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been very helpful to. I will definitely recommend this system.

Aspetti positivi:

How easy it is for the Site Users to use and how you can follow the whole process of the task from start to finish. Also the ability to chase the task in the system so the contractors will get an email chaser but this can all be done in the system rather than having to send an email yourself.

Aspetti negativi:

Filtering quotes that have been raised in the system, would be much easier if i could filter them to when the quote was raised rather than in tank number order.

Robert
Maintenance and Compliance (USA)
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Its a learning process from old system, seemed cumbersome at first but is improving with greater use

4,0 7 anni fa

Aspetti positivi:

Like that the tickets disappear once they've been completed, however, that functionality helps when searching for repeated repairs.

Aspetti negativi:

Wish i had the functionality to search for a site by number on home screen. Having to open up list of sites and pick the site is cumbersome. Being able to search tickets by "description" helped a lot, that option is not included in new system.