Da 18 anni aiutiamo le aziende
a scegliere i migliori software

Cos'è PHP Live!?

PHP Live! è un software di live chat basato su PHP e MySQL per i siti web.
L'azienda offre due tipi di soluzioni di live chat: con download o on-demand. La soluzione con download è una live chat totalmente ospitata, che può essere installata sul tuo server e dominio. Con la soluzione on-demand è invece sufficiente registrarsi, configurare ed essere ONLINE in pochi minuti.

Chi utilizza PHP Live!?

Aziende di piccole e medie dimensioni che cercano una soluzione di live chat semplice e intuitiva con una miriade di funzionalità.

PHP Live! Software - 1
PHP Live! Software - 2
PHP Live! Software - 3

Hai dubbi su PHP Live!? Confrontalo con un'alternativa popolare

PHP Live!

PHP Live!

4,6 (16)
10,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
18
9
4,6 (16)
4,5 (16)
4,3 (16)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
13,00 €
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
190
132
4,6 (1.690)
4,7 (1.690)
4,7 (1.690)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

Altre alternative interessanti a PHP Live!

LiveAgent
Funzionalità più votate
Gestione della posta in arrivo
Monitoraggio delle chiamate
Registrazione delle chiamate
Zendesk Suite
Funzionalità più votate
Gestione dei biglietti
Gestione dei ticket di assistenza
Real-Time Notifications
Salesforce Service Cloud
Funzionalità più votate
Creazione di report/analisi
Database contatti
Gestione delle code
Zoho Desk
Funzionalità più votate
Branding personalizzabile
Fatturazione e contabilizzazione
Prioritizzazione
LiveChat
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Chat in tempo reale per i consumatori
Live Chat
Intercom
Funzionalità più votate
Chat in tempo reale per i consumatori
Chat/Messaggistica
Live Chat
Olark
Funzionalità più votate
Chat in tempo reale per i consumatori
Modulo offline
Storico delle trascrizioni/chat
Drift
Funzionalità più votate
Chat in tempo reale per i consumatori
Confirmations/Reminders
Database contatti
Crisp
Funzionalità più votate
Chat in tempo reale per i consumatori
Chat/Messaggistica
Real-Time Notifications

Recensioni su PHP Live!

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,6
Servizio clienti
4,3
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,5

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
69%
4
25%
2
6%
Dmitriy
Dmitriy
CEO (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Vendita al dettaglio, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Flexible chat software that keeps improving

4,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

- Easy code changes for custom integration with Hubspot - Flexible interface to accommodate multi-brand environment - Internationalization options - Quick email responses from support - Reasonable cost

Aspetti negativi:

We would love to see Whatsapp or FB messenger integrations as added channels

Risposta di PHP Live

5 anni fa

Hi Dmitriy. We appreciate the time you took to submit your review. Glad to hear everything is working out for you. The additional integration of WhatsApp and Facebook can be looked into further for possible new features.

Donovan
Owner operator (USA)
Fotografia, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

All the bells and whistles you'll ever need!!

5,0 5 anni fa

Commenti: Only have to contact someone regarding a billing problem they were fast in responding and helping me out.

Aspetti positivi:

I love how many functions it has. It's amazing how robust the software is for the price of the application. I love that it has business hours so incase your loved in via the mobil app, it automatically turns off requests after a specified time.

Aspetti negativi:

The software has a lot of different customization but the layout and the organization it's not my favorite.

Risposta di PHP Live

5 anni fa

Hi Donovan. Great to hear you are fully utilizing the software. There are a lot of features available, probably the most feature rich live chat software available. With so many features, the layout can get a little confusing in few areas. The navigation and feature configuration layout is a topic that is continually being updated for intuitiveness. Please stay tuned for future updates that will be more organized and structured. Your feedback is much appreciated. Thank you.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Amministrazione pubblica, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

Left us high and dry

2,0 3 anni fa

Commenti: We had been loyal customers for years. All of a sudden we got a notice that we had less than 30 days to find a new solution because they were abruptly ending the hosted service. They would not refund the remaining months of our contract. They offered to give us the software to put on a host for free(but not really since we had months remaining of our contract). Sounds like the company is unstable.

Aspetti positivi:

This software was a good fit for us. It handled just chat and no CRM or ticketing tools that were overkill for our use. It gave us a hosted solution which was a need for our organization.

Aspetti negativi:

Screen sharing would've been a nice feature.

Megan
Systems and Development Manager (USA)
Industria alberghiera, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Easy to Use, Good Support, Good Price

5,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

Their support is just stellar. They really listen to feature requests and will talk through ideas with you, not just reply with a stuffy automated response. They're also very quick/frequent with their software updates.

Aspetti negativi:

The only thing I don't like is that anytime there's an update, there seems to be CSS changes. I know they're trying to perfect the system, but when the background colors slightly change every time we update the system, some of our team members realize there was an update and will subconsciously look for things that are broken/slow/don't work the way they expect. I'd also like to be able to promote individual users to have setup admin capabilities, instead of having one setup admin account that we all share credentials for (just the managers, that is).

Risposta di PHP Live

6 anni fa

Hi Megan, the CSS and various other UI frequent changes is definitely something that will be improved. The UI updates are an attempt to reach a happy medium for best live chat results but a consistent UI is also important. This is an area of priority for future versions. Although there may be slight improvements that can be made here and there, the overall experience has been great it seems. Thank you for taking the time to submit a rave review. Your feedback has been very helpful.

Alexander
CEO (Costa Rica)
Software informatici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great Software, nice solution

5,0 5 anni fa

Commenti: We love the PHP Live solution, help us to open a near channel with our customers, we have always 5 stars on all our support chats, and is not only for our team is because the platform works and the clients loved as much as we love it.

Aspetti positivi:

Our company tries several programs to provide Live Support to our customers, and at the moment we try PHPLive we loved, it is easy to install, easy to configure, and most importantly easy to use. Our customers love our Support Platform and love more our chat system.

Aspetti negativi:

The Upgrade procedure is not easy if you don't have the experience, you need hi-end support from some programmer or someone to know about PHP and MySQL to understand what files to save or replace.

Risposta di PHP Live

5 anni fa

Hi Cabalceta. The upgrade procedure is something that is being considered for improvement for future version. The current method does require downloading a new version and uploading all the files to the server, replacing the existing files. Future method may have a more streamlined process in few areas. Few options will be considered. Thank you for taking the time to send your feedback.

Software trovato in