Chi utilizza questo software?

Smaller businesses <100 employees in Wholesale / Distribution, & Retail. If you're running multiple systems this educational video proves how this is hurting your business: https://vimeo.com/233395135

Valutazioni medie

21 recensioni
  • Nel complesso 4.9/5
  • Facilità d'uso 4.8/5
  • Servizio clienti 5/5
  • Caratteristiche 4.7/5
  • Rapporto qualità-prezzo 5/5

Dettagli del prodotto

  • Prezzo di partenza 79,95 USD/mese
  • Dettagli sul prezzo Price per site (multi-site capable). Requires BizAutomation cloud ERP
  • Versione gratuita No
  • Prova gratuita
  • Implementazione Cloud, SaaS, Web
  • Formazione Di persona
    Live Online
    Webinar
    Documentazione
  • Assistenza Orario lavorativo
    Online

Dettagli del fornitore

  • BizAutomation
  • http://www.bizautomation.com
  • Fondata nel 2003

Informazioni su BizAutomation

End-to-end cloud ERP designed exclusively for the under 100 emp business (5 user min) Comparable to NetSuite but without the big price tag, complexity, or the myriad of pricey add-ons so typical of big ERP today. For wholesale / distribution, retail, e-commerce, & manufacturing based businesses. Includes full GAAP Accounting, CRM, Order Mgt & Fulfillment, Procurement & Receiving, Manufacturing, Inventory, Multi-Warehouse ready with Bin Location support, connect to 3rd party channels & 3PL ready.

Caratteristiche di BizAutomation

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Assemblaggio di componenti (kitting)
  • CRM
  • Email Marketing
  • Gestione SEO
  • Gestione dei resi
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle promozioni
  • Gestione delle recensioni
  • Gestione multi-store
  • Marketing multi-canale
  • Modelli
  • Sicurezza dei dati
  • Acquisti
  • CRM
  • Controllo ore e spese
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione degli ordini
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei progetti
  • Gestione del marketing
  • Gestione del personale
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della formazione
  • Gestione finanziaria
  • Parametri prestazionali
  • Programmazione
  • Contabilità dei fondi
  • Contabilità del progetto
  • Crediti esigibili
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione delle immobilizzazioni
  • Gestione delle tasse
  • Ordini di acquisto
  • Organizzazioni senza scopo di lucro
  • Pubblica amministrazione
  • Riconciliazione bancaria
  • Studi contabili/commercialisti
  • Tracciabilità delle spese
  • Calcolatore delle tasse
  • Database contatti
  • Elaborazione di pagamenti
  • Fatturazione dei progetti
  • Fatturazione di spese impreviste
  • Fatturazione online
  • Fatturazione per ore
  • Fatture personalizzabili
  • Fatture ricorrenti e abbonamenti
  • Gestione solleciti
  • Pagamenti online
  • Pagamenti tramite cellulare
  • Portale di fatturazione
  • Sistema multi-valuta
  • Check-in/Check-out
  • Codici SKU/UPC
  • Codici a barre/RFID
  • Formulazione di previsioni
  • Gestione degli articoli
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione nuovi ordini
  • Monitoraggio dei costi
  • Monitoraggio dell'inventario
  • Ottimizzazione dell'inventario
  • Rilevamento di numeri di serie
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Archiviazione di documenti
  • Email Marketing
  • Gestione del territorio
  • Gestione delle attività
  • Integrazione dell'automazione del marketing
  • Integrazione della chat interna
  • Integrazione di social media
  • Lead Scoring
  • Preventivi/Proposte
  • Segmentazione
  • Sistema di calendari e promemoria
  • Analisi del servizio al cliente
  • Catalogazione / Categorizzazione
  • Controllo delle risposte via e-mail
  • Gestione delle conoscenze
  • Live Chat
  • Monitoraggio dell'assistenza clienti
  • Parametri prestazionali
  • Portale self-service
  • Ricerca
  • CRM
  • Creazione di report/analisi
  • Gestione degli ordini
  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione dei progetti
  • Gestione del magazzino
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della catena logistica
  • Gestione della distribuzione
  • Gestione delle risorse aziendali
  • Gestione delle risorse umane
  • Gestione finanziaria
  • Evasione di ordini
  • Gestione cataloghi
  • Gestione degli ordini arretrati
  • Gestione dei resi
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle spedizioni
  • Gestione di ordini speciali
  • Inserimento ordini
  • Monitoraggio degli ordini
  • Ordini ricorrenti
  • CRM
  • Creazione di report/analisi
  • E-commerce
  • Email Marketing
  • Gestione degli ordini
  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione dei resi
  • Gestione del personale
  • Gestione delle commissioni
  • Gestione delle merci
  • Ordine per corrispondenza
  • Programma di fidelizzazione
  • Sistema multi-locale
  • Database clienti
  • Email Marketing
  • Generazione di proposte
  • Gestione contatti
  • Gestione dei canali
  • Gestione dei servizi esterni di vendita
  • Gestione del territorio
  • Gestione della campagna
  • Gestione delle chiamate
  • Gestione delle commissioni
  • Gestione delle opportunità
  • Gestione di contratti
  • Gestione di potenziali clienti
  • Monitoraggio delle referenze
  • Parametri prestazionali
  • Previsione di vendita
  • Acquisti
  • Codici a barre/RFID
  • Formulazione di previsioni
  • Gestione 3PL
  • Gestione degli ordini
  • Gestione dei resi
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della qualità
  • Gestione della ricezione e dello stoccaggio
  • Gestione delle spedizioni
  • Sincronizzazione in tempo reale
  • Sistema multi-locale
  • Acquisti
  • Codici a barre / RFID
  • Gestione degli ordini
  • Gestione dei resi
  • Gestione del magazzino
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle importazioni e delle esportazioni
  • Gestione delle spedizioni
  • Previsione di vendita
  • Evasione di ordini
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei trasporti
  • Gestione del magazzino
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione delle spedizioni
  • Gestione importazione/esportazione
  • Pianificazione della domanda
  • Pianificazione di vendite e operazioni
  • Trasmissione elettronica di dati (EDI)
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Assemblaggio di componenti (kitting)
  • Avvisi/Notifiche
  • Creazione di report/analisi
  • Formulazione di previsioni
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione del magazzino
  • Gestione multi-canale
  • Gestione nuovi ordini
  • Gestione scorte di produzione
  • Gestione stock commercianti al dettaglio
  • Identificazione del prodotto
  • Ottimizzazione dell'inventario

Le recensioni più dettagliate su BizAutomation

Moving to BizAutomation from QuickBooks Enterprise was a leap of faith necessary for growth!

Data della recensione: 10/10/2017
Elizabeth jenkins M.
Director Of Operations
Beni di consumo
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
4/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Ability to customize data input so that we can extract and parse to use in forecasting and planning

Vantaggi: Without a doubt the best feature of this software is the attention we got from the actual employees of the company, including some actual source code enhancements, that would never have happened at a big software company. We new that we needed to move from QuickBooks and could not afford some of the bigger players in the market, so we took a leap of faith based on what we saw as potential from BizAutomation. As with all software implementation - our move was not without some pain, but we truly appreciate the willingness of the company to take the time to listen to our needs and make improvements and modifications based on our business practice. We believe that Biz is the right system to provide the organization, information and access of information we need for our company to continue to grow

Inconvenienti: The company is small and does not offer 24/7 customer support - but that said, they are very accessible and willing to do what is necessary even in "off-hours"

Impressive Software That's Actually Affordable for Small Businesses

Data della recensione: 28/4/2019
Brad J.
Director of IT
Industria edilizia, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
4/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Very impressed with their product and their service!

Vantaggi: I looked at and demoed several other systems from larger, maybe more well known software companies. Although BizAutomation may be a smaller software company in comparison of size, they certainly were every bit as capable in delivering the same features based on the demos they gave us. I was very impressed in terms of what they could provide us vs the larger software vendors. I’m sure those companies offer some features that BizAutomation, but BizAutomation offered features that the competition couldn't. BizAutomation met every need we asked of it for a significantly smaller cost, and the customer service is second to none. Very impressed with their product and their service!

Inconvenienti: I don’t really have anything negative to say. If I were being nitpicky, I might would say that we had some performance slowness one day for a few hours, but those were resolved quickly and we never had another instance of that. I asked and was told that this is something they monitor and when hardware gets saturated they upgrade which makes sense.

Everything you need in one place

Data della recensione: 14/1/2020
Illyssa L.
Office Assistant
Prodotti alimentari e bevande, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Great price for all the great things that come with it.

Vantaggi: The software is clean, easy to read, and the navigation is self-explanatory. The features and modules are not complicated and do the job. The customer service is great. If something needs to be fixed or changed, someone is there to help.

Inconvenienti: A mobile app would be great. Sometimes the program is slow for a few minutes but is back to normal shortly after.

Perfect Solution for an SMB. Has the right features and functions with the right price!

Data della recensione: 23/10/2017
Chance B.
Business Solution Consultant
Software informatici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
4/5
Facilità d'uso
4/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: You get a very strong and modern true cloud ERP solution for a fraction of the cost of NetSuite, Acumatica, SAP Business One or Sage

Vantaggi: The user interface is nice and modern, coupled with a customizable dashboard. Strong accounting, solid inventory control, great E-commerce and decent CRM. This solution hits the sweet spot for SMBs. Either they are outgrowing their current Quickbooks integrated with multiple other software solutions to get something similar to an ERP or those businesses have a ERP and that ERP is way too much for where they are at. The price is really high, and have more functions and features than they need. BizAutomation is perfect for those that are caught in between!

Inconvenienti: It is a young software and has not matured yet, so in time these "least" comments will be addressed in the near future. If you have any proprietary software or other platforms that will be integrated, chances are it has not been done. Expect customization (not nearly as costly as you think). Reporting is not their strong suit and have been told they are working on an upgrade. Not for businesses that have subsidiaries, although that too is being added.

BizAutomation helped us build the customization we couldn't anywhere else.

Data della recensione: 18/4/2019
Myles N.
IS Manager
Beni di consumo, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
4/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: We went from using a web of different systems all strung together to working almost entirely out of BizAutomation. We have found solutions to problems that were hanging over us for years. The people over at BizAutomation have been one of the most responsive teams I've worked with. They helped up develop new functions within their system, have always been available to troubleshoot problems and have included us in discussions about future development.

Vantaggi: Almost everything visible user interface is customizable. They offered a complete suite so we can handle everything from sale to manufacturing to shipment within the one system. The guys at BizAutomation have helped us develop some custom solutions to some unique problems.

Inconvenienti: There isn't a lot of user documentation but the developers know the system well and have always responded when we reached out. The built-in eCommerce platform isn't as robust as you would find in Magento or Shopify but even in the five months being with them, they have made and continue to make some major improvements across the entire system.

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