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Cos'è Jobber?

Rendi la tua piccola impresa più grande con il software per l'assistenza a domicilio di Jobber. Jobber consente a migliaia di aziende di migliorare ed espandere la propria attività. Indipendentemente da dove ti trovi puoi creare preventivi e pianificazioni, fatturare lavori, ottimizzare i percorsi, monitorare e inviare team, avvisare e comunicare con i clienti e sincronizzarti automaticamente con il tuo software di contabilità, il tutto in un unico posto. Verrai pagato più velocemente e apparirai più professionale che mai. Inoltre, il supporto dedicato e gratuito di Jobber ti aiuterà in ogni fase del processo.

Chi utilizza Jobber?

Jobber è perfetto per le aziende di servizi a domicilio affermate e in crescita che necessitano di una migliore organizzazione, accesso mobile e processi di pianificazione e fatturazione più efficienti.

Jobber Software - 1
Jobber Software - 2
Jobber Software - 3
Jobber Software - 4
Jobber Software - 5

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Jobber

Jobber

4,5 (751)
19,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
191
10
4,5 (751)
4,3 (751)
4,5 (751)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
149,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
123
6
4,4 (90)
4,4 (90)
4,6 (90)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Programmazione
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Accesso da dispositivi mobili
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Gestione delle spedizioni
RazorSync
Funzionalità più votate
Gestione dei calendari
Pianificazione in tempo reale
Programmazione

Recensioni su Jobber

Punteggio medio

Nel complesso
4,5
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,5
Caratteristiche
4,2
Rapporto qualità-prezzo
4,3

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
66%
4
24%
3
4%
2
2%
1
4%
Rufus
Rufus
Owner-operator
Utente LinkedIn Verificato
Industria edilizia, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Should have switched sooner!

4,0 3 anni fa
Sottotitoli in italiano disponibili nel lettore video
Martin
Martin
Managing Director (UK)
Utente LinkedIn Verificato
Gestione delle risorse, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Great Software

5,0 mese scorso Nuova

Commenti: Very good software, i have spoken to them several times regarding learning the new features and explaining how we use the software. They are very approachable and willing to listen to ideas for improvement and feature requests to make running a buisness easier.

Aspetti positivi:

It’s flexibility to our multi trade business it allows us to customise to sure each and every type of servcies, from regular window cleaning to one-off big construction projects.

Aspetti negativi:

I feel the limit on the number of users should be higher considering the amount you pay on the top tier plans. You can add additional users at additional cost which i don’t feel is priced low enough. I also feel that some of the new features they are implementing should not be additional cost and should be included as part of the grow plan.

Rich
Executive Director/Owner (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi ai consumatori, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

Alternative considerate:

Jobber - MY Business OSS

4,0 3 anni fa

Commenti: My overall experience with Jobber has been quite positive as it helps me immensely run my business.
It is my OSS today. It assigns and tracks all work requests, quotes, jobs and tasks. It also does our invoicing and passes data nicely to Quickbooks for great financial reporting. I just wish I had more robust reporting features with it.

Aspetti positivi:

Having a system that can be quickly and easily implemented and used by small business that incorporates features including integrates that addresses 'quote to cash' work flow was essential. Jobber does the job nicely, quickly, easily and is quite affordable for any small business. It integrates nicely with financial systems such as QuickBooks too.

Aspetti negativi:

Reporting is weak with the version I currently have. There are some standard reports that provide some fair data qualities but to customize reports using custom fields or job fields is quite weak. Exporting any report to Excel does not work well. I dont get the attachment file when attempting.

Risposta di Jobber Software

3 anni fa

Hi Rich, thanks so much for your review. We're glad things are going well overall, and have noted your feedback for more advanced reporting. We're always looking at providing better business insights to our customers, so if you have additional info you'd like to share with us don't hesitate to reach out to our Success Team and we can collect that for our Product Team. Cheers!

Roy
owner (USA)
Servizi ai consumatori, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

customer service not very good

3,0 3 settimane fa Nuova

Commenti: it was hard to not have the support needed to move from another platform. Im thinking of moving back

Aspetti positivi:

Dashboard and functionality is great and easy to use once you learn it but there need to be a better onboarding process

Aspetti negativi:

customer service and onboarding was painful. no help no support

Trista
Owner (USA)
Servizi ai consumatori, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

My review of Jobber

5,0 4 settimane fa Nuova

Commenti: So far it has been ok, I would like to have the options that zenmaid offers, but I use this program for autopay and the client hub. it could be more user friendly, or some of the features could be easier to get to or find.

Aspetti positivi:

I like the auto pay/card on file feature. I also like the client hub. The schedule works great too.

Aspetti negativi:

That I can't just close a job after submitting an invoice. I have to go back into the job list and open the job again to close it. I believe there are some things that could be worked on to make this more user friendly. I don't like that I can't set specific insight range. It just shows me what it wants to. I don't like that I can't select to pay employees per job which is very important for me. I don't like that payouts take so long, compared to other programs that also use Stripe.

Olivia
Administrations Manager (USA)
Servizi ai consumatori, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Jobber Customer Support Employees Deserve a Raise

4,0 12 mesi fa

Aspetti positivi:

Jobber definitely has a learning curve. Any time I have ever had a question, though, Jobber support has been ULTRA helpful. Now that I am comfortable with the software, I love it. The setup makes it so easy to see what needs to be done so I don't miss anything, and the step-by-step process makes quoting, scheduling, and invoicing very streamlined.I find myself going "Oh, cool, Housecall Pro wouldn't let me do that" often.

Aspetti negativi:

The top two main concerns are issues with multiple contacts under a profile and calendar colors. I have no way of knowing what phone number/email goes to who, and I have up to 7 numbers under some of our commercial accounts. I need to be able to custom label numbers/emails other than "Work, Mobile, Home" Calendar colors is the only thing I miss from Housecall Pro. I could enter the HTML color code which made it so much easier to tell people apart on the calendar. While I'm at it, I'd like to be able to click and drag things at 15 minute intervals instead of 30 minutes; that would save me so much time.

Risposta di Jobber Software

11 mesi fa

Hey Olivia! This was such a detailed review, so thank you so much for sharing this with us! It's so nice to know that our Support team was able to help make sure you were set up and feeling comfortable with Jobber and that you've now got everything in place so that you won't miss anything. Really appreciate you flagging those concerns to us too! Our Support team can definitely offer suggestions for both the contact info you're needing to be more clearly labelled and calendar colors, so feel free to reach out to us to chat more about those pieces. It'd be great to hear from you!

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