BugHerd

BugHerd

da Splitrock Studio

Chi utilizza questo software?

BugHerd is built for people who collect & act on client feedback. An ideal tool for Agencies, Designers, Developers, Marketers and Project Managers who manage internal and external website feedback.

Valutazioni medie

20 recensioni
  • Nel complesso 4.4/5
  • Facilità d'uso 4.6/5
  • Servizio clienti 4.1/5
  • Caratteristiche 4.4/5
  • Rapporto qualità-prezzo 4.5/5

Dettagli del prodotto

  • Prezzo di partenza 39,00 USD/mese
  • Dettagli sul prezzo Try BugHerd, free for 14 days.
  • Versione gratuita No
  • Prova gratuita
  • Implementazione Cloud, SaaS, Web
  • Formazione Non disponibile
  • Assistenza Orario lavorativo
    Online

Dettagli del fornitore

  • Splitrock Studio
  • https://splitrock.studio/
  • Fondata nel 2010

Informazioni su BugHerd

BugHerd is a visual feedback tool for websites.
Its like using sticky-notes to pin client feedback and track bugs directly on a page.

The BugHerd browser extension and sidebar sends complete and contextual info from the feedback or bug submitted (including screenshots, browser, OS & CSS selector data) to be fully managed via the project and task management kanban board.

Caratteristiche di BugHerd

  • Filtri
  • Gestione dei backlog
  • Gestione dei biglietti
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione del rilascio
  • Gestione delle attività
  • Rilevamento di problemi
  • Accesso da dispositivi mobili
  • Controllo degli orari di lavoro
  • Creazione di report/analisi
  • Creazione di task subordinati
  • Gestione delle attività ricorrenti
  • Grafico Gantt/Rappresentazione grafica del calendario delle attività
  • Ludicizzazione
  • Monitoraggio della percentuale di completamento
  • Strumenti collaborativi
  • Visualizzazione della lista delle cose da fare
  • Visualizzazione pannello delle attività
  • Visualizzazione su foglio di calcolo

Le recensioni più dettagliate su BugHerd

Amazing feedback tool

Data della recensione: 4/12/2019
Utente Verificato
Director of information Technology
Gestione di organizzazioni non profit, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
4/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: We used Bugherd on two different website launches, one of which was a web application which required a lot of testing before going live. The use of Bugherd easily cut a few weeks off of our projects by streamlining the feedback/bug reporting features.

Vantaggi: The simplicity of installation and then the ability to direct users to simply click on a feedback tab on our website was awesome. Users were able to submit feedback simply, power users with the browser extension could submit more informative feedback with screenshots, and the kanban style board for managing feedback was SO helpful for prioritizing and tracking bugs and issues.

Inconvenienti: As far as I am concerned it is perfect in every way. There is not much more one can ask for when using a tool that only requires a simple snippet of code to change the way your users provide feedback.

Risposta del fornitore

da Splitrock Studio il giorno 16/12/2019

Practically perfect in every way? Wow! What an awesome review. Thank you so much, we are so pleased that our tool makes getting actionable feedback easy for you and your clients!

Fast bug tracking for bulk bugs, with slow development of new features

Data della recensione: 11/1/2019
Utente Verificato
Director & Developer
Servizi e tecnologie dell'informazione, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
4/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
3/5
Caratteristiche e funzionalità
4/5
Assistenza clienti
4/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: I've been using BugHerd for around 3 years now on large scale web projects, often with 500-2000 bugs reported throughout the project life. I've recently tested all of the key bug tracking tools available for website development, and BugHerd is hands down, still the fastest and most useful tool for bug reporting with a useful user area for bug management. The tool could be so much better though if the dev team behind it invested some more time and resources to make bulk bug management and integrations better.

Vantaggi: Fast bug reporting with easy to set tags, users and descriptions. Easy to filter user area with kanban columns, search and the ability to go click on a bug and be anchored to a pin in the bugs location on your website. No need to install code for each website you test.

Inconvenienti: The development team is very slow to update and make changes to BugHerd. BugHerd is lacking bulk select features, and their connections to third party tools with better backend management aren't up to scratch.

Risposta del fornitore

da Splitrock Studio il giorno 16/12/2019

Thank you for your fabulous review. We're glad to hear you're still a fan of the product. Rest assured we are working on some fantastic new updates that you'll definitely appreciate in 2020.

Nice UI. Not compatible with responsive websites, however

Data della recensione: 13/2/2018
Phillip Q.
Web Developer
Graphic Design, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
Fonte: SoftwareAdvice
4/5
Nel complesso
4/5
Facilità d'uso
4/5
Caratteristiche e funzionalità
Assistenza clienti
3/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: Easy for the client to log bugs and to view details about the bug without having to go back to the client to ask more questions and it automatically takes a screenshot from the client's computer when logging the bug.

Vantaggi: I like the nicely designed UI which allows you to use drag and drop mouse movements to move jobs from in progress to completed etc.
I like how you can comment on items and how the client can respond. You can see the client's browser, OS and screen size automatically so you don't need to ask the client themselves!

Inconvenienti: When the client logs a bug in a responsive view and you load the bug task in a full desktop view, hidden mobile elements that aren't available in the desktop view are also hidden. It's not easy to know they are talking about the mobile view without manually checking the screen resolution every time you view a new bug.
The extra client details are only accessible if the client installs the BugHerd browser plugin.

Great for client and QA collaboration

Data della recensione: 5/5/2018
Dealdiane D.
Mr
Graphic Design, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione 
Fonte: SoftwareAdvice
4/5
Nel complesso
4/5
Facilità d'uso
4/5
Caratteristiche e funzionalità
Assistenza clienti
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Vantaggi: This is a great tool for when you want clients and quality assurance testers to be able to mark items that needs attention.

Inconvenienti: Needs more (built-in) integration with major bug tracking softwares. Marker can sometimes point to a wrong location but screenshots can also be taken when creating an issue as a solution to that

Bugherd is essential to my business

Data della recensione: 12/8/2019
Gary S.
Intranet Developer
Servizi e tecnologie dell'informazione, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione 
5/5
Nel complesso
5/5
Facilità d'uso
5/5
Caratteristiche e funzionalità
5/5
Assistenza clienti
5/5
Rapporto qualità-prezzo
Lo consiglieresti?
Probabilmente no Molto probabilmente

Commenti: It has always been very stable. It saves a lot of time that used to be spent explaining issues and feature requests on the telephone or in email. With the ability for the customer to take a screenshot of a specific screen or area it gives our customers the ability to be very specific about features or bugs. It is also great for tracking feature requests and software updates as well as bugs.

Vantaggi: It makes it very easy to collaborate with clients on new features and bug fixes. Easy to implement and easy for clients to use.

Inconvenienti: It doesn't allow you to add extra columns or rename the existing columns.

Risposta del fornitore

da Macropod Software il giorno 14/8/2019

This is a golden review, thank you Gary. We love finding out how you use and collaborate with your clients using BugHerd. We very much appreciate you taking the time from your busy day to write this!

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