BugHerd

BugHerd

da Splitrock Studio

Chi utilizza BugHerd?

BugHerd is built for people who collect & act on client feedback. An ideal tool for Agencies, Designers, Developers, Marketers and Project Managers who manage internal and external website feedback.

Cos'è BugHerd?

BugHerd is a visual feedback tool for websites.
Its like using sticky-notes to pin client feedback and track bugs directly on a page.

The BugHerd browser extension and sidebar sends complete and contextual info from the feedback or bug submitted (including screenshots, browser, OS & CSS selector data) to be fully managed via the project and task management kanban board.

Dettagli su BugHerd

Splitrock Studio

https://splitrock.studio/

Fondata nel 2010

Panoramica dei prezzi di BugHerd

BugHerd non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di BugHerd è disponibile a partire da 39,00 USD/mese.

Prezzo di partenza

39,00 USD/mese

Dettagli sul prezzo

Try BugHerd, free for 14 days.

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Formazione

Non disponibile

Assistenza

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di BugHerd

Software per bug tracking
Collaborazione
Gestione dei backlog
Gestione dei biglietti
Gestione del flusso di lavoro
Gestione delle attività
Tracciato di controllo
Accesso da dispositivi mobili
Controllo degli orari di lavoro
Creazione di report/analisi
Creazione di task subordinati
Gestione delle attività ricorrenti
Grafico Gantt/Rappresentazione grafica del calendario delle attività
Ludicizzazione
Monitoraggio della percentuale di completamento
Strumenti collaborativi
Visualizzazione della lista delle cose da fare
Visualizzazione pannello delle attività
Visualizzazione su foglio di calcolo

Recensioni su BugHerd

Stai visualizzando 5 di 36 recensioni

Nel complesso
4,6/5
Facilità d'uso
4,6/5
Servizio clienti
4,5/5
Caratteristiche
4,3/5
Rapporto qualità-prezzo
4,6/5
Mark B.
Developer
Internet, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/2/2020

"A no-brainer purchase for any agency or development team"

Commenti: A pleasure to use. Easy to install and use and it makes QA testing a delight.

Vantaggi: It removes any ambiguity about bugs and feature requests. Being able to annotate a comment directly on a live / staging website, is a huge perk and something that I now cannot live without.

Inconvenienti: The lack of customizable columns in their kanban-style layout is a pity. Not a deal breaker, but our agency workflow does not follow a 'backlog', 'doing', 'done', 'closed' workflow and we end up having to have internal discussions about what 'backlog' actually represents in our own workflow. Would be great to rename these columns and have more/less of them.

Risposta del fornitore

da Splitrock Studio il giorno 14/2/2020

Thank you so much for your fantastic review Mark! Your feedback is how we continue to improve. You'll be pleased to hear that custom columns are on their way, stay tuned!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/2/2020
Chris S.
CEO and Creative Director
Gestione di organizzazioni non profit, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    4/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 23/4/2020

"Our clients LOVE it"

Vantaggi: To us, the client experience reigns supreme. Also, we hated getting two mile long emails with website edits. With BugHerd, our website review process and ongoing support has become incredibly efficient. Our clients love knowing they can add a note to their website to get our eyes on it, and we MUCH prefer having a list of easy to understand BH notes to deal with instead of trying to interpret email chains!

Inconvenienti: BugHerd keep improving - so I have nothing negative to say. All the main features I could ask for already exist, and they have made major improvements to their interface and client side implementation process.

Risposta del fornitore

da Splitrock Studio il giorno 29/4/2020

Thank you for such a detailed and fantastic review Chris. We are so pleased to be able to help reduce those mile-long client feedback emails! We will strive to continue improving the product to make your workflow even more efficient.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 23/4/2020
Chuck S.
Visual Design lead
Produzione di apparecchi elettrici/elettronici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/6/2020

"Wonderful product that does exactly what is says it does. "

Commenti: Wonderful product, at a great price does exactly what is says it does. Loved the easy to use Kanban. One of the best products we have used.

Vantaggi: Simple to deploy, simple to use. Even the technically unskilled were able to note issues that needed attention. We used BugHerd to successfully maintain a 600 plus page website through two CMS changes, and it worked flawlessly.

Inconvenienti: A bit difficult to note changes on mobile, but it seems like that has been addressed now.

Risposta del fornitore

da Splitrock Studio il giorno 16/6/2020

Thanks for the glowing review, Chuck. You've definitely put it through its paces with two CMS changes for a 600+ page website! Glad the mobile tweaking has been useful for you too.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/6/2020
Dealdiane D.
Mr
Graphic Design, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    Nessuna recensione
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    6/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 5/5/2018

"Great for client and QA collaboration"

Vantaggi: This is a great tool for when you want clients and quality assurance testers to be able to mark items that needs attention.

Inconvenienti: Needs more (built-in) integration with major bug tracking softwares. Marker can sometimes point to a wrong location but screenshots can also be taken when creating an issue as a solution to that

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 5/5/2018
Christian T.
Director
Produzione di media, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 24/4/2020

"Simplify issues management and communications"

Commenti: Bugherd is used with all our clients and the feedback has been great. Its easy for them to see comments on tasks they have reported and for us to see how work is progressing. We use it extensively on the build of new websites.

Vantaggi: I love how easy it is for clients to create tickets and for us to manage them. The simple interface is easy to use and incredibly powerful. Being able to visually see tickets on the web page, make discussions easier, and tracking issues easy.

Inconvenienti: It would be great to be able to add new columns. However this is a small issue.

Risposta del fornitore

da Splitrock Studio il giorno 29/4/2020

Wow what a great review! Thank you Christian, we really appreciate you taking the time to outline what you love about the product. We will continue to do our very best to make collecting client feedback and tracking bugs so much easier.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 24/4/2020