Cos'è Procurify?

Procurify è la soluzione di gestione delle spese ideale per le aziende di medie dimensioni. In tutto il mondo centinaia di aziende utilizzano Procurify per monitorare, controllare e analizzare le spese. Grazie al flusso di lavoro completo e all'interfaccia intuitiva, i team di acquisto, approvvigionamento e finanza hanno implementato Procurify in reparti e team, creando una cultura migliore per le spese. Preparati in appena due settimane e lascia che Procurify ti aiuti a trasformare il tuo processo di approvvigionamento.

Chi utilizza Procurify?

Aziende di dimensioni medio-grandi, di tutti i settori, che emettono dai 10 ai 1000 ordini di acquisto al mese e che desiderano visibilità sulle spese in tempo reale migliorata e controlli delle spese flessibili.

Dove si può implementare Procurify?

Basato sul cloud
Locale

Informazioni sul fornitore

  • Procurify
  • Sede: Vancouver, Canada
  • Fondata nel 2011

Assistenza di Procurify

  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Anguilla, Antigua e Barbuda, Aruba, Australia, Bahamas e altri 32

Lingue

inglese

Procurify prezzo

Prezzo di partenza:

Non specificato dal fornitore
  • Sì, offre prova gratuita
  • Senza versione gratuita

Procurify non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita.

Piani tariffari

Informazioni sul fornitore

  • Procurify
  • Sede: Vancouver, Canada
  • Fondata nel 2011

Assistenza di Procurify

  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Anguilla, Antigua e Barbuda, Aruba, Australia, Bahamas e altri 32

Lingue

inglese

Video e immagini di Procurify

Procurify Software - 1
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Procurify Software - 5
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Video di Procurify
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Caratteristiche di Procurify

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Accesso/Controllo remoto
  • Analisi delle spese
  • Analisi finanziaria
  • Avvisi/Notifiche
  • Avviso per doppio pagamento
  • Caricamento di ricevute da mobile
  • Carta aziendale
  • Catalogazione/categorizzazione
  • Contabilità
  • Contabilità generale
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Controllo del processo di valutazione
  • Controllo della spesa
  • Controllo ore e spese
  • Creazione di report/analisi
  • Cronologia delle transazioni
  • Debiti esigibili
  • Elaborazione delle fatture
  • Estrapolazione di dati
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione dati master del fornitore
  • Gestione degli approvvigionamenti
  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei progetti
  • Gestione dei risarcimenti
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione dell'approvvigionamento
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della conformità
  • Gestione della liquidità
  • Gestione della spesa
  • Gestione delle fatture
  • Gestione delle ricevute
  • Gestione delle richieste
  • Gestione finanziaria
  • Integrazioni di terze parti
  • Monitoraggio degli ordini
  • Pagamento dei fornitori
  • Parametri prestazionali
  • Pianificazione/previsione delle spese
  • Preventivi/Stime
  • Rapporti degli acquisti
  • Riconciliazione ordini d'acquisto
  • Strumenti collaborativi
  • Tracciabilità delle spese

Alternative a Procurify

Splendido software di approvvigionamento per aziende che puntano al progresso e che necessitano di piena visibilità e trasparenza nel processo di acquisto. Ulteriori informazioni su Precoro
Un'ottima soluzione di contabilità dei fondi preferita dalla organizzazioni non profit ed enti governativi.
Order (formerly Negotiatus) is a guided B2B marketplace with a mission to simplify buying for businesses.
Oltre 360 recensioni da 4,7/5. Semplice, ma dotato di tutte le funzioni. Software di acquisto altamente votato. Ulteriori informazioni su ProcurementExpress.com
Un software per la contabilità e una soluzione di gestione finanziaria di prima qualità. Progettato per il mondo della finanza da persone che lavorano nel mondo della finanza.
Accrualify is a comprehensive spend management platform trusted by middle market and enterprise finance teams.
Una suite open source di app integrate per gestire CRM, POS, siti web, e-commerce, vendite, contabilità, magazzino, risorse umane, marketing e altro ancora. Ulteriori informazioni su Odoo
JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
French-language procurement management software that covers purchasing management, approval control, contract management and more.

Recensioni su Procurify

Punteggio medio

Nel complesso
4,5
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,4
Caratteristiche
4,2
Rapporto qualità-prezzo
4,4

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
58%
4
34%
3
8%
Ryan
Ryan
Accountant (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Procurify has been an overall pleasant experience.

5,0 5 anni fa

Commenti: It saves time for the Finance Department and meets the burden of Internal Controls for the Board of Directors.

Aspetti positivi:

The notifications are great to have on the mobile app and on our Slack software for approvers. The approval process for request orders helps our Finance team with Internal Control. The purchase orders are ascetically pleasing and easy to understand.

Aspetti negativi:

The request orders are difficult and counter-intuitive to fill out. There should be a much easier way to have users put in a request order. There should be more customization with roles in Settings. Most of my users only need access to request orders. They have no need for an Expense request or Travel Request.

Risposta di Procurify

5 anni fa

Thank you for the review and feedback Ryan. We're happy you and your team have had a good experience using the system. Thank you for your feedback about making requesting easier as we always try to make the system better for users. We'll reach out to understand how this could be a better process for you.

Maddie
Maddie
System Administrator (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

It offers a straightforward design, and I can see reports promptly

4,0 7 mesi fa

Commenti: As time passes, it becomes less of a hassle for me to use this. Virtual knowledge has made my life easier and more organized. As a result of our feedback, Procurify was able to make a few changes that improved our experience with their platform.

Aspetti positivi:

Reordering a product and setting it up to be a recurrent order is convenient for me. The requester, the item's name, and other identifiers make it simple to follow the progress of an order. A prior order can be found in a variety of ways. It's great that we were able to implement some adjustments that improved our output.

Aspetti negativi:

In my opinion, it would be fantastic if Procurify could add a back-editing tool. The current process of having to replicate and edit data if you make a mistake is time consuming.

Risposta di Procurify

5 mesi fa

Thank you so much for your review Maddie! I'm looking for some Procurify Customers willing to do a short video review in exchange for a gift card. Let me know if you're interested! -Matt

Luke
Project Manager (USA)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Nice interface, good product

3,0 6 anni fa

Commenti: We use this product as a distributor, not for internal purchasing which is what the product is designed for. It is somewhat difficult to enter clients and multiple jobs to incur costs against. We've found ways to make it work through working with Procurify support, but it isn't what it is meant to be used for.

Aspetti positivi:

Great interface, decent iPhone app, does simply order tracking and PO creation and change log management

Aspetti negativi:

Reports are not usable or useful. Searching through PO and order data is not present. Filtering is mediocre, and using as a means to purchase construction project goods and services is very difficult.

Dan
Production Manager (USA)
Macchinari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Procurify helped streamline our startup

5,0 2 anni fa

Commenti: Overall, Procurify has been amazing for us. We had a very lengthy process for approval of purchases in the past. Spreadsheet based system that took days to get approval. We also got an email each month to go and retrieve our credit card receipts and get them to accounting. Procurify allows my engineering staff to see when their items have been approved, and when they have been purchased. It also alerts them when the parts are received. Accounting can look at the receiving paperwork and see the packing lists all in one area. The phone App helps tremendously when receiving goods. All in all we are happy with the decision to use Procurify in this critical time our company.

Aspetti positivi:

Ease of use and implementation, Procurify allowed us to reduce the time spent on procurement, from the time we receive a quote to the paying the invoice.

Aspetti negativi:

There are some features we would like to see. We often do not purchase items without a quote first, we often have several quotes. It would be great to have that implemented into the software.

Rodney
Purchasing Coordinator (USA)
Ospedali e sistemi sanitari, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Corporate Procurement System

5,0 2 anni fa

Commenti: Great! Easy transition, better system opposed to the paper requisitions and not much accountability with receipt of material, etc. It's really nice to have the request, approval rules, receiving, accounting, etc. all in one! Our transition Company Wide was really impressive, and we continue to get better each day with all of the functions and capabilities within.

Aspetti positivi:

The software came with an abundance of support. Liftoff training modules for all users, providing training in all roles/functions within. Customer Support was great as we transitioned and went live with the system, and continuously checks in to see if we need anything. The system is user friendly, really self-explanatory with the use and options within.

Aspetti negativi:

Personal Preference--I wish Procurify had the capability to track inventory. So the process would start from the order request and go all the way down to internally checking the item out of inventory upon usage, so then all inventory was accounted for. We're looking at an inventory control system but it would be nice to have all systems in ONE.