Cos'è Procurify?

Procurify è la soluzione di gestione delle spese ideale per le aziende di medie dimensioni. In tutto il mondo centinaia di aziende utilizzano Procurify per monitorare, controllare e analizzare le spese. Grazie al flusso di lavoro completo e all'interfaccia intuitiva, i team di acquisto, approvvigionamento e finanza hanno implementato Procurify in reparti e team, creando una cultura migliore per le spese. Preparati in appena due settimane e lascia che Procurify ti aiuti a trasformare il tuo processo di approvvigionamento.

Chi utilizza Procurify?

Aziende di dimensioni medio-grandi, di tutti i settori, che emettono dai 10 ai 1000 ordini di acquisto al mese e che desiderano visibilità sulle spese in tempo reale migliorata e controlli delle spese flessibili.

Dove si può implementare Procurify?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Informazioni sul fornitore

  • Procurify
  • Sede: Vancouver, Canada
  • Fondata nel 2011
  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Anguilla, Antigua e Barbuda, Aruba, Australia, Bahamas e altri 32

Lingue

inglese

Informazioni sul fornitore

  • Procurify
  • Sede: Vancouver, Canada
  • Fondata nel 2011
  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Anguilla, Antigua e Barbuda, Aruba, Australia, Bahamas e altri 32

Lingue

inglese

Video e immagini di Procurify

Procurify Software - 1
Procurify Software - 2
Procurify Software - 3
Procurify Software - 4
Procurify Software - 5
Vedi altri 6
Video di Procurify
Procurify Software - 1
Procurify Software - 2
Procurify Software - 3
Procurify Software - 4
Procurify Software - 5

Confronta il prezzo di Procurify con prodotti simili

Procurify

N/D
Versione gratuita
Prova gratuita
476,00 USD/mese
Versione gratuita
Prova gratuita
0,01 USD
Versione gratuita
Prova gratuita
N/D
Versione gratuita
Prova gratuita

Caratteristiche di Procurify

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Analisi delle spese
  • Analisi finanziaria
  • Avvisi/Notifiche
  • Avviso per doppio pagamento
  • Caricamento di ricevute da mobile
  • Carta aziendale
  • Catalogazione/categorizzazione
  • Contabilità
  • Controllo accessi/Autorizzazioni
  • Controllo del processo di valutazione
  • Controllo della spesa
  • Controllo ore e spese
  • Creazione di report/analisi
  • Cronologia delle transazioni
  • Elaborazione delle fatture
  • Estrapolazione di dati
  • Flusso di lavoro per le valutazioni
  • Gestione dati master del fornitore
  • Gestione degli approvvigionamenti
  • Gestione degli ordini d'acquisto
  • Gestione dei fornitori
  • Gestione dei progetti
  • Gestione dei risarcimenti
  • Gestione del flusso di lavoro
  • Gestione dell'approvvigionamento
  • Gestione dell'inventario
  • Gestione della conformità
  • Gestione della liquidità
  • Gestione della spesa
  • Gestione delle fatture
  • Gestione delle ricevute
  • Gestione delle richieste
  • Gestione finanziaria
  • Integrazioni di terze parti
  • Monitoraggio degli ordini
  • Pagamento dei fornitori
  • Parametri prestazionali
  • Pianificazione/previsione delle spese
  • Preventivi/Stime
  • Rapporti degli acquisti
  • Riconciliazione ordini d'acquisto
  • Strumenti collaborativi
  • Tracciabilità delle spese

Alternative a Procurify

Una suite open source di app integrate per gestire CRM, POS, siti web, e-commerce, vendite, contabilità, magazzino, risorse umane, marketing e altro ancora. Ulteriori informazioni su Odoo
JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
Soluzione di gestione delle spese per team intelligenti. Gestisci budget, acquisti, carte di pagamento e fatture in un unico posto.
Raptech SaaS ERP is the business management platform for organizations to automate business processes and get real-time analytics.
The TYASuite Cloud ERP Solution is a plug & play platform within integrated modules to help you manage,monitor&execute your business.
A relevant Source-to-Pay software for product manufacturing companies.
Una soluzione ERP moderna e completa: include contabilità, distribuzione, CRM e altro ancora. SaaS o sui tuoi server. Funzionalità mobili incluse; il prezzo non è stabilito in base al numero di utenti.
Il software di contabilità leader per le piccole aziende. Accesso immediato alle informazioni di clienti, fornitori e dipendenti.
Gestisci i tuoi acquisti diretti e indiretti sulla tua piattaforma di approvvigionamento privata. Versione gratuita disponibile.
Coupa Expenses elimina ogni problema di gestione delle spese per dipendenti, responsabili delle approvazioni e amministratori del back-office.
Adfinity is an all-in-one accounting software offering a large variety of advanced financial management features.
Bellissimo software di contabilità online ospitato nel cloud per le piccole imprese. Accessibile sempre e ovunque. Ottieni subito la tua versione di prova gratuita.
iQuantum - AI/ML powered Global Corporate Procurement and Supplier Management Software.

Recensioni su Procurify

Punteggio medio

Nel complesso
4,5 (137)
Facilità d'uso
4,5 (137)
Servizio clienti
4,4 (137)
Caratteristiche
4,2 (137)
Rapporto qualità-prezzo
4,4 (137)

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
58%
4
34%
3
8%
Ryan T.
Ryan T.
Accountant (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Procurify has been an overall pleasant experience.

5,0 4 anni fa

Commenti: It saves time for the Finance Department and meets the burden of Internal Controls for the Board of Directors.

Aspetti positivi:

The notifications are great to have on the mobile app and on our Slack software for approvers. The approval process for request orders helps our Finance team with Internal Control. The purchase orders are ascetically pleasing and easy to understand.

Aspetti negativi:

The request orders are difficult and counter-intuitive to fill out. There should be a much easier way to have users put in a request order. There should be more customization with roles in Settings. Most of my users only need access to request orders. They have no need for an Expense request or Travel Request.

Risposta di Procurify

4 anni fa

Thank you for the review and feedback Ryan. We're happy you and your team have had a good experience using the system. Thank you for your feedback about making requesting easier as we always try to make the system better for users. We'll reach out to understand how this could be a better process for you.

Maddie T.
Maddie T.
System Administrator (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi e tecnologie dell'informazione, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

It offers a straightforward design, and I can see reports promptly

4,0 mese scorso Nuova

Commenti: As time passes, it becomes less of a hassle for me to use this. Virtual knowledge has made my life easier and more organized. As a result of our feedback, Procurify was able to make a few changes that improved our experience with their platform.

Aspetti positivi:

Reordering a product and setting it up to be a recurrent order is convenient for me. The requester, the item's name, and other identifiers make it simple to follow the progress of an order. A prior order can be found in a variety of ways. It's great that we were able to implement some adjustments that improved our output.

Aspetti negativi:

In my opinion, it would be fantastic if Procurify could add a back-editing tool. The current process of having to replicate and edit data if you make a mistake is time consuming.

Risposta di Procurify

settimana scorsa

Thank you so much for your review Maddie! I'm looking for some Procurify Customers willing to do a short video review in exchange for a gift card. Let me know if you're interested! -Matt

Luke S.
Project Manager (USA)
Servizi e tecnologie dell'informazione, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Nice interface, good product

3,0 6 anni fa

Commenti: We use this product as a distributor, not for internal purchasing which is what the product is designed for. It is somewhat difficult to enter clients and multiple jobs to incur costs against. We've found ways to make it work through working with Procurify support, but it isn't what it is meant to be used for.

Aspetti positivi:

Great interface, decent iPhone app, does simply order tracking and PO creation and change log management

Aspetti negativi:

Reports are not usable or useful. Searching through PO and order data is not present. Filtering is mediocre, and using as a means to purchase construction project goods and services is very difficult.

Vickie B.
Purchaser (USA)
Gestione di organizzazioni non profit, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

My Current Perspective of Procurify

4,0 8 mesi fa

Commenti: I have been using this for about three years now and it is getting easier as time passes. I have not used any other software like this so there is nothing to compare it to but I do like that it is user friendly.

Aspetti positivi:

I like being able to easily reorder an item as well as assign it as a recurring order. Also, it is easy to track an item order based on the requester, items name, etc. It gives several ways to find a previous order.

Aspetti negativi:

I would like to not have the same item listed in the history when it is ordered. It would be easier to adjust the info once it is located. Having the same item listed multiple times in the history does not seem beneficial from my point of view and it takes longer to use the version needed for that item.

Risposta di Procurify

7 mesi fa

Hi Vickie, thanks so much for taking the time to leave us such a positive review! Feedback like this goes a long way, we're really grateful. We're happy to hear that you are finding the platform easy to use. The Procurify team is excited to continue working with you and your organization. The Procurify Team

Eric J.
Teacher (USA)
Gestione formativa, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Flexibility

5,0 8 mesi fa

Commenti: Procurify is the second system that I have used, and I feel that it was an improvement for us to switch to this system. After our first year of use, I like that we were able to make some changes that helped our productivity. I hope that after this year, we will understand even better what can help us, and they will be able to make more changes.

Aspetti positivi:

The first year we switched to Procurify, it wasn't easy because it seemed so different from the system I was used to. But it did not take me long to get up to speed with Procurify. I have come to enjoy the layout and ease of having virtual information at my fingertips. We noticed some items that would be beneficial for us to have easier access, and Procurify was able to make the changing which made it more enjoyable to use their system.

Aspetti negativi:

I would like to see the student's balance be present at the end of each page. Sometimes, when working with families, I have to go back to where that posted information is to make sure the student has the funds in their account to do what is desired.

Risposta di Procurify

8 mesi fa

Hi Eric, thank you so much for taking the time to leave us such a positive review! We're happy to hear that your experience with our onboarding process was relatively simple. Thank you for your suggestion, I have forwarded it over to our product team for review. The Procurify team is excited to continue working with you and your organization. -The Procurify Team