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Cos'è Cirrus Insight?

Lavorerai nella Posta in arrivo, non in Salesforce. Non sei obbligato a utilizzare l'e-mail. Semplice da utilizzare ed efficace. Salesforce vuole essere tanto utile quanto semplice.

Ecco perché è integrata nella Posta in arrivo. Per farti risparmiare tempo e renderti più produttivo.

Ora puoi vedere e aggiornare Salesforce mentre lavori. Sincronizza le e-mail con Salesforce, monitora le aperture delle e-mail, crea e aggiorna i record di Salesforce, pianifica le chiamate e molto altro ancora.

Prova Cirrus Insight gratis per 14 giorni!

Chi utilizza Cirrus Insight?

Qualsiasi azienda che utilizza Salesforce per il CRM e Gmail o Outlook/Office 365 come client e-mail otterrà un enorme valore dall'integrazione delle due piattaforme con Cirrus Insight.

Cirrus Insight Software - 1
Cirrus Insight Software - 2
Cirrus Insight Software - 3
Cirrus Insight Software - 4
Cirrus Insight Software - 5

Hai dubbi su Cirrus Insight? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Cirrus Insight

Cirrus Insight

4,1 (110)
14,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
66
4
4,1 (110)
4,0 (110)
4,0 (110)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
25,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
194
26
4,0 (18.401)
4,0 (18.401)
4,1 (18.401)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Monitoraggio dei ticket di assistenza
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Recensioni su Cirrus Insight

Punteggio medio

Nel complesso
4,1
Facilità d'uso
4,1
Servizio clienti
4,0
Caratteristiche
4,1
Rapporto qualità-prezzo
4,0

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
43%
4
35%
3
17%
2
2%
1
3%
Jennie
Jennie
OEM Business Development (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Settore automobilistico, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Best tool for Increasing SalesForce Utilization

5,0 6 anni fa

Commenti: We have increased our adherence of our sales team for loading email communications and capturing information for Salesforce. Previously we struggled to get our sales team to log communications with prospects and customers consistently. I am a huge proponent of this software!!!

Aspetti positivi:

I believe that this software increases efficiency and productivity for Sales Teams. I have recommended this software for our company and others because of its ease of use and ability to log emails, set reminders and even schedule meetings within you gmail inbox. You do not even have to log into Salesforce as you can add documents, create notes and complete tasks within your email platform.

Aspetti negativi:

The pros really outweigh the cons for this software. However occasionally the chrome add-on will conflict with other add-ons and there is difficulty with having the software program load up within the email program. However there is always an easy fix and the support is very responsive.

Nitin
Nitin
Manager, Sales Operations (India)
Utente LinkedIn Verificato
Ricerche di mercato, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

It helps in adoption of Salesforce !

4,0 5 anni fa

Commenti: Get more activities and quicker record addition into salesforce.

Aspetti positivi:

This tool has helped us increase users adopt salesforce more to put in their activities. Its seamless sync and automated mapping for records to be linked to the right SF records. It helps do everything within inbox than logging in SF, mostly everything!

Aspetti negativi:

Some erratic sync fails due to Google Token refreshes.

Simon
Senior manager (UK)
Software informatici, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Boost Your Sales Productivity

4,0 settimana scorsa Nuova

Aspetti positivi:

It integrates seamlessly with my email, making it easy to track customer interactions. I can see email opens and clicks directly in my inbox.

Aspetti negativi:

Finding specific email tracking data can take a few extra clicks.

Bob
VP Innovation (USA)
Beni di consumo, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

A 'good' product when operational, with Cirrus nuisance self-promotion built in for free

3,0 4 anni fa

Commenti: Technical support is good at sending 'canned' responses.
I find myself frustrated that cirrus hasn't improved its usability.
Please give me two things every month that make your 'standard' features of Gmail to SalesForce work without me having to invoke extra keystrokes or drag picklists to see all available options.

Aspetti positivi:

I like the ability that Cirrus links to SalesForce and Gmail and locates recipients in the SalesForce database and links emails to the Account/Contact activity log

Aspetti negativi:

Cirrus is not reliable in locating related SalesForce contacts and particularly not reliable locating contacts when using the 'Add to SalesForce', 'Custom' option that allows linking an email to a standard related lists such as linking an email to Opportunity or Case- there are many examples of these issues that often I've thought to cut-and-paste and email into a SalesForce activity would be faster. Another daily pain is when selecting another tab (instance) of Gmail, cirrus presents a sidebar that says, "Let's put this app to work!" When you're ready to go to work, you're required to click the "Continue" button, only to be greeted with another sidebar that says "Get More Done" that 'promotes/sells' cirrus features Book Meeting, Follow-Up Reminders, Sales Email Campaigns, Email Templates. If you do not select the "Get To Work!" button cirrus is not functional. Why is a productivity application like cirrus requiring me to tell cirrus separately to "Continue" and "Get To Work" when in fact these are redundant requests causing extra keystrokes? Why does not cirrus just start working for me without having to tell the application to start syncing my email (activities) to Gmail? Cirrus is counter-productive for a productivity application.

Brian
Regional Managet (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Best out of all

5,0 5 anni fa

Commenti: I have tried multiple email tracking apps and software. I have left Cirrus twice and ended up coming back. Now I will never leave, it is exactly what I need.

Aspetti positivi:

Ease of use, visual inspection of all past emails.

Aspetti negativi:

Nothing really, maybe the lack of ability to export to Excel.