Cos'è Yonyx?

Yonyx è una piattaforma basata sul cloud per la creazione di guide interattive basate su un albero decisionale che si collegano alla maggior parte dei sistemi CRM. Le guide Yonyx aiutano gli utenti a seguire i processi aziendali in modo interattivo, sia per la risoluzione dei problemi, il servizio clienti, il telemarketing o per il self service dei clienti.

Yonyx aiuta a migliorare la qualità e la coerenza del servizio offerto da un'organizzazione, con conseguente miglioramento del CSAT, riduzione dei costi e aumento delle entrate attraverso una migliore fidelizzazione dei clienti e un'acquisizione più veloce.

Chi utilizza Yonyx?

Team operativi che utilizzano applicazioni di supporto alle decisioni basate sulla conoscenza, team di supporto tecnico, team del servizio clienti, pre-vendita, telemarketing, help desk e service desk IT e scrittori tecnici.

Yonyx Software - 1
Yonyx Software - 2
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Yonyx

Yonyx

4,7 (214)
Non disponibile nel tuo paese
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
41
8
4,7 (214)
4,7 (214)
4,8 (214)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
61,00 €
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
414
43
3,9 (733)
4,2 (733)
3,9 (733)

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Condivisione di documenti
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Gestione contatti
Gestione dei ticket di assistenza
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Gestione contatti
Gestione della posta elettronica

Recensioni su Yonyx

Punteggio medio

Nel complesso
4,7
Facilità d'uso
4,7
Servizio clienti
4,8
Caratteristiche
4,7
Rapporto qualità-prezzo
4,7

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
77%
4
21%
3
2%
Wes
Wes
Product Support Engineer ()
Utente LinkedIn Verificato
Macchinari, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

Providing Self-Service to our Dealer Network

5,0 7 anni fa

Commenti: We use Yonyx to provide troubleshooting and start-up assistance of our products to our dealers. While we have manuals, documentation, procedures, etc, it works so well to let our people "choose" what they need help with. And without needing to flip pages back and forth in a manual as they progress (we all know how that is "go to page 9, and it says go to page 112, which may take you to another page, okay now where was I?", instead "BOOM" we take them directly to answers they want and quick back click, they continue onward. Yonyx has been more than just an external guide for my company, it is a training tool. Instead of doing lecture and powerpoints, I open up our Yonyx guides and use them as well, as they have more incorporated photos than my manuals do. And again, why flip back and forth through a technical manual, when a Yonyx page can provide "choices" for answers, and in one click, take you to it. When I first looked around for some type of Online Flowcharting, I was surprised at all the flowchart software, but so limited on something that I could use for our network to provide an easy interactive decision flowchart tool to create easy and quick hyperlink web pages. Yonyx is a great tool for providing easy Interactive Flow Charting. They have the best auto expanding decision map view that I have seen. No, trying to create a flow map on your own. Add more decisions, statements, and Yonyx adjusts the map for you. No clutter. Overall, I have been very happy with the ease of creating some lengthy guides.

Aspetti positivi:

While many of my dealers would like an "App", for offline usage, they forget all the data involved which could make for a big download. Being "cloud" based, it is easy for me to change information and the next time they use the guide, it is "up to date" and not using old information by accident.

Aspetti negativi:

Would be nice to add "scoring" as I have seen, for feedback or using to provide an answer for a tally. I could use this for a teaching or quiz versus paper copies or using something like surveymonkey.

Shubhashish
Sr. Dir. ()
Servizi di informazione, 10.000+ dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Must have side-arm to reduce variation across thousands of decisions

5,0 anno scorso

Commenti: The team is supportive and knowledgeable, they have always helped in times of need.

Aspetti positivi:

- Easy to setup and customize - User friendly authoring and change options - Standard reports are quickly available

Aspetti negativi:

- Advanced reporting needed some customization work

TaLina
Broker Representative (USA)
Proprietà immobiliari, 1.001-5.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Yonyx Review

4,0 3 settimane fa Nuova

Aspetti positivi:

Its a smooth system that easily allows me to complete my job functions each day.

Aspetti negativi:

Sometimes there can be technical issues.

Rebecca
Consumer Success Representative (USA)
Proprietà immobiliari, 5.001-10.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Yonyx Review

3,0 2 mesi fa Nuova

Aspetti positivi:

everything is easy to navigate although sometimes it can take some time to load properly

Aspetti negativi:

Script doesn't always populate the correct one. been having to restart 2x a day lately to clear out everything.

Annie
Team Lead, Customer Success (Cile)
Telecomunicazioni, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

An Insightful Review of Yonyx

5,0 4 mesi fa

Commenti: Overall, Yonyx is a great software package that can be used to quickly and easily build decision trees. The user interface is intuitive and easy to use and the analytics and reporting tools provide great insight. The pricing structure can be confusing and the customer support could be improved, but overall Yonyx is a great choice for anyone looking to create decision trees.

Aspetti positivi:

Yonyx is a great software package that provides an intuitive and powerful platform for creating decision trees. The user interface is easy to use and understand and the ability to quickly build decision trees makes this a great tool for any organization. The built-in analytics and reporting tools are also very useful and provide valuable insights.

Aspetti negativi:

While Yonyx is a great software package, there are some areas where it could be improved. The pricing structure can be confusing and it is not always clear what services are included in the package. Additionally, the customer support could be improved; the response times can be slow and the resources available are not always helpful.

Risposta di Yonyx

4 mesi fa

Dear Annie Thank you for your feedback. It helps us constantly improve our service. 1. We have simplified our pricing. Please visit https://corp.yonyx.com/pricing/ 2. Please share an example of customer support that left something to be desired. Please send us an email at support at yonyx dot com Once again, thank you for your feedback and insights!