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Cos'è Visual Retail Plus?

Applicazione modulare con funzionalità di CRM, creazione di report, gestione del punto vendita, gestione dello stock, e funzionalità di gestione presenze per le catene di negozi retail.

Chi utilizza Visual Retail Plus?

Vendita al dettaglio

Hai dubbi su Visual Retail Plus? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Visual Retail Plus

Visual Retail Plus

4,3 (141)
1.750,00 USD
una tantum
Versione gratuita
Prova gratuita
6
Nessuna integrazione trovata
4,4 (141)
4,1 (141)
4,1 (141)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
476,00 €
anno
Versione gratuita
Prova gratuita
348
13
3,8 (1.479)
3,8 (1.479)
3,7 (1.479)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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NetSuite
Funzionalità più votate
Avviso per doppio pagamento
Compilazione di assegni
Piano dei conti
Cin7 Core
Funzionalità più votate
Controllo dell'inventario
Gestione degli ordini
Gestione dell'inventario
Cin7 Omni
Funzionalità più votate
Controllo dell'inventario
Gestione degli ordini
Gestione dell'inventario
Square for Retail
Funzionalità più votate
Elaborazione di carte di credito
Elaborazione di pagamenti
Punto di vendita
SimpleConsign
Funzionalità più votate
Gestione degli sconti
Gestione dell'inventario
Scansione di codici a barre/biglietti
PHP Point of Sale
Funzionalità più votate
Gestione dell'inventario
Per negozi al dettaglio
Relazioni sulle vendite
talech
Funzionalità più votate
Elaborazione di pagamenti
Gestione degli ordini
Punto di vendita
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Funzionalità più votate
Controlli separati
Punto di vendita
Relazioni sulle vendite
Meevo
Funzionalità più votate
Banca dati cliente
Per centri estetici e benessere
Programmazione appuntamenti

Recensioni su Visual Retail Plus

Punteggio medio

Nel complesso
4,3
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
4,1
Caratteristiche
4,3
Rapporto qualità-prezzo
4,1

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
23%
4
62%
3
11%
2
2%
1
1%
Joseph
Joseph
Senior Developer (Kenya)
Utente LinkedIn Verificato
Software informatici, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Agrxis Review on Visual Retail Plus

5,0 11 mesi fa

Commenti: Overall, my interaction with Visual Retail Plus was fruitful. I was given a complete and user-friendly management tool for my retail business by the software. Keeping track of sales and stock levels was made much easier by the inventory management and reporting options. Every time I had a problem, the customer care staff was helpful and quick to respond. I would advise Visual Retail Plus to other merchants searching for a dependable point of sale system because it generally helped me streamline my business operations.

Aspetti positivi:

I truly value Visual Retail Plus's user-friendliness. I don't have a lot of spare time as a business owner to spend to mastering intricate software programs. I had no trouble navigating VRP and tailoring the functionality to suit my company's needs. The inventory control system is quite effective. All of my items could be simply entered and tracked, even with the addition of particular details and variants like colors and sizes. The reporting tools are also excellent and provide me with current information about how well my company is doing. In conclusion, I heartily endorse Visual Retail Plus to any company owner seeking a dependable, approachable, and all-inclusive point-of-sale system.

Aspetti negativi:

Thus far, my experience with Visual Retail Plus has been very positive and I have not encountered any issues or concerns.

Jonathan
Payroll Analyst (Filippine)
Vendita al dettaglio, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

Winner for retailers!

5,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

I can say that it is really a winner software for us in retail industry. it let us manage the other stores easily, plus it is very easy to navigate even our staff can use this software easily that makes them more utilize.

Aspetti negativi:

So far I don't have any complain for this, but i wish that it can be more customizable that would fit with the needs or our company

Chris
Founder (USA)
Moda e articoli di abbigliamento, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

Slightly below average experience

2,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

The one this I will say was fantastic while working with this particular product was the help I received from customer service.

Aspetti negativi:

I can’t say I found any features of this product to be especially standout, rather below average from my experience.

Nicholas
COO (USA)
Moda e articoli di abbigliamento
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

VRP Review

4,5 9 anni fa

Aspetti positivi:

As far as point of sales go, many over-complicate systems and worry too much about aesthetics. VRP focuses on functionality and ease of use. Kith has been loyal customers since inception of the company and our sister company, Atrium, has been a customer for 15+ years. Collectively we've made many additional pieces of the software allowing for growth and adapting to a fast pace retail environment.

Aspetti negativi:

Very few downsides of the product, however, some of the integrations with current systems took a bit longer to perfect than I would have hoped for. With that said, VRP did a lot to get these integrations up and running and now work smoothly.

Jefry
Manager (USA)
Moda e articoli di abbigliamento
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

Visual Retail Plus Review

4,5 9 anni fa

Aspetti positivi:

I've been using VRP for 9 years and have been the main contact person from my company for about 2 years now. VRP is a great POS system and is very user friendly. There's a lot of functions that you can actually use, but us specifically we tend to use a handful which we've mastered. The tech support guys are friendly and relate able and actually make you want to give them a call to assist you with what you need.

Aspetti negativi:

Sometimes there's a long wait and it can take a few hours to get a call back. When the issue is of urgency it can get frustrating to have to wait more than an hour.