Chi utilizza Paycom?

Il software a singola applicazione di Paycom consente alle aziende di automatizzare e ottimizzare i processi di gestione degli stipendi e delle risorse umane senza sacrificare la conformità ai rigorosi standard di sicurezza dei dati.

Cos'è Paycom?

Stanco di affannarti tra infinite attività per la gestione dei libri paga e le pile di scartoffie? Il software multifunzione per l'HCM e la gestione dei libri paga di Paycom offre accesso a efficaci strumenti di reclutamento, gestione di libri paga, talenti e risorse umane e altro ancora, in un'unica applicazione. Le informazioni sui dipendenti vengono memorizzate in modo sicuro, pur restando facilmente accessibili per l'esecuzione delle importanti procedure di gestione del personale. Ciò consente di risparmiare il tempo e lo stress associati alla necessità di reimmettere le informazioni, alla navigazione tra le applicazioni HCM, alla ricerca di moduli o alla gestione di complesse attività di gestione di libri paga.

Dettagli su Paycom

Paycom

http://www.paycom.com/

Fondata nel 1998

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Panoramica dei prezzi di Paycom

Paycom non dispone di un piano gratuito.


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Le migliori alternative a Paycom

Altre alternative a Paycom

Recensioni su Paycom

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Valutazione complessiva

4,4/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,3
Servizio clienti 4,4
Caratteristiche 4,4
Rapporto qualità-prezzo 4,3

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Yasmine G.
Executive Management Analyst
Consegna di pacchi/merci, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 21/7/2020

"Allows for easier and simpler processes and efficiencies"

Commenti: Overall Paycom seems to solve my problems before they arise; the integration between what would have been separate platforms allows for simplified processes and efficiencies that allows me to focus on the big picture rather than focus on the small tedious things.

Vantaggi: Paycom is a one stop shop with one singular login. One of the key things that has been most beneficial is self onboarding, which reduced the HR workload, provides a 'mid-phase' to a prospective employee and active employee, and helps get drivers on the road 4-6 days faster than our previous process. In addition, the consistent monthly improvements are always an added bonus and I continue to be impressed with the developments

Inconvenienti: We wish there was a better integration capability to our third party platforms - though we primarily use Paycom, our industry requires use of many additional platforms. An integration outside of an API/SFTP would allow for an overall holistic view of our employee workforce and operations.

Risposta del fornitore

da Paycom il giorno 29/7/2020

Thank you for sharing your Paycom experience and we appreciate your feedback! We are happy to hear our software is helping simplify your HR processes

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 21/7/2020
Armaan D.
Vice President & COO
Ristoranti, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 1/5/2020

"Paycom is Incredible and has the best support team!"

Commenti: Engaging with our employees has been so much more efficient with Paycom! They love the interface and once they got the hang of using it, we began to learn things from them as we made our transition.

Vantaggi: There are so many features within Paycom that we utilize to make our operations smoother and mainly to communicate messages from the top level all the way to our team members.

Inconvenienti: There are still times where you have to jump through certain hoops to get to an end goal, or a particular report is dug down deep somewhere, but for the most part, Paycom has been user friendly and their support team is great.

Risposta del fornitore

da Paycom il giorno 5/5/2020

Thank you for the 5-star review, Armaan! We're thrilled you have enjoyed working with our sales team and our support specialists! We appreciate your feedback, and we encourage you to continue sharing any enhancements you would like to see from us with your dedicated support team.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 1/5/2020
Nick T.
PM
Proprietà immobiliari, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    3 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/2/2021

"good but a lot of kinks"

Commenti: overall good and we think it will ultimately become what we need it to be.

Vantaggi: does a lot, once set up will really streamline operations and limit employer work for employees

Inconvenienti: difficult deployment, not set up for us properly and taking a lot of time and training to work out kinks and properly train teams

Risposta del fornitore

da Paycom il giorno 23/2/2021

Thank you for the 5-star review! We're glad to hear you find our software helps streamline your HR tasks. We appreciate your feedback, and feel free to share any other enhancements with our team at [email protected]

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/2/2021
Karissa B.
President
Prodotti alimentari e bevande, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    3 /5
  • Facilità d'uso
    2 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    2 /5
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 13/2/2020

"Bait and switch, twice"

Commenti: Bait and switch, twice now. Do not recommend.

Vantaggi: Client specialist is excellent at responding.

Inconvenienti: Beware this is a company that seems to be having some internal changes to its policies and practices. The first sign is when our sales person quit. Upper Management and local sales team members blame others instead of focusing on customer service and doing the right thing. We were absolutely "misled". Twice. We should have gone with Paylocity which was considerably less expensive but chose this company because it had excellent reviews and we were told that our price point would not change, that Paycom does not raise their prices on existing clients. Lie. Just received a notice of a 3.8% after one year. We were told price would only increase if we opted to use any future add on features they developed. We were also misled and told that what we signed on for included all the modules they offered at the time of signing. Another lie. When we went to get training on some of these features, we were told we didn't have them activated even though we provided email proof with our sales person that we were expecting to have access to these modules when we signed on. I do not trust this company. A little over a year with them and we've had two major issues where we've had the bait and switch pulled on us. Software is ok once you're trained. We've experienced payroll glitches with incorrect amounts being shown as being removed from our bank but all three times it was caught and fixed in time thankfully. I cannot recommend this company.

Risposta del fornitore

da Paycom il giorno 18/2/2020

We're saddened to see this as your experience, as what you have described does not meet our expected standards. We pride ourselves on cultivating strong partnerships with our clients through our commitment to transparent communication. We would love the opportunity to learn more about your feedback and how we can help to improve your experience. Please reach out to us at [email protected] We look forward to speaking with you, Karissa!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 13/2/2020
Utente Verificato
Senior Accounting Manager
Risorse umane, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 19/1/2021

"Loved as an admin"

Commenti: Overall, I liked Paycom, it helped us consolidate HRIS and Payroll into one platform and upload mass employee data rather than having to enter it by hand.

Vantaggi: As an Admin in the background I loved the reporting capabilities! You can report on anything and everything and customize the report however you'd like.

Inconvenienti: The team did not find it fully user friendly. It would take a lot of clicks to find what they were looking for. Also, by moving to Paycom, it made our 401k process a lot more manual. Having to enter employee rate changes by hand and upload 401k deductions by hand as well.

Risposta del fornitore

da Paycom il giorno 22/1/2021

We're glad to see you have enjoyed our software and customized reporting capabilities! We're interested in learning more about your feedback and how we can earn a 5-star rating from you. Feel free to reach out to us at [email protected]

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 19/1/2021