Chi utilizza Deskero?

Deskero si rivolge a qualsiasi tipo di impresa che desideri coinvolgere i clienti in un modo più personale e significativo, contando su un solido sistema di gestione dei ticket.

Cos'è Deskero?

Deskero è un solido software di helpdesk, con funzionalità quali supporto multicanale, knowledge base, integrazione con i social network, live chat integrata, risposte predefinite e gestione dei clienti preferiti. Questo software mira a integrare l'impegno sociale nella cura del cliente grazie a un innovativo sistema di monitoraggio sociale, che consente alle aziende di tenere d'occhio tutte le conversazioni social significative che potrebbero interessare i propri marchi.

Dettagli su Deskero

Deskero

http://www.deskero.com/

Fondata nel 2012

Panoramica dei prezzi di Deskero

Deskero non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Deskero è disponibile a partire da 9,00 USD/mese.

Prezzo di partenza

9,00 USD/mese

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Formazione

Di persona

Live Online

Documentazione

Assistenza

Assistenza diretta 24 ore su 24

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di Deskero

Software per Help Desk
Archiviazione di documenti
Avvisi / Allarme crescente
Branding personalizzabile
Chat in tempo reale
Comunicazione multi-canale
Gestione dei biglietti
Gestione dell'accordo sul livello di servizio (SLA)
Gestione della knowledge base
Gestione delle risorse IT
Instradamento automatico
Integrazione di e-mail
Monitoraggio della rete
Portale self-service
Tracciamento delle interazioni

Recensioni su Deskero

Stai visualizzando 5 di 100 recensioni

Nel complesso
4,7/5
Facilità d'uso
4,8/5
Servizio clienti
4,7/5
Caratteristiche
4,5/5
Rapporto qualità-prezzo
4,6/5
Marc C.
President
Software informatici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 5/2/2020

"Easy process to onboard ticketing system for our clients"

Commenti: We had a lot of request for website maintenance by email and managing these request manually lead to errors and not so happy clients. By implementing Deskero, our clients are well organized, requests and time are also documented and the followup is easy for both project manager (on our end), developer (on our end) and our client team.

Vantaggi: Clean and easy to understand / use interface. Support and implementation went smooth and well documented.

Inconvenienti: We are french based company (Quebec) and the french language pack needs a bit of update.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 5/2/2020
Mark K.
Head of Products
Contabilità, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 12/9/2016

"Used for client support email ticketing help desk"

Commenti: We use Deskero daily for incoming emails to our support address which in turn is auto handed out to 3 support desk staff. The system is quick and efficient.
We do not make use of the more advanced features as the functionality in the entry offer was pretty much what we were after.
We used to use our own OTRS system which was not bad but no where near as easy to use and did not look as good as Deskero does.
If you have a support desk and need the auto ticketing options on client queries then Deskero handles this perfectly well without any hassles.
Tracking a users ticket from beginning to end is easy and shows all responses and is very easy when it comes to allocating certain tickets to specific agents.

Vantaggi: Very easy to use
Easy to setup, adding external mail account for incoming mails.
Simple efficient layout. This is important when your agents are staring at it all day.
Auto allocation of incoming queries is very good.
Pricing is great

Inconvenienti: None really, we are on the entry package with a few agents and it has been working well for the last few months.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 12/9/2016
Utente Verificato
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    3/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    2/5
  • Consigliato
    4/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 5/2/2018

"Good but not cheap"

Vantaggi: Easy to use and web based. Trial easy to activate. you can use it with PC, tablet smartphone without problems

Inconvenienti: The application is'nt cheap if you need more then 1 agent... if you need multilanguage you have to buy the intermediate versione...

Risposta del fornitore

da Deskero (Nabra Ltd) il giorno 8/3/2018

Hello! Thanks for your review. You can have full multilanguage support on Grow plan which is only 9 USD/month, so it's actually pretty cheap :) Kind regards

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 5/2/2018
Leah T.
Customer Service Manager
Materiali da costruzione, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 27/3/2020

"Great product for the money"

Commenti: So far, it works well for the cost. I'm certain with more time, we'll be used to working in this environment and be more comfortable with its features.

Vantaggi: It is very easy to use. Pretty straightforward on all fronts. Customer service is excellent for the things that seem to be a little hidden - usually right in front of my face.

Inconvenienti: Since purchasing, the customer service is a little slower than when I was in evaluation mode. It is a bit more cumbersome to use if you aren't using it as an emailing platform like it is built for. We are wanting to get more familiar with it before rolling out the emailing piece simply to lessen the confusion among recipients and it works, but definitely is intended to be used as an emailing platform. I wish there was a better way to highlight need for followup besides the "notes." But we are getting used to that. The notes get lost in the notifications instead of standing out as a "Need to do" type issue.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 27/3/2020
Stephenie S.
Head of Marketing & Data
Reclutamento e selezione del personale, 13-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 18/7/2019

"Great App for the Price"

Commenti: We are still in the process of rolling this out company-wide, but the best thing about implementing a tracking system like this is having the ability to streamline, track, respond and organize all of the inbound requests from our employees. It also forces them to use the forms and provide the required information before sending a request and eliminates the back and forth that often occurs in trying to get everything we need to begin providing them with the support/requests they have.

Vantaggi: I like a lot about this program, the ability to track tickets and respond from them as well as the ability to customize the portal. I've worked with several ticketing systems in the past and this app offers the same support to the people handling the tickets (agents) as any other ticketing system out there but for a fraction of the price (and far less backend coding!)

Inconvenienti: The software itself is very easy to use. The one challenge I have is not having a quick reference for FAQ or 1st line troubleshooting during installation. With that being said, I never had to wait more than an hour for someone to email me back. I know there is a lot more there that can make it more powerful but it's difficult to figure out what everything does without toggling between their webpage and your portal (vs. having the ability to hover over and see information or having a support portal embedded in the company portal for agents to use.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 18/7/2019