Cos'è Ongage?

Ongage è una piattaforma pensata per gli operatori di e-mail marketing che desiderano conoscere meglio i propri clienti e raggiungere le loro caselle di posta in arrivo nella misura richiesta. Ongage offre un'API e-mail potente, con inoltro SMTP integrato, segmentazione, personalizzazione e funzionalità di ottimizzazione delle campagne da non perdere. Offri alle operazioni e-mail una nuova casa con Ongage e sfrutta tutte le funzionalità della piattaforma precedente, aumentando al contempo convenienza, facilità di consegna e altro ancora.

Chi utilizza Ongage?

Gli operatori di e-mail marketing che gestiscono operazioni ad alto volume sanno che i dati e il recapito dei messaggi sono fondamentali. Ongage consente di ottimizzare la portata, il coinvolgimento e di prendere facilmente decisioni basate sui dati.

Video di Ongage
Ongage Software - 1 Ongage Software - 2 Ongage Software - 3 Ongage Software - 4 Ongage Software - 5

Hai dubbi su Ongage? Confrontalo con una delle alternative più diffuse

Ongage

4,8 (37)
Ongage
Non disponibile nel tuo paese
399,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
60
13
4,5 (37)
4,6 (37)
4,9 (37)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
Nessun prezzo trovato
Versione gratuita
Prova gratuita
47
3
4,2 (45)
4,1 (45)
4,5 (45)
Perché questo confronto?

Alternative a Ongage

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Recensioni su Ongage

Punteggio medio

Nel complesso
4,8
Facilità d'uso
4,5
Servizio clienti
4,9
Caratteristiche
4,7
Rapporto qualità-prezzo
4,6

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
81%
4
19%
Anton
Anton
Email Marketing Manager. (Israele)
Utente LinkedIn Verificato
Giochi d'azzardo e casinò, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great ESP to manage multiple SMTP providers

5,0 2 anni fa

Commenti: We have 5 online casino brands and use Ongage for acquisition email campaigns. The main duty is to maintain high deliverability among a number of SMTP providers and manage very high volumes among hundreds of drip email campaigns across the world.

Aspetti positivi:

The greates thing in Ongage is the feature to manage multiple SMTP providers for email marketing. I didn't see any comparable software in the market with such feature. This is a must for several markets where email marketing is more about deliverability than marketing. You can easily setup dozens of drip campaigns to be sent with two, three SMTP providers each for the specific ISP, for example, Gmail with SMTP #1, Hotmail with SMTP #2, etc for every single drip campaign. Ongage also has many useful features in database segmentation, drip campaigns management, analytics, and reports. All of that makes complex things much easier to manage.

Aspetti negativi:

I am very waiting for the moment when Ongage will allow to group ISPs with different domains but the same company, e.g. Hotmail.de + Hotmail.com + Outlook or Yahoo + AOL, etc.

Cynthia
Email Marketing Manager (USA)
Marketing e pubblicità, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Essential to Our Business

5,0 2 anni fa

Commenti: We were able to optimize our newsletter with this product more so than with our previous ESP. Customer support has been amazing. Our CSM [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is the best and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been such a great resource to every team member.

Aspetti positivi:

This is exactly the product we needed to grow our email program. The functionality of A/B testing and WYSIWYG edit to create dynamic templates was not only easy to use, but absolutely crucial. Having built-in analytics is also something we use every day to help optimize our programs. Customer support is also attentive, reliable and quick. I know when I submit a ticket, I'm going to get a thoughtful response that will get me where I need to go.

Aspetti negativi:

Integration was pretty easy but there are a couple things we'd like to see: segment growth over time so we can monitor in the platform how are segments are growing/decreasing a summary of a/b tests showing the results of the winner and loser so we can see the difference . we can see this in realtime but would like to be able to get this information for tests run early in the morning when we don't have eyes on it

eyal
VIP Account Manager (Israele)
Giochi d'azzardo e casinò, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

eyal's review

4,0 2 anni fa

Commenti: Good and usful software, but it could be much better.

Aspetti positivi:

I created a new review, because i wrote the wrong email before. the software is very usful, and offering a lot of options.

Aspetti negativi:

There are a lot of options, but sometimes its hard to learn new stuff on it, sometimes the software get to complicated and un friendly and even if there are a lot of options, its hard to find them. also - the info button should more friendly too.

Ed
Email Deliverability Specialist (USA)
E-learning, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

A powerful and effective solution for email marketing.

5,0 2 anni fa

Commenti: Our overall experience has been very positive. Not many services can handle our complex segment logic w/o providing access to a raw SQL-like interface, but Ongage is the exception. For some of our providers we have to manage this through a database and hard-flag records for mailing within the ESP! Ongage's solution is versatile and effective. Ongage's ability to "stagger" our sends, deliver across a period of hours rather than all at once, has been very helpful in mitigating deliverability challenges. This is a huge help for maintaining high delivery rates across larger campaigns. Since Ongage works in tandem with email service providers, you can easily move to a new service without having to re-upload your list or fret about losing data. Switching from one SMTP service to another is so much easier with Ongage and helps companies stay nimble.

Aspetti positivi:

This software provides a "hub" for your email marketing list and can connect to multiple different email service providers. Managing sends through multiple service providers is easy in Ongage. Their platform supports complex list segmentation, incremental campaign deployment, and split-testing. Their support is top-notch, responding quickly to issues, comprehensive resolutions, and provides easy-to-understand descriptions of challenges. We've used multiple vendors over the years but Ongage is the only one where we've seen requested changes implemented directly into the product. Ranging from minor, cosmetic, changes to gigantic "export all send/open/click contact activity as a CSV from the web interface". It's nice to partner with a company who listens to their customers. Their API is robust and we've never had trouble getting the information we need out of their system.

Aspetti negativi:

The cost can be prohibitive for smaller companies and the combination of Ongage plus sending service can be an increase to the cost-per-send when compared to an "out of the box" email service provider. Their segmentation tool is complex. This is great for flexibility but can be difficult for new users to grasp (especially with multiple nested groups of logic).

Eric
Dir Email Marketing (USA)
Marketing e pubblicità, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

It's all about the Support and Features

5,0 2 anni fa

Commenti: All I can say is I wish ever product or service provider had the support that Ongage does. It's all about the customer for them - making sure the program is working the best it can for the user.

Aspetti positivi:

First I must say the Support is by far the best team I've ever worked with for any product! They go over and above to make sure they have answered your question or found a solution for an issue. The Dev team listens to user case and is open to suggestions to build a better product. Sales team is not only in it to make money but they make sure you are on the correct plan and do what they can to help you all the way through the setup/onboarding process.

Aspetti negativi:

I really have no issues with the product at all. Sure there could be some additional features but I've learned working with Ongage is making a suggestion to them and if it's a value for other customers or just a damn good idea they will implement over time.