Cos'è FlexBooker?

Un modo meravigliosamente semplice, veloce e potente per accettare prenotazioni online direttamente dal tuo sito web. Attivo e funzionante in pochi minuti.

FlexBooker include anche una potente gestione automatizzata delle liste d'attesa, la pianificazione del personale e l'elaborazione dei pagamenti con carta di credito, oltre a commissioni opzionali per la mancata presentazione per gli appuntamenti.

Chi utilizza FlexBooker?

FlexBooker fornisce il modo più semplice per accettare prenotazioni online per tutti i tipi di imprese di servizi. Qualsiasi azienda che gestisce appuntamenti, lezioni o strutture può iniziare a ricevere prenotazioni 24 ore su 24, 7 giorni su 7.

Dove si può implementare FlexBooker?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Chromebook (desktop), Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Informazioni sul fornitore

  • FlexBooker
  • Fondata nel 2013
  • Assistenza telefonica
  • Chat

Disponibilità per Paese

Australia, Canada, Nuova Zelanda, Regno Unito, Stati Uniti

Lingue

inglese

Informazioni sul fornitore

  • FlexBooker
  • Fondata nel 2013
  • Assistenza telefonica
  • Chat

Disponibilità per Paese

Australia, Canada, Nuova Zelanda, Regno Unito, Stati Uniti

Lingue

inglese

Video e immagini di FlexBooker

FlexBooker Software - 1
FlexBooker Software - 2
FlexBooker Software - 3
FlexBooker Software - 4
FlexBooker Software - 5
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Prova gratuita

Caratteristiche di FlexBooker

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Aggiornamenti in tempo reale
  • App per dispositivi mobili
  • Appuntamenti ricorrenti
  • Avvisi/Notifiche
  • Banca dati cliente
  • Branding personalizzabile
  • Conferma/Promemoria
  • Conforme alla legge HIPAA
  • Creazione di report/analisi
  • Database clienti
  • Database contatti
  • Database impiegati
  • Elaborazione di pagamenti
  • Email Marketing
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione appuntamenti
  • Gestione contatti
  • Gestione dei buoni regalo
  • Gestione dei calendari
  • Gestione dei clienti
  • Gestione dei docenti/dello staff
  • Gestione dei medici
  • Gestione del personale
  • Gestione della disponibilità
  • Gestione delle cartelle cliniche
  • Gestione delle comunicazioni
  • Gestione delle iscrizioni
  • Gestione delle prenotazioni
  • Gestione di contratti/licenze
  • Gestione di corsi
  • Gestione eventi
  • Integrazione di siti web
  • Integrazione di social media
  • Integrazioni di terze parti
  • Invio promemoria via SMS
  • Messaggistica via SMS
  • Moduli personalizzabili
  • Monitoraggio delle presenze
  • Pagamenti online
  • Per centri estetici e benessere
  • Pianificazione automatica
  • Pianificazione del personale
  • Pianificazione delle lezioni
  • Pianificazione in tempo reale
  • Portale clienti
  • Portale self-service
  • Prenotazioni online
  • Profilo clienti
  • Programma di fidelizzazione
  • Programmazione
  • Programmazione appuntamenti
  • Promemoria
  • Promemoria via e-mail
  • Punto di vendita
  • Quadro della attività
  • Registrazione di gruppi
  • Registrazione online
  • Registrazione sul posto
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Riprogrammazione
  • Sincronizzazione dei calendari
  • Sistema multi-locale

Alternative a FlexBooker

Semplice e moderno software di pianificazione creato per le vendite e gli esperti di marketing. Utilizzato da imprese di ogni dimensione e settore.
TimeTrade Scheduler mette a disposizione quattro distribuzioni scalabili in grado di soddisfare ogni esigenza: Enterprise, Events & Classes, Salesforce e SMB.
Fai crescere la tua azienda con questa soluzione gratuita di pianificazione degli appuntamenti, fornita tramite il web, dispositivi desktop, Android e iOS.
Utilizza il software e le applicazioni Vagaro per saloni per ricevere prenotazioni, elaborare pagamenti, inviare promemoria e commercializzare la tua attività. Prezzo di partenza: 25 $ al mese.
Online scheduling for schools, health & wellness providers, and other appointment-based businesses.
HoneyBook semplifica e automatizza l'esperienza del cliente, dalla richiesta alla fattura finale.
The affordable ERP Business Management platform designed for SMBs. Best all-in-one SaaS solution.
Soluzione di prenotazione online, pianificazione delle risorse, lead generation e creazione di report per gli studi di fitness.
Pianificazione online per le imprese semplificata.
Sistema di prenotazione online con promemoria per le aziende di servizi! Consente ai clienti di prenotarsi online in modo autonomo. Include la versione gratuita. Ulteriori informazioni su SimplyBook.me
Amministrazione semplice e ottimizzata per palestre per lo sviluppo di resistenza e condizionamento, studi di yoga e pilates, scuole di musica e danza e altro ancora.
Gymcatch aiuta gli imprenditori del fitness a risparmiare tempo, aumentare i profitti e fornire un ottimo servizio clienti.
Il software Upper Hand automatizza e semplifica i flussi di lavoro del front-office e del back-office per le imprese sportive + di fitness.

Recensioni su FlexBooker

Punteggio medio

Nel complesso
4,9
Facilità d'uso
4,8
Servizio clienti
5,0
Caratteristiche
4,5
Rapporto qualità-prezzo
4,8

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
89%
4
8%
3
3%
Aaminah B.
Aaminah B.
Chief Support Officer (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Servizi ai consumatori, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Just The Thing We Needed

5 3 anni fa

Commenti: Flexbooker was the center of our daily operations at one point, but as we've grown, we've tweaked our operations so scheduling is no longer a necessity. However, we still use Flexbooker for phone consultation scheduling purposes. The customer support is exceptional. We were able to tweak & edit some of the options. We will remain faithful customers unless it becomes absolutely necessary to operate without Flexbooker.

Aspetti positivi:

Customer support is phenomenal, easy to use.

Aspetti negativi:

I have no complaints. Flexbooker is great!

Risposta di FlexBooker

2 anni fa

Thanks Aaminah! Awesome to hear we were such an integral part of your business, and remain a necessity!

Katie L.
Communications Manager (USA)
Amministrazione pubblica, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Finally - an appointment tool for businesses other than salons!

5 anno scorso

Commenti: FlexBooker has been a breath of fresh air. It was easy to setup. It has superior individualism between schedules for different types of appointments and customization options. The customer service is stellar and the price vs. value is far superior to other tools we tried (and we tried about 10 before finding this one).

Aspetti positivi:

- FLEXIBILITY: You can present your calendar in several different ways to tailor it to your application needs. - CUSTOMIZATION: You can customize your calendar to coincide with your branding. - COMMUNICATION: You can customize your email responses by schedule, rather than a "one size fits all" global email that doesn't work for every type of appointment. - COST: For the features, this is one of the most reasonably priced tools I've found. - CUSTOMER SERVICE: Not only are the representatives readily available throughout the day to help, with extremely quick response times...you aren't charged exponentially for receiving 1 on 1 customer service to set your tool up just the way you want it.

Aspetti negativi:

The only con I've found so far is that sometimes it's a little difficult to navigate the administrator side of the tool. But that's just a learning curve. The more we use it, the easier it will be to navigate.

Elizabeth S.
Recruitment Marketing Strategist (USA)
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Flexbooker has been great with helping customize the scheduling experience for our company.

3 4 anni fa

Commenti: There are more aesthetically pleasing platforms out there from both a user and customer perspective (but not for this price!).

Aspetti positivi:

Flexbooker listens to our scheduling problems and finding innovative ways to fix them. Their team is very accessible and responsive.

Risposta di FlexBooker

2 anni fa

Appreciate the review Elizabeth! I'm so glad we're able to help Chipotle find innovative solutions to your scheduling needs. Hope you've appreciated the updates we've made to our customer and admin-facing program designs!

Sarah B.
Owner (USA)
Salute, benessere e fitness, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Awesome Software Program

5 anno scorso

Commenti: 5 stars. Very accommodating staff, who really listen to our issues to make the software work for our business. I highly recommend.

Aspetti positivi:

I like the multiple location features on this booking software. I can easily book internally for either of our locations and choose which employee has clients at any time. I work from home, but I can just as easily use Flexbooker on the road. The staff at Flexbooker really bend over backwards. We have asked them to help us fix, and tweek so many things for our clients. They always come through, unless the request is not possible for them. I will continue to look forward to whatever updates are coming.

Aspetti negativi:

I wish there was a way to let clients put a credit card on file, but I see that Paypal doesn't allow for that. Not Flexbooker's fault. The only problem I seem to continuously have is seeing multiple client entries in our client database. I go through and merge all the doubles, but it seems like every time I put a new appointment in, I get a duplicate of that old client. Not a big deal really.

Risposta di FlexBooker

anno scorso

We're so glad you've been so pleased with your experience Sarah! Regarding the credit cards on file, some other payment processors we integrate with do allow that, so feel free to reach out if you're interested in learning about those. We will definitely be taking a look into your settings regarding your customer tab too, as I have an idea why that could be happening ;) Thanks for being a great FlexBooker customer!

Jeff R.
Owner (USA)
Servizi ai consumatori, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Live Support that made for a smooth transition

5 2 anni fa

Commenti: Timely response, helpful staff, and a solid product that makes this part of my business much easier to manage. I look forward to working with this team for a long time to come!

Aspetti positivi:

This software can do everything my business needs without having to adapt my business model to the rules or limitations of the software. The support staff went above and beyond to make the setup and transition smooth and prompt. I couldn't be happier with the process of getting started!

Aspetti negativi:

There are minor areas where the software seems 'clunky' or a little lacking in the UI, but these are minor inconveniences ... nothing that makes me dislike the overall platform. (For example - an admin should be able to click on an appointment on the calendar and drag it to a new day / time. At this point, it appears that the only way to reschedule is to click on the appointment and fill out a form with the new date & time.)

Risposta di FlexBooker

2 anni fa

Hi Jeff! Thanks for the insightful review. We're so glad you appreciate our amazing support team - we do too! Sneak preview: updating the calendar drag and drop functionality is on our roadmap, so get excited :D