Cos'è Hubstaff?

Combatti l'inefficienza e lavora meglio con la registrazione dei tempi semplificata di Hubstaff. Monitora i tempi tramite semplici applicazioni desktop, Web e mobili e gestisci fatturazione, creazione di report e molto altro con una sola dashboard. Hubstaff integra oltre 30 applicazioni, tra cui Jira, Asana, Github, Slack e Paypal, consentendo alle imprese di operare in modo efficiente. Osserva lo svolgimento delle attività in tempo reale, monitora la posizione con il GPS e il geofence e identifica gli ostacoli senza interrompere la tua attività. Disponibile per Mac, Windows, Linux, iOS e Android.

Chi utilizza Hubstaff?

Imprese in fase di crescita che desiderano ottenere di più. Oltre 8.000 agenzie, aziende di sviluppo, siti eCommerce, studi legali, imprese edili e start-up utilizzano Hubstaff per massimizzare la produttività.

Dove si può implementare Hubstaff?

Basato sul cloud
Locale

Informazioni sul fornitore

  • Hubstaff
  • Fondata nel 2012

Assistenza di Hubstaff

  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Andorra, Argentina, Australia, Bangladesh, Brasile e altri 34

Lingue

inglese

Hubstaff prezzo

Prezzo di partenza:

7,00 USD/mese
  • Sì, offre prova gratuita
  • Sì, offre versione gratuita

Hubstaff dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Hubstaff è disponibile a partire da 7,00 USD/mese.

Piani tariffari richiedi una prova gratuita

Informazioni sul fornitore

  • Hubstaff
  • Fondata nel 2012

Assistenza di Hubstaff

  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Disponibilità per Paese

Andorra, Argentina, Australia, Bangladesh, Brasile e altri 34

Lingue

inglese

Video e immagini di Hubstaff

Hubstaff Software - 1
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Video di Hubstaff
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Caratteristiche di Hubstaff

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Accesso/Controllo remoto
  • Analisi della produttività
  • Appuntamenti ricorrenti
  • Avvisi/Notifiche
  • Calcolo delle ore di straordinario
  • Commenti/Note
  • Contabilità integrata
  • Controllo degli orari di lavoro
  • Controllo ore e spese
  • Creazione di report/analisi
  • Cronologia delle esplorazioni
  • Database impiegati
  • Etichettatura
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • For Cloud
  • For Creative Agencies
  • For Small Businesses
  • Geolocalizzazione
  • Gestione degli ordini di lavoro
  • Gestione dei calendari
  • Gestione dei conducenti
  • Gestione dei progetti
  • Gestione del lavoro
  • Gestione del personale
  • Gestione della conformità
  • Gestione delle attività
  • Gestione delle buste paga
  • Gestione foglio presenze
  • Home Health Care Management
  • Implementazione web-based
  • Integrazioni di terze parti
  • Mappe geografiche
  • Modelli personalizzabili
  • Monitoraggio dei progressi delle attività
  • Monitoraggio dei report/progetti
  • Monitoraggio del progetto
  • Monitoraggio del tempo online
  • Monitoraggio del tempo tramite cellulare
  • Monitoraggio delle assenze per malattia
  • Monitoraggio delle attività
  • Monitoraggio delle attività dei dipendenti
  • Monitoraggio dello stato
  • Monitoraggio di attività e progetti
  • Monitoraggio in tempo reale
  • Monitoraggio ore online
  • Monitoraggio vacanze/congedi
  • Orari e presenze
  • Ore fatturabili e non fatturabili
  • Parametri prestazionali
  • Pianificazione del personale
  • Pianificazione/previsione delle spese
  • Preventivi/Stime
  • Previsione del personale
  • Prioritizzazione
  • Profili dei dipendenti
  • Programmazione
  • Quadro della attività
  • Rapporti sulla cronologia
  • Registrazione delle attività dello schermo
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Resoconti sulle buste paga
  • Ricerca del percorso migliore
  • Rilevamento automatico del tempo
  • Scheda perforata
  • Scheda perforata online
  • Strumenti collaborativi
  • Supporto da remoto
  • Tracciabilità delle spese
  • Tracciamento della conformità fiscale

Alternative a Hubstaff

Tieni traccia del tempo come desideri: sul tuo computer, utilizzando un'applicazione per desktop, un plug-in di Google Chrome o un'applicazione web o l'applicazione per dispositivi mobili TimeCamp.
Software di monitoraggio del tempo online, ideale per chiunque abbia bisogno di un modo versatile di tenere traccia del tempo, analizzare la propria attività o emettere fatture per i clienti.
Potenzia e monitora il tuo flusso di lavoro utilizzando la tecnica del pomodoro, in aggiunta al tuo attuale servizio di gestione delle attività.
Jira è lo strumento di sviluppo software più utilizzato dai team Agile. Milioni di sviluppatori scelgono Jira per pianificare e realizzare prodotti straordinari. Provalo gratis! Ulteriori informazioni su Jira
Un ottimo monitoraggio dei tempi di lavoro con schermate: Software di supervisione dei dipendenti, monitoraggio di siti web e applicazioni e report su fogli di presenza.
Dal 2002, la frase che i clienti usano di più quando descrivono My Hours è: "un modo facile di monitorare gli orari di lavoro". Inizia a utilizzarlo gratuitamente.
ClickUp è il futuro del lavoro: è un'unica app che le sostituisce tutte. ClickUp è un'app per la produttività del 2020 in rapida crescita.
ProHance is a workforce productivity & desktop analytics software. Helping teams to be connected, visible, engaged & optimized.
Paymo è una soluzione online completa, dedicata ad aziende e freelancer, che lavorano a progetto, per gestire ogni fase dei progetti, dall'inizio alla fine. Ulteriori informazioni su Paymo

Recensioni su Hubstaff

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,4
Servizio clienti
4,5
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,5

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

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Ewan
Ewan
Founder / Director (UK)
Utente LinkedIn Verificato
Intrattenimento, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

The best solution for integrated task management and thorough time tracking and reporting.

5,0 2 anni fa

Commenti: Very happy I moved from Time Doctor to Hubstaff. Huge improvements on all areas and a satisfying product to use. The experience is so good that I find myself wanting to stay with Hubstaff regardless of whether my need for time tracking reduces.

Aspetti positivi:

- Integrated Task Management platform (Hubstaff Tasks) allows for agile style task management that feeds appropriate tasks to user's timers. - Nice user interface - Good reporting functions - Thorough tracking options - Client/project budgets - Very good Customer Support

Aspetti negativi:

- I discovered some bugs during usage (which the developers have ironed out) - Time off / holiday allowance policy function is a great addition, but doesn't allow enough granularity as decimals of hours (or minutes) can't be used.

Alternative considerate: Everhour, Harvest, Clockify, Wrike, Toggl Track, Insightful e TMetric

Perché scegliere Hubstaff: More accurate and granular control of task management needed. Also felt that Time Doctor was outdated from a UI perspective.

Software precedente: Time Doctor

Perché passare a Hubstaff: Combination of functionality (thorough time tracking and agile task/project management), pricing, user experience and reviews.

Risposta di Hubstaff

10 mesi fa

Hey Ewan, hope all is well with you and thank you for the kind words. You can now request time off exactly down to the minute. Cheers!

Roldan
Roldan
UX/UI Designer (Filippine)
Utente LinkedIn Verificato
Design, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Using Hubstaff for 5 years more. Seem it has improved!

4,0 8 mesi fa

Commenti: Really just fine. What more should I look for as a freelancer who just need to track time for a project. Then send a a simple invoice at the end. As far as I'm concerned, I have a good experience with the app. If I have to suggest, maybe as a UX/UI Designer, they can enhance the looks an feel of the software to make it more professional and appealing to users.

Aspetti positivi:

Straightforward. Just the thing you need, you'll find it. Pretty much like any other time tracking software - as freelancer it has screen capture, invoicing, offline tracking and all...

Aspetti negativi:

It's just straight forward. Maybe they can add quick chat for client. Instead of additional login to browser when you need to quick communicate with your client.

Risposta di Hubstaff

8 mesi fa

Hey Roldan, thank you for submitting this review for Hubstaff! We are happy to hear that you are enjoying using Hubstaff for your time tracking needs. We want to continually improve the platform and our offerings, so we do welcome all feedback onboard. Please feel free to go to https://roadmap.hubstaff.com/ and add any ideas for features to be implemented.

abdullah
Admin Manager (Turchia)
Produzione di media, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

My experience with Hub Stuff for over 4 years

5,0 4 settimane fa Nuova

Aspetti positivi:

Ease of use, flexibility and availability at all times

Aspetti negativi:

The large amount of reports and their presentation format :)

Alternative considerate: Calamari

Perché passare a Hubstaff: I work on both systems, but for remote work I rely on Hapstaff

Risposta di Hubstaff

2 settimane fa

Hello Abdullah, Thank you for leaving us this review for the platform. Indeed, at the moment, we do have a large number of different reports that are used to provide detailed information about a specific aspect of the time tracked on the organisation. However, please keep in mind that we are in the process of releasing Hubstaff Insights, which is a paid add-on for Hubstaff, that offers analysis of various different reports together, using parameters set up by the organisation that utilises this add on. I believe this will be of great benefit to both yourself and other users, or organisations, that are wanting to have a quicker and easier way to analyse the information recorded by Hubstaff. For more information about the add on, we do have the following support article here - https://support.hubstaff.com/hubstaff-insights-add-on/

Jesse
Patient Care Manager (USA)
Salute, benessere e fitness, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

API Support Needs some work

3,0 4 settimane fa Nuova

Commenti: Like eating cold left overs

Aspetti positivi:

The Application User Interface is nice and it looks good

Aspetti negativi:

I recently attempted to use your API to link my CRM to employee availability and it is absolute trash and the support team has been everything except helpful. I ask for server logs from your end and they dont have access to them, I ask for data and they tell me they cant see it. I can provide a timestamp from my server, why cant you? They even asked me to record a video so they could see what im doing instead of offering to set up a call and watch! What kind of dev asks for a video when they can look at the server log? Just the worst service I've had in years and thought you might care to know. I'd love for Hubstaff to continue to meet our needs.

Kissara
Academic Advisor (Giamaica)
Gestione formativa, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

A great software for time tracking!

5,0 4 settimane fa Nuova

Aspetti positivi:

Hubstaff is great software for the time tracking. I am just a user but when comparing it to other time- tracking software I've used in the past, Hubstaff is less complicated and easy to handle/manage, especially when it comes to adjusting time. It can be intimating at first, but using it on a daily basis proved to be easy.

Aspetti negativi:

Sometimes it doesn't reset after 24 hours so the time for the new day gets added to the previous day.

Risposta di Hubstaff

2 settimane fa

Hello Kissara, Thank you for taking the time to provide us with this detailed review of Hubstaff, we are happy to hear that overall your experience has been a positive one on the platform. When it comes to the time tracker not having its time reset at the start of each day, the most likely cause for that is a temporary connection issue - affecting the connectivity between your time tracker and our servers. Typically, the time tracker will refresh at the start of each day, at midnight local time. If, however, this doesn't happen, it will mean that the time tracker is in an offline state. That's not too much of an issue, though, as Hubstaff is well equipped to track time in an offline state as well. Your time will be accurately recorded and uploaded to our servers, the next time the connection can be made. Feel free to reach out to our support team, should you have any prolonged issues with the time tracker itself.