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Cos'è Sellsy?

Completo, flessibile, conveniente. Questo CRM è uno strumento molto utile per le vendite. Pipeline, lead scoring, monitoraggio del coinvolgimento dei lead, creazione e condivisione semplice di documenti sono solo alcune delle funzionalità principali di cui la maggior parte dei clienti si innamora.
Ogni nuovo modulo di Sellsy rappresenta un'altra attività a valore aggiunto per la tua impresa. Non distribuire i tuoi colleghi su strumenti diversi e i tuoi dati su piattaforme diverse: accedi a Sellsy.

Chi utilizza Sellsy?

Sellsy è una soluzione che si adatta a tutte le imprese che vogliono aumentare l'efficienza e far crescere le vendite. Il CRM di Sellsy tiene traccia di ogni opportunità, in quanto una tra queste potrebbe essere la tua prossima grossa vendita.

Sellsy Software - 1
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Sellsy Software - 5

Hai dubbi su Sellsy? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Sellsy

Sellsy

4,3 (60)
29,00 €
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
99
16
4,1 (60)
3,8 (60)
4,1 (60)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
20,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
202
70
4,1 (6.588)
4,3 (6.588)
4,1 (6.588)

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Funzionalità più votate
Database contatti
Gestione contatti
Gestione di potenziali clienti

Recensioni su Sellsy

Punteggio medio

Nel complesso
4,3
Facilità d'uso
4,1
Servizio clienti
4,1
Caratteristiche
4,0
Rapporto qualità-prezzo
3,8

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
65%
4
17%
3
10%
2
3%
1
5%
Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Best CRM I've used.

5,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

It is definitely an all in one software that does everything I need it to. It is easy to use and intuitive. It's got great stats and analytics. It helps our sales and marketing team significantly. Highly recommend it. Great customer service too.

Aspetti negativi:

I remember wanting it to have another feature or two, but I can't even remember what they were any more.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Internet, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Sellsy is a brilliant CRM

5,0 6 anni fa

Aspetti positivi:

My last company used Sellsy, and I didn't fully realize how great Sellsy was until I went to my new company which uses another CRM. Sellsy is WAY more complete, does way more things, and the email marketing is much more user-friendly. You can do everything with no code involved.

Aspetti negativi:

There's nothing bad I have to say about Sellsy. However, I do know that it is a niche product and it fits best for companies that want to use a wide variety of features.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione
Fonte: GetApp

Sellsy is not what it was. Look at the competition.

2,0 7 anni fa

Commenti: Hello everyone.
I rarely take the time to give my opinion on the solutions that I use, but then I had to do it.
Sellsy user for 3/4 years, I could follow the development of this tool. At first it was good (Invokit) startup atmosphere, interesting developments for a price of € 22 / month if settlement in the year if it was 24/25 I think. At the time, we could connect PrestaShop to Sellsy it was great.
Then Sellsy changed direction and wanted to be a tool for big companies, dropping all SMBs that used the solution and that had enabled Sellsy to be what it is now. Sellsy became simply a money machine that even the commercial struggle to sell ... As we go along, Sellsy took these customers in "hostage". Take for example the solution PrestaShop. When Sellsy developed a module "website" for online sales. It was bye bye the PrestaShop integration, now use our solution (worthy of a 1and1) and you pay +++. 40/50 € / month I think. Then, the price of the solution itself has increased progressively. Increasing this 2016 is really not over. Imagine a solution from 264 € HT / month, then 700 € HT / month with the addition of some modules and in 2016 I spend 700 € to 1500 € for the same thing. And on top of that, remove the option to pay monthly, you get a good hostage clients who turns into a revolt.
The community manager at Sellsy has done its work, and the beginning of August, he removed the dozens of bad customer reviews on the Facebook page.
I invite you to look at other uncensored by Sellsy sites. Following a message left on the Facebook page of Sellsy I was contacted by many users in the same situation. Several people who have monthly pay them only a few days to leave or pay the amount in the year. Imagine the data to transfer, etc ... The commercial have admitted the situation and that it was a management decision they apply. I am aware of the situation because I was sponsoring people who are no longer on Sellsy since this year I met a Sellsy independent sales manager which now offers other solutions. I quote another opinion from a user on another site: "The good news is that it allowed us to make us realize that there are solutions with more features for a price divided by 2 (vs. the old price!). in short, a blessing in disguise. If you need a billing tool, look at the side of Incwo, mesfactures.fr, quickbooks or manager oscar ... "

Aspetti positivi:

- Functions - Responsive

Aspetti negativi:

- Price - Customer service

James
Owner (USA)
Consulenza manageriale
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

Exactly what my business needed!

5,0 8 anni fa

Aspetti positivi:

When I first started my business in 2014, I had a very specific need. I honestly tried several platforms before I found Sellsy, including Salesforce and others, and nothing worked as well as Sellsy. Its intuitive, and offers a growing selection of solutions that help my business look and operate professionally. It also offers the kind of power that allows me to send quotes quickly and respond to my clients and prospects before my competition can make a move. I'm a big fan of this website and really do recommend it highly.

Aspetti negativi:

Sometimes the additional features take time to really learn, but I figure, that's to be expected.

Gina
Marketing Intern (USA)
Beneficenza, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

Best sales CRM my team has used

5,0 5 anni fa

Aspetti positivi:

I have to mention the customer relations team first as they have been incredibly helpful and response. Overall a fantastically made software that is designed well and delivers solid results.

Aspetti negativi:

At the moment I can’t think of a single con, nothing but good experiences with this product and would recommend to anyone!