Chi utilizza Cin7?

Grossisti, dettaglianti, importatori e produttori di prodotti leggeri multicanale si rivolgono a Cin7 quando hanno bisogno di un'unica piattaforma che consenta loro di contenere i costi mentre si espandono in nuovi mercati e aggiungono canali di vendita.

Cos'è Cin7?

Cin7 è una piattaforma di gestione automatizzata dello stock per i marchi che aumentano le entrate di oltre un milione di dollari. Cin7 sincronizza lo stock con le vendite e gli ordini su ogni canale di vendita fisico e online, automatizzando i processi di ordinazione per una maggiore efficienza. I marchi che vendono o distribuiscono prodotti utilizzano Cin7 per mantenere bassi i costi, avere margini e flusso di cassa elevati e tenere le scorte al giusto livello. Nota: Cin7 non è adatto per la gestione delle risorse.

Dettagli su Cin7

Cin7

http://www.cin7.com/

Fondata nel 2011

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Cin7 Software - 5
Video di Cin7
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Prezzo di partenza

N/D
499,00 USD/mese
20,00 USD/mese
20,00 USD/mese

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Versione gratuita No
Versione gratuita No
Versione gratuita
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Prova gratuita

Prova gratuita No
Prova gratuita No
Prova gratuita
Prova gratuita No

Implementazione e assistenza di Cin7

Assistenza

  • Email/Help desk
  • FAQ/Forum
  • Knowledge Base
  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formazione

  • Di persona
  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione
  • Video

Caratteristiche di Cin7

  • API
  • Analisi dati in tempo reale
  • Archiviazione e conservazione
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  • Avvisi/Notifiche
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  • Gestione dei resi
  • Gestione del flusso di lavoro
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  • Trasformazione di dati

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Le migliori alternative a Cin7

Altre alternative a Cin7

Punteggio medio

Nel complesso
4,3
Facilità d'uso
4,2
Servizio clienti
4,2
Caratteristiche
4,2
Rapporto qualità-prezzo
4,1

Recensioni per valutazione

5
245
4
130
3
27
2
18
1
15

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >10.001
Vasili K.
Vasili K.
MD
Industria edilizia, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
  • Facilità d'uso
  • Caratteristiche e funzionalità
  • Assistenza clienti
  • Rapporto qualità-prezzo
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 13/9/2020

"CIN7 ERP for a technical sales business"

Vantaggi: Intuitive process flow.
Nice fit with existing processes.
B2B Platform.
Customer Service.

Inconvenienti: No ability to digitally pick items in a warehouse

Risposta del fornitore

da Cin7 il giorno 15/9/2020

Hello Vasili,
Thank you for your review. We are happy to know that you found value in our software system and our support team.
We will share your feedback with the product team as we are always looking for improvements.

Sincerely,
The Cin7 Team

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 13/9/2020
Sean S.
Sean S.
Owner & IT Manager
Prodotti alimentari e bevande, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
  • Facilità d'uso
  • Caratteristiche e funzionalità
  • Assistenza clienti
  • Rapporto qualità-prezzo
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/9/2019

"Extremely powerful inventory and order processing and logistic package"

Commenti: While challenging to learn and deploy, it's unique feature set and capabilities mean they don't have any one direct competitor and you'd have to piece together multiple platform and cloud services to get the same level of features and functionality.

Vantaggi: Cin7 has allowed us to integrate and resolve most of our order processing, logistics, inventory and accounting functions into one platform. The API integration into Xero is critical for our business. The reporting capabilities are very powerful and can be used to resolve a number of sales, inventory and regulatory reporting requirements. There really isn't any product on the market that rolls all these features into one package.

Inconvenienti: The price is very expensive and the learning curve is quite steep. The CRM functions are pretty light and need fleshing out. Of most concern were the surprisingly large number of bugs and errors in the reports. Support has been responsive and fixed most issues we have discovered in a timely fashion, but it has been surprising how many bugs we have identified and had to report. This left us feeling like we were paying to be a beta tester. As time goes on and the product matures, this should become less of an issue and I don't consider it a deal breaker, but Cin7 could really improve in this area.

Risposta del fornitore

da Cin7 il giorno 15/9/2019

Hi Sean,
Thank you for your review. We are glad to hear that you found value in our software system and support team.
We will share your feedback with the product team, as we are always looking for improvements.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/9/2019
Ian F.
Head of Supply Chain
Tempo libero, viaggi e turismo, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
  • Facilità d'uso
  • Caratteristiche e funzionalità
  • Assistenza clienti
  • Rapporto qualità-prezzo
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 8/9/2021

"Great Project management"

Commenti: I have only been using the software for about 5 months but its so easy to pick up and I particularly like the Insights Pivot table reporting function

Vantaggi: Cin7 is intuitive and easy to use and integrate

Inconvenienti: Some of the terminology is not standard from a UK user perspective

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 8/9/2021
Lachlan B.
General Manager
Commercio all'ingrosso, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
  • Facilità d'uso
  • Caratteristiche e funzionalità
  • Assistenza clienti
  • Rapporto qualità-prezzo
  • Consigliato
    1/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 18/10/2019

"Decent software Terrible support and service."

Commenti: Trying to move our inventory management system to a cloud based one and one that links directly with Xero accounting software. 'Onboarding' process was not finished during the time line that Cin7 dedicated to onboarding. Once this deadline elapsed we've been drowning in bugs that we can't get help with. Usual response is 'we're sorry - someone will get back to you in 48 hours.' no one does then we have to keep chasing them for weeks...

Vantaggi: Powerful reporting functionality. Cloud based so good access.

Inconvenienti: Support. We have a bug list a mile long and we can't get anyone from Cin7 to respond. I'm actually reviewing here in the hope that having it in public will prompt Cin7 into getting back to us. We switched to their inventory management system but trying to get help to make the program work to the requirements of our business has been a nightmare. Unless this suits your needs perfectly straight-out-of-the-box I recommend you look elsewhere.

Risposta del fornitore

da Cin7 il giorno 24/10/2019

Hi Lachlan,
Thank you for your feedback. It looks like our team escalated your account to senior customer service representatives early last week. We apologize for your frustration and thank you for your patience. Our representatives will continue to work with you to resolve these issues.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 18/10/2019
David m. W.
Chief Operating Officer
Salute, benessere e fitness, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
  • Facilità d'uso
  • Caratteristiche e funzionalità
  • Assistenza clienti
  • Rapporto qualità-prezzo
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/6/2021

"Functional and Cost-Effective Inventory and Order Management"

Commenti: We migrated to Cin7 for inventory and order management due to the sunsetting of Stitch Labs following its acquisition by Square. Cin7 was recommended by Stitch Labs as a featured migration platform. We considered several solutions but ultimately selected Cin7 based on its overall functionality, cost-effectiveness, and ability to meet our compressed migration timeline of approximately one month. The sales and onboarding teams at Cin7 have been very friendly and responsive during this process. In particular, I would like to recognize our knowledgeable and patient implementation specialist, Varun, who has been immensely helpful in supporting our migration through a series of Zoom meetings and related communications. We were able to seamlessly go live within the desired time frame thanks to Varun and the Cin7 team.

Vantaggi: - Omnichannel inventory and order management.
- Easy to connect with Shopify, Amazon, ShipStation, etc.
- Ability to handle bill of materials and contract manufacturing.
- Ability to track actual costs, quantities, and locations of products by batch.
- Lower cost and reduced implementation time compared to ERP systems.
- Friendly and responsive sales and onboarding teams.

Inconvenienti: Cin7's user interface is not the most aesthetically pleasing or streamlined (somewhat cluttered and clunky compared to our previous inventory and order management software, Stitch Labs), but I'll take the superior functionality and flexibility over form.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 29/6/2021