Chi utilizza Cin7?

Grossisti, dettaglianti, importatori e produttori di prodotti leggeri multicanale si rivolgono a Cin7 quando hanno bisogno di un'unica piattaforma che consenta loro di contenere i costi mentre si espandono in nuovi mercati e aggiungono canali di vendita.

Cos'è Cin7?

Cin7 è una piattaforma di gestione automatizzata dello stock per i marchi che aumentano le entrate di oltre un milione di dollari. Cin7 sincronizza lo stock con le vendite e gli ordini su ogni canale di vendita fisico e online, automatizzando i processi di ordinazione per una maggiore efficienza. I marchi che vendono o distribuiscono prodotti utilizzano Cin7 per mantenere bassi i costi, avere margini e flusso di cassa elevati e tenere le scorte al giusto livello. Nota: Cin7 non è adatto per la gestione delle risorse.

Dettagli su Cin7

Cin7

http://www.cin7.com/

Fondata nel 2011

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Panoramica dei prezzi di Cin7

Cin7 non dispone di un piano gratuito.


Prezzo di partenza

Non specificato dal fornitore

Versione gratuita

No

Implementazione e assistenza di Cin7

Assistenza

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  • FAQ/Forum
  • Knowledge Base
  • Assistenza telefonica
  • Assistenza diretta 24 ore su 24
  • Chat

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mac (desktop)
  • Windows (desktop)
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formazione

  • Di persona
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  • Documentazione
  • Video

Caratteristiche di Cin7

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Le migliori alternative a Cin7

Altre alternative a Cin7

Recensioni su Cin7

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Valutazione complessiva

4,3/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,2
Servizio clienti 4,2
Caratteristiche 4,2
Rapporto qualità-prezzo 4,1

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Scrivi una recensione!
Vasili K.
MD
Industria edilizia, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    4 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 13/9/2020

"CIN7 ERP for a technical sales business"

Vantaggi: Intuitive process flow.
Nice fit with existing processes.
B2B Platform.
Customer Service.

Inconvenienti: No ability to digitally pick items in a warehouse

Risposta del fornitore

da Cin7 il giorno 15/9/2020

Hello Vasili,
Thank you for your review. We are happy to know that you found value in our software system and our support team.
We will share your feedback with the product team as we are always looking for improvements.

Sincerely,
The Cin7 Team

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 13/9/2020
Sean S.
Owner & IT Manager
Prodotti alimentari e bevande, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    4 /5
  • Facilità d'uso
    3 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    3 /5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/9/2019

"Extremely powerful inventory and order processing and logistic package"

Commenti: While challenging to learn and deploy, it's unique feature set and capabilities mean they don't have any one direct competitor and you'd have to piece together multiple platform and cloud services to get the same level of features and functionality.

Vantaggi: Cin7 has allowed us to integrate and resolve most of our order processing, logistics, inventory and accounting functions into one platform. The API integration into Xero is critical for our business. The reporting capabilities are very powerful and can be used to resolve a number of sales, inventory and regulatory reporting requirements. There really isn't any product on the market that rolls all these features into one package.

Inconvenienti: The price is very expensive and the learning curve is quite steep. The CRM functions are pretty light and need fleshing out. Of most concern were the surprisingly large number of bugs and errors in the reports. Support has been responsive and fixed most issues we have discovered in a timely fashion, but it has been surprising how many bugs we have identified and had to report. This left us feeling like we were paying to be a beta tester. As time goes on and the product matures, this should become less of an issue and I don't consider it a deal breaker, but Cin7 could really improve in this area.

Risposta del fornitore

da Cin7 il giorno 15/9/2019

Hi Sean,
Thank you for your review. We are glad to hear that you found value in our software system and support team.
We will share your feedback with the product team, as we are always looking for improvements.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 11/9/2019
Austin D.
Sales Manager
Industria edilizia, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 1/4/2021

"Great Product"

Commenti: We are new, but overall I am very satisfied.

Vantaggi: It is very simple to use, and my onboarding agent [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was very helpful.

Inconvenienti: No complaints yet. We are excited to further our testing and use of the product.

Risposta del fornitore

da Cin7 il giorno 13/4/2021

Hi Austin,

Thank you very much for your review! We are pleased to hear you've had a good onboarding experience and that our software is meeting your needs! Thank you for being a Cin7 customer!

Sincerely,
Erin (Marketing Team)

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 1/4/2021
Artem R.
President
Vendita al dettaglio, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    1 /5
  • Facilità d'uso
    1 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4 /5
  • Assistenza clienti
    1 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    1 /5
  • Consigliato
    0/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/7/2020

"Bugs & no support"

Commenti: I was very patient. We spent almost 2 months getting ready to go live. Paid them upfront. The day we went live our "pre-live" manager disappeared, post-live support is not there. They couldn't fix even one out of 3 failing connections. Nothing works, we're doing all the inventory on paper now.

Vantaggi: It has most of the features we need for our business. Integrations with all marketplaces we use and shipstation.

Inconvenienti: 3 out of 4 integrations failing. Basic functionality like order status updates when shipped via Shipstation fails. Wrong inventory pulled when items sold on marketplaces. Cin7 support admitted connection bugs but couldn't fix them for over 45 days now.

Risposta del fornitore

da Cin7 il giorno 14/7/2020

Hello Artem,
We're sorry to learn of the difficulty you've experienced resolving issues with our platform. With our recent change in leadership, we're making it a top priority to earn the confidence of all our customers. We know there's room for improvement, and we thank you for the patience you've shown so far. We will reach out to you directly to help resolve your issues.

Sincerely,
The Cin7 Team

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 3/7/2020
Suzanne V.
Operations Manager
Vendita al dettaglio, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/1/2021

"Cin 7 Supported a 112% Growth in Sales"

Commenti: Our onboarding was long as we had specific requirements we wanted to fulfil before going live. The implementation Specialized [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] was excellent, patient and accommodating while we established workflows and set up the data. When we moved to post-live Support we were handed to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] who was equally amazing in his support of our project. He always went above and beyond to answer our many questions in a timely fashion. We ran smoothly through Q4 with a growth of 112% in sales. Without Cin7 we would not have been able to fulfil the orders we the ease we did

Vantaggi: Once we were running the system is seamless. The inventory management is accurate and connects to our shopify sites (3) and NuOrder. We now have transparency of inventory across the organization. We were able to do small customizations to give us the detailed reporting we need in all departments of the business.

Inconvenienti: Support has been very good and are always quick to get to our questions. The hours are the only area of improvement I would suggest. For our business (retail/wholesale) we required longer than the suggested 6 week onboarding. I am very please Cin7 was able to accommodate this as now our system is exactly what we need with established workflows that can grow with our business. If we had not taken the extra time to get it right I anticipate the teams user experience would have been painful

Risposta del fornitore

da Cin7 il giorno 25/1/2021

Hi Suzanne,

Thank you for your review! We're pleased to know that Cin7 is already bringing value to your business and has met your expectations. Thank you for being a Cin7 customer!

Sincerely,
Erin (Marketing Team)

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 12/1/2021