Chi utilizza Act!?

Act! è un software CRM e di marketing automation che consente alle PMI che desiderano crescere di espandersi. A differenza di altre offerte, Act! è l'unica piattaforma collaudata che si adatta perfettamente alla tua impresa.

Cos'è Act!?

Act! facilita la crescita delle imprese, offrendo un set di strumenti CRM collaudati e di marketing automation avanzata. Il portafoglio di Act! comprende anche Act! 365, creato appositamente per gli utenti di Microsoft Office 365 alla ricerca di una soluzione CRM semplice con funzioni di e-mail marketing integrate. Da oltre 30 anni, Act! è pioniere nel mercato delle piccole e medie imprese e offre attualmente l'elevata funzionalità, l'impareggiabile flessibilità e l'eccezionale valore che lo rendono perfettamente adatto a ogni cliente.

Dettagli su Act!

Act!

http://www.act.com

Fondata nel 1987

Panoramica dei prezzi di Act!

Act! non dispone di un piano gratuito ma offre una versione di prova gratuita. La versione a pagamento di Act! è disponibile a partire da 25,00 USD/mese.

Video di Act!
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Prezzo di partenza

25,00 USD/mese

Versione gratuita

No

Prova gratuita

Implementazione

Cloud, SaaS, Web

Installazione eseguita - Windows

Formazione

Di persona

Live Online

Webinar

Documentazione

Assistenza

Orario lavorativo

Online

Caratteristiche di Act!

  • Accesso da dispositivi mobili
  • Archiviazione di documenti
  • Email Marketing
  • Gestione del territorio
  • Gestione delle attività
  • Integrazione dell'automazione del marketing
  • Integrazione della chat interna
  • Integrazione di social media
  • Lead Generation
  • Lead Scoring
  • Preventivi/Proposte
  • Segmentazione
  • Sistema di calendari e promemoria

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  • Analisi dati/Tracciamento ROI
  • CTA personalizzabili
  • Campagne di drip marketing
  • Contenuti dinamici
  • Intelligenza commerciale
  • Lead Scoring
  • Monitoraggio degli utenti di siti web
  • Pagine di destinazione/Moduli web
  • Search Marketing
  • Segmentazione
  • Social Marketing
  • Test A/B

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Le migliori alternative a Act!

Altre alternative a Act!

Recensioni su Act!

Stai visualizzando 5 di 629 recensioni

Nel complesso
3,7/5
Facilità d'uso
3,7/5
Servizio clienti
3,4/5
Caratteristiche
3,7/5
Rapporto qualità-prezzo
3,8/5
Thomas O.
Director, Business Development
Industria farmaceutica, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    5/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    2/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/5/2018

"Love the ease of use for both entering data and retrieving info"

Commenti: I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what that was - letter, Email, Phone Call, etc. and it allows me to connect important info to any of my clients, prospects, friends and family.

Vantaggi: The fact that I was able to use the product immediately with no instruction was a great pro. Entering data and retrieving info about a client is easy, and building history of calls, Email messages, letters in a record is great.

Inconvenienti: I am not happy with support as all they do is provide a fix when there is a problem, but not direction in how to build reports or use other functionality. I have had to fix the same problem with direction from their service group several times. If I ask for help with reports they tell me I need to find a consultant for that.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 7/5/2018
Paul B.
Managing Director
Produzione di apparecchi elettrici/elettronici, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    4/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    5/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    7/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 31/10/2019

"A GOOD STABLE BASE FOR CRM ... JUST WISH ENHANCING WAS A LITTLE EASIER"

Commenti: We need ACT, and it is the core of what we do. We would like to see ways that we can add depth and richness to a good platfrom

Vantaggi: I like the fact that a team of 5 can share effectively in real time, I like the ease of changing layouts and adding fields, and with Seamless the ablity to easily prdcue high quality documenation. It's link to outlook and ODBC is good and it is a stable, which being at the core of our business is a good thing

Inconvenienti: There are many things I think we could do to be more productive but can't, and we do see fields being changed or lost "by themselves". The web version was a poor version of the Pro, and we haven't been able to make it available when offline, which is a frustration.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 31/10/2019
Kathryn S.
CEO
Servizi ai consumatori, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    3/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    4/5
  • Assistenza clienti
    1/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4/5
  • Consigliato
    5/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 16/8/2020

"I have used this software sice ACT4"

Commenti: Its a Like hate relationship. I use to call it LOVE hate. Its just a LIKE now.

Vantaggi: The heritage base of this software is amazing. Its creators designed it to easily collect contact info was and is still unmatched. They thought of everything 20 years ago. They loved developing this software.
And Then ???

Inconvenienti: Every company that has owned ACT since Act 6 has treated it like an unwanted child. There is no pride attached to it. If it crashes support will get you and running. But if you run into a glitch in forms or something, your going to have to sail that ocean all alone

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 16/8/2020
Bud M.
President
Servizi finanziari, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
  • Valutazione complessiva
    3/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    2/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5/5
  • Consigliato
    3/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 16/4/2017

"22 year plus customer Sage / Act"

Commenti: Years ago Act software helped me build a tremendous mortgage business. Out of that experience, I am reaching out to offer some effective criticism to enhance your product. Good luck! Feel free to contact me anytime.

Vantaggi: I was probably one of the first purchasers of Act. It is a great program that needs a company to put some serious thought behind making it work better. After shopping several other CRM software's I still think it is above the rest in both user friendly and functionality. You price for the product is more than fair (in fact, I think low) but the software runs like it is somebody's part time job.

Inconvenienti: Customer service is the worst. The guys in India are great and I have nothing bad to say about them but is there some reason I need to sit on a phone 45 minutes waiting to speak to the representative? Again I think Act could be the CRM leader but I don't see much improvement over the past few years. The principles of this company have sat back and let opportunities walk by not focusing on the customers needs. With all the apps and technologies available Act should have more to offer.When I purchase a product I do not expect to have to spend hours chasing down my answers through videos.

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: SoftwareAdvice
  • Data della recensione: 16/4/2017
Cindy T.
Loan Officer
Servizi finanziari, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    4/5
  • Facilità d'uso
    5/5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3/5
  • Assistenza clienti
    2/5
  • Rapporto qualità-prezzo
    Nessuna recensione
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 25/7/2020

"This is a great place to start"

Vantaggi: If you're new to using a CRM or want to keep things very simple, this system can't be beat for the money. It does all the basics with ease.

Inconvenienti: If you want to dig deeper and do email campaigns or capture custom information, this isn't the best system to use. When my company stopped supporting it, I began to have a lot of problems operating the system, and the ACT support team was not very helpful. I spent hours trying to use the system and then had to give us and switch to another one. This happened right after I renewed for another year, and they did not want to refund me.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 25/7/2020