GetFeedback

Chi utilizza GetFeedback?

I marchi globali si affidano a GetFeedback e Salesforce per approfondimenti in tempo reale sui propri clienti.

Cos'è GetFeedback?

Con GetFeedback for Salesforce è possibile raccogliere automaticamente i feedback dei clienti nei punti di contatto critici del loro percorso. Aggiungi più contesto ai tuoi sondaggi, quindi inserisci i feedback in Salesforce, in modo da poter misurare preziose metriche dei clienti come NPS, CSAT o CES e intraprendere azioni intelligenti per migliorare l'esperienza del cliente. I clienti di GetFeedback vedono un aumento del 240% nei tassi di risposta e un'implementazione 7 volte più veloce rispetto ad altre piattaforme di esperienza clienti (Client eXperience, CX) per sondaggi.

Dettagli su GetFeedback

SurveyMonkey

https://www.getfeedback.com

Fondata nel 2013

Video di GetFeedback
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Panoramica dei prezzi di GetFeedback

GetFeedback dispone di un piano gratuito e offre una versione di prova gratuita.


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Implementazione e assistenza di GetFeedback

Assistenza

  • Orario lavorativo
  • Online

Implementazione

  • Cloud, SaaS, Web

Formazione

  • Live Online
  • Webinar
  • Documentazione

Caratteristiche di GetFeedback

  • Applicazioni di analisi dati
  • Domande discriminanti
  • Email Marketing
  • Libreria di domande
  • Logica di esclusione
  • Raccolta di risposte offline
  • Sondaggio sui visitatori del sito
  • Sondaggio tramite cellulare
  • Supporto per audio, immagini e video
  • URL di sondaggi personalizzati

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  • Segmentazione della clientela

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Le migliori alternative a GetFeedback

Altre alternative a GetFeedback

Recensioni su GetFeedback

Leggi tutte le recensioni

Valutazione complessiva

4,8/5

Punteggio medio

Facilità d'uso 4,8
Servizio clienti 4,7
Caratteristiche 4,7
Rapporto qualità-prezzo 4,6

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Chandler K.
Marketing
Risorse umane, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    9/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/7/2019

"GetFeedback is the premier tool for Salesforce friendly NPS and customer satisfaction monitoring"

Commenti: We have only used the free trial, but we will be continuing on to purchase the product so that we can monitor future customers during the sales process and understand areas that need improvement.

Vantaggi: GetFeedback has a robust design interface that makes it incredibly easy to design stunning, simple feedback surveys. Best of all, it integrates seamlessly with Salesforce and can be automated with corresponding triggers. GetFeedback offers multiple types of surveys to gather feedback, not just a basic 1 through 10 scale.

Inconvenienti: It doesn't fully integrate with some of the other applications we use, but these are fairly specific tools and some do not even have open APIs.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 9/7/2019
Jordan C.
Salesforce Product Manager
Servizi e tecnologie dell'informazione, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    4 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/8/2019

"Best Survey tool for Salesforce"

Vantaggi: GetFeedback allows us to create Survey very easily and quick. There is a ton of features like customized path for each question, multilanguage and the best : Salesforce Integration!
Salesforce Integration from GetFeedback is really easy to use and fully customizable. You can set-up everything from GetFeedback and reload easily integrations errors. Love it !

Inconvenienti: GetFeedback business model is quite expensive, hard to afford for many businesses.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 20/8/2019
Utente Verificato
Marketing Automation Project Manager
Servizi e tecnologie dell'informazione, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
  • Valutazione complessiva
    3 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    3 /5
  • Assistenza clienti
    3 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    2 /5
  • Consigliato
    5/10
  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 27/5/2020

"Easy-to-use but extremely expensive"

Commenti: Overall experience is goot. It serves the purpose, it's really easy to implement and the surveys look really professional! On the other hand, price with Salesforce integration is massive, designs are not that customisable and you need to stick to the predefined options to build the surveys.

Vantaggi: Getfeedback is a feedback platform owned by SurveyMonkey. It's main advantage from its competitors is that it has a native connector to integrate it to Salesforce. It's very easy to set-up the connector and start collecting surveys from contacts and push the information collected to Salesforce. Surveys are really easy to be set-up and the look great! Almost all the options are predefined options (Drag&Drop) so you cannot customise it 100% but don't need a technical profile to create them, which is great!

Inconvenienti: Very expensive if you want to have the Salesforce connection. Also I think the customisation of the surveys is a bit poor, there should be an option to edit CCS, HTML, etc. Also a bit more of flexibility on the CTAs and the kind of questions you want to include in your surveys would be much appreciated!

  • Fonte della recensione 
  • Fonte: GetApp
  • Data della recensione: 27/5/2020
Joe G.
Church Communications Training
Servizi finanziari, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    5 /5
  • Consigliato
    10/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/7/2019

"A rare combination of quality and value"

Commenti: GetFeedback is very easy to use, but also powerful. It's possible to create surveys quickly, but it's also possible to dig in to some very advanced features.

Vantaggi: The level of conditionality that can be introduced to surveys, as well as the ease of use for survey participants.

Inconvenienti: If anything, it could be a little cheaper, but I'd really struggle to criticise this software!

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 16/7/2019
Utente Verificato
Founder
Marketing e pubblicità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
  • Valutazione complessiva
    5 /5
  • Facilità d'uso
    5 /5
  • Caratteristiche e funzionalità
    5 /5
  • Assistenza clienti
    5 /5
  • Rapporto qualità-prezzo
    4 /5
  • Consigliato
    8/10
  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 13/12/2018

"Collect customer feedback with ease"

Vantaggi: I have used several customer and user feedback tools over the years. GetFeedback is one of the best tools that I have ever used. It comes loaded with tons of features that you don't find with most of the other feedback tools. Love it for its features. Besides, it lets you collect feedback across multiple channels including email, text, website, mobile, and social media. There are several survey themes to choose from which lets you create a survey in a couple minutes. No issues whatsoever. The user interface and dashboard is super-intuitive. Lastly, the analytics let reporting a piece of cake.

Inconvenienti: A bit pricey for small businesses and startups but it pays off. The price is the only hurdle that might stop someone from going for GetFeedback.

  • Fonte della recensione 
  • Data della recensione: 13/12/2018