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Cos'è Bizimply?

Bizimply è specializzata in soluzioni di gestione di persone e operazioni per imprese titolari di strutture ricettive e negozi di vendita al dettaglio multisede. Collega tempi e presenze, programmazione, risorse umane ed elaborazione delle buste paga in un'unica soluzione di facile utilizzo. Riducendo e gestendo i costi del personale, fornisce anche soluzioni per gestire meglio le operazioni quotidiane per te e il tuo team, facendoti risparmiare immediatamente tempo e denaro. Prenota oggi stesso la tua demo gratuita di Bizimply.

Chi utilizza Bizimply?

Ristoranti, caffè, caffetterie, gastronomia, negozi, bar, club, pub, chioschi, resort, saloni, spa, hotel, pensioni: qualunque posto che abbia bisogno di gestire la forza lavoro a ore.

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Bizimply

Bizimply

4,6 (137)
100,00 £
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
57
8
4,6 (137)
4,4 (137)
4,7 (137)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
5,00 €
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
342
46
4,5 (273)
4,2 (273)
4,3 (273)
Le barre di valutazione verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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Funzionalità più votate
Accesso offline
Importazione/Esportazione di dati
Strumenti collaborativi
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Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Distribuzione di programmi
Pianificazione del personale
Paylocity
Funzionalità più votate
Accredito diretto
Database impiegati
Gestione delle buste paga
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Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Distribuzione di programmi
Pianificazione del personale
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Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Database impiegati
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Funzionalità più votate
Accredito diretto
Database impiegati
Gestione delle buste paga
Connecteam
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Monitoraggio ore online
Pianificazione del personale

Recensioni su Bizimply

Punteggio medio

Nel complesso
4,6
Facilità d'uso
4,6
Servizio clienti
4,7
Caratteristiche
4,4
Rapporto qualità-prezzo
4,4

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
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4%
2
1%
Joel
Joel
Marketing Manager (UK)
Utente LinkedIn Verificato
Industria alberghiera, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Bizimply -- Road to scheduling and tracking

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Ease of access and managing your employees through the app is one of the best pros of this app.

Aspetti negativi:

Not able to select information on the Bizimply app. For eg: selecting an email or phone number

Chris
OD (UK)
Industria alberghiera, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

review

4,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

the software has the following benefits:- ease of inputting employees for scheduling.- easy to read schedule with colour co ordination for different roles - compliant clock in and out

Aspetti negativi:

it does not allow for contract verification and handling. this is not linked to our recruitment page.

stefano
Shop Manager (Irlanda)
Vendita al dettaglio, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

it would be nice to be given an opportunity to check other solutions...

3,0 2 anni fa

Commenti: so ... so

Aspetti positivi:

easy to make a roster easy to change a roster

Aspetti negativi:

it was given to me I didn't have a choice

Naveed
Kitchen manager (Irlanda)
Prodotti alimentari e bevande, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

love this amazing software

5,0 2 anni fa

Commenti: it is just fantastic overall i just loved it

Aspetti positivi:

i like features which i can use to make roaster for next week

Aspetti negativi:

everything is fine but may be you guys can make some changes it will make our lofe more easy like some featuers for time cards and more other stuff

Mya
cashier (UK)
Produzione di alimenti, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Great software really user friendly

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

The software is great, especially if you are an employee getting your timesheets. The online software is great, it works really well for scheduling time off and the work schedules are really well laid out. The mobile application is also great as an employee as you can check your schedule on the go and you receive notifications if there are any changes to the schedule which is helpful

Aspetti negativi:

The software could do with some design updates, other than that it works really well, it just looks a little dated

Brady
Sales Assistant (Irlanda)
Vendita al dettaglio, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Excellent service

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

The ease of use and the mobile app availability

Aspetti negativi:

There were very few features which I found problematic with the service

Binu
Shift Leader (UK)
Produzione di alimenti, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Useful for managing a team

5,0 2 anni fa

Commenti: Payroll and time off management

Aspetti positivi:

Easy to use, Time and Holiday real time tracking and easy payroll information

Aspetti negativi:

warning can be given if someone is working more than scheduled

Tonya
PSC (UK)
Ospedali e sistemi sanitari, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Simply the best

5,0 2 anni fa

Commenti: Bizimply is user friendly software which we are using on daily basis on many levels. Wouldn't change it for anything else. All our employees found it easy to use and app in phone is very simple and helpful.

Aspetti positivi:

I adore the simplicity of Bizimply. It's so easy to use and it plays such an important role in our office.

Aspetti negativi:

Can't say anything negative, but if I would have to say one thing, it's the color scheme.

Ivars
Business Development manager (Irlanda)
Prodotti alimentari e bevande, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

My thoughts

4,0 2 anni fa

Commenti: i will rate 6 out of 10

Aspetti positivi:

I like on computer that it is easy to use

Aspetti negativi:

App for management, i dont like that you cannot see more information in it. very limited

Paige
Shift Runner (UK)
Prodotti alimentari e bevande, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

bizimply review

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

its really simple to use, straight foward

Aspetti negativi:

i havent found anything i least like about this software

caoimhe
cafe manager (Irlanda)
Prodotti alimentari e bevande, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Easy to use

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

I really like how easy it is to access everything on my dashboard

Aspetti negativi:

there is nothing about this software that i do not like

Samuel
Purchasing Assistant (UK)
Arredamento, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Easy to use

4,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

It's simple and easy to use for clocking in and out

Aspetti negativi:

Sometime it lags and has difficulty logging in and out

Daniel
Store Manager (Irlanda)
Vendita al dettaglio, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

great ex.

4,0 2 anni fa

Commenti: great

Aspetti positivi:

clock in reports, ability to track info as a store

Aspetti negativi:

nothing to dislike works well with android and ios

Gabby
Registered Manager (UK)
Ospedali e sistemi sanitari, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Great software

5,0 2 anni fa

Commenti: great experience!

Aspetti positivi:

the online schedules are great and make looking at the rota's easy and its really useful to be able to send out to staff

Aspetti negativi:

sometimes when creating the schedules the system can run a little slow so this could be better

sarah
manager (UK)
Industria alberghiera, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

honest review

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

the schedule and information on the dash boards

Aspetti negativi:

the holiday alowwance is sometimes not to useful

Aaishwarya
Payroll Analyst (UK)
Contabilità, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Bizimply Feedback

4,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

As a payroll analyst I personally use it for timesheets for all the employees and new starters. And I really appreciate the way it is provided to us in a very easy way.

Aspetti negativi:

No Comments. As such I have not faced any difficulties in using Bizimply.

James
Manager (Irlanda)
Industria alberghiera, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Regular user of bizimply in small department

4,0 2 anni fa

Commenti: Its been great and very easy to use

Aspetti positivi:

Being able to see all staff clocking in live from my mobile is very useful

Aspetti negativi:

the drag and drop form of making schedules can be slow

Jonathan
Assistant Manager (Irlanda)
Telecomunicazioni, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Telecommunications Bizimply Review

5,0 3 anni fa

Commenti: other than the drop in the connection on the product in the store I have no fear using this product and would highly recommended to any other company

Aspetti positivi:

To be able to access the Bizimply product from the app is a real plus I must say. I have had a few times I needed to adjust the a schedule or two on the go

Aspetti negativi:

The issue I have is that there is a constant drop on the app on the device we are using. it does not move from the premise and is always on the WiFi, but the Bizimply app will sometimes not work for an hour or so to connect to the network

Darioush
Operations Manager (UK)
Ristoranti, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

What did we do without it

5,0 2 anni fa

Commenti: Amazing programme and with continuous development it has saved us money and made a mundane part of our Operation that little more easier and interactive

Aspetti positivi:

Bizimply acts as our full HR Management. We can track attendance, holidays, training and forecasts. Its a great all in one programme and very user friendly.

Aspetti negativi:

Theres nothing that I least like. I think all the functions are fantastic

Risposta di Bizimply

2 anni fa

Hi Darioush, Thank you for this amazing review, we are overjoyed you are enjoying our product!

Eimear
Operations Manager (Irlanda)
Gestione formativa, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Bizimply Review

4,0 3 anni fa

Commenti: Liz is always on hand to help when required- very efficent. She has taken all queries and suggestion on board and has implemented some of these alredy which really benefit the company.

Aspetti positivi:

The timecard managment is great- managers can approve their teams hours and payroll can directly pull this information. You can see at a glance what colleagues are present in what location on a daily basis. Great reminders about training required, up & coming anniversary's etc.

Aspetti negativi:

Leaver dates cannot be added until after the coleague leaves.

Bud
Head of Operations (UK)
Industria alberghiera, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Outstanding Labour Management Tool

5,0 2 anni fa

Commenti: It has been a fantastic two years with Bizimply and we have managed to effectively utilize all the functions and saved a lot too. Highly recommend it to all companies and organizations. [SENSITIVE CONTENT] have been super helpful as well.

Aspetti positivi:

User-friendly, Accessibility, real-time data management

Aspetti negativi:

Labour transferring (Expected in the next update), Customer dashboard option

Risposta di Bizimply

2 anni fa

Hi Bud, Absolutely delighted you have enjoyed using our Product the last few years! ����

Andrew
Director (Irlanda)
Prodotti alimentari e bevande, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Ease of use

5,0 2 anni fa

Commenti: Brilliant

Aspetti positivi:

Exceptionally easy to use, never an issue

Aspetti negativi:

Not applicable, can’t think of a feature to mention

Risposta di Bizimply

2 anni fa

Hi Andrew! Thank you so much for this review we are delighted to hear you have had a great time using our product ����

Alex
General Manager (Irlanda)
Prodotti alimentari e bevande, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

"Bizimply at Slatterys Pub D4! its our Perfect Productivity Barometer!"

5,0 8 anni fa

Commenti: Implemented Bizimply in Dec 2014 and now I could not live without it. From the start it was extremely easy to use and set up and just like any software you get out what you put in. I delegated the scheduling to middle management and concentrated on the employee database, monitoring attendance and productivity and building up a history of daily shifts by logging details once a week. I also used teh employee database to record data from staff revies held every 3/6 months. This historical data which shows sales, hours used and labour costs is now my "Productivity Baramoter" I am able to forecast the revenue and required labour and incentivise my staff to deliver on the optimum Sales Per Labour Hour rate (I now know it) that will deliver the maximum return in the most sustainable way. In our industry we cannot afford to sprint from Monday to Sunday, it's a marathon from January to December!

Aspetti positivi:

Ease of use, I can open multiple windows at the same time, great support, nice GUI, good pricing and easy to find invoices, they understand our industry, continuously improves functionality.

Aspetti negativi:

Lack of colour or shift type differentiation

Elli
Events Manager (UK)
Industria alberghiera, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Prova gratuita
Fonte della recensione

Review from Food Creations

5,0 3 anni fa

Commenti: The benefits would be the easiness of creating the schedule and being able to copy certain hours from previous schedules and having all the payroll informaiton completed for us

Aspetti positivi:

The main product is extremely easy to use and implement into our daily routine. The staff can easily clock in and out from their own phone and the GPS feature helps us ensure that all employees are in the building when doing so. The set up was really straight forward and had a thorough run through of the whole product from a Team Member through Zoom which was really helpful as I was able to ask any questions straight away! The information that the product gives is really beneficial as it saves us having to count up all employee hours and work out rates of pay and overall wages to send to our accountant as all this information is already done for us through Bizimply.

Aspetti negativi:

The thing that could be improved is that if an employees shift was changed once the schedule was published is that the employee could get a notification telling them what their shift has been changed to.

Declan
Contracts Manager (Irlanda)
Ingegneria civile, 51-200 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Review

5,0 2 anni fa

Aspetti positivi:

Ease of use of the software to record employee attendance

Aspetti negativi:

Maybe add a feature where employees can upload their training records

Risposta di Bizimply

2 anni fa

Hi Declan, thank you for your feedback we delighted you are enjoying our product!