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Cos'è Striven?

La tua soluzione di gestione aziendale multifunzione basata sul cloud. Striven è subito pronto all'uso per la tua azienda. Grazie a contabilità completamente integrata, funzioni per CRM, stock, gestione dei progetti e risorse umane è il software di cui hai veramente bisogno. Gli oltre 20 anni di esperienza dell'azienda nell'aiutare le imprese ad avere successo sono confluiti in una singola e potente piattaforma che collega e migliora i tuoi principali processi aziendali. Striven è lo strumento di gestione aziendale completo più conveniente disponibile.

Chi utilizza Striven?

Piccole e medie imprese.

Striven Software - 1
Striven Software - 2
Striven Software - 3
Striven Software - 4

Hai dubbi su Striven? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Striven

Striven

4,8 (116)
35,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
266
3
4,6 (116)
4,7 (116)
4,8 (116)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
2,00 €
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
38
Nessuna integrazione trovata
4,5 (13)
4,6 (13)
4,8 (13)
Le barre verdi mostrano il prodotto con il risultato migliore in base alla valutazione media e al numero di recensioni.

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PerformOEE Smart Factory Software
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Axelor
Funzionalità più votate
Fatturazione e contabilizzazione
Gestione dell'inventario
Gestione finanziaria
Total Office Manager
Funzionalità più votate
Gestione degli ordini di lavoro
Gestione delle spedizioni
Programmazione
Bitrix24
Funzionalità più votate
Automazione del marketing
Banca dati cliente
Prenotazioni online
Cin7 Core
Funzionalità più votate
Controllo dell'inventario
Gestione dell'inventario
Monitoraggio dell'inventario
QuickBooks Desktop Enterprise
Funzionalità più votate
Contabilità
Reddito e stato patrimoniale
Rendicontazione finanziaria
HubSpot CRM
Funzionalità più votate
Database contatti
Gestione contatti
Gestione di potenziali clienti
QuickBooks Online Advanced
Funzionalità più votate
Contabilità
Conto profitti e perdite
Cronologia delle fatture

Recensioni su Striven

Punteggio medio

Nel complesso
4,8
Facilità d'uso
4,6
Servizio clienti
4,8
Caratteristiche
4,7
Rapporto qualità-prezzo
4,7

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
80%
4
20%
David
David
CFO (USA)
Utente LinkedIn Verificato
Settore automobilistico, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 1 anno
Fonte della recensione

Alternative considerate:

One Shop Stop for Running our Distribution Business

5,0 4 anni fa

Commenti: The efficiency and time saved (increase productivity and professionalism) being able to leverage the e-doc storage capabilities, improved and increase sale force productivity through the sales pipeline management and the integration of an accounting package with all the other needs of a small business like our makes us a huge fan of this software and company. The value blows anything else we have ever tried in the 30 years of being in the automotive industry and distribution.

Aspetti positivi:

Integration of an Accounting System, CRM, Customer Portal and electronic data filing system.

Aspetti negativi:

While they are consistently making marked improves ever couple of months to the user interface, there's still quirky things in various modules that aren't as intuitive as they could be.

Utente Verificato
Utente LinkedIn Verificato
Logistica e catena di approvvigionamento, 501-1.000 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Enterprise Single Solution - Convergence into ONE cloud application!

5,0 4 anni fa

Commenti: Excellent, great customer service, end to end and complete 360 degree view of our company is support from HARDWARE and infrastructure (legacy servers) to new sites inter office connections over SDWAN , and back into our virtualized services - running VMware, we use Striven to support core business, and improve productivity with a tool bag of useful web based features.

Aspetti positivi:

Speed, security, friction-less user interfaces, presentation, compatibility across browsers and Operating Systems. Support for all divisions, branches, and multi site complexity.

Aspetti negativi:

Not much, anything that was missing can be handled with Agile speed to market with new releases or custom changes.

Lori
CEO (USA)
Contabilità, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Highly Recommended if you are looking to save time.

4,0 anno scorso

Commenti: Customer Service is outstanding. I am only starting to dig into everything Striven has to offer. But what I have done so far has saved me valuable time in my bookkeeping business. Highly Recommend

Aspetti positivi:

Task manangement feature is the part of Striven I enjoy most. It has saved my valuable time along with making sure nothing falls through the cracks

Aspetti negativi:

Customizing reports but I struggle with this in a lot of softwares

Blake
Managing Director (USA)
Difesa e industria spaziale, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Excellent, Comprehensive ERP

5,0 4 anni fa

Commenti: We on-boarded with striven in the summer of 2019. Getting the data out of our previous system was the largest hurdle. This is a well ran tech company, it is unlike most software in which you have no or limited support. Striven will help get it set-up and operational.

Aspetti positivi:

Striven is an agile accounting and ERP system. It has the accounting features you need, but also adds project management via tasks and project management tools. Further, customer relationships can be managed via the CRM tool as well as automated and triggered email blasts. The inventory system allows for a detailed BOM, but gives flexibility to adjust values as needed. Its a great system.

Aspetti negativi:

This software does everything, really. With that comes at a price of getting familiar with the system. It took our staff some time to learn where everything is. The menu is well thought out, but when you have a high amount of features, you have to learn where everything is at before you can zoom around the system with speed.

Ashley
Manager (USA)
Servizi ai consumatori, 11-50 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Far beyond our expectations

5,0 3 anni fa

Commenti: The staff have been wonderful to work with. They are very direct with there vision, feature capability, and direction of software. There support team have been very crucial in helping us get started with our migration. The overall software has been very well developed and functionality has already saved hours of time in our day to day operations.

Aspetti positivi:

I love the customization of this software. I can treat any report that narrows down exactly the info I need for invoicing, quoting, part management and more. In the few short months we have used it and very little training I have been able to navigate this system and save myself hours of unnecessary data entry. The ease of use and import has been a huge highlight to this software. They are constantly putting forth effort to make this software improved in function and reliability.

Aspetti negativi:

Consistency within features that do not go parallel through out the software. Some of the reports could have cross data to give a more comprehensive report however they said this maybe in a future feature release. Reports are still extremely powerful.