Da 15 anni aiutiamo le aziende italiane
a scegliere i migliori software

Cos'è Zen Planner?

Questo software completo per la gestione degli iscritti alla palestra fornisce tutto il necessario per trasformare la passione in un'impresa di successo. Con elaborazione dei pagamenti e fatturazione automatica, siti web integrati per la generazione di potenziali clienti, pianificazione, vendita al dettaglio, automazioni, app per iscritti e personale, report dettagliati e altro ancora, questa soluzione fornisce tutto il necessario per crescere, coltivare e trattenere gli iscritti.

Chi utilizza Zen Planner?

Titolari di imprese di fitness che desiderano trascorrere il loro tempo facendo ciò che amano e condividendo la propria passione invece di sedersi dietro una scrivania a svolgere il lavoro amministrativo necessario per gestire un'impresa.

Zen Planner Software - 1
Zen Planner Software - 2
Zen Planner Software - 3
Zen Planner Software - 4
Zen Planner Software - 5

Hai dubbi su Zen Planner? Confrontalo con una delle alternative più popolari

Zen Planner

Zen Planner

4,3 (246)
99,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
73
6
4,1 (246)
4,3 (246)
4,5 (246)
VS.
Prezzo di partenza
Prezzi
Caratteristiche
Integrazioni
Facilità d'uso
Rapporto qualità-prezzo
Servizio clienti
89,00 USD
mese
Versione gratuita
Prova gratuita
177
13
4,6 (151)
4,7 (151)
4,8 (151)

Altre alternative interessanti a Zen Planner

GymMaster
Funzionalità più votate
Banca dati di iscritti
Elaborazione di pagamenti
Rinnovo delle iscrizioni
Kicksite
Funzionalità più votate
Gestione degli studenti
Gestione delle presenze
Per arti marziali
RhinoFit
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Elaborazione di pagamenti
Gestione delle iscrizioni
RainMaker
Funzionalità più votate
Classificazione delle cinture
Gestione delle presenze
Gestione di corsi
TeamViewer
Funzionalità più votate
Accesso/Controllo remoto
Chat dal vivo
Condivisione dello schermo
Square Payments
Funzionalità più votate
Elaborazione di carte di debito/credito
Elaborazione di pagamenti
Sicurezza dei dati
Genbook
Funzionalità più votate
Accesso da dispositivi mobili
Prenotazioni online
Sincronizzazione dei calendari
EZFacility
Funzionalità più votate
Banca dati di iscritti
Elaborazione di pagamenti
Rinnovo delle iscrizioni
AAC
Funzionalità più votate
Le funzionalità di questo prodotto non hanno ancora ricevuto valutazioni dagli utenti.

Recensioni su Zen Planner

Punteggio medio

Nel complesso
4,3
Facilità d'uso
4,1
Servizio clienti
4,5
Caratteristiche
4,1
Rapporto qualità-prezzo
4,3

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

5
58%
4
26%
3
9%
2
4%
1
4%
claudio
personal (Italia)
Sport, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

un app per personal

5,0 anno scorso

Aspetti positivi:

è un software che permette di fare schede con semplicità

Aspetti negativi:

non riesco a salvare bene la scheda e tenerla a portata di mano

Jody
Jody
Head Teaching Professional (Canada)
Utente LinkedIn Verificato
Sport, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Very Helpful Customer Service!!!

5,0 5 anni fa

Commenti: Zen Planner software has enabled our company to introduce a program to our customers in a seamless fashion. Their customer service was vital in helping us with this process.

Aspetti positivi:

The software is very slick and versatile!

Aspetti negativi:

There was a lot to learn that I wasn't familiar with.

Risposta di Daxko

5 anni fa

Happy to hear it - thanks Jody!

Itzak
CEO/Owner (USA)
Sport, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Perfect for managing a martial arts studio

5,0 3 anni fa

Commenti: I was really impressed on how well they understand how martial art schools work. The software takes into account everything you need to keep your school running - from scheduling out classes students reserve for, to taking payments and setting up merchant accounts, to desk check-in software, to students having their own portal to track their membership and status. Customer support was very helpful during the onboarding.

Aspetti positivi:

You can tell this software was designed for martial artists. One of my favorite things you can do is designate belt rankings to students, and design your system in a way that when a student is ready to test for the next belt, whether its the amount of time they've been training with the studio, to achieving certain skills required, Zen Planner notifies you and helps you plan belt testing. I loved that they recognize how important it is for martial art schools to know where students rank. I was able to plan out all my belts, what skills are required and minimum of time with the school they need to have to test. Most gym software don't recognize all the small nuances that martial art schools need to track where their students stand.

Aspetti negativi:

The apps for desk login can be a little buggie sometimes and require an update or reset the iPad to get the software to work.

Risposta di Daxko

3 anni fa

Thank you so much for your review. We are proud to empower and serve martial arts communities around the globe.

Michael
Program Director (USA)
Salute, benessere e fitness, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Worst customer service possible

2,0 3 anni fa

Commenti: Zen Planner is absolutely the worst. I decided to go with a different program and half way through the porting process we thought it would be simpler to simply stay with Zen Planner. Nope, they never called us back.

Aspetti positivi:

I really didn't like anything about it. It was overly complicated, redundant and the same glitches existed for years.

Aspetti negativi:

It was hard to maintain an idea of what our client base actually was. Some clients were counted twice. We had to check 3 different areas to make sure our billing was going through.

Teagan
Assistant Opperational Manager (USA)
Salute, benessere e fitness, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Finally Found the Right System

5,0 4 anni fa

Commenti: This software has made this much more simple and allowed us to enhance our customers experience in our facility!

Aspetti positivi:

-Set up was detailed step by step process and had video reviews that our staff could go back to -Customer service is the best that we have seen -Hotline always has a person you can talk to (have answered every question we have had and has taught us how to solve the problem should it ever come up again) - Hotline is available 7am-7pm -Email (you can send a detailed email and have it answered within one business day) - Our on-boarding assistant fallowed up with us after a month to make sure everything was running - Has easy quick reporting - Great schedule (imbeds into website so you do not have to leave company page) -Great point of sale (imbeds into website so you do not have to leave company page) - Mobil app is simple for customers and makes scheduling simple

Aspetti negativi:

online mobil site cannot work with out cookies which most smart phones automatically disable so we needed to send out an email with instructions on how to enable them

Risposta di Daxko

4 anni fa

Thank you for the review, Teagan! We're glad you've found the right system for your business!