Cos'è Zen Planner?

Questo software completo per la gestione degli iscritti alla palestra fornisce tutto il necessario per trasformare la passione in un'impresa di successo. Con elaborazione dei pagamenti e fatturazione automatica, siti web integrati per la generazione di potenziali clienti, pianificazione, vendita al dettaglio, automazioni, app per iscritti e personale, report dettagliati e altro ancora, questa soluzione fornisce tutto il necessario per crescere, coltivare e trattenere gli iscritti.

Chi utilizza Zen Planner?

Titolari di imprese di fitness che desiderano trascorrere il loro tempo facendo ciò che amano e condividendo la propria passione invece di sedersi dietro una scrivania a svolgere il lavoro amministrativo necessario per gestire un'impresa.

Dove si può implementare Zen Planner?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobile), iPhone (mobile), iPad (mobile)

Informazioni sul fornitore

  • Daxko
  • Sede: Birmingham, USA
  • Fondata nel 2006
  • Assistenza telefonica
  • Chat

Disponibilità per Paese

Australia, Canada, Nuova Zelanda, Stati Uniti

Lingue

inglese

Informazioni sul fornitore

  • Daxko
  • Sede: Birmingham, USA
  • Fondata nel 2006
  • Assistenza telefonica
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Lingue

inglese

Video e immagini di Zen Planner

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Caratteristiche di Zen Planner

  • App per dispositivi mobili
  • Automazione del marketing
  • Banca dati di iscritti
  • Classificazione delle cinture
  • Comunicazione con i membri
  • Directory degli iscritti
  • Elaborazione di pagamenti
  • Email Marketing
  • Fatturazione e contabilizzazione
  • Gestione degli studenti
  • Gestione dei calendari
  • Gestione dei team
  • Gestione dei visitatori
  • Gestione del personale
  • Gestione delle applicazioni
  • Gestione delle iscrizioni
  • Gestione delle presenze
  • Gestione delle quote
  • Gestione di contratti/licenze
  • Gestione di corsi
  • Gestione eventi
  • Monitoraggio delle presenze
  • Pagamenti online
  • Per arti marziali
  • Pianificazione delle lezioni
  • Portale clienti
  • Portale degli iscritti
  • Prenotazioni online
  • Programmazione appuntamenti
  • Punto di vendita
  • Registrazione online
  • Rendicontazione e analisi statistiche
  • Rinnovo delle iscrizioni
  • Tipologia di membri iscritti

Alternative a Zen Planner

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Recensioni su Zen Planner

Punteggio medio

Nel complesso
4,3
Facilità d'uso
4,1
Servizio clienti
4,4
Caratteristiche
4,1
Rapporto qualità-prezzo
4,3

Recensioni per dimensioni dell'azienda (numero di dipendenti)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trova recensioni per valutazione

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Jody B.
Jody B.
Head Teaching Professional (Canada)
Utente LinkedIn Verificato
Sport, 201-500 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Very Helpful Customer Service!!!

5 3 anni fa

Commenti: Zen Planner software has enabled our company to introduce a program to our customers in a seamless fashion. Their customer service was vital in helping us with this process.

Aspetti positivi:

The software is very slick and versatile!

Aspetti negativi:

There was a lot to learn that I wasn't familiar with.

Risposta di Zen Planner

3 anni fa

Happy to hear it - thanks Jody!

Itzak L.
CEO/Owner (USA)
Sport, Lavoratore autonomo
Ha utilizzato il software per: 6-12 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Perfect for managing a martial arts studio

5 anno scorso

Commenti: I was really impressed on how well they understand how martial art schools work. The software takes into account everything you need to keep your school running - from scheduling out classes students reserve for, to taking payments and setting up merchant accounts, to desk check-in software, to students having their own portal to track their membership and status. Customer support was very helpful during the onboarding.

Aspetti positivi:

You can tell this software was designed for martial artists. One of my favorite things you can do is designate belt rankings to students, and design your system in a way that when a student is ready to test for the next belt, whether its the amount of time they've been training with the studio, to achieving certain skills required, Zen Planner notifies you and helps you plan belt testing. I loved that they recognize how important it is for martial art schools to know where students rank. I was able to plan out all my belts, what skills are required and minimum of time with the school they need to have to test. Most gym software don't recognize all the small nuances that martial art schools need to track where their students stand.

Aspetti negativi:

The apps for desk login can be a little buggie sometimes and require an update or reset the iPad to get the software to work.

Risposta di Daxko

anno scorso

Thank you so much for your review. We are proud to empower and serve martial arts communities around the globe.

Fyonna V.
Owner (Canada)
Servizi e attività ricreative, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione
Fonte: SoftwareAdvice

[SENSITIVE CONTENT] the Onboarder is FANTASTIC, I am so impressed

5 3 settimane fa Nuova

Commenti: so far so awesome

Aspetti positivi:

We had challenges with paysafe integration, and [SENSITIVE CONTENT] stepped in to fix, I am running a busy studio plus teaching/coaching and she was a dream to work with ( I was not), such an asset to Zen,

Aspetti negativi:

color schemes, and the time it took to imput information that was just not a skillset i had, I learned and I am glad it took time

Liz M.
CEO (USA)
Sport, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: Più di 2 anni
Fonte della recensione

Used it for three years - feature rich but hard to use

3 anno scorso

Commenti: We switched from Mindbody to Zenplanner and used it for three years. Zenplanner is chock full of features (other than membership discounts, as mentioned above), but it's so full of features that it becomes clunky and hard to use. I could do just about anything from my admin account, but my fellow coaches who spent less time in it had a harder time working with it. Customers also struggled a lot. We have now switched to Upper Hand, and while it has fewer features and the reports aren't as good, our customers are actually booking their own classes instead of making me do it.

Aspetti positivi:

I was the primary account administrator, and I could fix just about anything retroactively. Once you really know your way around, it's got almost everything you could think to want. There are a lot of customization options for emails you can send your customers, and it was easy to check which emails an individual had opened. The reports were great. Best reporting I've seen, and it's pretty much the only thing I'll miss. Support was good - very responsive, with multiple ways to contact them. I also appreciated the discounts they gave businesses at the start of the COVID shutdowns.

Aspetti negativi:

The software was very difficult for customers to use, so much that about half of our parents (and a couple of our coaches) just wanted me to do everything for them. Doing so on my end was time-consuming. Zenplanner offers some options to integrate with our existing website, but it didn't work in every circumstance. What customers could do from our primary domain was pretty limited, and it wasn't easy to switch back and forth between our site and the ZP site. Zenplanner does not offer automatically-applied membership discounts, so we had to have customers use offer codes. Membership discounts (such as on retail or private lessons) are pretty standard in fitness businesses and not having that option was a major pain. There was no way to easily see which coaches had availability at which times.

Teagan K.
Assistant Opperational Manager (USA)
Salute, benessere e fitness, 2-10 dipendenti
Ha utilizzato il software per: 1-5 mesi
Fonte della recensione

Alternative considerate:

Finally Found the Right System

5 3 anni fa

Commenti: This software has made this much more simple and allowed us to enhance our customers experience in our facility!

Aspetti positivi:

-Set up was detailed step by step process and had video reviews that our staff could go back to -Customer service is the best that we have seen -Hotline always has a person you can talk to (have answered every question we have had and has taught us how to solve the problem should it ever come up again) - Hotline is available 7am-7pm -Email (you can send a detailed email and have it answered within one business day) - Our on-boarding assistant fallowed up with us after a month to make sure everything was running - Has easy quick reporting - Great schedule (imbeds into website so you do not have to leave company page) -Great point of sale (imbeds into website so you do not have to leave company page) - Mobil app is simple for customers and makes scheduling simple

Aspetti negativi:

online mobil site cannot work with out cookies which most smart phones automatically disable so we needed to send out an email with instructions on how to enable them

Risposta di Zen Planner

3 anni fa

Thank you for the review, Teagan! We're glad you've found the right system for your business!