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Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Cos'è Salesforce Marketing Cloud Account Engagement?
Scopri Salesforce Pardot: CRM di automazione del marketing B2B molto efficiente. Pardot consente ai team di marketing e vendita di collaborare per coinvolgere gli acquirenti, concludere affari e sviluppare relazioni. La gestione dei lead di Pardot include integrazione del CRM, e-mail marketing, sviluppo dei lead, lead scoring e creazione di report sul ROI. Queste funzioni consentono ai team di marketing e vendite di collaborare per generare e qualificare i lead di vendita, abbreviare i cicli delle vendite e tenere traccia del ROI del marketing.
Chi utilizza Salesforce Marketing Cloud Account Engagement?
Se la tua organizzazione utilizza il marketing online per la lead generation, probabilmente sei un buon candidato per la marketing automation.
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Salesforce Marketing Cloud Account Engagement
Recensioni su Salesforce Marketing Cloud Account Engagement

Pardot for Non Profits
FCA Banca Inglese-Per i bambini ucraini.
Commenti: E' stata positivissima la mia esperienza con salesforce.Distinti saluti.Dr.ssa Emanuela Coreno.
Aspetti positivi:
Mi piace il corso.Distinti saluti.Dr.ssa Emanuela Coreno.
Aspetti negativi:
Non mi piace che salesforce ha pochi corsi.Distinti saluti.Dr.ssa Emanuela Coreno.
Molto buono
Aspetti positivi:
Il prodotto è molto facile da utilizzare e consente di creare intuitivamente campagne marketing
Aspetti negativi:
Alcune funzioni non ho potuto testarle per ragioni di prova gratuita
Salesforce: qualità e garanzia di risultati
Commenti: Esperienza nel complesso molto buona vista la facilità di creare database molto ampi e ben strutturati
Aspetti positivi:
La grande capacità di immagazzinare dati e campagne, collegandole tra loro
Aspetti negativi:
Troppi rallentamenti improvvisi che bloccano il lavoro

Alternative considerate:
Pardot delivers on promises
Commenti: Pardot has made it easy to understand how our marketing is working, know who is a hot lead versus a disengaged one, and to create content that is easy to share and delivers good ROI. It’s built in many safeguards to keep you from getting in trouble with spam rules and avoid sending emails multiple times.
Aspetti positivi:
The software is great for staying in touch with prospects and clients. It makes it easy to set up emails, create content, measure and report on results, and build stronger relationships. It’s fun to use, once you understand how it works.
Aspetti negativi:
There’s a long learning curve for adopting Pardot, and if I hadn’t had a consultant to hold my hand through the integration and kick off, I’d be struggling. I find Pardot and Salesforce training to be overly confusing and it’s really hard to find what you’re looking for. It’s a knowledge based system and continually adds more and more information, and it’s not always clear if the instructions apply to you or apply to a different level of service. Other than that I highly recommend it because of all the functionality and way it can dramatically improve your digital marketing.

Alternative considerate:
Boosting a business with Pardot
Commenti: Overall, I found Pardot great support for our business and it is helping us grow the leads with great marketing tools. Its algorithms are unique in capturing leads and working strategically with different businesses.
Aspetti positivi:
I found Pardot a great utility and Platform for Campaign Managment, Email Marketing, Marketing, Marketing Analytics, Marketing Automation and Sales Force Automation. It has helped our business grow strategically and Marketing just went so easy.
Aspetti negativi:
Pardot is quite expensive and really advance to manage.